Wij trekken het beter dan Daggy.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deel 57 alweer, niet slecht voor een buitenlandse BB...
Ja, zeker... Hoewel ik niet al te treurig zal zijn als het maandag allemaal voorbij is... Het heeft al te lang geduurd, misschien hadden ze het achteraf gezien nooit moeten verlengen...quote:
Net als vorig jaar kan ook dit jaar het eind me niet boeien. Vorig jaar was eigenlijk nog erger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, zeker... Hoewel ik niet al te treurig zal zijn als het maandag allemaal voorbij is... Het heeft al te lang geduurd, misschien hadden ze het achteraf gezien nooit moeten verlengen...
Maar ben toch benieuwd wie dit op het eind gaat winnen...
Vorig jaar duurde het toch nog langer, meer dan 200 dagen of zo? Misschien is dat gewoon te lang voor zo'n programma... Zo lang blijven mensen niet interessant, na zo'n tijd heb je het wel gezien...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als vorig jaar kan ook dit jaar het eind me niet boeien. Vorig jaar was eigenlijk nog erger.
Toen keek ik alleen. Het is wel leuk om het dit jaar met jullie te doen. Zeker de Live shows.
wat dat betreft mag Benny het van mij wel winnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef DjinN het volgende:
Is Benny gratis en voor niks af te halen na de BB finale? Als ie niet wint wil ik em wel troosten
helemaal mee eens..ik ben ze allemaal wel zat...ze lijken net hartz4(ontvanger van de gemeente),mt de gedachte:warom wat doen?eten en drinken krijg ik toch wel,en misschien nog een zakcentje en een auto...laat benny maar winnen,de rest is al veel te verzekert van de winstquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
wat dat betreft mag Benny het van mij wel winneneentje die het totaal niet verwacht .. de ander 4 luiaards kruipen maar lekker weg met hun bankgehang en kreislauf en al een gewonnen auto en een boelshidoo.... als Benny er nu niet was geweest was de boel helemaal ingekakt ...
Middagquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag...![]()
WTF is dit nu weer?
[ afbeelding ]
En kan daar meteen mee op de bank zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Cosi heeft ook zijn kleding gesprayed.
[ afbeelding ]
Het schijnt sneldrogend te zijn en hij heeft het een uurtje geleden gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:45 schreef akveor het volgende:
En kan daar meteen mee op de bank zitten?
Feestje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Oh nee hè, ze moeten weer naar de slaapkamer en voldoende eten en drinken meenemen.
Dat wordt weer lange tijd pokkenherrie.
Daggi is helemaal blij, lekker leggen.
Ja vast, dolle bende daar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef akveor het volgende:
Feestje.Er komt vast een feestje dat ze helemaal uit hun dak gaan enzo...
![]()
Jaaaa dolle bende, hammer geil und so... waar de bewoners nog dagen bekaf van zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vast, dolle bende daar.![]()
![]()
Oh wacht.....
Met kreislauf bedoelen ze te hoge of te lage bloeddruk,in haar geval vermoedelijk te laag,alltijd moe,geen energie..te lage kun je vaak verhelpen met wat ijzer,beweging(grijnzzz)rood vlees en groenten,niet met alkohol dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Cosi zijn er 3 à 4 miljard beelden van de staffel gemaakt. Gebaseerd op het aantal camera's en dagen. LMAO.
Daggi heeft weer kopfschmerzen en kreislauf.![]()
Wat bedoelen ze toch met kreislauf? Als ik google dat vind ik het woord cyclus.
Ik dacht dat het iets te maken had met bloedsomloop of zoiets. Hoe kun je daar nou last van hebben?![]()
quote:yo yo yo Leute am Montag hat Cosimo die Chance bei Big Brother das Finale zu gewinnen habt ihr Bock zu helfen?... http://fb.me/17GYPq54e
Volgens mij is Benny überhaupt altijd vrolijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
Benny is echt altijd vrolijk als hij opstaat bij de wecksong.
Gatver, die had je wel achter een spoiler kunnen zetten Roevkaquote:
tuurlijk niet...luizeleven,luxe,alleen maar slapen,eten,water bestralen,en af en toe 4 minuten bewegen voor een opdracht,geen geld nodig,toe maarquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:09 schreef snetje het volgende:
ik heb zon idee dat Daggy en Rayo daar nooit meer weg willen ...
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk niet...luizeleven,luxe,alleen maar slapen,eten,water bestralen,en af en toe 4 minuten bewegen voor een opdracht,geen geld nodig,toe maar
ty! daar ga ik na maandag naar kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 00:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook de normale versie van BB UK is weer begonnen... Ik heb er een topic voor gemaakt...![]()
Big Brother UK 2011
De enige oprechte? Wat een armoe. Nou mij maakt het iig weinig meer uit wie er morgen wint.quote:Op zondag 11 september 2011 15:35 schreef beequeen het volgende:
Ik weet hoe je over Benny denkt Roevka, maar ik denk dat Benny de enige oprechte daar is.
Het is gewoon een schatje, al kan hij ook overdrijven, maar hij is nog zo jong. Als mens is hij voor mij de winnaar van BB op Inge na.
Heel BB is armoede.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef akveor het volgende:
De enige oprechte? Wat een armoe. Nou mij maakt het iig weinig meer uit wie er morgen wint.
quote:Sido wünscht auf seiner Facebook-Seite einen "Happy 9/11 " und erntet dafür zu Recht böse Kommentare!!!
Dat zeg ik, het blijft een aso.quote:Op zondag 11 september 2011 18:51 schreef snetje het volgende:
ze wachten op het eten ... alleen Cos zit al aan de schips
die!!!!sido die ook uitzend??quote:Op zondag 11 september 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel BB is armoede.![]()
Ze krijgen straks het afschiedsdiner en Cosi ziet eruit als een aso, terwijl hij mooie kleding van BB heeft gekregen.
[ afbeelding ]
Geen wonder met vriendjes die dit soort dingen op Twitter plaatsen.
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het een vriend is van Cosi en Bullshito.quote:
Cosi was binnen 5 minuten klaar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het eten schijnt wel goed te smaken... Vrijwel zwijgend wordt het naar binnen gewerkt...
Yep, ze wil cocktails en dan naar bed. Morgenochtend heeft ze weer kopfschmerzen en mag weer tot 14.00 uur slapen ivm kreislauf.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef snetje het volgende:
Daggy klaagt zoals gewoonlijk weer tig keer dat ze moe is ....
Fijne avond Os, je mist niks en tot morgen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream heeft het begeven maar ik vind het best zo... Tot morgen bij de finale...
moet steeds weer aan die ene blog denken die jij doorgaf toen ...als ze weer eens zo neeeeckt.... door haar gedrag heeft ze deze hele staffel kapot gemaaktquote:Op zondag 11 september 2011 21:35 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat uren duren en Schnachmara is al zo moe. Dit gaat een lange avond worden voor de aan kreislauf lijdende Daggi.
hypochondriequote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef beequeen het volgende:
Daggi heeft weer kopfschmerzen, maar nu klinkt er muziek en komen de cocktails binnen.
Daggi is weer helemaal happy. Zelden zo'n hypochonder gezien.
dat zijn van die typetjes die een strippenkaart bij de dokter hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
hypochondrie
hy - po - chon` drie [hie-] de -woord (vrouwelijk) voortdurende en overdreven bezorgdheid om de eigen gezondheid, neiging zich ziekten in te beelden of deze te overdrijven
duidelijk een 31 jarige puber die maar niet volwassen wil wordenquote:
wat make-up dan veel kan doen! ...zit je 's avonds met een lekker party girl te stappen ... wordt je 's morgens wakker met een doorgelopen pantoffelquote:Op zondag 11 september 2011 23:40 schreef DjinN het volgende:
Daggy is gewoon een grote luie treurwilg. Zo eentje die alleen maar met de takjes omlaag hangt. Zo hangt haar gezicht ook omlaag de laatste tijd.
Huh, zit ik bij de verkeerde?quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef akveor het volgende:
Betzemadel zit vanavond hier: http://de.justin.tv/betzemadel_005
Eerder geplaatste link kreeg ik van betze...quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, zit ik bij de verkeerde?
http://de.justin.tv/betzemadel_001?#/w/1755279264/5
Ok, dankjewel.quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef akveor het volgende:
Eerder geplaatste link kreeg ik van betze...
Ze ziet er ook niet uit.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef DjinN het volgende:
Gatverdamme wat is Daggy toch een nepwijf trouwensmag echt hopen dat ze 5e wordt
Hoi Os, ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Goede avond... Ik zit er klaar voor, ben benieuwd...
Ik vond haar er überhaupt al nooit uit zienquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze ziet er ook niet uit.En dat voor de finale.
Dat is dan wel inclusief alle streamende Nederlanders natuurlijkquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
OMG, miljoenen mensen die naar deze opwindende staffel gekeken hebben volgens de stem.
Nee, skattie,. For all lang syne.quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef DjinN het volgende:
wtf ? Hoor ik nou "Nederland, oh neeeeeeederland! Wij wordennnnn kampieoeeeeeeeeeeeeeeeen!"?
Vind dat BBG daar toch wel om bekend staatquote:Op maandag 12 september 2011 21:21 schreef akveor het volgende:
Show begint erg leuk... jammer dat we opgescheept zitten met deze 5 finalisten.
Dit ligt er wel heel dik bovenop.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef akveor het volgende:
Daggy, Daggy, Daggy, Daggy, Daggy, Daggy...
[ afbeelding ]
Cosi is een mafiosi.quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat heeft cosimo een fout pak en stropdas aan...
Ingehuurd door BB? Ik kan niks anders verzinnen. Bijna heel Duitsland kots haar uit.quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Waar komen nou opeens al die Daggy fans vandaan... Op de Duitse websites ben ik die al heel lang niet meer tegengekomen...
Juh idd. Een van hun gaat nu vliegenquote:
ja hequote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef DjinN het volgende:
Aaaahhww BennyGewoon überhaupt al blij dat ie 5e is
Nog nooit zo'n sportieve verliezer gezien
![]()
+1quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef akveor het volgende:
En terecht... hij is al eens vrijwillig opgestapt...
[ afbeelding ]
Ja, meen ik echt serieusquote:
Nee justin gooit ze eruit vanwege copyrights. dma violationquote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef DjinN het volgende:
De liveuitzending @ televisie hier hakkelt btw ook hoor. Dus hoeft niet perse aan de stream te liggen. Hier valt ie ook afentoe even een seconde weg
Dit dus.quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef DjinN het volgende:
wat een fucking bullshit zeg. Tis de laatste aflevering. Dat ze dat de mensen ook even gunnen zeg!
Gerne gemacht, ja houd ook mijn adem wel een beetje in voor de rest van de show .....quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bedankt tegengas... Er zijn nu opeens veel van die Justin kanalen gesperrt... Ik kon zo snel geen werkende meer vinden... Als dat maar goed gaat vanavond...
Deze loopt nog goed. Fingers crossed.quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als iemand nog het adres nodig heeft, even een PM ....
Die Adamski en ook BBlive11 hebben ook wel een complimentje verdiend... Die waren er al vanaf het eerste begin en hebben het al die tijd weten vol te houden...quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef trollie67 het volgende:
adamski doet het helemaal super,maar dan wel zonder chat
Adamskiquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef trollie67 het volgende:
adamski doet het helemaal super,maar dan wel zonder chat
Precies.. als je ook maar iets installeert via die agressieve reclame site ben je vies de sigaar.quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Adamski, kijk maar uit voor een Trojan.
thnx jullie 2 voor de waarschuwing,maar ik hoefde niets te downloaden,hij loopt al 6 maanden omdat ik da duitse tv kijkquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.. als je ook maar iets installeert via die agressieve reclame site ben je vies de sigaar.
Koste mij een herinstallatie.
Ik installeer daarvan ook niets, maar vaak springt mijn virus-scanner aan bij zo'nquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.. als je ook maar iets installeert via die agressieve reclame site ben je vies de sigaar.
Koste mij een herinstallatie.
Hoop eigenlijk stiekem op de Botox-Boys .......quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tja, leuk een muziekje tussendoor... Maar ik ga dit nummer dus echt niet kopen...
En het klinkt ook heulemaal niet playback...quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Tja, leuk een muziekje tussendoor... Maar ik ga dit nummer dus echt niet kopen...
Dat zou eigenlijk geniaal geweest zijnquote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk stiekem op de Botox-Boys .......
Bij BBfun stond Cosi bijna gelijk met Daggyquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar in de polls had Cosimo wel 3x zoveel stemmen als Daggy... Het is weer zo'n avond waarop alles mogelijk is...
Tja al hadden ze beter wat meer geld uit kunnen spenderen tijdens de staffelquote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is wel echt mooi dat ze door deze gang met al die monitoren moeten...
Ja, is mooi gedaan .....quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Het is wel echt mooi dat ze door deze gang met al die monitoren moeten...
Bij BB-unzensiert had Daggy, gisteren, net 5%... Cosimo iets van 16%...quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij BBfun stond Cosi bijna gelijk met Daggy
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bewoners geen idee hebben wie er gaat winnen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de bewoners in het huis niet mee kunnen kijken, gemiste kans wederom ...
Dat zien ze toch ook niet ? Ging me meer om de reacties van het publiek ...quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de bewoners geen idee hebben wie er gaat winnen.
Maar daarvoor moet hij nu wel de rest van zijn leven die Bushido dankbaar zijn...quote:Op maandag 12 september 2011 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die lutser krijgt 100.000 Euro ????
[ afbeelding ]
Werd dat gezegd? Door wie?quote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef beequeen het volgende:
Zie, Bullshido schenkt hem 100k. Rot toch op aso.
Carriere kaput.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar daarvoor moet hij nu wel de rest van zijn leven die Bushido dankbaar zijn...
Yep, hij mag zij klo schoonmaken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar daarvoor moet hij nu wel de rest van zijn leven die Bushido dankbaar zijn...
Ja, was te zien via een tweet of zo .....quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Werd dat gezegd? Door wie?
Als iemand van BB dat gezegd heeft dan vind ik dat een afgang voor het programma want BB heeft er toch niets mee te maken wat een buitenstaander doet?
Op FB en Twitter van Bullshito.quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef akveor het volgende:
Werd dat gezegd? Door wie?
Als iemand van BB dat gezegd heeft dan vind ik dat een afgang voor het programma want BB heeft er toch niets mee te maken wat een buitenstaander doet?
Ja, kan je je het voorstellen, de hele staffel in drie minuten ......quote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef beequeen het volgende:
LOL, dat had mij een hoop tijd gescheeld.
quote:
Ik moet eerlijk zeggen...tis dat jij nu zijn naam noemt, anders had ik echt niet aan hem gedachtquote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zit al een tijdje op te letten of Rene nog in beeld komt... Tot nu toe slecht 2 korte nauwelijks herkenbare shots...
Alsof hij nooit heeft meegedaan... Overdreven hoor...
Nee, ik bedoel dat ze hem zelfs niet in de terugblik filmpjes willen laten zien...quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef beequeen het volgende:
Rene is toch heul niet uitgenodigd?
Wat ik gisteren berepen heb van Lisa niet nee.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef beequeen het volgende:
Rene is toch heul niet uitgenodigd?
Omdat ze hem het huis hebben uitgezet en nu willen ze niets meer met hem te maken hebben...quote:
Met 2 vingers een Hitler snorretje na gedaan... Was grappig bedoeld...quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
Ohh serieusIk heb die aflevering niet eens gezien dat hij het huis uit moest. Wat had ie gedaan dan ??
Hij heeft nu al spijt dat hij de toezegging heeft gedaan.quote:Bushido78 Bushido
RTL2 macht Quote mit Cosimo und mir und am Ende kriegt er nicht mal nen Trostpreis wenn das mal nicht nach Schiebung riecht...
Slecht verliezer, net als Steve .......quote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef beequeen het volgende:
Twitter van Bullshito. : NobbyBB: Bushido78 Bushido
RTL2 macht Quote mit Cosimo und mir und am Ende kriegt er nicht mal nen Trostpreis wenn das mal nicht nach Schiebung riecht...
Hij heeft ook net 100.000 euro gewonnen gekregen... Dat maakt mensen extra aantrekkelijk...quote:Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
Ik vind het stiekem wel knap van Benson dat ze het gewoon zo toegeeft dat ze verliefd op Cosi isEn dan ook zeggen dat ze gewoon blijft volhouden bij hem
dat zijn gewoon alle fans die ze heeftquote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef beequeen het volgende:
WTF, iedereen roept nog steeds Daggi. Ben ik gek of wat?
Daar snap ik ook echt niets van... Word er wel een beetje wantrouwig door... Ik heb dit seizoen al meer rare dingen gezien...quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef beequeen het volgende:
WTF, iedereen roept nog steeds Daggi. Ben ik gek of wat?
Inderdaad, met zeker 4x zoveel stemmen als Daggy...quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef DjinN het volgende:
Wat een bullshit. Leon stond in ALLE peilingen die ik gezien heb VER BOVENAAN. En dat zijn er veel die ik gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |