Zure haring lustte ik trouwens wel eerst, maar opeens was ik het zat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plaats 2, echt fantastisch!![]()
Mensen die alleen maar kibbeling lusten.Zalm!
Tonijn!
Inktvisringen.
ohjaa dat kan, eigen smaak he.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het best vaak, witvis is best prima te doen nu, maar shit als tonijn, zalm en sushi enzo echt niet
Haring.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zure haring lustte ik trouwens wel eerst, maar opeens was ik het zat.
Maar ik wil het zo graag lustenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohjaa dat kan, eigen smaak he.
Ik krijg gewoon geen haring door mijn keel bijv.
Hier in Zoetermeer hebben we Shabu Shabu, daar kom ik wel eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben zoo blij hier in Venlo hebben ze niet eens een sushiding en maastricht wel
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom reageer ik alleen op Omdatappel?
Tonijn is echt de kip van de zee daar proef je niet eens vis aan... en zalm valt ook heel erg mee. Pas bij zeevruchten en allerlei schelpjes wordt het heel erg vissig, misschien moet je die eerst proberen en daarna een plakje gerookte zalmquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het best vaak, witvis is best prima te doen nu, maar shit als tonijn, zalm en sushi enzo echt niet
Jij eet iedere dag boerenkool?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
Mensen die op hun Hyves/Facebook zetten dat ze Sushi gaan eten.![]()
Ik ga toch ook niet elke dag neer zetten dat ik boerenkool eet.
WWW: Even naar beneden, ben zo terug.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
Mensen die op hun Hyves/Facebook zetten dat ze Sushi gaan eten.![]()
Ik ga toch ook niet elke dag neer zetten dat ik boerenkool eet.
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
En Skype werkt niet.
En FOK! werkt kut en sloom.
En hier op FOK! negeert ook iedereen mijn eerste post.
En mijn beste vrienden zitten voor een half jaar in het buitenland.
Mijn leven______________!!!
Dat is Twitter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WWW: Even naar beneden, ben zo terug.
WWW: Ben weer terug, lekker glas drinken
WWW: Drinken op, jammer.
WWW: Weer naar beneden, drinken pakken.
Krab vooral van die nepkrab vind ik dan weer goor, probeer die andere dingen gewoon eens krab is echt het meest vissige dat er is!quote:
Ook, maar ook Hyves, en dat soort shit.quote:
aiiquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
En Skype werkt niet.
En FOK! werkt kut en sloom.
En hier op FOK! negeert ook iedereen mijn eerste post.
En mijn beste vrienden zitten voor een half jaar in het buitenland.
Mijn leven______________!!!
zo oudquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WWW: Even naar beneden, ben zo terug.
WWW: Ben weer terug, lekker glas drinken
WWW: Drinken op, jammer.
WWW: Weer naar beneden, drinken pakken.
Dan verschillen onze smaken gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Krab vooral van die nepkrab vind ik dan weer goor, probeer die andere dingen gewoon eens krab is echt het meest vissige dat er is!
Het is te begrijpen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook, maar ook Hyves, en dat soort shit.
Hyves heb ik nooit echt gebruikt trouwens. Ben ik nu raar?
Ik ook, maar ik eet gelukkig maar 3 keer per week Hollands.quote:
Lekker vernieuwend concept eigenlijk, twitter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zo oud
Even naar beneden, ben zo terug #drinkenpakken
Terug met drinken #lekkerverfrissend
Drinken op #geenzinomoptestaan
Toch maar drinken fixen #goedbezig
Of je vind krabsalade lekker vanwege de grote hoeveelheid mayo etc dat er doorheen zitquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan verschillen onze smaken gewoon
Eigenlijk eet ik wel te vaak aardappels, terwijl ik ze niet eens lekker vind.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik eet gelukkig maar 3 keer per week Hollands.
Krabsalade smaakt niet eens naar visquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of je vind krabsalade lekker vanwege de grote hoeveelheid mayo etc dat er doorheen zit
Ik vind ze ook smerig, daarom eet ik ze maar 2x in de week. Wel altijd gebakken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk eet ik wel te vaak aardappels, terwijl ik ze niet eens lekker vind.
definieer iedereenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom gaat iedereen om half 12 slapen ?
Dat komt doordat krab geen vis is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Krabsalade smaakt niet eens naar vis
owowowowowowoooooooooohhhh ohoh owowowowowooooooooh ohohquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt doordat krab geen vis is.
Dat ligt er dan heel erg aan welke krab salade je hebt, een beetje krabsalade is bijna pure krab met wat kruiden en een klein beetje rauwkost.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Krabsalade smaakt niet eens naar vis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |