asoquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik at het in de trein.
Medelijden met mensen rondom me
maak je ook altijd onnodig afspraken met je dokter alleen maar zodat je met hem kan chillenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee de dokter is een van mijn beste vrienden ik kan het goed met hem vinden hoezo
Omdat je geen zalm van hem mag. Tevens vanwege de finkers grapquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee de dokter is een van mijn beste vrienden ik kan het goed met hem vinden hoezo
Nectar staat niet meer in de lijst gelukkig en eigenlijk is dat wel logisch.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
Plastic_zak
BBQSausage
Dalando
pimmetje2010
Intronic
Spouwerranger
Roburtt
LompeHork
coban
Argo
stefanhaan
DolfijntjesLove
Spaghettivreter
Buren_Kerkrade
Omdatappel
mc-Piel
Flippiee
aight1
Huppelmuts
Patje1987
JApieman
Dimens
magneetstrip
Trollscience
Ragboer
Id_do_her
TWP
Ezechielk
Dientje12
sharr
FreezePop
Angel-Joy
Kakpizza
WhyAreTheyAllTaken
Rodawa
speedking
monkyyy
Chloroform
Tchock
Zolder
Jac0bus
sanasoufi
Gridlok
Madame_Paon
Drommeldaris
JustinK
Geelman
Renesite
linpunt
ja medicational marihuanuana ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maak je ook altijd onnodig afspraken met je dokter alleen maar zodat je met hem kan chillen
Ik lust toch geen zalm, sowieso is vis erg vies behalve kibbeling enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat je geen zalm van hem mag. Tevens vanwege de finkers grap
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nectar staat niet meer in de lijst gelukkig en eigenlijk is dat wel logisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sushi?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik lust toch geen zalm, sowieso is vis erg vies behalve kibbeling enzo.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nectar staat niet meer in de lijst gelukkig en eigenlijk is dat wel logisch.
Neequote:
je weet niet wat je mis, nouja eigenlijk wel, visquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik lust toch geen zalm, sowieso is vis erg vies behalve kibbeling enzo.
Dat rijmt net als sinterklaasgedicht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je weet niet wat je mis, nouja eigenlijk wel, vis
Ik lust het ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
ik zou wel vis willen lusten want kkgezond
maja nog niet gelukt
gewoon proberen miss kom je erachter dat je het toch wel lust.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
maja nog niet gelukt
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik sta er hoog in, jij ook bij mij.
Plaats 2, echt fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die alleen maar kibbeling lusten.Zalm!
Tonijn!
Inktvisringen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
sushi=lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet alle sushi, maar sommige wel.
Jij eet alleen sushi?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
sushi=lekker
geen sushi=niet lekker
Sushi is erg lekker vooral die met aalquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
maja nog niet gelukt
Ik ben zoo blij hier in Venlo hebben ze niet eens een sushiding en maastricht welquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet alle sushi, maar sommige wel.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom reageer ik alleen op Omdatappel?
Ja ik probeer het best vaak, witvis is best prima te doen nu, maar shit als tonijn, zalm en sushi enzo echt nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gewoon proberen miss kom je erachter dat je het toch wel lust.
Vriendin van mij zegt het ook niet te lusten dus ik vraag aan haar wnnr heb je voor het laatst vis gefixt dan zij: toen ik klein was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |