Daar kwets je mij heel erg mee.quote:

Ik doneer ook, alles maar wel na mijn dood.quote:

sorry ik mag geen zalm van de dokterquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Daar kwets je mij heel erg mee.

Kaas op krentenbrood? Ga ik morgen proberen.quote:

Was jij dat!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik at het in de trein.
Medelijden met mensen rondom me

jaaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas op krentenbrood? Ga ik morgen proberen.

Ruzie met de dokter?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
sorry ik mag geen zalm van de dokter

Ik ken alleen krentenbrood met boter en suiker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaa
dat je dat niet kent joh

nee de dokter is een van mijn beste vrienden ik kan het goed met hem vinden hoezoquote:

Ik heb altijd medelijden met de mensen, die een paar uur na het eten van döner, bij mij in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik at het in de trein.

Bohhh jij stouterd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb altijd medelijden met de mensen, die een paar uur na het eten van döner, bij mij in de buurt zijn.

asoquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik at het in de trein.

maak je ook altijd onnodig afspraken met je dokter alleen maar zodat je met hem kan chillenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee de dokter is een van mijn beste vrienden ik kan het goed met hem vinden hoezo

Omdat je geen zalm van hem mag. Tevens vanwege de finkers grapquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee de dokter is een van mijn beste vrienden ik kan het goed met hem vinden hoezo

Nectar staat niet meer in de lijst gelukkig en eigenlijk is dat wel logisch.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
Plastic_zak
BBQSausage
Dalando
pimmetje2010
Intronic
Spouwerranger
Roburtt
LompeHork
coban
Argo
stefanhaan