Nieuw zijnquote:
Ik kan me herinneren dat er een zooi ONZ hier binnenkwamenquote:
Uhm na dat dikke mormel op het podium is niks van jou meer gekquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik laat jullie weer alleen, ik gaat uitloggen anders ga ik rare dingen posten enzo
en ik zal op de stop volgen knop klikken
Daar zijn die jonkies te jong voor, dat kennen ze niet!quote:
Ik ben niet nieuw hier, ik was hier al eerder maar heb even pauze gehad.quote:
Ik kwam alleenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er een zooi ONZ hier binnenkwamenMoet ik me nu weer gedragen?
Dat heb je nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er een zooi ONZ hier binnenkwamenMoet ik me nu weer gedragen?
DAT IS DOL FIJNquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jou versieren en vervolgens keihard dumpen in het dolfinarium
Dat was een grapjequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wat is er met 'minderjarige'?
Het zal mijn leeftijd zijn.quote:
Ja dan mag het he, ik weet er nu alles vanquote:
Ik moet weer verzinnen wanneer ik volgend jaar jarig ben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dan mag het he, ik weet er nu alles van
Ik weet niet eens wat ik vanavond gegeten hebquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet weer verzinnen wanneer ik volgend jaar jarig ben.
Ik ken je hoofd, die blik werkt nietquote:
Je bazenrollade, schat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vanavond gegeten heb
O jaquote:
Tulpenbollen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vanavond gegeten heb
quote:
ik kom ook zo, schuif je bolle vrind maar ff een blik kkattenvoer toe op de pleequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... ik laat jullie weer alleen, ik gaat uitloggen anders ga ik rare dingen posten enzo
en ik zal op de stop volgen knop klikken
Hooliequote:
Ik voel een generatiekloofquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn die jonkies te jong voor, dat kennen ze niet!
dat is je poes.quote:
Heyquote:
Ga ik straks pas kijkenquote:
haha, maar ik kan ook minder lief zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken je hoofd, die blik werkt niet
Ik weet het wel, godverquote:
Je hielp hem niet eens over de drempel, kwajongen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, maar ik kan ook minder lief zijnvraag maar aan die dikke neger die for life in een rolstoel naar de kroeg moet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, maar ik kan ook minder lief zijnvraag maar aan die dikke neger die for life in een rolstoel naar de kroeg moet
quote:
Ik heb een gebreide Kirby, een LEGO Jack Sparrow en twee Totoro's.quote:
Immer goed.quote:
quote:
Jij moet met Ian trouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een gebreide Kirby, een LEGO Jack Sparrow en twee Totoro's.
En nog twee puche Kirbies en een Goomba.
Voor de rest gaat het wel goed met me.
Niet haten op Kitty en Rukné.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek ff een pot bier uit de muur, brb.. best gezellig hier (zonder renee en patriek).
Ik heb de Disney-vertaling nu. Met die jankmuil van een Dakota Fanning.quote:
Met SoaD?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de Disney-vertaling nu. Met die jankmuil van een Dakota Fanning.
Er staat naast me tyfusherrie opquote:
Is het bij jou al kerst?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Laatst had ik Toxicity op staan tijdens werken, kwam ineens iemand binnen maar NO SHAME!
Oke ik ga youtube die is lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu VH1 Classic op. Boogie Wonderland
O, fuck.quote:
Godver ik wou al bij je komen wonenquote:
Howls Moving Castle is ook tof. En Spirited awayquote:
Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghibli maakt geen slechte films. Princess Mononoke was ook geweldigquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Howls Moving Castle is ook tof. En Spirited away
Ik moet er weer eens wat bestellen. De zooi eens compleet krijgen
quote:
ik haat op niemand. heb eigenlijk nog nooit iemand gehaat... 1 van de treurigste emoties vind ik. op fok zijn er wel heel wat zieltjes die zich scharen in de rij van het haten, dat valt dan wel op na een paar jaar hier rondgezworven te hebben.quote:
Jaquote:
Geplastificeerd! Je bent er wel erg zuinig opquote:
Hij weet hoe het hoort.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geplastificeerd! Je bent er wel erg zuinig op![]()
Ik kan het niet meer met je eens zijn dan nuquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik haat op niemand. heb eigenlijk nog nooit iemand gehaat... 1 van de treurigste emoties vind ik. op fok zijn er wel heel wat zieltjes die zich scharen in de rij van het haten, dat valt dan wel op na een paar jaar hier rondgezworven te hebben.
Ik een Angry Birds varkentje, een Yoshi van 60cm en een spongebob van 80cmquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speciaal om jou te pestenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Godver, waarom zijn al die rugby wedstrijden zo vroeg
Failquote:
Nieuw Zeeland.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
Godver, waarom zijn al die rugby wedstrijden zo vroeg
Limpquote:
Ik vind mijn reden leukerquote:
quote:
Nee, eind deze maand ben ik een andere richting opquote:
Waar ga je nu weer naartoequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eind deze maand ben ik een andere richting op
Duiken en luieren ergens in de Caribean.quote:
Ik heb er vroeger nog bier geleverd aan een plaatselijke kroeg. True story.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat vorige week nog in het plaatsje Zeeland, fukc al the haturssss!11!
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duiken en luieren ergens in de Caribean.
Ik ga heerlijk lekker hier. Twee nieuwe amigos die mijn pokemon-passie delen, gezally Kally naast me... What elsequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goed hoor, weinig te klagen.
En met jou dan?
Nou gezally die kallyquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga heerlijk lekker hier. Twee nieuwe amigos die mijn pokemon-passie delen, gezally Kally naast me... What else
jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zou me dus eigenlijk als zeikerige dronkenlap moeten gedragen... Toch?
quote:
Jij welquote:Twee nieuwe amigos die mijn pokemon-passie delen,
quote:gezally Kally naast me... What else
Moet je bij de buren zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zou me dus eigenlijk als zeikerige dronkenlap moeten gedragen... Toch?
Laat een paar van die buren maar hier komen, en de rest daar blijvenquote:
Eigenlijk willen we je ook heul niet kwijtquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey BenBen, ik hou het even op TAL als je het niet erg vind.
Is namelijk jolijtig hier.
Ik zwaai niet, teveel energie sorry die heb ik nodig in CVquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk willen we je ook heul niet kwijt
Ach, die bolle leest toch wat hij wilquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zwaai niet, teveel energie sorry die heb ik nodig in CV
Ik kan neit meer sturen, ik heb je namelijk net permits teruggestuurd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zwaai niet, teveel energie sorry die heb ik nodig in CV
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan neit meer sturen, ik heb je namelijk net permits teruggestuurd.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan neit meer sturen, ik heb je namelijk net permits teruggestuurd.
De deur staat hier gewoon openquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat een paar van die buren maar hier komen, en de rest daar blijven
Ze zei net van niet. Moest een probleempje oplossen.quote:
Owquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zei net van niet. Moest een probleempje oplossen.
Weet niet of ze inmiddels wel al in slaap is gesukkeld.
Jaquote:
Joaaaaah dacht er vandaag nog aan.quote:
Echt vet zin inquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joaaaaah dacht er vandaag nog aan.
yepquote:
Al die acteurs oooooook.quote:
Steve Carellquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al die acteurs oooooook.
Ryan Gosling.!!!!
Emma Stone.!!!
Het is pure aids maar dat ben ik ook.quote:
Ik vind het echtquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is pure aids maar dat ben ik ook.
Hebbie lekker gedronken meidquote:
Yeaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeker moppie. Politie kwam ook nog langs, geluidsoverlast.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En Anita Meyers Why tell my why karaoke met zus, mijn hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zeg me dat je daar een video opname van hebtquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ooit wel ja!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Girls just wanna have fun Bell, ooit ga ik mijn schuld inlossen!!
Die heb ik ooit gedaan met een playbackshowquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Girls just wanna have fun Bell, ooit ga ik mijn schuld inlossen!!
Ik baalde van mezelf, ik was niet goed meer na een paar nummers. Te schor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg me dat je daar een video opname van hebt
Jouw shine was zelfs hier merkbaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik baalde van mezelf, ik was niet goed meer na een paar nummers. Te schor.Hopelijk heb ik met m'n shine genoeg gecompenseerd.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw shine was zelfs hier merkbaar.
Kusje op je haarpunten!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw shine was zelfs hier merkbaar.
Jij zou toch geen moeite moeten hebben met hoogte...quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal kan ik Anita bijbenen qua hoogte hoor, geloof me.
Zo scherp! Deze opmerking houdt me in de wolken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij zou toch geen moeite moeten hebben met hoogte...
Sterf, wie je ook bent!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:46 schreef willem-jozef het volgende:
ik trek ff een pot bier uit de muur, brb.. best gezellig hier (zonder renee en patriek).
Prima. Zal zo eens klikken...quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. ik heb even van al mijn 430595030 goals op cityville alles gevraagd wat ik kon vragen.. succes ermee!
Ik heb er 24quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima. Zal zo eens klikken...
Ik heb nog maar 3 goals, maar allen zullen ze fakking lang duren.
Kun je een klok voor me meenemen, mijn huidige klok is kapot.quote:
vertel!quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:25 schreef Renesite het volgende:
Ah, ik heb een nieuw doel in mijn leven.
Even in mijn doelen boekje schrijven
Wat een nacht wel niet voor inzichten brengt.
?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaja. Ik heb een license to irritate.
Ik vind deze 3 er beter uit zien dan Loesiequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben toch wel weer benieuwd..
Je moest naar Grunn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de machinist heeft een verkeerde afslag genomen
Whehehe, nee ben weer onderweg naar huis, gisteren naar Leeuwarden geweest om de computer van de huisgenoot van m'n zusje in elkaar te zetten.quote:
Zwaai je zo wel ff.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, nee ben weer onderweg naar huis, gisteren naar Leeuwarden geweest om de computer van de huisgenoot van m'n zusje in elkaar te zetten.
Ik heb nu in dat huis alle pc's gebouwd
Je begint op Socios te lijken!quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
deze week nu ongeveer 625 kilometer met de trein gereden
\quote:
Zei de conducteur dat echt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
we wachten even, de Intercity naar Den Haag moet nog even intiem binnendringen bij deze trein, het voorspel duurt lang
nee, maar ik vond mijn versie leukerquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Zei de conducteur dat echt?
En zo hard kan ik niet rennen.
haha, vijf vragen waarvan vier retorisch? heeft nogal zin om met zo'n persoon in gesprek te gaan..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:08 schreef Renesite het volgende:
He jozef, pop, waarom zeur je zo gozah? Wat scheelt er aan? Is er iets? Opgekropte frustratie? Laat het me weten! Ok?
okquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Renesite het volgende:
Ik ben hooguit op mijn hoede. Laat mij maar zien dat dat niet hoeft. Ok?
quote:
Was reünie van de kindervakantieweek ja, zo geweldig! Spelletjes gedaan, lekker gegeten, gezongen, iemand ging prediken en toen was het een uur of negen en nou ja wat nu, en net op het moment dat iedereen zoiets had van 'we gaan wel naar huis' waren ze bij iemand thuis boxen en CD's wezen halen, hop discolampen aan nou het was echt zo geweldig gewoonquote:Op zondag 11 september 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutte alles goed???? hoe was het schatgraven zoiets las ik
oh leuk om te lezen meid dus je hebt topavond gehadquote:Op zondag 11 september 2011 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was reünie van de kindervakantieweek ja, zo geweldig! Spelletjes gedaan, lekker gegeten, gezongen, iemand ging prediken en toen was het een uur of negen en nou ja wat nu, en net op het moment dat iedereen zoiets had van 'we gaan wel naar huis' waren ze bij iemand thuis boxen en CD's wezen halen, hop discolampen aan nou het was echt zo geweldig gewoon
Het initiatief van de kindervakantieweek komt van de christengemeente hier, dus die organiseren het. Vandaarquote:Op zondag 11 september 2011 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh leuk om te lezen meid dus je hebt topavond gehadmaar was het van de kerk of zoiets je zegt prediken
okequote:Op zondag 11 september 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het initiatief van de kindervakantieweek komt van de christengemeente hier, dus die organiseren het. Vandaar
En hoe is het met je kleinkind?
Begin er niet aan. Weersta het!quote:Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
The Sims op Facebook
NeeeeeeVerslaving
Ah wat fijn om te horen! En hoe kan het ook anders met jouw genen in zich.quote:Op zondag 11 september 2011 11:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke![]()
en met kleinkind gaat het prima heerlijk hoor zo een nieuw mensje het is zo een moppie
je hebt leuke vakantie gehad he als ik het allemaal zo gelezen hadquote:
zondag is rustdagquote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, zondag.. ik ga eens even studeren
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt leuke vakantie gehad he als ik het allemaal zo gelezen had
ahumquote:Op zondag 11 september 2011 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou.. ik heb al huiswerk voor morgen opgekregen.. dus zal wel moeten
c_a'tjequote:Op zondag 11 september 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Benny?? Hihihi heb je ook Sims? En gaat het nog door??? 14-09?
Pm me even hoelaat enzoquote:Op zondag 11 september 2011 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a'tje
Ik heb geen Sims, expres niet
En dat gaat nog door
*dabam*quote:Op zondag 11 september 2011 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pm me even hoelaat enzoEn waar
![]()
En was 25 euro toch?
Bennyquote:
quote:
Ik dacht al zoiets. Het is alweer een tijd geleden dat je hier voor het laatst wasquote:Op zondag 11 september 2011 12:06 schreef crv het volgende:
[..]
Benny![]()
Ben "über" drukdrukdruk
maar het gaat goed en jij ?
hij was bedoeld voor mijn schoonmoe maar hij is mentaal en fysiek te sterk dus hebben wij hem nuquote:
Okequote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef crv het volgende:
[..]
hij was bedoeld voor mijn schoonmoe maar hij is mentaal en fysiek te sterk dus hebben wij hem nu![]()
superlief dier. hebben hem uit het asiel hier.
Als je ff 5 minuten uit beeld bent geweest gaat ie helemaal door het lint van vreugde dat je er weer bent
dank je Lut,quote:
ligt nu in het gras te snurkenquote:
proberen hem nut te trainen dat ie los kan lopen, want het is wel een ADHD-tje. hij is al 2 keer ontsnapt bij mijn schoonmoequote:
Nog lekker speels enzoquote:Op zondag 11 september 2011 12:16 schreef crv het volgende:
[..]
proberen hem nut te trainen dat ie los kan lopen, want het is wel een ADHD-tje. hij is al 2 keer ontsnapt bij mijn schoonmoe![]()
maar ja alles is nog nieuw voor hem. hij ligt nu voor het eers bij ons los in de tuin (zonder omheining)
Denk trouwens dat ie in het verleden is geslagen. toen ik een stok pakte om te spelen dook tie in elkaar
we weten niet hoe oud die precies is, de schattingen lopen uiteen van 3-6 jaar.quote:
Is er geen pdfje van?quote:Op zondag 11 september 2011 12:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, lekker.. ik moet een hoofdstuk uit een boek lezen.. maar dat boek heb ik niet, want die staat op de boekenlijst van periode 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |