quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:12 schreef Vicky het volgende:
[me=Vicky]schuift aan bij de borrel.
[/me]
bitterballetjes erbij?
[ afbeelding ]
Hier ook... zit nu aan de rooibostheequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Vicky het volgende:
Ben je vanavond online? Leg ik je Wordfeud voor de pc ff uit
De collega van onze planning werd gisteravond gebeld met de mededeling dat haar man niet zou komen. Toen hij vroeg waarom niet vertelden ze dat zijn vrouw was overleden. Dus voordat ons bedrijf de officiele melding had gekregen dat onze collega was overleden, kreeg hij het al om zijn oren geslagen door het bedrijf waar haar man werkte. Dat is toch ook kut...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zit hier elke avond nog aan de borrel. Heb officieel nog vakantie.![]()
Onvoorstelbaar, Kim. Vreselijk voor haar man ook om 'r zo te moeten vinden.
Het zou trouwens wel een dood zijn waarvoor ik zelf zou tekenen. Maar liever niet op m'n 51e.
Dat wordt mijn nieuwe reserve-phone. Wat wel betekent dat ik een nieuwe HTC Hero (ook een geweldige smartphone!!!!!) over heb, da's mijn huidige reserve-phone. Hij is wel 2 keer "aan" geweest.quote:
Huh? Leg dat nog eens uit? Geloof dat we hier weer een raakvlak hebben.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De collega van onze planning werd gisteravond gebeld met de mededeling dat haar man niet zou komen. Toen hij vroeg waarom niet vertelden ze dat zijn vrouw was overleden. Dus voordat ons bedrijf de officiele melding had gekregen dat onze collega was overleden, kreeg hij het al om zijn oren geslagen door het bedrijf waar haar man werkte. Dat is toch ook kut...
Dat heeft Nils bij dat irritante 'Tik 'm aan'-BNN-programma. Ik zie daar echt de humor niet van in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
was die kippetaart lekker? en proost!ik zal munne grote ook eens naar bed sturen, kan ik ook even rieleksen zonder Southpark of wat het is waarvan hij zowat van de bank rolt van het lachen.
meneer probeerde even achter mijn rug om publiciteit te regelen voor een project waar ik de hele week al mee bezig was geweest. En hij deed dat op een zeer vervelende manier. En als ie het nou kon he, persberichten schrijven etc, dan liet ik em. Maar dat is het nou net. Hij kan dat niet. Zo frustrerend om te zien dat iemand anders jouw werk verknalt. Deed ie ook al tijdens mijn verlof natuurlijk, maar toen zat ik er niet bovenop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Grote meid, Mef. Dat is 'm niet gegund. Wat gebeurde er dan?
[..]
nee nog niet gezienquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:10 schreef Troel het volgende:
hebben jullie die nieuwe ikeapoppen gezien
i disagreequote:
Gelukkig ik ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind die Ikea poppen heel lelijk. En mijn dochter ook, want ze zag ze in een folder en gilde meteen 'Aaaaaah wat een enge poppen!'.
Bij facebook dat emailadres invoeren, wachtwoord vergeten, wachtwoord uit je mail vissen, inloggen, account verwijderen?quote:Op maandag 12 september 2011 09:51 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen.
Een of andere knuppel bij ons op het werk, waarschijnlijk de concierge, heeft een facebookacccount gemaakt en heeft daarbij het emailadres
personeel@mijnwerkgever.nl gebruikt.
Dat betekent dus dat elke keer als er iets op die facebookpagina gebeurt....farmville of een bericht op zn prikbord of wat dan ook, al het personeel daar een mailtje van krijgt...
écht.... wat een![]()
Ik zal je tip even naar onze ict-er doorsturen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:56 schreef innepin het volgende:
[..]
Bij facebook dat emailadres invoeren, wachtwoord vergeten, wachtwoord uit je mail vissen, inloggen, account verwijderen?
iig een reden om niet te werkenquote:Op maandag 12 september 2011 10:53 schreef Vicky het volgende:
Doe mij maar een borrel! Ik ben al vanaf half 9 bezig om mijn pc aan de praat te krijgen op het werk maar hij loopt helemaal vast. Heb al ingelogd op een andere pc maar heb daar hetzelfde..
Er is er maar 1 bij de servicedesk..
moet haast wel!!quote:Op maandag 12 september 2011 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
de digitalen, ze zijn tegen je vicks!
Hoppatee, das iig goed voor je egoquote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Zat net opt fietsje richting postkantoor. Twee jonge kerels halen me in en 10m verder kijken ze allebei om en fietsen zo tegen elkaar in![]()
Fijn! Was wel heel erg heftig, qua hoeveelheid dingen die we gedaan hebben maar ook erg tof. Heb gelogeerd bij de ouders van een vriendin, dus dan ben je in het echte frankrijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef Saffier het volgende:
Rockavoor de geredde foto's
Haai Taart! Hoe heb je het gehad?
5 kilo dierentuin en bob de bouwerduplo voor 5 euroquote:
Dat zegt Jeroen ook altijd. Volgens mij komt 't uit 'wazaaaaaaaaaaaaaaaaa' ?quote:
Ik woeide vanmiddag met mn auto naar de verkeerde weghelftquote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeie buit TF! En wat een harde woei ineens he? Manmanman, je kan wel uit je laatste verschoning waaien!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder heeft voor haar 72e verjaardag een ipad gevraagd en gekregen (en nou ben ik jaloers)
Zoals mijn vader het een weekje later mooi zei: het heeft het begrip social media wel weer nieuwe inhoud gegeven. Alle kinderen komen geregeld langs om haar weer een stapje verder te helpen
oei!quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik woeide vanmiddag met mn auto naar de verkeerde weghelft
quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder heeft voor haar 72e verjaardag een ipad gevraagd en gekregen (en nou ben ik jaloers)
Zoals mijn vader het een weekje later mooi zei: het heeft het begrip social media wel weer nieuwe inhoud gegeven. Alle kinderen komen geregeld langs om haar weer een stapje verder te helpen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:22 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Mijn oma heeft een samsung galaxy s2en ze snapt alles ook nog
uh, nee, dat zien ze eigenlijk niet want ik loop er niet mee te koop.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:59 schreef amaranta het volgende:
En als jij dan weg bent...
"oeh, die heeft veel tattoos, wie had dat gedacht, het was zo'n brave meid"
Denk ook even aan het verband: galstenen = verstopte afvoerbuis bij alvleesklier.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja m`n maag. En toch nog maar een keer extra controleren op welke stenen dan ook. En een 24-uurs ph-meting. Ik dach dat dat alleen voor baby`s was..blijkbaar niet
Oh ja en m`n lever is niet in orde dus dat moet ook uitgezocht.
Soms denk ik wel eens dat ik beter niet geboren had kunnen worden ofzo
Thanks babe. *zing* Marmor Stein und Eisen bricht, aber unsere Liebe nicht!* /*zing*quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Flufster, speciaal voor de dagelijkse borrelaars waar jij er vast een van bent de TT gewijzigd
Ik ga er rekening mee houden. Dank uquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Denk ook even aan het verband: galstenen = verstopte afvoerbuis bij alvleesklier.
Alvleesklier die afvalstoffen niet kwijt kan = afwijkende leverwaarden.
Just saying.Maar hou het in je achterhoofd
Amen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:02 schreef phluphy het volgende:
Jeroen krijgt in zijn werk veel te maken met Achterhoekers en spreekt altijd vol lof over ze.![]()
Even denken hoe hij ze ook alweer noemt.... oh ja: levensgenieters, maar dan echte!
Aaah klinkt niet best al die onderzoeken. Sterkte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja m`n maag. En toch nog maar een keer extra controleren op welke stenen dan ook. En een 24-uurs ph-meting. Ik dach dat dat alleen voor baby`s was..blijkbaar niet
Oh ja en m`n lever is niet in orde dus dat moet ook uitgezocht.
Soms denk ik wel eens dat ik beter niet geboren had kunnen worden ofzo
Het is vooral van alles veel. De nederlandse Bourgondiers zeg maarquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:02 schreef phluphy het volgende:
Jeroen krijgt in zijn werk veel te maken met Achterhoekers en spreekt altijd vol lof over ze.![]()
Even denken hoe hij ze ook alweer noemt.... oh ja: levensgenieters, maar dan echte!
En verder: de TT is niet goed. Proost!
Oh dat heb ik ook gehad. Ik hoor wel van je hoe je het vond als je het gehad hebtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
Ik moet binnenkort, maandag volgens mij, maar ik heb het verdrongen, ook een naar onderzoek.
Zoals de neuroloog het omschreef klinkt het als een regelrechte urendurende marteling.
Een EMG onderzoek. Zij had het over de pijngrens opzoeken, en laat ik nou net geen pijngrens hebben, dus dat wordt ruim anderhalfuur op mn tandvlees bijten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektromyografie
Ik voel erg snel pijn. Ben best een kneus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Bedoel je met geen ijngrens dat je nooit pijn voelt, of juist dat je wél snel pijn voelt. In het laatste geval zal het niet lang zoeken zijn stel ik me voor.![]()
Maar klinkt niet fijn zegsterkte
Oh oke. Ik ga morgen denk ik toch even bellen voor een folder.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gehad. Ik hoor wel van je hoe je het vond als je het gehad hebt
En galstenen schijnen vaak verward te worden met maagklachten! Ik weet er alles van. Lig nu in het ziekenhuis vanwege galblaasverwijdering.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Denk ook even aan het verband: galstenen = verstopte afvoerbuis bij alvleesklier.
Alvleesklier die afvalstoffen niet kwijt kan = afwijkende leverwaarden.
Just saying.Maar hou het in je achterhoofd
Oeh, sterkte!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:29 schreef Mula het volgende:
[..]
En galstenen schijnen vaak verward te worden met maagklachten! Ik weet er alles van. Lig nu in het ziekenhuis vanwege galblaasverwijdering.
Halleluja, snel d'ruit met dat ding! Succes!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:29 schreef Mula het volgende:
[..]
En galstenen schijnen vaak verward te worden met maagklachten! Ik weet er alles van. Lig nu in het ziekenhuis vanwege galblaasverwijdering.
Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb vorige week een afspraak gefixt in het Gelre Ziekenhuis in Zutphen voor m'n moeder. Wachttijd was maar 2 weken. Dat scheelde een week of zes met de ziekenhuizen in haar regio.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
jee TFik wist dat je dat had zeg maar, maar dat het nog doormodderd..
![]()
En wat Phluph zegt is natuurlijk ook nog zo. Buiten dat een verstopte alvleesklier ook je maagzuur niet neutraliseert waardoor je dus afwijkende ph waardes krijgt.
Het kan natuurlijk gewoon allemaal! gelukkig kijken ze ernaar!![]()
En ik vind je enigzins kreupel en vlerkerig ook heel lief hoor. (allemaal eigenbelang, als medekreupele zijnde)
oh, da's op zich best te doen. Máár het is mijn huisarts die slecht communiceert waardoor het misloopt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb vorige week een afspraak gefixt in het Gelre Ziekenhuis in Zutphen voor m'n moeder. Wachttijd was maar 2 weken. Dat scheelde een week of zes met de ziekenhuizen in haar regio.
TF, succes met de onderzoeken.
Weken. En das lang. Afpsraak regelen kan ook alvast zonder die verwijzing he!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, da's op zich best te doen. Máár het is mijn huisarts die slecht communiceert waardoor het misloopt.
na bloedprikken gaat het vast snel. Het ziekenhuis geeft een gemiddelde wachttijd aan. Die is 9. Geen idee 9 wát maar dat mag de pret niet drukken
Nou-hou, dat ging dus als vollugt.... de ha stuurde een verwijsbrief/verzoek tot afspraak. Gaf mij een formulier voor bloedprikken en zei: moet je dat even laten doen voordat je op afspraak gaat. dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:00 schreef Keshet het volgende:
[..]
Weken. En das lang. Afpsraak regelen kan ook alvast zonder die verwijzing he!
Ik ben er sprakeloos van!quote:
quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Mula het volgende:
keshet, het gaat goed met me. De tumor reageert heel goed op de chemo en het lukt mn lijf tot nu toe goed om met de kuren om te gaan. Alleen die galstenen gooien roet in het eten. Die gaan er nu met spoed uit voor de volgende kuur.
Dat die eerste club mensen ontdekt was, vond ik al bijzonder. En nu is er een auditieronde om nieuwe 'mede-cherso'ers' te vinden. En daar zijn meer dan 2 aanmeldingen voor!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]! Nou, dat zegt wat!
zo erg ja?!
Ja zie je, daar ga je al! Ik hoopte nog op dagen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef amaranta het volgende:
Oh buuf!! Straks was het 9 uur en ben je gewoon te laat!! :-)
Ja erg! Dat je daar bij wilt horen snap ik echt niet!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:36 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat die eerste club mensen ontdekt was, vond ik al bijzonder. En nu is er een auditieronde om nieuwe 'mede-cherso'ers' te vinden. En daar zijn meer dan 2 aanmeldingen voor!
het blijft door mijn kop malen inderdaad...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat hoop ik ook Vicky... Het houdt je vast bezig. Heel naar...
De mijne is eruit maar nog steeds klachten en soms word ik geel. Winning!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef phluphy het volgende:
Mijn galstenen veroorzaakten altijd een alvleesklierontsteking. Soms werd het "penibel". Gelukkig was ik toch altijd al in het ziekenhuis (bij Danyel) en werd opname routine. Alleen lastig voor de familie die op bezoek ging, de afdelingen lagen nogal ver uit elkaar in het Radboud.
Ik heb in totaal 12 jaar (!) klachten gehad voor dat KLOTEDINGeruit ging. Vandaar de halleluja in mijn vorige post. Hoe sneller eruit, hoe beter. KUT-orgaan!
![]()
De mijne staan in een flesje in de letterbak. Ook zoveel. Het lijkt wel of ze een grindpad uit mijn lijf hebben gehaaldquote:Op woensdag 14 september 2011 10:08 schreef Deepfreeze het volgende:
[me=Deepfreeze]meldt zonder galblaas
[/me]
Die galblaasoperatie is me ook meegevallen. Sowieso niks vergeleken met die galblaaspijn, met beginnende alvleesklierontsteking en maag/darmkrampen.
De stenen heb ik vorige week net weggegooid alle 35 die ze er 1,5 jaar geleden uitgehaald hebben
Vicky, kan me voorstellen dat zoiets rond blijft spoken in je hoofd zeg. En beterschap voor je pa!
sangdrax had (heeft nu dus nog) een hele gave mooie carrierekans in zwitserland. expatten dus!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef trui het volgende:
lieve dagelijkse borrel, nog een uur of 8 en dan ben ik er weer voor je hoor!![]()
simmu dat klinkt goed, al weet ik niet precies wat die optie inhield.
nah, het is voor nu gewoonweg geen optie met schoonpa. die trekt dat niet. hij kan alles nu al niet aan.quote:
Maak er maar een gelequote:Op woensdag 14 september 2011 11:09 schreef trui het volgende:
35! da's veel deepfreeze. was je meteen een paar kilo's kwijt zeker.
dat vind ik een goede toevoeging. dus wel even je eerste bieder op de hoogte stellen en de gelegenheid geven te reageren. verbind daar dan wel een deadline aan, bijvoorbeeld: "graag voor vanavond 20.00u reageren. als ik dan nog niks van je vernomen heb ga ik in zee met de andere bieder." zo geef je die eerste toch een kans, waar hij/zij m.i. wel recht op heeft als eerstkomer.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou wel even mailen om te zeggen dat je een koper hebt die ook nog eens meer wilt betalen. Wellicht zegt diegene dan wel 'WTF! Doe ik er ook nog es 50 bij!'
goeie, ns kijken...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:30 schreef k_i_m het volgende:
Zitten er ook drukkers in de bovenste? Of moet je ze elke keer echt dichtdoen met de houtjetouwtjes?
Nee hoor Saffier, zolang je niet zegt dat k ze allemaal moet nemen helpt t welquote:
Dus je had onze hulp helemaal niet nodig hierin!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hoor Saffier, zolang je niet zegt dat k ze allemaal moet nemen helpt t wel![]()
Raissamn pa is niet gek
![]()
ik denk dat ik toch die grijze kies die keshet postte. Eerlijk gezegd was dat sowieso al de jas waar ik steeds bij terugkwam na het rondsurfen dus dat zegt ook wel wat over mijn voorkeur toch
zwart op je oogquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:52 schreef Keshet het volgende:
Ik begin te twijfelen Mignonne...zwart staat je ook heel goed!
Oh, ik wilde het niet hardop zeggen, maar dat dacht ik dus ook.quote:
jaja ik moet eerst nog alle andere afdelingen rond om te zien of ik niet nog iets anders echt heel erg nodig heb... zoals een bepaalde salopette enzoquote:
oehoequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Keshet het volgende:
Hey Rocka!
Mignon, ik hou 't toch maar bij m'n 1e post.
Goeie deal Bar!
ik ga met je mee... ik vind deze wel heel erg mooi!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Keshet het volgende:
Ik denk dat deze je 't mooist staat!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C53_0021_070R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-1.05]&set=key[width],value[1788]&set=key[height],value[2090]&set=key[x],value[2092]&set=key[y],value[356]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik niet, maar aan mij heb je niet zoveel geloof ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:28 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oehoe
Vinden jullie trouwens een handtas voor 100 euro duur?
Op zich is het wel een hoop geld maar het is echt leer, en normaal is ie 300quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik niet, maar aan mij heb je niet zoveel geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |