abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96700777

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is [http://wiki.fok.nl/index.php/GAM/FIFA_doelpunt_vd_maand hier] te vinden.
Stemmen op het FOK!FIFA doelpunt van de maand maart kan je [http://forum.fok.nl/topic/1630936 hier] doen van 1-7 april!

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Vorige topic
[FIFA 11] #43: Ragequitten met Barca.

Met dank aan Omnirocket :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 12-05-2011 16:38:17 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96700850
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96701416
ofnej

Toen PSN down ging, was ik een silver-team aan het fixen voor een vriend van mij die net met FUT was begonnen. Door al die daily gifts heeft ie nu 354 bid tokens :D :P
pi_96702119
zijn er eigenlijk al berichten over wanneer PSN weer online komt?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:20:19 #5
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_96702234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:17 schreef el-blanchito het volgende:
zijn er eigenlijk al berichten over wanneer PSN weer online komt?
Over een aantal dagen, zegt Sony US. Sony Japan zei eerder 31 mei, maar dat is tegen gesproken.
pi_96702330
Dinsdag zeiden ze "at least a few days" .. is geen touw aan vast te knopen natuurlijk maar ik verwacht volgende week :P
pi_96702334
Kan je me toevoegen aan de OP?
Gamertag - Timnation

:)
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:23:59 #8
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_96702418
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Timnation het volgende:
Gamertag - Timnation

Ik sta er ook niet in :o

PS3 nick: EliteXXL
pi_96702565
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef Timnation het volgende:
Gamertag - Timnation

Vermeld ook even je console, als dat nog niet duidelijk was.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:33:06 #10
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96702877
Hey :(
Ik mis mijn gamertag in de OP:

Saint Pierre NL

dank u :@
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_96703104
Volgens mij is het handiger als jullie jezelf gewoon aan de wiki toevoegen..anders moet je steeds handmatig de OP gaan kopiėren..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96703137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij is het handiger als jullie jezelf gewoon aan de wiki toevoegen..anders moet je steeds handmatig de OP gaan kopiėren..
Ah, wist niet dat dat zo moest
pi_96703212
Ik ben ook geen kenner hoor, maar vrees dat we anders tegen hetzelfde probleem aan blijven lopen :)

edit dit rijtje maar even als je je naam mist:
XBL
Saint Pierre NL
Timnation

PSN
EliteXXL
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96703317
Mijn versie van de Bro-code!:

De FIFA Bro-Code, versie 1.4 (Bijlage 1.1)
Artikel 1:
Voor de wedstrijd begint, heeft iedere speler ten hoogste 2 minuten de tijd om zijn opstelling en/of formatie aan te passen. Beslist niet langer.

Artikel 2:
1. Indien een FIFA-speler de keeper per ongeluk een achterbal in de voeten van de spits van de tegenstander passt, is het jammer en mag er gewoon gescoord worden.

Artikel 3:
De herhalingen van een doelpunt dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgeklikt. Het meerdere malen bekijken van een herhaling is ten strengste verboden.

Artikel 4:
In de rust verschijnt een overzichtsscherm. Het is een FIFA-speler ten strenge verboden deze zomaar weg te drukken.

Artikel 5:
1. Wanneer twee FIFA-spelers onder elkaar een X-aantal FIFA-wedstrijden spelen om daarna aan de hand van het aantal overwinningen te bepalen wie het meest mannelijk is, dienen wedstrijden die gewonnen zijn na een strafschoppenserie maar voor de helft te worden meegeteld. Een overwinning is 2 punten. Een overwinning na strafschoppen 1 punt. Een jantje, zie artikel 12, is 3 punten waard.
2. Indien men wenst van de punten-regel af te wijken, dient dit vóór de wedstrijd tussen alle betrokken partijen duidelijk gemaakt te worden.

Artikel 6:
1. Wanneer de ene FIFA-speler een team heeft gekozen voordat de andere dat doet, dient de tweede een team te kiezen dat hooguit een halve ster hoger is in beoordeling. Meer dan een ster verschil tussen de twee teams is uit den boze.
2. Wanneer de ene FIFA-speler een clubteam heeft gekozen, is de andere verplicht dit ook te doen. In zo'n geval is het kiezen van een nationaal elftal ten strengste verboden. Vice versa geldt dit vanzelfsprekend ook.
3. Ook hetzelfde team nemen als de andere FIFA-speler is uit den boze.

Artikel 7:
Bij een voorsprong is het een FIFA-speler ten strengste verboden om te stoppen met aanvallen en de bal minutenlang op eigen helft rond te spelen.

Artikel 8:
Tijdens een FIFA-wedstrijd is het voor niet-spelers ten strengste verboden voor het beeld langs te lopen of de spelers op andere wijze uit hun concentratie te halen.

Artikel 9:
De eigenaar van de locatie waar de FIFA-battle zich voordoet is verplicht te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in drie categorieėn.

Artikel 10:
Degene die de verantwoordelijkheid op zich neemt een locatie te verzorgen voor een FIFA-battle dient te zorgen voor voldoende voorzieningen. Deze zijn onder te verdelen in twee categorieėn.
1. Voldoende eten en drinken (zoals bier of chips)
2. Indien er gebruik wordt gemaakt van draadloze controllers; voldoende batterijen en/of opgeladen accu's.

Artikel 11:
Het is een FIFA-speler ten aller tijde verboden om te praten over stoppen met de wedstrijd, danwel daadwerkelijk te stoppen met een wedstrijd, vanwege het feit dat de FIFA-speler al ver achterstaat en geen kans meer ziet de wedstrijd als winnaar af te sluiten.

Artikel 12:
1. Bij een stand van 3-0, ook wel bekend onder de term 'Jantje', is de wedstrijd afgelopen. Let wel; dit geldt slechts voor de stand van 3-0 bij rust. Bij andere standen waarbij het verschil tussen de teams drie doelpunten bedraagt dient er doorgespeeld te worden, ook bij een stand van 3-0 na de rust. 4-1 is dus géén Jantje. En 3-0 in de 71 minuut dus ook niet.
2. Indien men wenst van de Jantje-regel af te wijken, dient dit vóór de wedstrijd tussen alle betrokken partijen duidelijk gemaakt te worden.

Artikel 13:
De FIFA-optie om de doelpuntenmaker na een doelpunt te laten juichen dient nooit en te nimmer gebruikt te worden.

Artikel 14:
Het is voor een FIFA-speler ten strengste verboden om op pauze te drukken wanneer de tegenstander aan de bal is.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:58:25 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_96704027
Flikker op met die belachelijke code :{w
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_96704254
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:58 schreef jpg97 het volgende:
Flikker op met die belachelijke code :{w
hee hee niet haten op de Bro code man :{w
pi_96704289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef Tim86 het volgende:
Nee, als een topic gesloten is kan je op Volgende Topic Openen klikken, de huidige OP wordt dan gekopieerd. Je verliest dus niets nieuws ;)
pi_96704312
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee, als een topic gesloten is kan je op Volgende Topic Openen klikken, de huidige OP wordt dan gekopieerd. Je verliest dus niets nieuws ;)
Ohja, dat is waar ook. Naja dat is wel wat ik heb gedaan, dus dan stonden ze nog niet in de OP..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:09:21 #19
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_96704491
Verrek, ik sta er ook niet meer in.

PS3 - Supergeinig
pi_96704667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:09 schreef Darkestrah het volgende:
Verrek, ik sta er ook niet meer in.

PS3 - Supergeinig
Niet meer?
pi_96704953
ik doe alsof de mijne er ook in stond

Ps3 Koenoosterbroek (maar zo heet ik niet in het echt hoor, echt niet)
pi_96704988
Jullie realiseren je wel dat we hier bijna alleen maar Ultimate Team spelen? :P
pi_96705122
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef StijnDa het volgende:
Jullie realiseren je wel dat we hier bijna alleen maar Ultimate Team spelen? :P
jazeker wel, had in vorig topic mijn teampjes nog gepost ;)
pi_96705162
Jongens, zet je gamertag nou gewoon in dat rijtje dat ik net postte, dan knal ik ze er straks allemaal in.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben ook geen kenner hoor, maar vrees dat we anders tegen hetzelfde probleem aan blijven lopen :)

edit dit rijtje maar even als je je naam mist:
XBL
Saint Pierre NL
Timnation

PSN
EliteXXL
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_96705171
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 17:25 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

jazeker wel, had in vorig topic mijn teampjes nog gepost ;)
Oh ja die waren van jou, dat had ik even snel doorgelezen dus de naam niet opgepikt :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')