ik had net alleen me haren gewassen xd!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog douchen maar ik ben te moe om naar de douche te lopen.![]()
En met wax en gel in mijn haar slaap ik niet lekker
Je moet alles één keer proberen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ontmaagd worden door een boi, wil je dat wel?
Ohja wrm dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik begrijp wel wrm bosbeetle nog baggert damnz.
Ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Je moeder!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ey niet je soortgenoten pesten he.quote:
Niet haten. Je bent op mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom reageer ik altijd op Intronic?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder!Que?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
srryquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ey niet je soortgenoten pesten he.
Goed puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |