Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.quote:Op zondag 11 september 2011 14:26 schreef mignonne het volgende:
weet je iets meer claudia, of alleen dat t begonnen is?
w00t!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.quote:Op zondag 11 september 2011 14:01 schreef TimeJumper het volgende:
Kaarr volgens mij is dat niet echt een zwangerschapskwaal of wel? Mijn moeder heeft er namelijk ook last van en die kan nooitttt zwanger zijn![]()
![]()
Gaat het vanzelf weg volgens die vk? Of wist ze dat niet.
volgens de artsen is het een typische zwangerschapskwaal! (je kan trouwens ook een injectie halen in het ziekenhuis! doet een avondje pijn (wordt het wat erger) en dan een jaar niet meer.quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef Kaarr het volgende:
Wicky spannend!!
[..]
Dat tintelen en geen gevoel hebben hoort er wel bij, maar het vastzitten weet ik eigenlijk niet. Ik kan een spalk gaan dragen, maar daar heb ik ook weer geen zin in.
Oeeehhhh! Wat spannend!!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik wel en niet door mag geven, maar ze zijn in ieder geval in het ziekenhuis en het zal vast geen nachtwerk worden.
dat is idd handigerquote:Op zondag 11 september 2011 16:43 schreef Kaarr het volgende:
Injectie!Ik hoop gewoon snel te bevallen
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is idd handiger
maar ja och een spuitje joh, bangzak
gisteren kreeg ik les van gyn. hummel (die ging mij ook onderwijzen bij t echoén)
ken je hummel uit t ziekenhuis? hij heeft een gekleurd vlinderstrikje
das de beste van noord-holland! (zeggen ze) en hij noemde polle een speknekquote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Ik kijk alle enge operaties op tv, maar zodra er een spuit in beeld komt..... Bloed prikken is echt een ramp! Laat staan een prik in mijn pols!
Ik ken geen hummel. Maar ik zal er op letten als het toch op een ziekenhuisbevalling uitloopt.
Oh wat leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 17:38 schreef Aoraki het volgende:
Snelle update:
Donderdag 8 september om 09.28 is onze zoon Jasper met een keizersnede geboren. Hij woog 3140 gram en deed het direct heel erg goed.
Vandaag zijn wij uit het ziekenhuis ontslagen en alles gaat prima.
Morgen is het misschien iets minder hectisch en heb ik tijd voor een uitgebreide update incl. foto's
Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.quote:[b]Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef TimeJumper het volgende:[/b
En blijkbaar helpt klussen dan ook om snel te bevallenBen benieuwd
Denk het wel hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Zou knippen en plakken ook werken? Ga morgen de geboorte-traktaties voor op de psz in elkaar zetten.
Oh help!quote:Op zondag 11 september 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
En zo staan we weer op plaatsje 9 Susie
Ja ik ben er helemaal stil vanquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Mijn god, wat is het leven weer niet te bevatten vanavond.
+ 1quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef octopussy het volgende:
Mijn god, wat is het leven weer niet te bevatten vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |