Oeeehhhh! Wat spannend!!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
dat is idd handigerquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Kaarr het volgende:
Injectie!Ik hoop gewoon snel te bevallen
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is idd handiger
maar ja och een spuitje joh, bangzak
gisteren kreeg ik les van gyn. hummel (die ging mij ook onderwijzen bij t echoén)
ken je hummel uit t ziekenhuis? hij heeft een gekleurd vlinderstrikje
das de beste van noord-holland! (zeggen ze) en hij noemde polle een speknekquote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!
Ik ken geen hummel. Maar ik zal er op letten als het toch op een ziekenhuisbevalling uitloopt.
Oh wat leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef Aoraki het volgende:
Snelle update:
Donderdag 8 september om 09.28 is onze zoon Jasper met een keizersnede geboren. Hij woog 3140 gram en deed het direct heel erg goed.
Vandaag zijn wij uit het ziekenhuis ontslagen en alles gaat prima.
Morgen is het misschien iets minder hectisch en heb ik tijd voor een uitgebreide update incl. foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |