Baby on board... wil er niet uit. Alles wel ok, ik blijf hopen op een spontane bevalling.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
jij nog steeds baby binnenboordgaat t verder wel goed?
Nou, bewust voelen, nee. Maar afgelopen maandag, dinsdag en nog een deel van woensdag had ik lelijk veel pijn aan m'n linkerkant van m'n heup, met uitstralingen naar m'n linkerbeen. VK en laterna ook de bekkenbodemtherapeute zeiden dat de kleine dwars in m'n buik lag en een zenuw afknelde waardoor ik dus die pijn had. De afgelopen dagen werd de pijn steeds minder en nu heb ik eigenlijk geen last meer, dus ik denk dat de draak zich van m'n bekken/zenuw af gedraaid is nu. Maar hoe het nu ligt? Geen idee! Ik zie het donderdag wel, heb dan weer checkup.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd T_A_P!!
Ik ben in November 12 jaar met mijn man alweer!
NTS herken jij het als beeb zich omdraait? ik voel allerlei dingen maar weet nooit wat is wat! ik herken ook geen hoofd of voeten
Nou dat! Jij oervrouw!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
het mooist vind ik dat mijn oerinstinct mij vertelde op handen en voeten te gaan zitten, toen draaide ie helemaal
18 Februari ben ik uitgerekend dus wilt iemand mij erbij zettenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:11 schreef Kyara het volgende:
DuBecky, welkom en gefeliciteerd! Als je je uitgerekende datum vetgedrukt hier neer zet dan wil vast wel iemand je in de lijst opnemen.
het regent hier eindelijk!!! wat werd ik chaggo van die hitte zeg!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand of die klamme hitte wegsturen of de muggen elimineren??Wil de deur lekker open, maar dan komen die klere beesten binnen....
hier ook druppels nu, maar wordt niet koeler helaas... Dit wordt weer zo,n nacht ben ik bang....quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
het regent hier eindelijk!!! wat werd ik chaggo van die hitte zeg!!
Bij mij heette dat een bevallingquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Sandous het volgende:
Hier zoveel pijntjes.. Kan niet opstaan door Pijnscheuten van mn rug naar buik.. En kind wat trapt naar onderkantmenn wat n pijn
En benauwdheid
Wat Susie zegt!quote:Op zondag 11 september 2011 08:56 schreef Susie het volgende:
Wat vervelend Flugel!
Nirak wat was je laat thuis! Jij bikkel!
Ben jij niet de eerste periode na Harrie incontinent geweest? Ik dacht dat dat redelijk gangbaar was de eerste periode....quote:Op zondag 11 september 2011 08:53 schreef Asyniur het volgende:
ow flugel, balen zeg!
niemand vannacht bevallen?
Neequote:Op zondag 11 september 2011 09:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ben jij niet de eerste periode na Harrie incontinent geweest? Ik dacht dat dat redelijk gangbaar was de eerste periode....
Bij mij liep het er echt zo uit in het begin, ondanks de bekkenbodemoefeningen... Was echt even bang dat het nooit meer over zou gaan. Gelukkig gebeurde dat wel, maar duurde stiekem toch wel een half jaartje ofzo...quote:Op zondag 11 september 2011 09:07 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee
Gelukkig niet. Zat andere dingen, maar dat niet. Ik hoop dat me dat nu ook bespaard blijft. Vooralsnog kan ik erg goed ophouden.
geen indaling, hij draaide uit zijn stuitquote:Op zondag 11 september 2011 07:44 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo pffffff ik kan weer ademhalen, ik hoop dat dat zo blijft vandaag.
Ik hoop ook dat die daalt Bitterend want gisteren was ik echt een beetje wanhopig eigenlijk van de hele situatie.
Kleurdoos lekker dat je weer thuis bent, en wat een spectaculaire indaling maak jij mee zeg. Al kotsend op handen en voeten bovenop je ziekenhuis bedje![]()
Ik hoop dat Polle nog lang blijf zitten!
Het zal toch wel goed gaan met Aoraki? Want volgens mij hebben we nog niks van haar gehoord.
Fee-nix wat een leuk behang is dat zeg !! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat![]()
Ik zie de foto's wel verschijnen in het andere kinderkamertopic![]()
Inderdaad, waar is Wickie???quote:
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:26 schreef mignonne het volgende:
weet je iets meer claudia, of alleen dat t begonnen is?
w00t!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.quote:Op zondag 11 september 2011 14:01 schreef TimeJumper het volgende:
Kaarr volgens mij is dat niet echt een zwangerschapskwaal of wel? Mijn moeder heeft er namelijk ook last van en die kan nooitttt zwanger zijn![]()
![]()
Gaat het vanzelf weg volgens die vk? Of wist ze dat niet.
volgens de artsen is het een typische zwangerschapskwaal! (je kan trouwens ook een injectie halen in het ziekenhuis! doet een avondje pijn (wordt het wat erger) en dan een jaar niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Kaarr het volgende:
Wicky spannend!!
[..]
Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.
Oeeehhhh! Wat spannend!!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
dat is idd handigerquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Kaarr het volgende:
Injectie!Ik hoop gewoon snel te bevallen
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is idd handiger
maar ja och een spuitje joh, bangzak
gisteren kreeg ik les van gyn. hummel (die ging mij ook onderwijzen bij t echoén)
ken je hummel uit t ziekenhuis? hij heeft een gekleurd vlinderstrikje
das de beste van noord-holland! (zeggen ze) en hij noemde polle een speknekquote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!
Ik ken geen hummel. Maar ik zal er op letten als het toch op een ziekenhuisbevalling uitloopt.
Oh wat leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef Aoraki het volgende:
Snelle update:
Donderdag 8 september om 09.28 is onze zoon Jasper met een keizersnede geboren. Hij woog 3140 gram en deed het direct heel erg goed.
Vandaag zijn wij uit het ziekenhuis ontslagen en alles gaat prima.
Morgen is het misschien iets minder hectisch en heb ik tijd voor een uitgebreide update incl. foto's
Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.quote:[b]Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef TimeJumper het volgende:[/b
En blijkbaar helpt klussen dan ook om snel te bevallenBen benieuwd
Denk het wel hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.
Oh help!quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
En zo staan we weer op plaatsje 9 Susie
Ja ik ben er helemaal stil vanquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Mijn god, wat is het leven weer niet te bevatten vanavond.
+ 1quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Idd zo worden er 2 mooie baby's geboren en neemt een ander afscheidquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Volgens mij mis ik wat?quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
oh nee toch? Ah verdomme, wat triest en oneerlijk is het.quote:
oh nee toch!!! Lieve Klumsyquote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
Even een heel kort berichtje van mij....
Gisteravond zijn mijn vliezen gebroken en is onze zoon
Roan geboren... Met 19 weken natuurlijk veel te vroeg... De weeën
Zijn weg en vanmorgen leek op de echo alles goed te gaan met
Ons andere kindje... Voor nu zal ik even niet meer online zijn, maar zodra
Ik weer wat energie heb laat ik wel weer wat van me horen
Klumsy, jeetje... *knuffelt*quote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
Mir, ben al de hele dag van slagquote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |