Wij trekken het beter dan Daggy.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deel 57 alweer, niet slecht voor een buitenlandse BB...
Ja, zeker... Hoewel ik niet al te treurig zal zijn als het maandag allemaal voorbij is... Het heeft al te lang geduurd, misschien hadden ze het achteraf gezien nooit moeten verlengen...quote:
Net als vorig jaar kan ook dit jaar het eind me niet boeien. Vorig jaar was eigenlijk nog erger.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, zeker... Hoewel ik niet al te treurig zal zijn als het maandag allemaal voorbij is... Het heeft al te lang geduurd, misschien hadden ze het achteraf gezien nooit moeten verlengen...
Maar ben toch benieuwd wie dit op het eind gaat winnen...
Vorig jaar duurde het toch nog langer, meer dan 200 dagen of zo? Misschien is dat gewoon te lang voor zo'n programma... Zo lang blijven mensen niet interessant, na zo'n tijd heb je het wel gezien...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als vorig jaar kan ook dit jaar het eind me niet boeien. Vorig jaar was eigenlijk nog erger.
Toen keek ik alleen. Het is wel leuk om het dit jaar met jullie te doen. Zeker de Live shows.
wat dat betreft mag Benny het van mij wel winnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef DjinN het volgende:
Is Benny gratis en voor niks af te halen na de BB finale? Als ie niet wint wil ik em wel troosten
helemaal mee eens..ik ben ze allemaal wel zat...ze lijken net hartz4(ontvanger van de gemeente),mt de gedachte:warom wat doen?eten en drinken krijg ik toch wel,en misschien nog een zakcentje en een auto...laat benny maar winnen,de rest is al veel te verzekert van de winstquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
wat dat betreft mag Benny het van mij wel winneneentje die het totaal niet verwacht .. de ander 4 luiaards kruipen maar lekker weg met hun bankgehang en kreislauf en al een gewonnen auto en een boelshidoo.... als Benny er nu niet was geweest was de boel helemaal ingekakt ...
Middagquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:14 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag...![]()
WTF is dit nu weer?
[ afbeelding ]
En kan daar meteen mee op de bank zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
Cosi heeft ook zijn kleding gesprayed.
[ afbeelding ]
Het schijnt sneldrogend te zijn en hij heeft het een uurtje geleden gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:45 schreef akveor het volgende:
En kan daar meteen mee op de bank zitten?
Feestje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef beequeen het volgende:
Oh nee hè, ze moeten weer naar de slaapkamer en voldoende eten en drinken meenemen.
Dat wordt weer lange tijd pokkenherrie.
Daggi is helemaal blij, lekker leggen.
Ja vast, dolle bende daar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef akveor het volgende:
Feestje.Er komt vast een feestje dat ze helemaal uit hun dak gaan enzo...
![]()
Jaaaa dolle bende, hammer geil und so... waar de bewoners nog dagen bekaf van zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja vast, dolle bende daar.![]()
![]()
Oh wacht.....
Met kreislauf bedoelen ze te hoge of te lage bloeddruk,in haar geval vermoedelijk te laag,alltijd moe,geen energie..te lage kun je vaak verhelpen met wat ijzer,beweging(grijnzzz)rood vlees en groenten,niet met alkohol dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
Volgens Cosi zijn er 3 à 4 miljard beelden van de staffel gemaakt. Gebaseerd op het aantal camera's en dagen. LMAO.
Daggi heeft weer kopfschmerzen en kreislauf.![]()
Wat bedoelen ze toch met kreislauf? Als ik google dat vind ik het woord cyclus.
Ik dacht dat het iets te maken had met bloedsomloop of zoiets. Hoe kun je daar nou last van hebben?![]()
quote:yo yo yo Leute am Montag hat Cosimo die Chance bei Big Brother das Finale zu gewinnen habt ihr Bock zu helfen?... http://fb.me/17GYPq54e
Volgens mij is Benny überhaupt altijd vrolijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
Benny is echt altijd vrolijk als hij opstaat bij de wecksong.
Gatver, die had je wel achter een spoiler kunnen zetten Roevkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |