quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:12 schreef Vicky het volgende:
[me=Vicky]schuift aan bij de borrel.
[/me]
bitterballetjes erbij?
[ afbeelding ]
Hier ook... zit nu aan de rooibostheequote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Vicky het volgende:
Ben je vanavond online? Leg ik je Wordfeud voor de pc ff uit
De collega van onze planning werd gisteravond gebeld met de mededeling dat haar man niet zou komen. Toen hij vroeg waarom niet vertelden ze dat zijn vrouw was overleden. Dus voordat ons bedrijf de officiele melding had gekregen dat onze collega was overleden, kreeg hij het al om zijn oren geslagen door het bedrijf waar haar man werkte. Dat is toch ook kut...quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:54 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zit hier elke avond nog aan de borrel. Heb officieel nog vakantie.![]()
Onvoorstelbaar, Kim. Vreselijk voor haar man ook om 'r zo te moeten vinden.
Het zou trouwens wel een dood zijn waarvoor ik zelf zou tekenen. Maar liever niet op m'n 51e.
Dat wordt mijn nieuwe reserve-phone. Wat wel betekent dat ik een nieuwe HTC Hero (ook een geweldige smartphone!!!!!) over heb, da's mijn huidige reserve-phone. Hij is wel 2 keer "aan" geweest.quote:
Huh? Leg dat nog eens uit? Geloof dat we hier weer een raakvlak hebben.....quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De collega van onze planning werd gisteravond gebeld met de mededeling dat haar man niet zou komen. Toen hij vroeg waarom niet vertelden ze dat zijn vrouw was overleden. Dus voordat ons bedrijf de officiele melding had gekregen dat onze collega was overleden, kreeg hij het al om zijn oren geslagen door het bedrijf waar haar man werkte. Dat is toch ook kut...
Dat heeft Nils bij dat irritante 'Tik 'm aan'-BNN-programma. Ik zie daar echt de humor niet van in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
was die kippetaart lekker? en proost!ik zal munne grote ook eens naar bed sturen, kan ik ook even rieleksen zonder Southpark of wat het is waarvan hij zowat van de bank rolt van het lachen.
meneer probeerde even achter mijn rug om publiciteit te regelen voor een project waar ik de hele week al mee bezig was geweest. En hij deed dat op een zeer vervelende manier. En als ie het nou kon he, persberichten schrijven etc, dan liet ik em. Maar dat is het nou net. Hij kan dat niet. Zo frustrerend om te zien dat iemand anders jouw werk verknalt. Deed ie ook al tijdens mijn verlof natuurlijk, maar toen zat ik er niet bovenop.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef Ssserpente het volgende:
Grote meid, Mef. Dat is 'm niet gegund. Wat gebeurde er dan?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |