Zure haring lustte ik trouwens wel eerst, maar opeens was ik het zat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Plaats 2, echt fantastisch!![]()
Mensen die alleen maar kibbeling lusten.Zalm!
Tonijn!
Inktvisringen.
ohjaa dat kan, eigen smaak he.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het best vaak, witvis is best prima te doen nu, maar shit als tonijn, zalm en sushi enzo echt niet
Haring.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zure haring lustte ik trouwens wel eerst, maar opeens was ik het zat.
Maar ik wil het zo graag lustenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohjaa dat kan, eigen smaak he.
Ik krijg gewoon geen haring door mijn keel bijv.
Hier in Zoetermeer hebben we Shabu Shabu, daar kom ik wel eens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben zoo blij hier in Venlo hebben ze niet eens een sushiding en maastricht wel
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waarom reageer ik alleen op Omdatappel?
Tonijn is echt de kip van de zee daar proef je niet eens vis aan... en zalm valt ook heel erg mee. Pas bij zeevruchten en allerlei schelpjes wordt het heel erg vissig, misschien moet je die eerst proberen en daarna een plakje gerookte zalmquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het best vaak, witvis is best prima te doen nu, maar shit als tonijn, zalm en sushi enzo echt niet
Jij eet iedere dag boerenkool?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
Mensen die op hun Hyves/Facebook zetten dat ze Sushi gaan eten.![]()
Ik ga toch ook niet elke dag neer zetten dat ik boerenkool eet.
WWW: Even naar beneden, ben zo terug.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef Dimens het volgende:
Mensen die op hun Hyves/Facebook zetten dat ze Sushi gaan eten.![]()
Ik ga toch ook niet elke dag neer zetten dat ik boerenkool eet.
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
En Skype werkt niet.
En FOK! werkt kut en sloom.
En hier op FOK! negeert ook iedereen mijn eerste post.
En mijn beste vrienden zitten voor een half jaar in het buitenland.
Mijn leven______________!!!
Dat is Twitter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WWW: Even naar beneden, ben zo terug.
WWW: Ben weer terug, lekker glas drinken
WWW: Drinken op, jammer.
WWW: Weer naar beneden, drinken pakken.
Krab vooral van die nepkrab vind ik dan weer goor, probeer die andere dingen gewoon eens krab is echt het meest vissige dat er is!quote:
Ook, maar ook Hyves, en dat soort shit.quote:
aiiquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:16 schreef Ragboer het volgende:
En Skype werkt niet.
En FOK! werkt kut en sloom.
En hier op FOK! negeert ook iedereen mijn eerste post.
En mijn beste vrienden zitten voor een half jaar in het buitenland.
Mijn leven______________!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |