Eetsmakelijk!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga eten lieverdjes van me.
Speciaal een kus voor mijn Turkse schone...
Oke ik pak even de treinquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit een kiprestaurant die alleen halal kip verkoopt in Leiden tegenover de Beestenmarkt. Succes.
Binnenkortquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Meld ff wanneer, dan weten we zeker wanneer we binnen moeten blijven
In dit geval is het een terechtequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
wordt te vaak gebruikt, het verliest zijn betekenis!
![]()
nou mensen die biologisch vlees en dergelijke kopen omdat ze om de dieren geven of zoiets, dat vind ik nergens op slaan, want die dieren worden toch uiteindelijk gedood(hmm heb beetje moeite met het formuleren van wat ik wil zeggen right now:squote:Op zaterdag 10 september 2011 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, maar die snap ik even niet.
Van Utrecht naar Leiden is nog geen uurtje, makkelijk te doen dus.quote:
Ok, cool hoop dat je slaagt..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Binnenkort
Maar ik had een half jaar geleden rijexamen gedaan, maar was alleen behoorlijk zenuwachtig en zat helemaal te trillen daar in die auto, terwijl ik dat normaal nooit had.
Ging het CBR opeens lopen zeiken dat ik misschien niet rijvaardig zou zijn en dat ik allemaal testen moet ondergaan in het ziekenhuis en bij mijn huisarts enzo, die zijn gedaan en vandaag kreeg ik een brief dat het CBR geen problemen meer ziet
Oké dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef coban het volgende:
wordt terecht gebruikt rez. Dimens wordt altijd
als iemand hoi zegt tegen hem. Hij is verlegen enzo jeweettog.
Ik ben verhuist naar groningen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van Utrecht naar Leiden is nog geen uurtje, makkelijk te doen dus.
Dezequote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef coban het volgende:
wordt terecht gebruikt rez. Dimens wordt altijd
als iemand hoi zegt tegen hem. Hij is verlegen enzo jeweettog.
oke dan ga ik weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |