Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
pino's bazenragequote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Met censuur (L)quote:pff ik sta zwaar te shaken ik word potverdikkeme gek
Verdulleme fifa ze nakken mij die stomme jongens ik word helemaal gek die dribbeldat ze sprint los laten geen skill move geen fakeshotje helemaal niks te triest voor woorden vieze vuile smerige stommeriken stukken bloedhonden ik laat fifa een tijdje rusten mense pfff ik trek het niet meer
ik heb zoveel stress ik loop al 10 jaar bij allemaal verschillende instanties rond om iets aan mijn probleme te doen k zit nu weer bij t riag ik word potverdikkeme helemaal parra k heb geen geld voor wieri godmiljaar
controller 1 weg verdulleme 60 * euro gvd bloedgriep
[ afbeelding ]
het is genoeg fifa voor mij ik ga het niet meer spelen , ik ben weer terug op fifa 12 succes mannen
een beslissingswedstrijd meen ik me te herinneren?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef Rijstbal het volgende:
Kamikazi wij hebben nog een appeltje te schillen.
Ja klopt maar ga zo AC Milan - Lazio kijken, later vnv kan ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef Rijstbal het volgende:
Kamikazi wij hebben nog een appeltje te schillen.
kan je hem niet meer repareren dan? I know that feel iig, ik ragede eerst ook, tegenwoordig is het meer zo van "watquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:13 schreef Pino0 het volgende:
Balen, gewoon 60 euro naar de kutjes.
Echt zonde, moet er hard voor werken. En dat allemaal voor een spelletjeTe triest voor woorden.
Heb hem een paar keer tegen de muur geflikkerd, ik ga er stiekem niet meer van uit. Gelukkig nog wel een andere controller achter de hand.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je hem niet meer repareren dan? I know that feel iig, ik ragede eerst ook, tegenwoordig is het meer zo van "wat" en dan ga ik weer verder
Heb er nooit zoveel last van, het is allemaal stress en woede, slecht eten en slecht slapen, en als ik dan zo vies genakt word komt het er allemaal uit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef TJV het volgende:
Misschien is een cursus woedebeheersing een goed idee?
fifa is alleen verslavend he, ik heb ook een tijd geprobeerd er mee te kappen, maar ik kan het gewoon nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb er nooit zoveel last van, het is allemaal stress en woede, slecht eten en slecht slapen, en als ik dan zo vies genakt word komt het er allemaal uit.
Ja, dan denk je echt van ik stop met Fifa totdat 12 uitkomt en na een uur of minder speel je fifa 11 alweerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fifa is alleen verslavend he, ik heb ook een tijd geprobeerd er mee te kappen, maar ik kan het gewoon niet
dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja, dan denk je echt van ik stop met Fifa totdat 12 uitkomt en na een uur of minder speel je fifa 11 alweer
Misschien moet je is echt gaan sporten. Boksen ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heb er nooit zoveel last van, het is allemaal stress en woede, slecht eten en slecht slapen, en als ik dan zo vies genakt word komt het er allemaal uit.
Of je gaat wii sports doen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:25 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Misschien moet je is echt gaan sporten. Boksen ofzo.
Na een potje Fifa sla je iedereen knockie.
Gaan we lekker niet doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
zet de link ( http://imgur.com/JReEn ) dan op zijn minst in de OP.....met een waarschuwing van wat voor ernstige schade fifa wel niet kan toedoen en jou en anderen rondom jou.
Mmm, miss word het morgen pas.quote:
Beroemd? Ik reageer omdat het lijkt dat je op zoek bent naar aandacht. Heeft niks met beroemdheid te maken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef Pino0 het volgende:
Hahahahhahaha,Ik word nog wereld beroemd zo met mijn teksten!
Je reageerde toch op mij of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Beroemd? Ik reageer omdat het lijkt dat je op zoek bent naar aandacht. Heeft niks met beroemdheid te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En jij geeft me het nog ook, toch knap van je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Beroemd? Ik reageer omdat het lijkt dat je op zoek bent naar aandacht. Heeft niks met beroemdheid te maken.
fixedquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:35 schreef Toefjes het volgende:
Op de website : exclusief voor de terugkerende fifa spelers, die inloggen op 20 september:
2 free packs
2 team of the week, 1 available on sept 20 only
Daily gifts of coins, bid tokens and free packs
Voorwaarde: je team moet gecreerd zijn voor 16 augustus 2011.
Je moet ze bellen, kan niet meer via de site.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:53 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe ik de automatische verlenging van Xbox Live uitzet
mietje, ik heb al minstens 4 controllers geslooptquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:58 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, miss word het morgen pas.
Het is vaak een combo van van alles, ik heb vandaag ook gesmoked en als je dan klaar bent met spacen ben je zo gaar als maar kan. Dus ook veel sneller moe en veel sneller sjaggie, heb in geen 3 dagen normaal gegeten ( 3x patat, lekker gezond ) en erg slecht geslapen.
Kan me ook niet veroorloven een 2e controller kapot te machen.
Idioot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:09 schreef Stringer het volgende:
kanker semi instellingen. schuivers vanaf de 16 gaan prima in de hoek maar hoge schoten van verder lijkt nergens op. Meer mensen die shoot assistence op semi spelen?
Was jij hier niet een keer jankend weggegaan?quote:
Ja, dat was ik inderdaad niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Was jij hier niet een keer jankend weggegaan?
Weer iemand die met kanker scheldtquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:09 schreef Stringer het volgende:
kanker semi instellingen. schuivers vanaf de 16 gaan prima in de hoek maar hoge schoten van verder lijkt nergens op. Meer mensen die shoot assistence op semi spelen?
Ik snap niet echt wat je hier bedoeld... Het spel komt pas 29 september uit volgens mij, die actie op 20 september is alleen voor de webmanager.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:48 schreef DannyDeko het volgende:
Das kut, ben je gedwongen om een pre order te zoeken die op de dag zelf leverd
Twee Totw spelers denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
Wat bedoelen ze eigenlijk met 2 team of the weeks?
Dacht ik baas te zijn met mn 3 accountsquote:Op zaterdag 10 september 2011 01:34 schreef Doublepain het volgende:
Laat ik nou net een stuk of 8 accounts hebben die teams voor die datum gecreëerd heeft.
Ik heb 1 hoofdaccount, 1 trade account en een oude account van een vriend. Was wel handig toen met daily gift enzo, dus ik ga ook nu er weer lekker "misbruik" van makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb er maar 1 extra, maar dat is niet om misbruik te maken van gratis packs enzo..puur omdat mijn trade pile steeds te klein was
welke koop je dan, die van 2500 of 3750?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:30 schreef GuRBuH het volgende:
Ik koop nu steeds silver packs, en binnen 10 minuten ofzo heb ik het geld eruitEnige nadeel is dat ik wel 4 keer Safari heb die ik niet kwijtraak:
[ afbeelding ]
Ik ben een Zweedse LWB met 82 pace, koop mij!
Als ik genoeg geld heb voor 3750 dan die, anders 2500. Weet dat die duurdere meer kans op IF is maar heb geen zin om te wachten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke koop je dan, die van 2500 of 3750?
en je gooit gewoon alles op de market of discard je ook zooi?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld heb voor 3750 dan die, anders 2500. Weet dat die duurdere meer kans op IF is maar heb geen zin om te wachten.
Goalkeeper handling +5% enzo dat soort meuk discard ik, voor de rest heb ik vaste prijzen waarvoor ik weet dat het weg gaat. Spelers verschilt natuurlijk per speler, net als kits etc. UNAM enzo leveren geld op, skrale witte shirts niks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en je gooit gewoon alles op de market of discard je ook zooi?
Bastosquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
budget Ligue 1 team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#c0UPv5q3bbm9y
tsja er is nou eenmaal zeeeer weinig keus op de LW positie in de Ligue 1, het was Bastos of een of andere josti met 70 pacequote:Op zaterdag 10 september 2011 16:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
BastosIk 'vind' hem nooit snel. Hij heeft 87 pace op zn kaartje, maar zal wel zn versnelling laag zijn ofzo want ik vind hem traag.
CF Pastore kan er volgensmij ook spelen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja er is nou eenmaal zeeeer weinig keus op de LW positie in de Ligue 1, het was Bastos of een of andere josti met 70 pace
Ayew 'vind' ik dan wel weer snel...quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja er is nou eenmaal zeeeer weinig keus op de LW positie in de Ligue 1, het was Bastos of een of andere josti met 70 pace
Ik verkoop mijne steeds voor 500 BIN (PS3), zo toch maar ff experimenteren met hogere prijsquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Absurde prijzen nu voor contracten op xbox zeg..non rare zilvers gaan eruit voor 750
o shit ik ben ze aan het verkopen voor 500 steedsquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Absurde prijzen nu voor contracten op xbox zeg..non rare zilvers gaan eruit voor 750
nou ik kijk wel, ik heb er nog niet mee gespeeld ik zie wel hoe het gaatquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ayew 'vind' ik dan wel weer snel...
[..]
Ik verkoop mijne steeds voor 500 BIN (PS3), zo toch maar ff experimenteren met hogere prijs
1500BIN?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
neeeeeeeee ik trek blijkbaar een zeldzame spits uit een silver pakje, ik denk bam zet hem erop voor 1500, is ie ruim 8K waard
Wie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
neeeeeeeee ik trek blijkbaar een zeldzame spits uit een silver pakje, ik denk bam zet hem erop voor 1500, is ie ruim 8K waard
ik ook, al dat gedoe met extra accountsquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb gewoon maar 1 account... Ach ik ga met Fifa 12 gewoon weer voor een heerlijk budget team om mee te beginnen en dan komt het allemaal wel goed.
Hmm de webmanager doet het niet meer op Firefox.... Dan maar weer terug naar Opera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, al dat gedoe met extra accountsen dat
budgetteam
ga ik ook maken
Firefox trouwensChrome
Gebruik firefox niet al te lang, Opera is echt een fijne browser maar hij is met flash gewoon langzaam. Firefox gebruik ik alleen voor de webmanagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics als je team klaar is hequote:Op zondag 11 september 2011 11:04 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag alles verpatsen wat ik heb. Zal ongeveer 350 a 375 K zijn. Ga die packs van 25000 halen, 14 of 15 packs a 12 spelers is 168 a 180 spelers. En dan een team formeren met wat ik krijg.
Haha, nou, kon het niet laten om nog een potje te doen met het bundesliga team. Ik denk dat de tegenstander flipte bij het volgende moment... Ik telde m alquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef laucas het volgende:
Het ene overtreft het andere weer, net een guy die forfeit in de 1e minuut na de 1-0
Is dat trouwens ook in FUT, dat bij een quit in de eerste 5 minuten de wedstrijd niet telt? Niet voor statements, maar voor het geval er veel lag is wel handigquote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef laucas het volgende:
Het ene overtreft het andere weer, net een guy die forfeit in de 1e minuut na de 1-0
Telt gewoon. Ik kom 1 in de 40 keer iemand tegen met redelijk wat lag en dat is het wel. Ik speel wel alleen als dat latency ding groen is.quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is dat trouwens ook in FUT, dat bij een quit in de eerste 5 minuten de wedstrijd niet telt? Niet voor statements, maar voor het geval er veel lag is wel handig
huh?quote:Op zondag 11 september 2011 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
even serieus, wie de neuk is lapnaam
Hey Tim! Zullen wij ook nog een potje spelen voordat Fifa 12 uitkomt. Volgens mij heb je wel skills.quote:
Die toevoeging is niet nodig met mijn avatar.quote:
De normale motta van 600 coins?quote:Op zondag 11 september 2011 19:23 schreef Toefjes het volgende:
haha, eerste pack van 25.000 gekocht. hoogste plaatje: thiago motta, inter milaan.
Na 3 pakjes is dat nog steeds de hoogste. Wat een oplichterij is dit zeg. Maar nog even afwachten op ontwikkelingen in de tradepile en dan gaan we gewoon verder met de 25.000 packs
De doodgewone motta ja. Ben blij dat ik dit bewust als suicide tactiek gedaan heb. 4 packs van 25.000 kopen, en dan met de spelers max een 4,5 sterrenteam kunnen creeeren. Tamelijk bizar eigenlijk. Zuur voor mensen die 20 euro of meer hiervoor op hun PSN kaart zetten.quote:
daar heb je een puntquote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die toevoeging is niet nodig met mijn avatar.
Lorenaquote:
Die 2 vind ik dus echt niets aan ;')quote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Lorena![]()
Vroeger was alles beter met Fajah Lourens en Victoria Koblenko.
Dat was dan net voor mijn tijd denk ik..quote:Op zondag 11 september 2011 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 vind ik dus echt niets aan ;')
Noem dan Katja (L)
Tot de voorraad strekt denk ik? Bij de gamemania geldt de actie nog steedsquote:Op zondag 11 september 2011 20:17 schreef Lindgren. het volgende:
Tot wanneer loopt die Preorder actie eigenlijk door? Dus met die goldpacks? Gewoon een dag voor de release?
Baasquote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef Tim86 het volgende:
Niet dat ik verder ooit GTST heb gekeken eigenlijk, maar ik sloeg altijd al pagga op Gigi toen ze nog belspelsletje was
wie?quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik vont ut egt heel erg dat rosa was doodgesgote!!11
Die huishoudster van Janine en Ludo jongehquote:
Jaja.quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ook niet, maar mijn mama en mijn tante hadden het daar laatst over
Top. Morgen even pre-orderen in de stad.quote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef laucas het volgende:
[..]
Tot de voorraad strekt denk ik? Bij de gamemania geldt de actie nog steeds
wtf is die doodgeschoten? Tims usericon is fascinerend iddquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik vont ut egt heel erg dat rosa was doodgesgote!!11
SPOILER ALERT VOOR KLAAS hij heeft die aflevering nog niet gezien jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wtf is die doodgeschoten? Tims usericon is fascinerend idd
Haha, nou woonde samen met iemand die al die shit keek. ATWT, GTST enzo, het stomme is dat je zelf dan ook de personages leert kennenquote:Op zondag 11 september 2011 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SPOILER ALERT VOOR KLAAS hij heeft die aflevering nog niet gezien ja
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh wat? Kreeg meer dan 1000 coins voor die overwinning haha!
quote:Op zondag 11 september 2011 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Gefeliciflapstaart trouwens gurbuh, ze hebben weer eens gewonnen
En dan alleen single matches tegen de computer spelen? Op welk niveau dan?quote:Op maandag 12 september 2011 10:03 schreef Apekoek het volgende:
Ik weet wel wat ik ga doen wanneer er weer coins binnengeharkt moet worden in den beginne bij FIFA 12. Een bronze team maken met 3 golden aanvallers op de bank. Echt de makkelijkste manier bij uitstek om te minen. En dan alleen de golden aanvallers inzetten wanneer de weerstand te hoog is (wegens contracten).
online much?quote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
En dan alleen single matches tegen de computer spelen? Op welk niveau dan?
online much? Maar met een bronze team kan je toch online al helemaal niet zo makkelijk winnen? Althans ik niet hahaquote:
Ik hoop dat de matchmaking wat beter is, dat je gewoon wordt uitgeloot tegenover gelijkwaardige tegenstanders.quote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
online much? Maar met een bronze team kan je toch online al helemaal niet zo makkelijk winnen? Althans ik niet haha
Er is toch niets lekkerders dan met je budget team een compleet IF spaans of IF brasil ofIF engels team in te maken? Laat mij maar tegen die 12 jarige engelse gingers met creditcard spelen!quote:Op maandag 12 september 2011 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat de matchmaking wat beter is, dat je gewoon wordt uitgeloot tegenover gelijkwaardige tegenstanders.
bronzen tournaments..tegen zilveren lukt ook nog welquote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
online much? Maar met een bronze team kan je toch online al helemaal niet zo makkelijk winnen? Althans ik niet haha
Online natuurlijk, 950 coins per wedstrijd. Wordt best vaak tegen gelijkwaardige bronze teams geplaatst. Daar waar ik vaak 100 chem heb en zij 40 ofzo, altijd een win direct in de pocket. Wedstrijden tegen 5 sterren 100 chem teams weg klikken.quote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
En dan alleen single matches tegen de computer spelen? Op welk niveau dan?
Ja dan kan het idd wel ja. Hoop idd dat je wat meer tegen gelijkwaardige spelers komt te spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Online natuurlijk, 950 coins per wedstrijd. Wordt best vaak tegen gelijkwaardige bronze teams geplaatst. Daar waar ik vaak 100 chem heb en zij 40 ofzo, altijd een win direct in de pocket. Wedstrijden tegen 5 sterren 100 chem teams weg klikken.
Ja het is een beetje dubbel allemaal.quote:Op maandag 12 september 2011 12:45 schreef mash_ het volgende:
Oke ik kon het niet laten dus ben toch begonnen
edit: echt mijn team was eerst best wel veel waard. Maar nu echt niks meer. Alleen robben al in al 40k minder waard :p
Ja ik merk hetquote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja het is een beetje dubbel allemaal.
Aan de ene kant moet je je spelers er laag opzetten anders raak je ze niet kwijt.
Aan de andere kant is er ook weinig aanbod dus moet je soms toch nog flink betalen
Ja idd...heb er ook geen zin meer in nu. Heb al me gouden spelers voor 150 coins er op gezet, met de gedachte van ik zie wel hoeveel ze opleveren. Kom steeds niet hoger dan 200, 250 of 300 coins. Terwijl ze 2 weken geleden nog wel 600/700 op hadden geleverd.quote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Aan de ene kant moet je je spelers er laag opzetten anders raak je ze niet kwijt.
Aan de andere kant is er ook weinig aanbod dus moet je soms toch nog flink betalen
Nu de nieuwe fifa er bijna is zullen alle spelers in waarde devalueren. Vraag is immers dan niet meer zo hoog als het aanbod. Gevolg, te veel spelers op de market. Robben kan zo maar naar 20k zakken wanneer fifa 12 een maandje uit is.quote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
IF Helton is echt een fantastische keeper, probeer die eensquote:Op maandag 12 september 2011 14:45 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb gister btw voor eerst 3-4-3 geprobeerd. Speelt wel aardig
ronaldinho - L. Fabiano - Hulk
Bastos - Kaka - Hernanes - Leonardo
Naldo- IF Douglas - Silva
Julio Prutsar
Standaard brazilianen team maar 3-4-3 is weer eens wat anders, lekker aanvallend
Nee en nee.quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
betekend dit nieuwe dribbel systeem ook dat skills niet meer irritant onder het rechter pookje zitten?
En dat wanneer je een voorzet geeft je niet twee keer hoeft te drukken voor een normale voorzet.
Ik vind vooral het voorzet geven zo krom als je 1 keer op de knop drukt geeft ie altijd een achterlijke voorzet helemaal naar de andere kant van het veld waar je niets mee kan. En pas als je twee keer drukt krijg je een normale voorzet waarom draaien ze dit niet om is toch veel logischer ?quote:
volgens mij doe je dan iets niet goed. Je moet iig niet als een josti X/vierkantje inrammen hequote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind vooral het voorzet geven zo krom als je 1 keer op de knop drukt geeft ie altijd een achterlijke voorzet helemaal naar de andere kant van het veld waar je niets mee kan. En pas als je twee keer drukt krijg je een normale voorzet waarom draaien ze dit niet om is toch veel logischer ?
Nergens last van. Als ik voorzet druk dan komt de bal gewoon vaak waar ik wil. Soms niet maar dat heeft meer er mee te maken of mijn poppetje op volle snelheid is en of hij de bal nog net binnen moet houden.quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind vooral het voorzet geven zo krom als je 1 keer op de knop drukt geeft ie altijd een achterlijke voorzet helemaal naar de andere kant van het veld waar je niets mee kan. En pas als je twee keer drukt krijg je een normale voorzet waarom draaien ze dit niet om is toch veel logischer ?
dat bedoel ik dus dat zou andersom moeten zijn. want als je 1 keer drukt komt de bal altijd zo voor het doel dat je hem nooit kan koppen. Meestal zelfs buiten het strafschop gebied.quote:Op maandag 12 september 2011 16:08 schreef mash_ het volgende:
2x vierkantje snel achter elkaar werkt wel heel goedStuk beter dan 1x vierkantje. met 2x geeft hij hem wat lager waardoor mijn spits op de lw/rw hem er zo kan inlopen/koppen. Zo scoorde ik zelfs vaak met robben met zijn hoofd
quote:#FIFA12 demo times: Xbox 360 -13th Sept *from* 10am BST/2am PST; PS3 (N America) - 13th Sept *from* 2pm PST; PS3 (EU) - 14 Sept *from* 5pm
mwa als ik 1x klik komt hij meestal gewoon bij de tweede paal. maar stuk hooger.quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus dat zou andersom moeten zijn. want als je 1 keer drukt komt de bal altijd zo voor het doel dat je hem nooit kan koppen. Meestal zelfs buiten het strafschop gebied.
Zet je Lobbed Passes op semi i.p.v. assisted.quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus dat zou andersom moeten zijn. want als je 1 keer drukt komt de bal altijd zo voor het doel dat je hem nooit kan koppen. Meestal zelfs buiten het strafschop gebied.
Welke opstelling?quote:Op maandag 12 september 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
Mijn spelers moeten even verkocht wordenIk wil nog IF eriksen en IF van der wiel en dan is mijn team wel klaar.
Klopt vooral de AI van je mede spelers , maar toch koop ik fifa 12 13 14 en 15 toch wel weerquote:Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe meer je fifa speelt hoe meer je er achter komt dat het een bizar slecht spel is. Althans, de AI is zo bizar slecht. Zal even 2 voorbeelden uploaden (waarvan 1 van julio prutsar..)
Inderdaad! Net in de laatste minuut, 2-3 achter, laatste aanval, Robinho diep op links, alle ruimte. En wie loopt er aan zijn zijde trouw mee? Eto'o, de spits die alle ruimte had om centraal te gaan om een voorzet in te koppenquote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vooral de AI van je mede spelers , maar toch koop ik fifa 12 13 14 en 15 toch wel weer
En dat allemaal omdat ik ooit als klein jongetje verslaafd was aan fifa 97 98 99 etc.
Dan betaal ik teveel denk ik. Ik kan ze nu allemaal voor heel wat goedkoper krijgen, anders wil hij niet. Ik denk dus dat het een scam was. Jammer.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon 1 voor 1 kopen en marktwaarde betalen per speler
Niet te koopquote:
Wie gaat er nou scammen in de laatste week van FUTquote:Op maandag 12 september 2011 18:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan betaal ik teveel denk ik. Ik kan ze nu allemaal voor heel wat goedkoper krijgen, anders wil hij niet. Ik denk dus dat het een scam was. Jammer.![]()
Was wel leuk geweest zo'n franse teampje.
Achja, die gozer wilde het op zijn manier en hij wilde het snel. Binnen 5 min moest ik antwoord geven want hij moest weg ofzo.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou scammen in de laatste week van FUT
Oja joh? Was je echt superblij?quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
net h2h gespeeld. 2 wedstrijden tegen dezelfde tegenstander. Eerst met Ajax tegen Everton. 20e minuut maak ik 1-0 en voor de rest gebeurt er niet veel. Was toen al superblij. Ik kreeg 400 punten er bij hij ging 2700 naar beneden. Vervolgens deden we nog een potje. Ik Ajax hij LOSC Lille. Bij rust stond ik 2-0 voor. Net voor einde maak ik de 3-0. Ik weer 400 punten omhoog. Hij weer iets van 2500 naar beneden. Ik was echt superblij!!
Hoeveel punten moet hij dan niet hebben om zo'n end 2x naar beneden te gaan.
Toen ik dat las dacht ik dat ik in een Postalgold reclame was belandquote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja joh? Was je echt superblij?![]()
Morgen voor alle platforms behalve PS3, die pas overmorgen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef KentdeBruin het volgende:
Demo al uit? Geen tijd om mijn PS3 op te starten.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Fenomeno het volgende:
Hij ging 450 punten omhoog, dat was echt fantastisch!
overmorgen. Ik krijg hem morgen al. U jelly?quote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef KentdeBruin het volgende:
Demo al uit? Geen tijd om mijn PS3 op te starten.
Shit wilde ik ook doenquote:Op maandag 12 september 2011 21:59 schreef Fenomeno het volgende:
Hij ging 450 punten omhoog, dat was echt fantastisch!
Toch bestaan er sneue mensen(Jordannogwaattes), ik bied mijn geld.(103K) Accept die homo en zegt nu ineens meer geld.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie gaat er nou scammen in de laatste week van FUT
quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch bestaan er sneue mensen, ik bied mijn geld. Accept die homo en zegt nu ineens meer geld.
ik wilde een consolewar uitlokken...quote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnt nu hetzelfde te zijn als de console versies.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef brainbird het volgende:
Tracklisting FIFA 12![]()
http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-12-soundtrack-2
Heel de dag door een demo spelen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vandaag vrij verdomme! Als dat EA nou ff normaal had gedaan had ik vandaag de hele dag fifa 12 kunnen spelen >_<
Ja superblij jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Oja joh? Was je echt superblij?![]()
Misschien wat minder overtredingen maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:48 schreef GuRBuH het volgende:
Maar ff stoppen. Net de silver finale verloren van een duitser die vanuit al zijn 3 aftrappen weet te scoren
Je weet niet wat een aftrap is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Misschien wat minder overtredingen maken.
Grapje ik las verkeerdquote:
Ik weet niet hoe ik dat moet verdedigenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
Grapje ik las verkeerdHoe krijg je het voor elkaar om iemand 3x te laten scoren van af de aftrap
oh dat is irritant ja. Wat ik vaak doe is gewoon meteen met een speler met zijn spits meerennen en met rondje (op xbox weeti k niet welke knop) druk laten zetten door een anderen speler.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet verdedigenHij neemt de aftrap, past dan met L1 ingedrukt naar zijn verdediger. Spits rent keihard naar voren, verdediger pompt de bal eroverheen precies op de spits. En die frommelt de bal vervolgens langs mijn keeper, en mijn defenders zijn nergens te bekennen.
Is volgens mij gewoon een bug in FUT, vanaf aftrappen staat je verdediging altijd verkeerd. Zorgen dat je zo snel mogelijk de bal terug hebt of het spel stil legt, is volgens mij de enige oplossingquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat moet verdedigenHij neemt de aftrap, past dan met L1 ingedrukt naar zijn verdediger. Spits rent keihard naar voren, verdediger pompt de bal eroverheen precies op de spits. En die frommelt de bal vervolgens langs mijn keeper, en mijn defenders zijn nergens te bekennen.
Kan je gewoon zien: Ga naar Career Stats in je Player Hub. Dan naar H2H results en daar kan je zijn Player Hub met aantal punten bekijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja superblij jaen ja ik ging 450 punten omhoog en dat was fantastisch.
pff stelletje niet lieve mensen haha.
Nee maar ik had pas3 wedstrijden online gespeeld hiervoor. 2 verloren en 1 gewonnen. Dus nu 2x winnen is voor mij redelijk onverwachts. Maar als hij tegen mij 2x 2600 punten verliest, dan moet hij toch redelijk hoog staan toch? Anders kan je niet zo veel verliezen? Ik heb nu nog maar iets van 1000 punten ofzo
Aha wist ik niet. Ik zie dat ik 4x online gespeeld heb. 3x gewonnen, 1x verloren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:13 schreef Stringer het volgende:
[..]
Kan je gewoon zien: Ga naar Career Stats in je Player Hub. Dan naar H2H results en daar kan je zijn Player Hub met aantal punten bekijken.
Nadeel is dat het scherm zich centreerd op de speler die de bal heeft. Dan is het erg lastig om met de spits mee te lopenquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh dat is irritant ja. Wat ik vaak doe is gewoon meteen met een speler met zijn spits meerennen en met rondje (op xbox weeti k niet welke knop) druk laten zetten door een anderen speler.
Valt mee. De camera gaat wel mee ja. Maar je moet gewoon op je kaartje onder in kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 10:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nadeel is dat het scherm zich centreerd op de speler die de bal heeft. Dan is het erg lastig om met de spits mee te lopen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef Johnbon het volgende:
StijnDa, hoe voelt die tweede plek? Wat is je gevoel erbij? Net niet...
en dan te bedenken dat ik pas vanaf nummer 20 meedeedquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:03 schreef StijnDa het volgende:
Statistiekjes voor ons mooie topic sinds het begin van Fifa 11![]()
Top 100 voor reeks "FIFA 11" van 30-09-2010 t/m 13-09-2011
nr / aantal posts / gebruiker
01 2409 Tim86
02 1697 StijnDa
03 1640 Rijstbal
04 1194 Dudeweiser
05 0888 laucas
06 0882 SuperHarregarre
07 0878 OmniRocket
08 0871 Doublepain
09 0847 mash_
10 0788 Tobi-wan
11 0720 GuRBuH
12 0688 Fenomeno
13 0628 KentdeBruin
14 0575 emokid
15 0482 DannyDeko
16 0426 Sinnie
17 0380 Santello
18 0374 zerokil
19 0357 Toefjes
20 0327 broodjeeimetui
21 0282 Kamikazie
22 0281 el-blanchito
23 0274 jpg97
24 0257 jepperdeprep
25 0251 Ferdii
26 0239 Lindgren.
27 0232 Pino0
27 0232 psychedelicate
29 0226 Apekoek
30 0210 Stuurver
31 0200 Dopekoe
32 0196 ForumPimp
33 0186 brainbird
34 0182 DutchSL
35 0170 Scharrel-hagelslag
36 0142 OnCraintDégun
37 0135 Bonzoo
38 0129 Nevermind..
39 0119 Neraice
40 0108 j0rdiiii
41 0107 MeneerBob
42 0105 Vragende
43 0104 Johnbon
44 0097 Confetti
45 0094 LinQ
46 0084 Shadeauw
46 0084 potienza
48 0079 jorienvdherik
49 0074 mr-green
50 0071 Dr.Mikey
51 0069 Caland
51 0069 Erik1991
51 0069 Yuri_Boyka
54 0064 Idioteque
54 0064 lordteddybeer
56 0063 Silv
57 0062 GieJay
58 0059 Nick-GizMo
59 0055 Alovenac
59 0055 Timnation
61 0053 Knuxie
62 0052 Stringer
63 0051 n0ir
64 0049 powah87
65 0048 ajacied4lf
65 0048 Tauchmeister
65 0048 Chillerd
68 0046 Roberto258
69 0045 MisterJ.Lo
70 0043 Pizzakoppo
70 0043 Flashbag
72 0039 Svubeqak
73 0036 ego-tripper
73 0036 Vork87
75 0035 CasselerRIP
75 0035 Mallerd
77 0034 WJE11
77 0034 Leanishibe
79 0033 tostitomaatkaas
80 0032 JaxterNL
81 0031 GotenSSJ
82 0030 Dennis_enzo
82 0030 Tito_Makani
82 0030 Marktplaatsman
85 0029 PBateman1978
85 0029 druide
87 0028 Wrijfhout
87 0028 SpeCulaes
87 0028 TheHunterAmin
90 0027 Snuf.
91 0024 ThamfBeast
92 0023 S0nic
93 0022 Babbatuur
93 0022 HL_Dog43
95 0021 TheDutchguy
95 0021 Keselo
97 0020 Leanotsoynus
98 0019 Jmsls
98 0019 ZuidGrens
98 0019 GivanildoVieiraDeSouza
gegenereerd door het FOK!stats script, klik h
ier voor. meer stats
Opzich logische gedachte, maar in het begin zijn er minder coins te besteden, naarmate het spel langer gespeeld gaat worden, krijgen mensen ook weer meer coins te besteden dus zal de prijs ook weer stijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben eigenlijk wel naar tactieken, teams etc die jullie al hebben uitgedacht voor FUT 12![]()
Volgens mij zijn alle spelers in het begin redelijk duur neem ik aan toch? Dus die eerste week web-only ga ik denk ik alleen maar traden, inhoud van mn packs verkopen etc omdat dan de prijzen het hoogst zijn lijkt mij. Na die week komen er veel meer kaarten op de markt en zal de prijs dalen toch?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef StijnDa het volgende:
Meeste topics geopend
Hoe voelt dat nou eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🍆
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:11 schreef StijnDa het volgende:
Meeste topics geopend
LapohunterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha viel wel mee, heb nooit meer dan 2 posts gemaakt om een topic vol te krijgen.quote:
Haha, klopt ook ja. Het is eigenlijk best interessant. Als ze dmv de UT economie les hadden gegeven op de HAVO dan was het misschien wat makkelijker geweest om me in te levenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:09 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Opzich logische gedachte, maar in het begin zijn er minder coins te besteden, naarmate het spel langer gespeeld gaat worden, krijgen mensen ook weer meer coins te besteden dus zal de prijs ook weer stijgen.
Dan is het een logische gedachte dat goldpacks in het begin nog coins op zullen leveren?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:35 schreef Apekoek het volgende:
Vraag zal dan hoog zijn en aanbod laag. Reken maar dat zelfs gold 76 spelers in het begin nog vrij duur zijn!
Dat was ook mijn redenatie. In het begin alleen maar verkopen voor hoge prijzen, later inkopen voor lage(re) prijzen. Maar wat Johnbon zegt is wel zo, mensen hebben in het begin niet zoveel coins. Al zal dat trouwens dit jaar anders zijn dan vorig jaar met al die packs enzo die je in het begin al krijgt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:35 schreef Apekoek het volgende:
Vraag zal dan hoog zijn en aanbod laag. Reken maar dat zelfs gold 76 spelers in het begin nog vrij duur zijn!
En de credit-card spelers natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat was ook mijn redenatie. In het begin alleen maar verkopen voor hoge prijzen, later inkopen voor lage(re) prijzen. Maar wat Johnbon zegt is wel zo, mensen hebben in het begin niet zoveel coins. Al zal dat trouwens dit jaar anders zijn dan vorig jaar met al die packs enzo die je in het begin al krijgt.
Speel je alleen offline ofzo? Anders is 1 verlies wel erg goedquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:02 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
40-2-1 6 trophies
haha speel het pas sinds juli.
Vandaar dat ik ook steeds rond de 35e plaats sta met posten
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Speel je alleen offline ofzo? Anders is 1 verlies wel erg goed
FUT speelt echt zooo anders dan h2h online...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
YupMet FUT nog nooit online gegaan. Denk ga het eerst met H2H proberen en kijken wat dat oplevert. Daar sta ik nu op 3-0-1. Lol alleen verloren van aaaaido met 0-1, en gewonnen met 3-0, 3-0, en 1-0. Fifa 12 ben ik pas van plan FUT ook online te spelen. Aan de andere kant H2H vind ik wel leuk online, en bij FUT vind ik tot nu toe echt alleen het handelen leuk.
1 verlies offline is nog best slecht. Ik heb de moeilijkheid op legendary staan en het is echt onmogelijk om een offline wedstrijd te verliezen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Speel je alleen offline ofzo? Anders is 1 verlies wel erg goed
niet iedereen is net zo goed als jou.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
1 verlies offline is nog best slecht. Ik heb de moeilijkheid op legendary staan en het is echt onmogelijk om een offline wedstrijd te verliezen...
Maar ik snap echt niet dat iemand offline verkiest boven online, offline is er totaal geen uitdaging.
Mijn stats: 882-1-214
Fixedquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef brainbird het volgende:
FIFA 12, eerste wat ik ga doen is mijn VP 153% maken
Dat is gewoon oefenen, offline speelt zo anders dan online. Als je alleen maar offline blijft aankloten dan gaat het online natuurlijk nooit wat worden. Nadal is ook niet zo goed geworden door alleen maar tegen een muur te slaan. Bij mij zitten er ook nog wel wat offline matches tussen hoor, had een tijd zonder live gezeten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen is net zo goed als jou.
dat snap ik, en ik ga ook flink oefenen, ik word er alleen zo moedeloos van als je alleen maar verliestquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Die stats zijn echt niet eerlijk... ik was er pas bij vanaf #8.
[..]
Dat is gewoon oefenen, offline speelt zo anders dan online. Als je alleen maar offline blijft aankloten dan gaat het online natuurlijk nooit wat worden. Nadal is ook niet zo goed geworden door alleen maar tegen een muur te slaan. Bij mij zitten er ook nog wel wat offline matches tussen hoor, had een tijd zonder live gezeten.
Ik weet het. Maar ik heb nog nooit online gespeeld. Ben er voor het eerst mee bezig. Daarbij speel ik Fut pas 2 maanden en heb ik nooit een normaal team kunnen maken. Wat maakt het nou uit of ik er mee online speel? De wedstrijden speel ik alleen maar om wat coins bij elkaar te sprokkelen in het begin zodat ik kan gaan handelen. Dat vind ik het leuke aan FUT. Gewoon kopen en verkopen. Als ik online wil spelen neem ik wel H2H, daar gaat het niet om hoeveel geld je hebt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
FUT speelt echt zooo anders dan h2h online...
Ik nog laterquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Die stats zijn echt niet eerlijk... ik was er pas bij vanaf #8.
[..]
Dat is gewoon oefenen, offline speelt zo anders dan online. Als je alleen maar offline blijft aankloten dan gaat het online natuurlijk nooit wat worden. Nadal is ook niet zo goed geworden door alleen maar tegen een muur te slaan. Bij mij zitten er ook nog wel wat offline matches tussen hoor, had een tijd zonder live gezeten.
Leverde 10 CBs veel balbezit op?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef Tim86 het volgende:
970-15-329 hier, 125 trophies. Heb alle offline regular trophies 1 keer gehaald en verder nooit offline gespeeld eigenlijk. In het begin verloor ik best veel en ik heb ook veel te veel liggen experimenteren en kloten met oa mijn team met 10 CB's
Ik was meestal wel gewoon beter, maar mijn voorhoede Marcelo-ThiagoSilva-Dani Alves verneukte alle kansen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Leverde 10 CBs veel balbezit op?goed idee!
jij bent nep dus word je niet erkend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:13 schreef Santello het volgende:
Waarom sta ik nergens eerste? Ik erken die kut lijsten niet!
Dat nieuwe verdedigen is wel echt lastig, al die knoppen was ik 5 seconden na de tutorial al vergeten :Squote:Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen downloaden. Ben benieuwd.
Je hoeft toch alleen de X te onthouden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat nieuwe verdedigen is wel echt lastig, al die knoppen was ik 5 seconden na de tutorial al vergeten :S
X doet vrij weinig in FIFA 12.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je hoeft toch alleen de X te onthouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |