abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101777209
Zwangerschap en geboorte deel 819

September:
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
27 september 2011: Sandous
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
15 oktober 2011: Saffron (meisje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie (meisje)
22 oktober 2011: Nirak (jongen)

November
04 november 2011: meissie1595 (jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend (meisje)
30 november 2011: Capricia

December
08 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy (meisje)
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara (jongen)
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix (jongen)

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
14 februari 2012: klavertje-4
*** 17 februari 2012: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil
***21 maart 2012: Kuukske en JDude***
27 maart 2012: Oeke

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***
07 april 2012: Asyniur
07 april 2012: Rixtje
16 april 2012: Marrije

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Tralalalaaa
pi_101777223
Whoei het is gelukt! Ik zit alleen wel mobiel dus voor de laatste paar posts verwijs ik even naar vorig topic... Quoten gaat zo lastig mobiel.
Tralalalaaa
pi_101777310
Baby in buik hier, die maakt echt geen aanstalten om eruit te komen. Dankzij dat wel heerlijk geslapen :z
Dreumes is een weekendje logeren bij opa en oma, Dus wij gaan dit weekend in de relax en kneuterstand met z'n tweetjes. Je kan er maar beter het beste van maken als je overtijd loopt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101777388
TJ, ik heb remefentanil gehad, maar ik werd er flink stoned van, wat prettig was, maar tussen de weeën door stopte ik steeds met ademen. Omdat mijn vriend mij steeds aanspoorde om weer te ademen, en ik daarnaar luisterde mocht het spul aan blijven staan..

Ik vond het achteraf best eng moet ik zeggen, ook al las ik dat het veel vaker voorkomt..
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:40:40 #5
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101777477
Bedankt iedereen, voor jullie ervaringen met verdoving tijdens de bevalling (in het vorige topic).

Wickie je houdt het spannend voor ons :D

Ik ben benieuwd hoe het met Kleurdoos gaat (en of we weer een paint kunnen verwachten :P )

Hier slecht geslapen, die buik zit in de weg en ik moet elk half uur draaien in bed omdat mijn heupen zeer doen.
En van uitslapen is helaas ook geen sprake omdat na zo'n nacht mijn heupen wel beurs lijken dus zit ik mijn mijn duffe hoofd maar op de bank.
Lekker als een oud wuuf met een kussentje in mijn rug :+ :P

Vandaag 30 weken precies, dus nog 10 te gaan *O* en wat mij betreft mogen dat er ook 8 zijn :9
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:43:39 #6
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101777502
@laiveneertiekje pff dat klinkt zeker best eng. :o
Staat ook beschreven in dat stuk wat ik gekopieerd heb, dat ademshalingsproblemen kunnen voorkomen.
Nou jouw ervaring en dat onderzoek wat erna gedaan is, zal het niet het eerste middel zijn wat ik wil gebruiken, brrrrr :{
Rayen 2½ jaar!
pi_101777579
*O* TimeJumper 30 weken *O* en inderdaad 8 erbij is mooi!

ik hou mezelf ook al voor dat ik op de helft zit 8-) zondag 19 weken....
hoop niet dat ik niet als mijn ( soort van ) schoonmoeder, de hele 40 weken met 2 van die ukkies
in m'n buik mag lopen! 38 weken vind ik denk ik wel mooi... zeker als ik nu al zoveel rugklachten heb :(
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_101777603
Oja ik heb dus pethidine gehad, een ruggenprik was te lang wachten en de ontsluiting bleef al uren steken op een krappe 5cm. Er moest wat gebeuren, niet alleen voor mij maar ook voor Mette.
Ik heb uren lang die spuit geweigerd vooraf, maar dus toch genomen.
Ik vond het heerlijk om even niet alles bewust mee te hoeven maken. Voor het eerst kon ik de weeen aan (ik kon ze niet opvangen, ik lag aan de weeopwekkers, mocht alleen op mn linkerzij liggen). Binnen een uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen.
Gek genoeg werd ik toen weer helemaal wakker en heb ik dat heel bewust en goed meegekregen allemaal. Ook Is Mette nooit versuft geweest van de pethidine, die was juist erg alert na de bevalling en dat met maar 1 uur en 15 minuten tussen zetten en bevallen.

Ik heb dus geen nare ervaring ermee. Voor mij was het een redding en heeft het een keizersnede voorkomen. Maar ik had om dezelfde redenen als dat jullie allemaal opgeven de spuit al uren geweigerd.
Maar zoals ik al eerder heb gezegd. Keuze van pijnstilling is ook echt bevallingsafhankelijk. Het hangt van zoveel factoren aan elkaar. Bij mij waren de factoren, al 2 dagen wakker, niet vorderende ontsluiting, maar vooral kind in nood dus enige haast was nodig.
Je weet het gewoon niet van te voren. Maar ik wilde ook een positief verhaal over pethidine vertellen.
Maar het kan ook heel goed dat als ik het een 2de keer zou nemen dat het misschien wel tegenvalt, je weet het gewoon niet.
pi_101777736
we horen straks of ik mag gaan. slechte nacht gehad, alles ondergekotst (en ik kots noooooit) dus ik hoop dat polle andersom ligt. ik ging zomaar op handen en knietjes in mn bed zitten en de zuster zei dat moeders met stuitkinderen vroeger op handen en knietjes gingen zitten om hun kind andersom te krijgen
pi_101777784
KD, laten we hopen dat Polle is gedraaid en dat je naar huis mag. En dat klinkt als een rampzalig verrotte nacht :*
pi_101777847
jij nog steeds baby binnenboord ;( gaat t verder wel goed?
pi_101777869
He bah KD, dat klinkt niet lekker. Positieve noot: aangezien je in het ziekenhuis bent, hoef je ook niet zelf de troep op te ruimen....

Hoop dat Polle gedraaid is en dat je snel weer thuis bent :*
pi_101777923
Baby on board
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
jij nog steeds baby binnenboord ;( gaat t verder wel goed?
Baby on board... wil er niet uit. Alles wel ok, ik blijf hopen op een spontane bevalling.

Maarre, jij moet gewoon naar huis en lekker thuis bevallen enzo en Polle die gedraaid is of gaat draaien!!!
En wat Kyara zegt, wel heel prettig dat je de zooi niet hebt hoeven op te ruimen ;)
pi_101778335
Wickie, relax ze met manlief het komende weekend! Benieuwd wanneer er actie bij je komt!

Kleurdoos, wat een rotnacht. Hoop echt dat je naar huis mag en dat Polle is gedraaid! Take care! :*
pi_101779433
Ik hoop ook dat je naar huis mag vandaag kd!

Vandaag is onze trouwdag, ben alweer 2 jaar getrouwd met de liefste man van de heeeeele wereld O+
Tralalalaaa
  zaterdag 10 september 2011 @ 12:09:47 #16
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101780363
Take_A_Picture, gefeliciteerd met je papieren huwelijk ;)

Kleurdoos, hopelijk is Polle zich gaan beseffen dat ass-first geen optie is om d'ruit te komen en mag je vandaag lekker naar huis! Wel balen van die rotnacht :{ .

Hier zit alles weer op z'n plaats geloof ik. Draak is weer goed aan het bewegen en bezorgt me regelmatig het maagzuur dus ik denk dat hij zich weer gedraaid heeft.
pi_101781039
Gefeliciteerd T_A_P!!
Ik ben in November 12 jaar met mijn man alweer!

NTS herken jij het als beeb zich omdraait? ik voel allerlei dingen maar weet nooit wat is wat! ik herken ook geen hoofd of voeten
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101781206
KD; fijn dat je ws naar huis mag! Gaan ze nog ff echoen om te kijken of Polle is gedraaid? :)

Wickie; Mette een weekend weg; kan niet anders of jij gaat bevallen ;) vast en zeker!!!
(Evie ging ook voor het eerst in 1,5 jaar weer eens logeren..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101781543
Halloo,

Sinds ik zwanger ben lees ik hier wel eens mee als niet fokster en me nu toch maar aangemeld om mee te kunnen posten.
Ik ben vandaag 17 weken :D
pi_101782187
Mogguh. Ik heb het vannacht half 6 zien worden :')
Ik heb die slapeloze nachten alleen als ik zwanger ben, maar jee zeg, half 6 is wel het uiterste tot nu toe zeg!
Maar verrassend genoeg ben ik nu niet heel moe. Dus dat valt weer mee.
B2 doet het helemaal prima. Verder geen nieuws ^O^

Wickie, succes nog! Je bent er bijna :*

KD, ik hoop dat je aant naar huis mag :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101782986
Gek...ik heb van 10pm tot 11am geslapen :o wel met 2 plas pauzes maar als ik het zo lees ben ik echt gezegend met goede slaap ritme!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_101783013
Vlindur, erg is dat he.. Ik was gister om 5 uur klaarwakker pff.

Net een balkon, keuken geschrobd.. Ga zo ramen lappen, tjah wachten op de beeb he ;)
pi_101783016
DuBecky, gefeliciteerd en welkom. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:06:03 #24
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101783239
welkom Dubecky!

Bitterend; de vk checkt wel of de beeb goed ligt. Die van mij is flink beweeglijk, maar heb niet het idee dat ze omgedraaid is...dat moet ook niet, want laatste keer lag ze met het hoofdje beneden.

34 weken vandaag! *O* Ook een jompel voor Nirak *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:09:25 #25
348178 NotTheSame
pi_101783317
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef bitterend het volgende:
Gefeliciteerd T_A_P!!
Ik ben in November 12 jaar met mijn man alweer!

NTS herken jij het als beeb zich omdraait? ik voel allerlei dingen maar weet nooit wat is wat! ik herken ook geen hoofd of voeten
Nou, bewust voelen, nee. Maar afgelopen maandag, dinsdag en nog een deel van woensdag had ik lelijk veel pijn aan m'n linkerkant van m'n heup, met uitstralingen naar m'n linkerbeen. VK en laterna ook de bekkenbodemtherapeute zeiden dat de kleine dwars in m'n buik lag en een zenuw afknelde waardoor ik dus die pijn had. De afgelopen dagen werd de pijn steeds minder en nu heb ik eigenlijk geen last meer, dus ik denk dat de draak zich van m'n bekken/zenuw af gedraaid is nu. Maar hoe het nu ligt? Geen idee! Ik zie het donderdag wel, heb dan weer checkup.

Dubecky, gefeliciteerd en welkom hiero!

Susie en Nirak 34 weken *O* !
pi_101784488
Vorige keer bij de vk zegt ze "oh ik voel de rug hier" maar ik kon niks voelen, ben benieuwd hoe ze nu ligt! ben ook benieuwd of ik een groei echo krijg of nie, het is niet standaard bij ons alleen als ze ukkie niet goed kunnen voelen.
Drukke meiden hebben we susie! en 34 weken jeeee!!
TJ jij 30 weken O+

en welkom Becky!!
pi_101785843
Ik maar denken, wat gaat iedereen toch hard, maar ben zelf ook al bijna 27 weken. Komt wel snel dichterbij nu.

Kd; hopelijk mag je vandaag lekker naar huis. Wat een verhaal zeg van die vk, kan me voorstellen dat je pislink was/bent.

Llm's hoop dat jullie deze warme plakkerige dag een beetje doorkomen!
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:05:32 #29
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101785942
Welkom Becky !!!

Ik weet via de echo's dat die met zijn hoofd links ligt en voel ook meestal beweging in het midden of rechts.
Maar verder voel ik ook niks wat nou waar ligt hoor.

De gyneacoloog vroeg laatst, beweegt die genoeg. Maar ja wat is genoeg? Ik voel hem vaak 's avonds en op sommige rustmomenten maar ik voel hem nou geloof ik ook niet elk uur.
Wat is dan normaal hoeveel een baby beweegt? Of dat je die voelt bewegen.

Vandaag voel ik me akelig opgeblazen waarschijnlijk ook omdat ik opgeblazen ben :'(
Kan niet eens met mijn rug tegen de leuning van de bank zitten omdat ik me dan akelig ga voelen. Heel raar. :{

Aankomende vrijdag een groeiecho, ik ben heel erg benieuwd hoe groot die is en hoe zwaar die weegt.
Rayen 2½ jaar!
pi_101787742
nou vet bijzonder..

dat projectiel kotsen van vannacht...
Polle ligt niet meer in stuit, ik werd wakker van t draaien (doodziek) dus kotsen als een gek omdat mn maag in de verdrukking kwam..

ik kreeg een echo van 3kwartier, ik werd even proefkonijn voor een leerlinge en dat was zo leuk, hij heeft een enorm mooi gezichtje met volle lipjes en t zelfde hoofd als elin :), veel haar en!@
2750 gram met een marge van 375 omhoog! en dat voor 34 wk O+

Ik ben net thuis trouwens, maar mag nog niet veel. Het kan zijn dat de weeen doorzetten (ik heb ze nog wel) maar remmen doen ze toch niet en mocht het beginnen dan ben ik vrij vlot in het ziekenhuis
pi_101787807
Polle is gedraaid! ^O^ Oh, maar da's fijn!
Even los van hun ruk de rest was/is. En wat bijzonder dat je dat draaien gevoeld hebt joh.
Lekker weer thuis om hopelijk nog efkes door te broeden dus.

Komt er ook een draaiende Polle --> projectielkots paint? O-) Je had me echt weer onder de tafel gisteren.
Hardloper.
IG @webkim
pi_101788008
ik heb mijn muis weer, dus zal vanavond een situatieschets maken :+
pi_101788035
het mooist vind ik dat mijn oerinstinct mij vertelde op handen en voeten te gaan zitten, toen draaide ie helemaal :)
pi_101788071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef Kleurdoos het volgende:
het mooist vind ik dat mijn oerinstinct mij vertelde op handen en voeten te gaan zitten, toen draaide ie helemaal :)
Nou dat! Jij oervrouw! :D
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:40:48 #35
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_101788305
Ja dat vond ik ook bijzonder KD! Je kan goed naar je lichaam luisteren dus :).

Enne... foto's van z'n mooie gezichtje? :)
pi_101788364
ik zal straks eens kijken of ik ze goed online krijg
pi_101788532
Ah da's een hoop fijn nieuws, dat je thuis bent en dat Polle gedraaid is en dat ie groot is en wooeii *O*
Alleen balen van de aanhoudende weeën -O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101789111
KD, fijn dat Polle gedraaid is en dat jij weer thuis bent. Ik hoop dat ie nog even blijft zitten zodat je lekker thuis kan bevallen.

DuBecky, welkom en gefeliciteerd! Als je je uitgerekende datum vetgedrukt hier neer zet dan wil vast wel iemand je in de lijst opnemen.

TJ, ik voel de kleine zelf vooral 's avonds en 's nachts. 's Ochtends en overdag ook wel maar dat is meer af en toe een schok. Ik voel wel als ie zich helemaal omdraait (schop linksonder, dan een boel geduw in het midden en daarna schop rechtsonder). Tijdens de 20e weken echo is ie ook al een keer helemaal omgedraaid dus het is nogal een stuiterbal. Bij de vorige controle konden ze nog niet voelen hoe hij lag maar over 3 weken hopelijk wel! Jammergenoeg is er aan de buitenkant nog niet veel te voelen dus manlief voelt nog niks.

Vandaag trouwens 23 weken.
pi_101789214
de echofoto's lukken niet, althans je ziet alleen wat zwarte gaten en vlekken, dus maar gewoon wachten op een foto :P
pi_101789244
Jammer KD, maar we wachten wel op de foto (ben ook benieuwd naar zijn naam). Maar daar hoop ik nog een paar weekjes op te moeten wachten.
pi_101790562
Oeke ik heb het gewoon helemaal gemist!! Gefeliciteerd! *O*

KD fijn dat je weer thuis bent :)
pi_101790655
KD, fijn dat Polle is gedraaid en jij weer thuis bent :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:23:59 #43
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_101791621
Kd wat fijn!! :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_101791892
Jaaa KD, je bent thuis!! En Jaaa, Polle is gedraaid!! *O* *O*

En nou die weeen nog weg en Polle verder uitbroeden en lekker thuis baren :)

Hier uiteindelijk echt te veel gedaan natuurlijk. Vriendlief was aan het klussen, dus ging ik toch meehelpen... Nu kan ik niet meer bewegen :')
Ik zal zo wel even een klussen-met-een-dikke-buik foto in het desbetreffende topic plaatsen.
Maarrrr wel fijn onze slaapkamer aangekleed, lampen opgehangen en Mette's kamer aangekleed. Nesteldrang to the max.
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:33:46 #45
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101792000
WB KD

Wickie-piccie :) Je moet ook echt eens rustig aan gaan doen op deze termijn ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:44:24 #46
250838 Fee-nix
pi_101792361
Ah jammer van de echofoto's KD. Dan wachten we rustig op de echte foto's!

Enne welkom DuBecky.

Ik heb vandaag ook veel gedaan. 's Ochtends in de stad rondgehobbeld, toen tussen de middag wel even gelegen en na het slaapje van onze dreumes zijn we op behangjacht gegaan voor z'n nieuwe kamertje. Beetje ideetjes opgedaan. Wordt een jungle thema :). En nu net na het eten weeeeer gewandeld! Nu ben ik wel een beetje stuk, maar straks wel nog even naar een verjaardag... En morgen ben ik alweer 20 weken! Precies op de helft!

Dit behang willen we trouwens op 1 muur in z'n kamer! http://www.muralsuperstore.com/jungle_dreams.htm
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:08:18 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101793270
KD weer thuis! *O*
pi_101793548
KD wat fijn dat je weer thuis bent en dat Polle gedraaid is *O*

Welkom Becky :W
pi_101793711
Men wat heb ik een last van m'n onderrug :X
tranen schieten gewoon af en toe in m'n ogen van de pijn!
begon donderdag met een wat zeurderig gevoel, toen vrijdag bij de echo ook aangegeven
dat ik daar last van had, maar alles zag er goed uit op de echo
en nu :X ik weet echt af en toe geen houding aan te nemen..( en schiet de pijn ook door naar de voorkant, helemaal als ik net opsta )
het "rare" is dat de pijn niet constant is, naja als het morgen nog zo is dan maar eens even
bellen met het ziekenhuis kijken of ze nog handige tips hebben, meer rust houden dan dat ik nu doe kan bijna niet...
pi_101793831
*O* Fijn dat je weer thuis bent KD! *O*
Waar blijft die paint van jou on all fours? O-)
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:27:04 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101794019
Lieve mensen, ik lees morgen even bij.
Wij zijn weer terug. Ik ben kotsmisselijk van de vermoeidheid en de reis.
Mijn bekken heeft het opgegeven.
Zo, einde klaagzang...

:*

Ow en ik lees in de post van Spewey hierboven dat je weer thuis bent KD? Fijn meis! :*
pi_101794494
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:11 schreef Kyara het volgende:

DuBecky, welkom en gefeliciteerd! Als je je uitgerekende datum vetgedrukt hier neer zet dan wil vast wel iemand je in de lijst opnemen.

18 Februari ben ik uitgerekend dus wilt iemand mij erbij zetten :D

[ Bericht 2% gewijzigd door DuBecky op 10-09-2011 21:01:29 ]
  zaterdag 10 september 2011 @ 20:55:55 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101795277
Kan iemand of die klamme hitte wegsturen of de muggen elimineren?? :( Wil de deur lekker open, maar dan komen die klere beesten binnen....
pi_101795537
het is hier nu 23 graden mag van mij ook wel wat koeler.
ik wil een lekkere koude nacht dat slaapt heerlijk !
pi_101795552
Fijn dat je weer thuis bent KD! Weer lekker bij je kleine meisje *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:06:22 #56
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101795710
Hier geeft ie 21.5 aan, maar dat klamme, jakkes. Zo'n douche straks klinkt prettig, maar ik denk dat wanneer ik mij afdroog, dat ik alweer zweet! (gaat niet zo makkelijk meer... :D )
pi_101796105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 20:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand of die klamme hitte wegsturen of de muggen elimineren?? :( Wil de deur lekker open, maar dan komen die klere beesten binnen....
het regent hier eindelijk!!! wat werd ik chaggo van die hitte zeg!!
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:19:13 #58
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101796208
Pfff ik heb het niet meer, echt hartstikke benauwd. Moet elke 10 minuten van houding veranderen om nog een beetje normaal te ademen.
Het lijkt net of mijn lichaam te vol zit en mijn longen geen ruimte meer hebben.
Rayen 2½ jaar!
pi_101796256
TJ ik hoop dat je ukje binnenkort gaat indalen!
pi_101797506
Ik vond het heerlijk weer vandaag.. Vanavond nog lekker gewandeld met O+ , al ging dat ook niet al te soepel meer (pijn in rug en heup). En ik was wel blij met mijn degelijke en oerlelijke teva's :@

Merk inderdaad ook wel dat mijn baarmoeder zo hoog zit. Als ik een beetje ingezakt zit dan krijg ik echt weinig lucht. Hoop dat ie de komende tijd dus wel iets gaat zakken.
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:57:12 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101797787
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:16 schreef bitterend het volgende:

[..]

het regent hier eindelijk!!! wat werd ik chaggo van die hitte zeg!!
hier ook druppels nu, maar wordt niet koeler helaas... Dit wordt weer zo,n nacht ben ik bang....
pi_101797796
KD weer thuis en Polle gedraaid *O* *O*

DuBecky, welkom. Ik zag al een foto van je in het buikentopic. Stalende zwangere ben je.

Het is wel een beetje benauwd ja, maar eerlijk gezegd vond ik het overdag wel lekker. Heb er alleen niet aan gedacht om even de slaapkamerramen dicht te doen dus de slaapkamer stinkt nu naar barbecuerook van de buren }:|
En nu gaat het flink onweren *O*
pi_101797879
Dankjewel Octopussy.
Ja ben er ook heel gelukkig mee dus stralen gaat vanzelf *)
pi_101800868
Hier zoveel pijntjes.. Kan niet opstaan door Pijnscheuten van mn rug naar buik.. En kind wat trapt naar onderkant :o menn wat n pijn

En benauwdheid
pi_101800930
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef Sandous het volgende:
Hier zoveel pijntjes.. Kan niet opstaan door Pijnscheuten van mn rug naar buik.. En kind wat trapt naar onderkant :o menn wat n pijn

En benauwdheid
Bij mij heette dat een bevalling :Y)

(en mn kind trapte vrolijk door ja }:| )
:)
pi_101806586
Zeau, dat was me een dagje. 2 vriendinnen getrouwd en net thuis van de party. Nu doodop, vermoeiend, getuige zijn :')
Nu slapen, maar eerst een *O* voor KD, toch fijn weer in je eigen bedje meid!
pi_101807312
Wat fijn KD!

Heeft iemand wat van Aoraki gehoord?
  zondag 11 september 2011 @ 07:44:08 #68
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101807333
Zooo pffffff ik kan weer ademhalen, ik hoop dat dat zo blijft vandaag.
Ik hoop ook dat die daalt Bitterend want gisteren was ik echt een beetje wanhopig eigenlijk van de hele situatie.

Kleurdoos lekker dat je weer thuis bent, en wat een spectaculaire indaling maak jij mee zeg. Al kotsend op handen en voeten bovenop je ziekenhuis bedje ;)
Ik hoop dat Polle nog lang blijf zitten!

Het zal toch wel goed gaan met Aoraki? Want volgens mij hebben we nog niks van haar gehoord.

Fee-nix wat een leuk behang is dat zeg !! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat ;)
Ik zie de foto's wel verschijnen in het andere kinderkamertopic :+

[ Bericht 22% gewijzigd door TimeJumper op 11-09-2011 07:49:50 ]
Rayen 2½ jaar!
  zondag 11 september 2011 @ 08:05:32 #69
250838 Fee-nix
pi_101807381
Is goed TJ, als ie af is, zal ik daar wel een paar foto's plaatsen :).

Fijn dat je weer kan ademhalen. Het is vandaag gelukkig een stuk minder benauwd.
  zondag 11 september 2011 @ 08:44:36 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101807577
Goffer, was ik eindelijk van de incontinentie van de vorige zwangerschap af... Ben ik verkouden nu en loopt het er weer zo uit tijdens het hoesten.. Welcome Back TenaLady...

Ach ja, ik weet gelukkig dat het uiteindelijk wel weer over gaat als ik m'n oefeningetjes maar goed blijf doen :+ Alleen even lastig dus...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 11 september 2011 @ 08:53:31 #71
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101807631
ow flugel, balen zeg!

niemand vannacht bevallen?
  zondag 11 september 2011 @ 08:56:36 #72
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101807649
Wat vervelend Flugel!

Nirak wat was je laat thuis! Jij bikkel!
pi_101807665
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 08:56 schreef Susie het volgende:
Wat vervelend Flugel!

Nirak wat was je laat thuis! Jij bikkel!
Wat Susie zegt!

Hier lijkt de misselijkheid af te nemen. Das best prettig eigenlijk.
pi_101807666
damn, ik kijk net naar de tijden in dit topic, is het nog geen 9 uur. Mijn horloge geeft bijna half 11 aan..... als ik dat had geweten was ik nog even in bed blijven liggen......

Ook goedemorgen trouwens.....
  zondag 11 september 2011 @ 09:05:21 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101807701
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 08:53 schreef Asyniur het volgende:
ow flugel, balen zeg!

niemand vannacht bevallen?
Ben jij niet de eerste periode na Harrie incontinent geweest? Ik dacht dat dat redelijk gangbaar was de eerste periode....
  zondag 11 september 2011 @ 09:07:52 #76
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101807716
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben jij niet de eerste periode na Harrie incontinent geweest? Ik dacht dat dat redelijk gangbaar was de eerste periode....
Nee :N
Gelukkig niet. Zat andere dingen, maar dat niet. Ik hoop dat me dat nu ook bespaard blijft. Vooralsnog kan ik erg goed ophouden.
pi_101807813
Kd fijn om te lezen dat Polle is gedraaid en dat je weer thuis bent!
Becky welkom!

Hier ook erg benauwd. Beeb ligt languit en is nog niet ingedaald.
Zijn er hier ook anderen die last hebben van vastzittende vingers 's ochtends? Vaak zitten mijn ring- en middelvinger aan mijn rechterhand helemaal krom. Na een paar uur krijg ik ze weer redelijk recht, maar ze blijven pijnlijk. Volgens de vk knelt er iets in mijn pols. Ach..het zal wel weer over gaan. ;)
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 11 september 2011 @ 09:25:09 #78
348178 NotTheSame
pi_101807827
Mogguh!

Even een :* voor iedereen met klachten en kwaaltjes. M'n hoofd staat nog in de slaapstand dus even iedereen persoonlijk noemen lukt me niet.

Wij hebben gisteravond gebarbequed met onweer op de achtergrond. Dat was wel een mooi gezicht om te zien, zo'n overactieve wolk. Pas rond 0.00uur moesten we naar binnen vanwege de regen.
Maar, late feestjes zijn niet meer aan mij besteed. 2.00uur thuis, hele nacht last van kuitkramp gehad en om 8.00uur van ellende maar weer uit bed gekropen vanwege de hoofdpijn. Manlief ligt nog als een bezopen rat te snurken boven dus het is wel zo rustig hier ;) !
Vandaag lekker met de pootjes omhoog F1 kijken. Ben toch niet van plan om veel te doen vandaag.
  zondag 11 september 2011 @ 09:25:29 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101807831
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 09:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee :N
Gelukkig niet. Zat andere dingen, maar dat niet. Ik hoop dat me dat nu ook bespaard blijft. Vooralsnog kan ik erg goed ophouden.
Bij mij liep het er echt zo uit in het begin, ondanks de bekkenbodemoefeningen... Was echt even bang dat het nooit meer over zou gaan. Gelukkig gebeurde dat wel, maar duurde stiekem toch wel een half jaartje ofzo...
pi_101807836
Nou, wachten op Tap, Wickie en Lujaxa. Kijken of daar iets is gebeurd vannacht.

En nog steeds op nieuws van Aoraki natuurlijk.
pi_101807841
NTS, 02:00 uur vind ik al vrij laat hoor. Ik was gister ook aan het nachtbraken, lag er om half 10 in... :')

Hier ook even een :* voor alle dames met klachten.
pi_101807857
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 07:44 schreef TimeJumper het volgende:
Zooo pffffff ik kan weer ademhalen, ik hoop dat dat zo blijft vandaag.
Ik hoop ook dat die daalt Bitterend want gisteren was ik echt een beetje wanhopig eigenlijk van de hele situatie.

Kleurdoos lekker dat je weer thuis bent, en wat een spectaculaire indaling maak jij mee zeg. Al kotsend op handen en voeten bovenop je ziekenhuis bedje ;)
Ik hoop dat Polle nog lang blijf zitten!

Het zal toch wel goed gaan met Aoraki? Want volgens mij hebben we nog niks van haar gehoord.

Fee-nix wat een leuk behang is dat zeg !! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat ;)
Ik zie de foto's wel verschijnen in het andere kinderkamertopic :+
geen indaling, hij draaide uit zijn stuit ;)

een indaling voelt heeeeeeeeeeeel anders :P
pi_101807865
Hoe ben jij de nacht doorgekomen KD? Lekker in je eigen bedje?
Nog weeen?
pi_101807881
heerlijk geslapen, nu wel weeen trouwens, maar lichtelijk, maakte me net ook iets te druk, dus nu bankhangen
pi_101808357
Fijn kd dat je thuis bent en dat Polle gedraaid is!!

Hier niks nieuws. Gisteren wel ineens buikpijn onderin, ik dacht, gaat t beginnen?
Maar nee. Ze heeft er nog geen zin an.
Wel heel de nacht gedroomd over 9/11 maar hoe kan dat ook anders nadat je een film en docu erover hebt zitten kijken...

Oh! Vandaag 39 weken!
Tralalalaaa
pi_101809103
Dank aan de dames die me bikkel noemen :) Het was een superfijne dag en de avond was ook zo gezellig. Maar het nadeel van laat naar bed is nog slechter slapen en kuitkramp en... Nja, een ellendige nacht :') Maar je moet iets over hebben voor je bff ;)

Nu maar uit bed en proberen recht te lopen :)
pi_101813241
Kan iemand mij ook in de lijst zetten op 18 Februari O-)
pi_101813482
Hier vanmorgen erge schrik had, mijn kat rende een kop hete thee omver en dat ging allemaal over mijn zij en arm heen.. :X huilen en overstuur van schrik, want het was kokend heet! Snel gekoeld en de hete kleren uit. Heb erg veel geluk gehad, maar 3 blaren op mn onderarm, de overige plekken op mijn zij en bovenkant van mijn arm zijn weggetrokken (lang leve 3 lagen kleren - buikband, shirts etc. ;))

Fijn dat je weer thuis bent KD!
Welom Becky!
Nirak fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Wel vermoeiend he, maar het is het waard :)
pi_101814419
Oh tsjiez Jipster. Heftig. Maar dan ben je nog aardig goed weggekomen dankzij de lagen kleding.
Maar ja, dan nog, drie blaren. Bah. -O-.
  zondag 11 september 2011 @ 14:01:26 #90
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101814638
Flugeltje balen, ikhoop dat het snel beter gaat, ga maar veel "knijpen" ;)

Kaarr volgens mij is dat niet echt een zwangerschapskwaal of wel? Mijn moeder heeft er namelijk ook last van en die kan nooitttt zwanger zijn :D ;)
Gaat het vanzelf weg volgens die vk? Of wist ze dat niet.

Och ja Kleurdoos ik bedoelde ook eigenlijk draaien inplaats van indalen :Y .
Misschien wishfull thinking van mij omdat die van mij ook nog moet draaien, als die dan gelijk indaalt ben ik daar ook gelijk vanaf :9
Enne ga eens braaf bankhangen o|O

Jeeee Jipster :o ik hoop dat je niet teveel last nog gaat hebben van die blaren :*
Rayen 2½ jaar!
pi_101814674
wickieeeee waar ben je?
pi_101815139
Oeke nog gefeliciteerd!

Kd,hopelijk blijft t nog ff rustig bij je.

Jipster,bah.das niet fijn,sterkte ermee!
pi_101815142
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef mignonne het volgende:
wickieeeee waar ben je?
Ik dacht even dat je iets te melden had toen ik je als laatste poster van het topic zag staan :D
  zondag 11 september 2011 @ 14:16:47 #94
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101815276
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:02 schreef mignonne het volgende:
wickieeeee waar ben je?
Inderdaad, waar is Wickie???
En nog steeds geen nieuws van Aoraki, hoop dat alles goed is gegaan!?
pi_101815573
Wickie is aan het bevallen. 8-) Mette krijgt vandaag nog een zusje! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101815622
yeaaaaaaaaaaaaaa!!! dus toch!!! *O* *O* *O* zet hem op wickster en husband! *O* *O*

En rubberduck niet teveel nagelbijten nu ;)

weet je iets meer claudia, of alleen dat t begonnen is?
  zondag 11 september 2011 @ 14:27:16 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101815662
jaaa wickie, zet 'em op! *O*

Aoraki, meld je eens met jouw moois! O+
pi_101815822
Zet 'm op wickie!! :% :% :% *O* *O*
pi_101815828
@ Asy, jou wil ik nog ff succes en sterkte met je bekken wensen!
Ik heb het alleen maar de laatste tijd van mn zwangerschap gehad, , ook wel gelijk heavy maar dat vond ik al erg!
pi_101815842
@ Wickie, puf Ze!
pi_101815946
Succes Wickie! Vandaag nog verse beebs!
En inderdaad hoe zou het met Aoraki zijn?!
pi_101816168
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:26 schreef mignonne het volgende:
weet je iets meer claudia, of alleen dat t begonnen is?
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
pi_101816202
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
w00t! *O* *O* *O*

zet hem op wicks! :% :% :%
pi_101816485
Wickie zet hem op!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_101816522
Oeh Wickie! *O*
:%
Succes *O*
pi_101816656
Jaaa een zusje voor mette vandaag O+ zet m op Wickie!
  zondag 11 september 2011 @ 14:58:15 #107
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101816941
Spannend! Zet hem op Wickie!
  zondag 11 september 2011 @ 15:11:14 #108
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101817489
Wickie!!!! Succes!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 11 september 2011 @ 15:13:35 #109
190853 RockabeIIa
pi_101817575
Go Wickie go!

Op een of andere manier word ik altijd emo als ik zo'n bericht lees... En zo'n emo-bom ben ik echt niet.
pi_101817686
Woei wickie! Zet em op! O+
pi_101817721
Succes wickie!!! Heeft het schilderen het laatste zetje gegeven ;) ben zo benieuwd naar de naam van jullie meisje!!
pi_101817758
*O* Oh Wickie wat fijn! Zet 'm op, je kan het! :*
Lotte!
Noah!
  zondag 11 september 2011 @ 15:19:55 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101817801
ooo Wicks; ik zei het al he? Mette is een weekendje weg en mama gaat bevallen :D wat heerlijk!!!!
zet hem op!!!

ik ben zooooooo nieuwsgierig naar jullie 2e meisje :D
pi_101818514
:% Go Wickie! :%
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 15:38:44 #116
5428 crew  miss_sly
pi_101818586
wickie *O* het zusje voor Mette is onderweg, wat geweldig *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 11 september 2011 @ 15:48:49 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101819123
Zet 'm op Wickie! :% *O*
  zondag 11 september 2011 @ 15:56:33 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101819519
Woohhooo wickie :%
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101819767
Yeah Wickie!!! succes!!! *O*
Tralalalaaa
pi_101819800
Go Wickie!!! :% :% :%

Spannend hoor!
pi_101820535
Wicky zet m op! :%
  zondag 11 september 2011 @ 16:26:04 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101820742
*O* Oeh gaaf Wicky s6 en zet hem op :%
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101820818
Wicky spannend!!

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:01 schreef TimeJumper het volgende:
Kaarr volgens mij is dat niet echt een zwangerschapskwaal of wel? Mijn moeder heeft er namelijk ook last van en die kan nooitttt zwanger zijn :D ;)
Gaat het vanzelf weg volgens die vk? Of wist ze dat niet.
Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 11 september 2011 @ 16:35:07 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101821132
het-is-mij, dank je wel.
Komt wel goed. Ik vind de misselijkheid en vermoeiheid die erbij zijn het extra zwaar maken. Als dat eenmaal strakjes weg of minder is, dan hou ik het ook beter vol...
pi_101821180
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Kaarr het volgende:
Wicky spannend!!

[..]

Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.
volgens de artsen is het een typische zwangerschapskwaal! (je kan trouwens ook een injectie halen in het ziekenhuis! doet een avondje pijn (wordt het wat erger) en dan een jaar niet meer.
Hebben ze gisteren namelijk bij mij gedaan :)

en go WICKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
O+

(: en jipster, pff au! Heb je er veel last van? )
pi_101821450
Injectie! :X Ik hoop gewoon snel te bevallen :Y
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 11 september 2011 @ 16:46:50 #127
348178 NotTheSame
pi_101821543
Jipster, das even schrikken meis! Hopelijk heb je er niet teveel last van?

Wickie aan het bevallen :% :% :% Zet em op meid!
pi_101821716
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oeeehhhh! Wat spannend!! *O* Zet 'm op Wickie! :* O+ :% :% :%
Nu is die foto waarop je het plafond aan het schilderen bent helemaal grappig :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101821797
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Kaarr het volgende:
Injectie! :X Ik hoop gewoon snel te bevallen :Y
dat is idd handiger :P

maar ja och een spuitje joh, bangzak :P
gisteren kreeg ik les van gyn. hummel (die ging mij ook onderwijzen bij t echoén)
ken je hummel uit t ziekenhuis? hij heeft een gekleurd vlinderstrikje O+
pi_101821978
Wickie gewoon aan het bevallen :D *O* *O*

Voor zover het nog nodig is: succes en :% :% :%
Ik dacht ergens op FB al gezien te hebben dat ze vannacht rommelde, maar kon het zo snel niet terugvinden.
pi_101822083
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat is idd handiger :P

maar ja och een spuitje joh, bangzak :P
gisteren kreeg ik les van gyn. hummel (die ging mij ook onderwijzen bij t echoén)
ken je hummel uit t ziekenhuis? hij heeft een gekleurd vlinderstrikje O+
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!

Ik ken geen hummel. Maar ik zal er op letten als het toch op een ziekenhuisbevalling uitloopt. :P
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 11 september 2011 @ 17:28:49 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101823044
Goh Kaarr toch een echte zwangerschapskwaal, had er nog nooit van gehoord.
Nou beval maar snel dan...

En blijkbaar helpt klussen dan ook om snel te bevallen ;) Ben benieuwd *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101823132
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!

Ik ken geen hummel. Maar ik zal er op letten als het toch op een ziekenhuisbevalling uitloopt. :P
das de beste van noord-holland! (zeggen ze) en hij noemde polle een speknek O+
pi_101823212
Ah verse baby onderweg O+
pi_101823359
Snelle update:

Donderdag 8 september om 09.28 is onze zoon Jasper met een keizersnede geboren. Hij woog 3140 gram en deed het direct heel erg goed.

Vandaag zijn wij uit het ziekenhuis ontslagen en alles gaat prima.

Morgen is het misschien iets minder hectisch en heb ik tijd voor een uitgebreide update incl. foto's
pi_101823441
Aoraki van harte!!!!
pi_101823535
Gefeliciteerd Aoraki!! *O* Wat fijn dat alles goed gaat en mooie naam O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_101823566
Gefeliciteerd aoraki, en wat een leuke naam! *O*
pi_101823593
Gefeliciteerd aoraki *O* O+ *O*
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 17:49:19 #140
5428 crew  miss_sly
pi_101823810
Gefeliciteerd met Jasper *O*
pi_101823855
Gefeliciteerd Aoraki *O* *O*
  zondag 11 september 2011 @ 17:51:26 #142
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_101823895
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper! En jij sterkte met het herstel.

Wicky, spannend, succes!
pi_101823948
Gefeliciteerd! En wat gek, we hadden dezelfde uitgerekende datum. :D
pi_101823952
Gefeliciteerd Aoraki! *O* leuke naam, heeft bij ons ook op de shortlist gestaan.

En Wick, pufze!
pi_101824041
gefeliciteerd Aoraki, door deze lurker! Ik vind het grappig dat je zoon exact een week na mijn neefje met dezelfde naam is geboren ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 11 september 2011 @ 17:56:29 #146
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101824049
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper! Leuke naam O+ Fijn dat jullie nu thuis zijn, geniet ervan!
Oude (on)bekende.
  zondag 11 september 2011 @ 17:58:34 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_101824112
Aoraki, gefeliciteerd!!

Geniet van jullie zoon enne, briljante naam! 8-) ^O^
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 september 2011 @ 17:58:40 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101824117
Aoraki, van harte gefeliciteerd met je zoontje! *O*
Hopelijk is je herstel voorspoedig...

wickie, waar blijf je met je meisje? O+
pi_101824268
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper!

Nog geen wickie-nieuws.
pi_101824281
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef Aoraki het volgende:
Snelle update:

Donderdag 8 september om 09.28 is onze zoon Jasper met een keizersnede geboren. Hij woog 3140 gram en deed het direct heel erg goed.

Vandaag zijn wij uit het ziekenhuis ontslagen en alles gaat prima.

Morgen is het misschien iets minder hectisch en heb ik tijd voor een uitgebreide update incl. foto's
Oh wat leuk! O+. Gefeliciteerd met jullie Jasper O+.
pi_101824298
Gefeliciteerd Aoraki !!
pi_101824339
Aoraki gefeliciteerd!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101824481
quote:
0s.gif [b]Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef TimeJumper het volgende:[/b

En blijkbaar helpt klussen dan ook om snel te bevallen ;) Ben benieuwd *O*
Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  zondag 11 september 2011 @ 18:13:26 #154
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101824586
Van harte Aoraki! Mooie naam, het is dat manlief 'm al heeft, anders had mijn zoon ook zo geheten :P
pi_101824632
Eindelijk goed nieuws van Aoraki *O*
Gefeliciteerd en beterschap!

En wickie *O* zet hem op :)
  zondag 11 september 2011 @ 18:23:06 #156
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101824875
Gefeliciteerd Aoraki!! *O*

KD, fijn dat je weer thuis bent! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 11 september 2011 @ 18:33:43 #157
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101825201
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.
Denk het wel hoor :Y Als je het maar fanatiek doet :+

Gefeliciteerd Aoraki !!!! *O*
Rayen 2½ jaar!
pi_101825510
Aoraki gefeliciteerd met Jasper!!
  zondag 11 september 2011 @ 18:49:17 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101825723
Aoraki gefeliciteerd met Jasper.

Wickie, zet hem op!
  zondag 11 september 2011 @ 18:55:50 #160
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101826029
Gefeliciteerd Aoraki! *O*
pi_101826113
Aoraki,gefeliciteerd!
Veel geluk samen.

Ben benieuwd naar t kaartje m;-)
  zondag 11 september 2011 @ 19:03:09 #162
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101826337
Aoraki,manlief en Thomas van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jasper! *O* *O* *O*
Ik wens je een voorspoedig herstel! :*

Wickie, zet 'm op! :% :% :% Misschien heb je je meisje nu al wel vast. O+

DuBecky en Kuukske van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! *O* *O* *O*

Lot, jij nog van harte gefeliciteerd met je neefje! *O*
A grand adventure has begun.
pi_101826925
Toffe naam Aoraki!
Gefeliciteerd met Jasper! O+
pi_101827302
Aoraki, van harte gefeliciteerd met zoon en broertje Jasper *O*
pi_101827303
Gefeliciteerd Aoraki,man en Thomas met de geboorte van jullie zoon en broertje *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 11 september 2011 @ 19:25:26 #166
190853 RockabeIIa
pi_101827393
Aoraki! *O*
Van harte gefeliciteerd!
pi_101827885
Jaaa, ze is er! *O* Geboren om 19:15 uur. Ik heb al een foto gezien en ik zag nu al Mette-trekjes!

Wickie en wickieman, heel erg gefeliciteerd. :*
pi_101827964
Woehoee gefeliciteerd Wickie,man en Mette met jullie dochter en zusje *O* *O* *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:39:27 #169
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101827974
Wickie gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_101827978
Aoraki, gefeliciteerd met de geboorte van Jasper!!! *O*

En Wickie ook al bevallen van d'r meisje! Gefeliciteerd!!! *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:39:45 #171
265732 Keshet
pi_101827985
Ze is er! *O*
Wickie, R. en Mette van harte gefeliciteerd met jullie dochtertj en zusje! *O* *O* *O*

Ik ben zo benieuwd naar de naam van 't meiske! En d'r gewicht! O+
  zondag 11 september 2011 @ 19:39:52 #172
190853 RockabeIIa
pi_101827996
Ah Wickie! Goed gedaan! Van harte gefeliciteerd!

En kom maar op met de baby-spam!
pi_101828060
2 baby's op 1 dag O+ Gefeliciteerd Wickie *O* *O* *O*
pi_101828107
Wickie *O*
pi_101828140
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper! *O* En een goed herstel van de ks gewenst ook.

En Wickies meiske, Mette-zusje, is er dus ook. *O* Gefeliciteerd Wickie.

Kom maar gauw door met foto's en verhalen allebei. :Y
Hardloper.
IG @webkim
pi_101828211
Jaahhh wat een babynieuws :D

Aoraki van harte gefeliciteerd met je 2e zoon Jasper!! *O*

Wickie van harte gefeliciteerd met je 2e dochter!! *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:44:54 #177
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101828244
Wickie gefeliciteerddddd *O* *O* *O* Ik ben benieuwd of ze veel op Mette lijkt ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_101828301
Wickie *O* veel plezier met zijn viertjes
pi_101828329
Jaaaaaaa wickie gefeliciteerd!!!! Goed gedaan joh! O+ O+ *O* *O*
pi_101828342
Wickie, gefeliciteerd en jullie ook veel geluk samen.
pi_101828370
Gefeliciteerd wickie O+
pi_101828374
Woooohooooo Wickie *O* *O* *O*

Van harte gefeliciteerd met je versgebakken grietje! Ik ben ook heel benieuwd naar de naam en foto's :Y
  zondag 11 september 2011 @ 19:47:47 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101828391
wickie, van harte gefeliciteerd met je 2e meisje! *O*
Ben heel erg benieuwd naar haar naam :Y
pi_101828411
Gefeliciteerd wickie, wickie-man en Mette!! *O* *O* *O*
Ik ben zó nieuwsgierig naar haar naam en de foto!
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 19:49:20 #185
5428 crew  miss_sly
pi_101828460
wickie, R. en Mette gefeliciteerd *O*
Ik ben ook erg benieuwd naar foto en zeker naar haar naam :Y
pi_101828504
Proficiat Wickie en wickieman en wickiedochter!! *O*
pi_101828547
Wickie en familie gefeliciteerd! *O* Ben heel benieuwd naar de naam en foto!
pi_101828591
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper! *O* *O*

Wickie en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O* *O*
Ik ben reuze benieuwd hoe het allemaal verlopen is en of het naar je zin is gegaan.
En natuurlijk naar haar naam en foto!
Mette-meisje, gefeliciteerd met je nieuwe zusje. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101828620
Aoraki gefeliciteerd met Jasper!! Leuke naam O+

Wickie en R gefeliciteerd met jullie 2e meisje O+ en Mette gefeliciteerd met je zusje O+ Ben benieuwd naar dr naam enzo!
  zondag 11 september 2011 @ 19:53:09 #190
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101828683
*O* *O*

Twee nieuwe baby's erbij!!!

Van harte gefeliciteerd beide gezinnen met jullie nieuwe grote geluk!
pi_101828760
En zo staan we weer op plaatsje 9 Susie ;)
pi_101828768
Oh, ik had Aoraki gemist! Gefeliciteerd met Jasper! *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:55:22 #193
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101828794
Aoraki en Wickie van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:56:42 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101828877
Whoei, babyboom!!

Aoraki van harte *O*

Wicky jij ook van harte *O*
  zondag 11 september 2011 @ 19:56:50 #195
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101828884
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
En zo staan we weer op plaatsje 9 Susie ;)
Oh help! :D
  zondag 11 september 2011 @ 20:03:03 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101829188
Wickie, vanharte!
pi_101829241
Mijn god, wat is het leven weer niet te bevatten vanavond.
pi_101829312
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Ja ik ben er helemaal stil van
pi_101829331
quote:
+ 1
pi_101829493
Desondanks: Heel erg gefeliciteerd Aoaraki en Wickie!
pi_101829503
quote:
Idd zo worden er 2 mooie baby's geboren en neemt een ander afscheid :{
  zondag 11 september 2011 @ 20:09:07 #202
265732 Keshet
pi_101829507
quote:
Dit.
pi_101829614
*O* gefeliciteerd Wickie *O*
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101829694
Inderdaad, octo. Zoveel geluk en zoveel verdriet...

Ik wou even komen zeggen dat wickie en dochter nog een nachtje in het ziekenhuis blijven.
pi_101829829
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper!!

Wickie, gefeliciteerd met je dochter, heel benieuwd naar de naam!!
pi_101829866
quote:
Volgens mij mis ik wat?
  zondag 11 september 2011 @ 20:16:37 #207
265732 Keshet
pi_101829928
Little Jones is vanavond overleden.
pi_101829998
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
Ik lees het net in het update topic :'(
Wat verdrietig nieuws...
  zondag 11 september 2011 @ 20:17:56 #209
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_101829999
Oh keshet, ik las zonet pas dat t minder goed ging... wat erg..... sterkte MJ en familie, zó oneerlijk dit.....
  zondag 11 september 2011 @ 20:18:55 #210
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101830060
Wickie en Aoraki, gefeliciteerd met jullie versgeperste babies!!

Ben heel benieuwd naar het zusje van Mette!!!
pi_101830287
Het is inderdaad heel dubbel vandaag. Ben wel behoorlijk van slag door het nieuws. Zo oneerlijk.
pi_101830587
gefeliciteerd Wickie *O* *O* O+ *O* *O*
  zondag 11 september 2011 @ 20:28:33 #213
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_101830668
Dubbel nieuws vandaag, maar toch beide gezinnen gefeliciteerd met de uitbreiding!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 11 september 2011 @ 20:31:03 #214
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101830842
Aoraki en Wickie van harte gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  zondag 11 september 2011 @ 20:33:09 #215
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_101830971
Wicki en Aoraki, gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreidingen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_101831084
Aoraki, gefeliciteerd met jullie Jasper! Mooie naam!

Wickie, gefeliciteerd met de geboorte van het zusje van Mette! Ben erg benieuwd naar de Mette-trekjes die Claudia al zag.

En inderdaad, van het nieuws met Miss Jones word ik heel stil.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101831203
Aoraki, gefeliciteerd met Jasper! *O*

Wickie, gefeliciteerd met je dochter! *O* ik ben heel benieuwd naar naam en foto :P
  zondag 11 september 2011 @ 20:38:04 #218
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_101831290
Wat staan liefde, geluk en verdriet toch eng bij elkaar vanavond!

Toch gefeliciteerd Aroaki en Wicky ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 11 september 2011 @ 20:38:13 #219
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101831302
Wickie en Aoraki gefeliciteerd met jullie dochter en zoon. benieuwd naar de Mettetrekjes van nieuw zusje (en de naam!) en een foto van baby Jasper O+

[ Bericht 23% gewijzigd door debuurvrouw op 11-09-2011 20:43:31 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101831652
Wickie van harte met jullie zusje voor Mette O+
  zondag 11 september 2011 @ 20:44:24 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101831665
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef Keshet het volgende:
oh nee toch? Ah verdomme, wat triest en oneerlijk is het.
pi_101832146
Gefeliciteerd Aoraki met Jasper, en gefeliciteerd wickie met jullie dochter!

En tranen voor Miss en Mister Jones. Verdomme... ;(
Wat ligt blijdschap en verdriet toch soms dicht bij elkaar...
Tralalalaaa
pi_101832371
Even een heel kort berichtje van mij....
Gisteravond zijn mijn vliezen gebroken en is onze zoon
Roan geboren... Met 19 weken natuurlijk veel te vroeg... De weeën
Zijn weg en vanmorgen leek op de echo alles goed te gaan met
Ons andere kindje... Voor nu zal ik even niet meer online zijn, maar zodra
Ik weer wat energie heb laat ik wel weer wat van me horen
pi_101832450
Wickie & Aoraki; proficiat met jullie kindjes!
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 20:59:04 #225
5428 crew  miss_sly
pi_101832481
klumsy, wat vreselijk verdrietig :'(
Prachtige naam, Roan. Ik hoop dat alles met jullie andere kindje goed blijft gaan. Heel veel sterkte :*
pi_101832549
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
oh nee toch!!! Lieve Klumsy ;( ;(
Zal hard duimen voor je andere jochie!!!
pi_101832596
Klumsy; ook al zo'n verdrietig nieuws! Wat zal je geschrokken zijn. Ik hoop dat je andere kindje nog een tijdje blijft zitten! Heel veel sterkte met het verlies van Roan voor jou en je partner.
  zondag 11 september 2011 @ 21:01:36 #228
250838 Fee-nix
pi_101832619
Sjee.... ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen... Wat is het leven soms oneerlijk...

Aoraki en Wickie natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie schatjes.

MJ wat een vreselijk nieuws. Wat heeft jullie meisje gevochten. En wat verschrikkelijk dat ze nu de strijd verloren heeft...

klumsy... niet te bevatten zeg. Zomaar ineens bevallen van je zoontje. Heel veel sterkte en ik duim dat je andere kindje blijft zitten voorlopig.
pi_101832635
Ik kwam hier om Wickie en Aoraki te feliciteren *O*

En zag toen het berichtje van Klumsy.. Wat verschrikkelijk! Mooie naam heeft je zoon, en we duimen voor je tweede kindje!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 11 september 2011 @ 21:01:57 #230
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_101832648
Och Klumsy toch wat verdrietig nou...

Heel veel sterkte meis en hopelijk blijft het met je andere kindje goed gaan...
  zondag 11 september 2011 @ 21:02:09 #231
190853 RockabeIIa
pi_101832662
Klumsy... Ik heb er geen woorden voor :* Heel veel sterkte...
pi_101832668
damn weer slecht nieuws :'( Klumsy sterkte en ik ga duimen voor je andere jongetje !
pi_101832771
Klumsy,heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk zeg.
  Licht Ontvlambaar zondag 11 september 2011 @ 21:04:14 #234
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_101832799
quote:
Klumsy, jeetje... *knuffelt*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_101832804
pfoe :N
  zondag 11 september 2011 @ 21:05:10 #236
348178 NotTheSame
pi_101832856
Wat een vreselijk nieuws...
Klumsy en man, gecondoleerd met het verlies van de kleine Roan... Hopelijk blijft het goed gaan met je andere prulleke en blijft het voorlopig nog even zitten...

Miss-Jones en man, gecondoleerd met het verlies van LJ...

Bah, wat is het leven toch oneerlijk...

Aan de andere kan wil ik Aoraki en Wickie feliciteren met de gezinsuitbreiding.
pi_101832870
Jeetje, wat een bizarre dag dit...

Klumsy, wat ontzettend verdrietig en ik zal duimen dat het met jullie andere kindje goed blijft gaan. Veel sterkte!
pi_101832871
Wickie Gefeliciteerd! *O*

Klumsy echt heel veel sterkte gewenst! :*
pi_101832886
quote:
Mir, ben al de hele dag van slag :'( wat vreselijk! Ik duim zo hard voor jullie andere kindje... Zo dubbel! Denk aan jullie :*
  zondag 11 september 2011 @ 21:06:09 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_101832942
Ock klumsy :'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_101833032
Klumsy ontzettend veel sterkte ;(
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_101833048
Poeh eh... Klumsy, wat erg ook :'(
19 weken.. Veel sterkte ook voor jullie
  zondag 11 september 2011 @ 21:08:27 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_101833094
Klumsy, wat heftig zeg :{
Gecondoleerd, en ik hoop van harte dat jullie 2e kleintje nog een flink stuk langer veilig binnen kan blijven zitten.
Sterkte!
.... met gevoel voor drama....
pi_101833104
Och Klumsy, wat een verschrikkelijk nieuws :'( Lieve meid, ik denk aan je!
  † In Memoriam † zondag 11 september 2011 @ 21:09:24 #245
43556 miss_dynastie
pi_101833148
Klumsy, wat vreselijk... heel veel sterkte :'( Ik duim voor jullie andere ukje!
pi_101833156
God wat een nieuws weer vandaag ;( Klumsy heel veel sterkte met het verlies van Roan en ook ik ga duimen dat jullie andere kindje nog lang blijft zitten. :*
  zondag 11 september 2011 @ 21:10:27 #247
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_101833211
Klumsy.... wat een verdrietig nieuws, weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte! :*

Wat een bizarre avond hier op fok!, maar wat een enorme warmte is hier voelbaar, echt bijzonder. Daarom ook even een :* voor alle lieverds hier.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Jubileum moderator zondag 11 september 2011 @ 21:11:27 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_101833262
dit zijn de berichten waarvan je hoopt dat ze nooit in dit topic verschijnen......

klumsy wat ongelooflijk verdrietig, heel veel sterkte....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_101833281
klumsy, wat ongelooflijk! :o Wat een mooie naam hebben jullie voor jullie zoon gekozen. Veel sterkte met het verlies.
pi_101833306
Klumsy, ach meisje nee...gefeliciteerd met je zoon, wat ongelofelijk dat je hem nu al hebt moeten afgeven, het jochie dat je mama maakt. Ik ga heel heel heel hard voor jullie duimen :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101833313
Klumsy, wat vreselijk :'( Ik hoop zo dat jullie andere kindje veilig groot en sterk kan groeien in je buik :* Heel veel sterkte :*
pi_101833314
Klumsy, wat verschrikkelijk heel veel sterkte voor jou en familie! Hopelijk blijft jullie andere kindje nog een tijd zitten.
  zondag 11 september 2011 @ 21:12:29 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_101833324
Och toch Klumsy... Wat een verdriet.. Gefeliciteerd met jullie Roan en meteen al afscheid nemen. Het is soms zo vreselijk oneerlijk en hartverscheurend... Sterkte.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 11 september 2011 @ 21:12:47 #254
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_101833344
Klumsy ook al zo'n verdrietig nieuws. ;( heel veel sterkte en hopelijk blijft jullie andere jochie nog een hele tijd lekker zitten. :*
Make love, not war ☮
pi_101833346
Och Klumsy.. ik heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 september 2011 @ 21:13:26 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_101833376
Och nee toch... weer zulk vreselijk nieuws :'( Heel veel sterkte Klumsy, en ik duim héél hard dat het met je andere kindje goed blijft gaan. :*

Wickie, gefeliciteerd met de geboorte van je kindje. O+
pi_101833398
Klumsy, wat een verdrietig nieuws ;(
Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon, Roan. Wat een mooie naam hebben jullie hem gegeven. Ik duim dat nummer 2 nog veeeeel langer blijft zitten :*
pi_101833414
quote:
:'(
Heel veel sterkte met het verlies van Roan en hopelijk blijft het goed gaan met jullie andere kindje
  zondag 11 september 2011 @ 21:15:00 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_101833485
Klumsy.. :* ..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_101833508
Jeetje Klumsy. Wat heftig. Sterkte meis. :*
pi_101833526
Oh klumsy, wat erg :{ Heel veel sterkte met het verlies van Roan.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 11 september 2011 @ 21:16:46 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_101833608
Klumsy heel veel sterkte. Woorden schieten te kort.
pi_101833617
Klumsy, wat vreselijk klote. Heel erg veel sterkte met het verwerken van jullie verlies. Ik duim dat je andere kindje nog even een maand of wat blijft zitten.

Ik leef ook heel erg mee met MJ en man. Het binnen korte tijd verliezen van ook je tweede kindje wens je je ergste vijand nog niet toe. Jullie ook heel veel sterkte in deze en de nog komende zware tijden

Een dikke :* en knuffel voor jullie
  zondag 11 september 2011 @ 21:17:03 #264
265732 Keshet
pi_101833631
Klumsy...meisje toch...
Gecondoleerd met het overlijden van jullie zoon Roan. Wat een prachtige naam heb je hem gegeven. O+ Heel veel sterkte gewenst!
Hopelijk kan jullie andere kindje nog heel lang in je buik blijven. :*
pi_101833640
Klumsy, wat erg :'( Heel veel sterkte, meer woorden kan ik even niet vinden....
  zondag 11 september 2011 @ 21:17:33 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101833663
klumsy, wat verdrietig..dit vreselijke nieuws! Wederom geen woorden om te verwoorden wat ik eigenlijk wil zeggen. Heel veel sterkte toegewenst en toi toi toi voor je andere kleine kindje.
pi_101833665
Klumsy, heel veel sterkte en wat een mooie naam hebben jullie julie zoon gegeven...deze lurker duimt hard mee dat jullie andere kindje blijft zitten...

En hoe vreemd het ook is om te doen, Aoraki gefeliciteerd met jullie zoon en Wickie met jullie dochter...

Wat een gekke avond is het hier in OUD...van vreugde naar verdriet. Het grijpt mij als niet moeder zijnde gewoon ook allemaal aan...

[ Bericht 6% gewijzigd door kvd op 11-09-2011 21:28:10 ]
pi_101833693
Klumsy...wat een
Mooie naam voor het lieve jongetje, maar meteen ook een verdrietig nieuws...

Veel sterkte met het verwerken. Kracht, moed en Liefde toegewenst!!!
  zondag 11 september 2011 @ 21:18:02 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101833705
Klumsy, wat een vreselijk verdrietig bericht, sterkte met het verlies. Ik duim voor jullie dat het beter zal gaan met jullie andere kindje....
pi_101833861
Klumsy, wat verdrietig. Heel veel sterkte. :*
pi_101833959
Ik kan er niet over uit. Nieuws dat twee kindjes zijn geboren en nieuws dat twee kindjes zijn overleden. Niet te bevatten.

Klumsy: vreselijk voor jullie, heel veel sterkte met het verlies van Roan en ik wens jullie een verder probleemloze zwangerschap en een prachtige geboorte van zijn broertje toe.
pi_101834117
Klumsy, wat vreselijk. Je jongetje. Wat heeft ie een prachtige naam gekregen. O+
pi_101834432
Aoraki en Wickie gefeliciteerd!! *O* *O*

En wat een vreselijk van Klumsy, heel veel sterkte! :*
pi_101834491
*O* Aoraki en Wickie gefeliciteerd! *O*

Kom eens door met die naam, Wick! :P
  zondag 11 september 2011 @ 21:30:48 #275
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_101834512
He wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws hier :'( ......Klumsy, gecondoleerd met het verlies van je zoontje.......En heel veel sterkte gewenst !!!

Ook voor MissJones heel veel sterkte....zo oneerlijk allemaal :'(

Verder wil ik natuurlijk wel ff Wickie en Aoraki feliciteren !!!! *O*
pi_101834549
Wat verschrikkelijk klumsy. :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 11 september 2011 @ 21:32:24 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101834616
jemig wat een bijzonder vreemde dag vandaag... wat afschuwelijk nieuws Klumsy.. woorden schieten tekort.. dat jullie nu al afscheid hebben moeten nemen van 1 van jullie kindjes.. zo klein, zo teer, zo eigen.. en toch zo ontzettend ver weg...
Lieve Klums; heel veel sterkte...
En ik ga duimen voor jullie andere kindje...
pi_101834683
Lieve Klumsy, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd met het verlies van jullie Roan en ik duim voor jullie andere kindje.

Wickie en Aoraki, gefeliciteerd met jullie kindjes! Aoraki, mooie naam! De mijne heet ook zo.
  zondag 11 september 2011 @ 21:33:37 #279
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_101834696
Pfff wat heftig hier vandaag.. Allereerst wickie en aoraki gefeliciteerd *O*

Zo dubbel vreugde en verdriet in 1post
Klumsy :* Gecondoleerd en heel veel sterkte!! Ik duim dat je andere kindje voorlopig nog blijft zitten
Be happy with the little things in life
pi_101834753
Klumsy, wat een mooie naam hebben jullie je zoon gegeven.. Veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ik duim dat jullie andere kindje nog een flinke poos blijft zitten..! :*
pi_101834911
Wat een bizarre avond hier zeg.

Klumsy, wat een ongelofelijk naar bericht, heel veel sterkte! Wat een prachtige naam heeft ie gekregen O+

Aoraki en Wickie gefeliciteerd!
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 11 september 2011 @ 21:37:23 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101834940
Klumsy en man gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht :*
Wat een prachtige naam hebben jullie jullie zoon gegeven O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 11 september 2011 @ 21:37:34 #283
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101834949
Jee, wat een dag!

Klumsy heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies. En idd een hele mooie naam hebben jullie je zoontje gegeven! O+
Ik ga flink duimen dat je andere kindje nog een hele tijd blijft zitten! :*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101835202
Jemig, wat een bizarre dag...

Klumsy, gecondoleerd met het verlies van je kindje :*
Ik duim mee dat het andere kindje nog heel wat weekjes lekker bij je in de buik zal groeien
  zondag 11 september 2011 @ 21:42:43 #285
274310 agenda
altijd vol!
pi_101835223
Klumsy gecondoleerd met het verlies van Roan, ik duim dat je andere kindje nog mag blijven zitten.

Wickie en Aoraki gefeliciteerd.
pi_101835373
gecondoleerd klumsy
ook jij heel veel sterkte gewenst. hou vol!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101835390
gefeliciteerd winkie en aoraki *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_101835509
Ohnee, ook al zulk verschrikkelijk nieuws, gecondoleerd Klumsy, maar wat hebben jullie hem een mooie naam gegeven!
Ik ga heel erg duimen voor het kleine mannetje in jullie buik.
  zondag 11 september 2011 @ 21:54:29 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101835874
Klumsy wat een mooie stoere naam voor jullie zoontje.
Woorden kunnen dit verdriet niet beschrijven. Ik wens jou en je man veel sterkte! :*
Rayen 2½ jaar!
pi_101835995
Oh Klumsy... ;(

zondag 11 september 2011 @ 21:57:56 #291
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_101836115
Wat een bizarre dag hier.

Klumsy wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte :*.
pi_101836166
Het is ook niet te geloven dit....nu ook nog klumsy met zulk vreselijk nieuws....
Heel veel sterkte.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_101836185
Leven en dood liggen echt zo dicht bij elkaar, wat een enorm contrast. Twee keer blijdschap en op dezelfde dag twee keer onpeilbaar diep verdriet. zo oneerlijk is het en kan het zijn.

Aoraki en Wickie; gefeliciteerd en veel geluk gewenst.

Klumsy; ik huil met je mee. Veel sterkte voor nu en voor altijd. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Wat een dag zeg!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_101836217
En natuurlijk wickie en aoraki.... Gefeliciteerd met jullie kleintjes....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 11 september 2011 @ 22:01:06 #295
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_101836303
ik heb ff geen woorden meer hoor..... *knuffel* voor Klumpsy en man.
  zondag 11 september 2011 @ 22:05:27 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_101836566
klumsy, ik heb er gewoon kippenvel van.
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies en ik duim dat het andere kindje nog een hele poos blijft zitten :*
pi_101836707
Klumsy, wat een verdrietig bericht(en wat een mooie naam voor jullie zoontje). Veel sterkte..
pi_101837236
Klumsy heel veel sterkte :*
  zondag 11 september 2011 @ 22:16:59 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101837309
Klumsy, wat een schok... ontzettend verdrietig, dat je zo plotseling afscheid moest nemen van Roan! heel veel sterkte en ik hoop heel hard met iedereen mee dat jullie andere kindje goed blijft zitten en door blijft groeien. :* sterkte, ook voor de papa!
in de haak.
pi_101838506
Ach Klumsy, wat een groot verdriet, het verlies van jullie eerste zoon Roan. :'(
Ik wens jullie erg veel sterkte en ik hoop van harte dat jullie andere kindje veilig blijft zitten waar het zit en straks gezond en wel ter wereld komt. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_101840695
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')