Time flies when you're on coke.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:48 schreef broer het volgende:
Om 15.07 uur nieuwjaar en dan nu al carnaval?
Klopt, maar ik vind het wel mooi dat ie het vertelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoorde de podcast nu net pas, maar dat is toch allemaal wel tamelijk gênant, hoor.
Ik hoor het nu ook pas. Arme Ratzquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoorde de podcast nu net pas, maar dat is toch allemaal wel tamelijk gênant, hoor.
Wat heb ik gemist??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het zo hoor, heeft hij het toch ook wel aan zichzelf te danken.quote:
Dat is inderdaad mooi. Ik luister nog altijd trouw elke dinsdag (of anders de podcast).quote:Het goede hieraan is natuurlijk dat Ratz lekker op KX blijft en zijn enthousiaste zelf
Ratz heeft een paar keer voor Bert van Lent mogen invallen op 3FM. Dat is slecht bevallen (bij 3FM) en Ratz is daar teleurgesteld over. Begrijpelijk, maar toen is hij enorme mails naar de grote baas van 3FM gaan schrijven. En dat beviel natuurlijk ook slecht. Bovendien tweette hij nogal manisch over de invalbeurten (vond ik), wat het geheel er ook nog gênanter op maakte.quote:
Want?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:28 schreef broer het volgende:
Vanmiddag de podcast van de laatste Dijkxhoorn (zonder Dijkshoorn) teruggeluisterd. Benieuwd hoe lang Dijkshoorn het nog uithoudt met Ratz.
quote:Ok, tekstje boven is wat stevig aangezet maar nu lees je het in elk geval.
We waren dan wel niet de beste zender (waarom eigenlijk niet?, ik zat toch in de jury van die categorie)
Voor de rest kwamen we er al analyserend achter dat alle prijswinnaars en sommige genomineerden allemaal voor KX werken.
Radioman en programma: Gerard Ekdom (vanaf het eerste uur KXjock (En die Michiel Veenstra met wie hij dat award winning programma maakt is ook nog reservewiel bij ons, dat heet jezelf rijk rekenen!)
Radiovrouw: Annemieke (ja, ook van ons, check)
Bijna beste radiovrouw: Roosmarijn (ook al collegaatje)
Grootste talent: Sander Hoogendoorn. Die is op KX geboren en getogen.
Alle blinkende winnaars van harte namens alle luisteraars en KX collega’s.
Die steken we dus ff lekker egoistisch ook in eigen zak
Dank u!
Rob S
Bij mij staat het ook aan want SR ben ik ook op uitgekeken.quote:Op zondag 18 december 2011 16:14 schreef broer het volgende:
De Top 1970 is begonnen. Mooi project, weer.
(Al ben ik wel benieuwd of ik twee weken jaren-70-muziek ga volhouden. Wordt misschien lastig, maar het alternatief is Serious Request, en daar ben ik wel een beetje op uitgekeken, geloof ik.)
quote:HEEL goed nieuws van KX-Radio aanvoerder Stenders: de zender is gered door AVRO en zal vanaf jan horen zijn op '3FM Serious Talent' stream
nog niet alleen nog maar te bereiken op http://stream.kxradio.nlquote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ook al een KX-stream-url zoals http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb ? 3FM- KX-domeinen zijn geblockt hier, maar die url kan ik hier beluisteren.
quote:Dj Jeroen Soer overleden
Dj Jeroen Soer is zaterdagochtend overleden. Dat meldt Omroep West, waar Soer voorheen directeur was.
De voormalige VARA-diskjockey was een van de grondleggers van Radio 10 Gold. Hij had de laatste jaren een eigen bedrijf en werkte onder meer voor het online radiostation KX Radio.
Volgens Omroep West is Soer overleden aan de gevolgen van aan een hartaanval. Jeroen Soer is 56 jaar geworden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef Sersjee het volgende:
"Jeroen zag mij als een soort drinkebroer, ik weet niet waarom"
Fred
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:42 schreef hole1988 het volgende:
Roel kxradio is nu ook op http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_serioustalent te horen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:18 schreef Piles het volgende:
Ik luister sinds lange tijd weer eens, en het eerst wat ik hoor is Fred over een bioscoopbroek
Jammer dat ze 'em wegdraaien, ik zat heerlijk mee te zingen...quote:
Dat.quote:
En verstand van muziek. Urban Dance Squadquote:Op donderdag 7 juni 2012 14:21 schreef Sersjee het volgende:
"Case Breivik"
Leuke vent, die Jan Dulles!
twitter:djRatz twitterde op woensdag 18-07-2012 om 14:45:20Ok Ok ik haal Kx tweets wel weg, da's beter... :-) reageer retweet
Ik begreep juist dat ie niet wil doorstromen, maar gewoon in de nacht wil blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:57 schreef TheZapster het volgende:
Erg jammer inderdaad.Op 3fm is er ook geen kans op doorstromen omdat iedereen blijft zitten waar hij zit.
Dat lijkt me ook logischer eerlijk gezegd. Ik denk niet dat Bert in de dag op 3FM gaat werken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik begreep juist dat ie niet wil doorstromen, maar gewoon in de nacht wil blijven.
Ik heb genoeg van jou?quote:
Eh, nee. Het gaat er meer om dat die avonden i.c.m. zoontje van 2 en erg vroeg opstaan vanwege werk hem enorm opbreken.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:20 schreef broer het volgende:
Och hemel, dat klinkt als een strategische overstap. Zou hij nog steeds denken dat er een dj-carrière op hem ligt te wachten?
quote:'Freakolympics' op televisie bij 192TV
Vanaf 4 november brengt Rob Stenders zijn radioprogramma 'Freakolympics' op televisie bij 192TV, het themakanaal dat 24 uur per dag 'gouwe ouwe' uitzendt via de kabel.
Vanaf 4 november brengt Rob Stenders zijn radioprogramma 'Freakolympics' op televisie bij 192TV, het themakanaal dat 24 uur per dag 'gouwe ouwe' uitzendt via de kabel. Volgens Rob is 192TV de uitgelezen partij om zijn geliefde radioprogramma als tv-programma te brengen: "In mei 1998 ontstond bij mij het idee om de hele popgeschiedenis arbitrair in kaart te brengen. Niet in de vorm van een of andere hitlijst".
"... maar een min of meer alfabetische opsomming van alle artiesten en nummers waarvan Fred Siebelink en ik vonden dat ze een bijdrage hadden geleverd aan de ontwikkeling van de muziek of in het ergste geval aan ons eigen leven. Het moest dus niet alleen een klinisch overzicht worden van de politiek meest correcte tracks maar ook ruim baan geven aan de guilty pleasures, alle reputatieschade ten spijt. Het programma 'Freakolympics' is jarenlang op 3FM uitgezonden. Vanaf 2010 is het elke maandagochtend van 9:00-11:00 uur te horen op KXradio. En vanaf 1 december maak ik het programma dus ook op televisie bij 192TV."
Rob Stenders is zeer opgetogen over het visualiseren van zijn radioprogramma bij 192TV: "Het is heerlijk om te mogen grasduinen in die ongelooflijke hoeveelheid clips die 192TV door de jaren heeft gevonden bij alle omroepen in de wereld. Geweldig om nu ook alle beelden bij de plaatjes te hebben. Dat maakt het overzicht van al die popklassiekers pas écht compleet."
"Freakolympics" is vanaf 4 november elke zondagavond om 20:00 uur (herhaling om middernacht) te zien op 192TV.
bron
Ja dat vroeg ik me ook af. Ik was blij dat KX gered was en dat ze als prijs dan meer 'serious talent' moesten draaien vooruit dan maar. Maar ik heb totaal geen verschil gehoord in de programma's die ik luister. En geukkig maarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:09 schreef broer het volgende:
Verdomd, het topic loopt al meer dan een jaar!
(En KX is al bijna een jaar van de Avro. Zou de eerste evaluatie al geweest zijn? "Zeg, Stenders, KX is nu het Serious Talent Themakanaal, hè? Zou je niet eens wat Serious Talent draaien? Of überhaupt nieuwe muziek?")
Ik kijk wel uit naar die Essential 80's.quote:KX Radio pakt uit in de december!
Als “internetpiraat” deden we het tot en met 2011 ook al, maar ook onder de vleugels van de AVRO zetten we de traditie voort om aan het eind van het jaar onze luistervrienden wat extra’s te bieden. Sterker, deze keer pakken we royaler uit dan ooit! Wat gaat december allemaal brengen op KX Radio?
De laatste 2 weken van 2012 worden gevuld met de Essential 80′s: het beste uit de jaren ’80 op alfabetische volgorde, met als grande finale op oudejaarsdag de volgens ons beste 150 liedjes van dat decennium.
Op zaterdag 15 december de traditie aller tradities: de Flip, oftewel het overzicht van de 100 beste, opvallendste, mooiste, enzovoorts platen van het afgelopen jaar. Leg pen, papier én muis maar alvast klaar, want uiteraard hebben we jullie hulp nodig om de eindlijst samen te stellen.
De aftrap van de decemberactiviteiten op KX vindt plaats in het weekend van 8 en 9 december. Dan vieren we dat we in de week daaraan voorafgaand voor de 300e keer een KX Klassieker hebben gehad: een album, de ene keer wat bekender dan de andere, dat in diverse programma’s, verspreid over de week, in het zonnetje wordt gezet.
Omdat 300 albums wat veel is om in één weekend te behappen, mogen jullie bepalen van welke 150 wél tracks moeten worden gedraaid. Hier vind je de details!
Het lijkt ons duidelijk: zoals het hoort, serveert jullie favoriete internetstation ook in 2012 weer een uiterst smakelijke muzikale fruitmand in december. Zegt het voort, zegt het voort! (via facebook, twitter, sms, what’s app, enzovoorts)
Was Wilbert Mutsaers op tv?twitter:djRatz twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 23:16:50Oh man als ik m zo zie kan ik bijna niet geloven hoe strontsjacherijnig die kerel tegen mij was... wel nevermind, blokeren die gedachte :-) reageer retweet
twitter:djRatz twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 23:36:10Zal er wel nooit overheen komen, ik deed zo ontiegelijk mn best, ik liep serious ass op mn tandvlees en had er altijd v gedroomd. Gotver reageer retweet
Ja, hier.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef µ het volgende:
Is er een freakandel-speciaal spotifyplaylist?
MP3--speler staat vol met 200 uur aan podcasts. Ik kom de komende maanden wel door.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke lijst. Hier ben ik nog wel wat weekjes mee zoet om terug te luisteren.
Van wat? Ik moet nog wat autorijden-podcasts hebben. En als er sneeuw komt sta ik elke dag 2 uur in de file, dus kan ik wel wat gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef TheZapster het volgende:
Wat een heerlijke lijst. Hier ben ik nog wel wat weekjes mee zoet om terug te luisteren.
quote:Lucas van Leeeuwen
Wat is vandaag je favoriete nummer allertijden?
Coldplay – Viva La Vida. Ongeevenaard.
Band/artiest waar je eigenlijk altijd wel gelukkig van wordt:
Keane, Coldplay
Beste concert ever:
Keane, HMH afgelopen jaar
quote:Olivier Bakker
Wat is vandaag je favoriete nummer allertijden?
Een vraag die je beter niet kan stellen, maar uhhhh vandaag toch Karma Police van Radiohead.
Band/artiest waar je eigenlijk altijd wel gelukkig van wordt:
U2, Coldplay
Beste concert ever?
Coldplay, Malieveld, Gekkehuis, maar heel gaaf.
maar waarom?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef broer het volgende:
In de Freakolympics-uitzending van afgelopen donderdag suggereren Rob en Fred dat RJ en Rhee er destijds met 'de kas' en met 'alle apparatuur' van KX TV vandoor zijn gegaan. Ik heb nooit begrepen dat die twee opeens van KX verdwenen waren, maar dit verklaart wel wat.
quote:Op zondag 5 januari 2014 02:01 schreef TheZapster het volgende:
Mijn vooruitziende blik was niet ver genoeg
Wacht, dat herhaal ik nog even.twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:36:45Tralala. Hoofdstuk boek af. Auto start weer nirmaal en ik voel de lente.....ergens. Hihaaaaaa reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:33 schreef broer het volgende:
Fred Siebelink schrijft een boek.Wacht, dat herhaal ik nog even.twitter:FredSiebelink twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 17:36:45Tralala. Hoofdstuk boek af. Auto start weer nirmaal en ik voel de lente.....ergens. Hihaaaaaa reageer retweet
Fred. Siebelink. Schrijft. Een. Boek.
ik fiets er elke dag langs, maar nog nooit wezen kijken... toch eens doen binnenkort.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:15 schreef Sersjee het volgende:
Gister op visite geweest bij Ratz. Prachtige lokatie natuurlijk, dat Vondel CS, maar de studio verdient nog wat meer sfeer. Zal alleen lastig worden door de glazen wand richting het restaurant die zo'n beetje de hele lengte (of breedte, net hoe je het wilt bekijken) van de studio beslaat.
Geinige anekdote: toen Ratz op 3FM mocht invallen, had ie advies gevraagd aan Stefan Stasse. Stefan zei: doe je ding, maar dan de helft.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:41 schreef broer het volgende:
Als Ratz nou eens een heel stuk minder zou praten (en helemáál niemand meer zou bellen -- nooit!), dan zou hij een fantastische show maken. Maar dat oeverloze, inhoudsloze gepraat, de hele tijd...
Dat was uitstekend advies! Misschien was een kwart ook wel voldoende geweest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef Sersjee het volgende:
Geinige anekdote: toen Ratz op 3FM mocht invallen, had ie advies gevraagd aan Stefan Stasse. Stefan zei: doe je ding, maar dan de helft.
WcPotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |