Joh 169=170 en 38-40 qua maat is netjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:45 schreef Muks het volgende:
Ik ben 1.69, voor een gezond BMI zou ik onder de 71.1 moeten wegen maar das gezien mijn postuur niet realistisch... (en past ook niet bij mij gezien mijn figuur nu, maat 38-40)
nee boek over cognitieve therapie : Becks afvaloplossing : denk je slank of zo iets. In elk geval handige handvaten die hulp bieden. De therapie op zich heb ik al achter mij maar dit adviseerde ze als extra in de afbouw.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Train your brain to think like a thin person?
Eens met Bristol, niet eens met H&M, behalve dat vroeger de kwaliteit beter was dan nu. Heb nog een jurkje en rokje uit de tijd dat ik op de middelbare school zat, niet te vergelijken met wat er nu hangt. Wanneer komen geruite strokenjurken en veel te korte rokjes weer in de mode?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef conleche het volgende:
Eens wb Bristol, daar haalde ik nog weleens schoeisel voor filmproducties, als er weer eens bijna geen budget was, maar dat was niet best die kwaliteit, maar wb H&M ben ik het niet eens. Sommige kledingstukken van daar heb ik echt al jaren en zijn gewoon nog prima.
Broeken heb ik nu w 31 (geen idee welke maat dat is) en boven 40, maar even vaak ook 38quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dat kan verschillen. Ik ben op 1 cm. na net zo lang als Muks en toen ik op mijn zwaarst 72 woog had ik maat 42.
Hoe is het vet bij jou verdeeld dan Muks? En heb je overal maat 38/40?
Precies, dat je geen terugval krijgt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Muks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup
Ik gebruik lang niet alles maar wel een aantal zaken. De grootste veranderingen heb ik al tijdens het afvallen ondergaan, anders gaan denken over eten, honger/trek etc. Nu is het vooral de handvaten gaan gebruiken, hiervoor (tot ik weer suikers ga toevoegen) zat ik in ketose (nu ook nog) en had ik dus geen honger, uitsluitend trek en kon ik prima weerstand bieden door de tips en trucs van Becks en mijn eigen psycholoog. Omdat ik straks weer 'honger' zal krijgen moet ik dus dat verschil goed gaan leren begrijpen en daar mee leren omgaan.
En feitelijk eet ik straks elke 2-3 uur iets, dus honger kan ik niet hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens met Bristol, niet eens met H&M, behalve dat vroeger de kwaliteit beter was dan nu. Heb nog een jurkje en rokje uit de tijd dat ik op de middelbare school zat, niet te vergelijken met wat er nu hangt. Wanneer komen geruite strokenjurken en veel te korte rokjes weer in de mode?
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dat kan verschillen.
Heb bovenmaat 34-36 en ondermaat 38-40 en weeg 62,5 atm met 1.70 dus het verschilt echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.
mag ik helaas niet ivm artrose in alle gewrichten dus alleen cardio maar wel low intensief om klachten te voorkomen. Bewegen is het doel, thats itquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Precies, dat je geen terugval krijgt.
Ik weet trouwens niet of je aan krachttraining doet, maar zou het wel aanraden omdat je onderhoud nu ook gedaald is en wanneer je die op peil hebt je 'normaler' kan eten.
loveli, wat mij betreft niet snel genoeg!
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:03 schreef Muks het volgende:
[..]
mag ik helaas niet ivm artrose in alle gewrichten dus alleen cardio maar wel low intensief om klachten te voorkomen. Bewegen is het doel, thats it
Oei. Ik weet niet of dat klinkt als iets wat ik zou willen zijn......ecto/meso.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?
Minder gewicht is juist heel goed als je gewrichtspijn hebtquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?
[..]Maar wie heeft jou dan aangeraden zo snel af te vallen? In zo'n geval lijkt mij wat een MarMar bijvoorbeeld gedaan heeft beter omdat je dan minder spierkracht verliest.
Roeien is gewoon goed voor heel het lichaam Ml-etje
Jij hebt meer curves, ik meer mussels.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Oei. Ik weet niet of dat klinkt als iets wat ik zou willen zijn......ecto/meso.![]()
Ik heb in ieder geval niet dezelfde bouw als Li. Dat weet ik wel.Ik oog wat molliger en een stuk kleiner sws.
Dat valt wel mee, heb aardig wat spieren wel. Maar ik ben ook gewoon smal gebouwd, in de zon van geen heupen en geen kont... ook niet toen ik zwaarder wasquote:
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeurquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Roeien is gewoon goed voor heel het lichaam Ml-etje
Daarom ben je ook gezond aan het eten en aan het bootycampen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1,72 en ik denk 70 kg? En heb maat 38. Zou liever 36 hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1,72 en ik denk 70 kg? En heb maat 38. Zou liever 36 hebben.
Squatten! Jumpsquatsquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeur
Ga flink legpressen dan! Of Squats of lunges.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat is door je knieen en bij voorkeur met rug tegen de muur (of niet)?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh.
Vrouwenpraat in spoiler. U zijt gewaarschuwd.Nog een (halve) cyclus wachten. Stress is van invloed op je hele hormoonhuishouding en daar heb je een flinke portie van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Bij voorkeur met 20 kilo op je schoudersquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is door je knieen en bij voorkeur met rug tegen de muur (of niet)?
Legpressen mag ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga flink legpressen dan! Of Squats of lunges.
Verder allemaal lichtgewichtjes zeg![]()
Ik had deze foto gemaakt om met Xennia uit te wisselen, (die er verdomd goed uitziet, overigensquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt meer curves, ik meer mussels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 09-09-2011 11:08:03 ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh.
Vrouwenpraat in spoiler. U zijt gewaarschuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had deze foto gemaakt om met Xennia uit te wisselen, (die er verdomd goed uitziet, overigens) haal hem wel zo weer weg, maar hier zie je wel goed dat ik nog een klein laagje vet over alles heb. Wat ik overigens niet erg vind hoor. Ben ook weleens gespierder geweest en ik geloof dat ik dit mooier vind.
Mooi figuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je loopt stiekem ook reclame te maken voor je bewbs
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Net vakantie gehad, dan zou dat toch wel mee moeten vallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een (halve) cyclus wachten. Stress is van invloed op je hele hormoonhuishouding en daar heb je een flinke portie van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^quote:
^^quote:
Ja daar lijkt het wel op hè? Was meer dat ik het stom vond om in BH op de foto te gaan en wel mijn buik wilde laten zien. Als je dan toch per se de analyse van mijn beweegredenen wil hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mooi figuurtje
je loopt stiekem ook reclame te maken voor je bewbs
Nu ben ik trouwens erg benieuwd wat jij precies met xennia aan het bespreken wasquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel op hè? Was meer dat ik het stom vond om in BH op de foto te gaan en wel mijn buik wilde laten zien. Als je dan toch per se de analyse van mijn beweegredenen wil hebben
En wanneer Xennia haar foto post.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu ben ik trouwens erg benieuwd wat jij precies met xennia aan het bespreken was
Jij voelt je ook zo'n blob nu je die foto van co gezien hebt?quote:
Idemquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij voelt je ook zo'n blob nu je die foto van co gezien hebt?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net vakantie gehad, dan zou dat toch wel mee moeten vallen
@ aurum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Oh dat hadden we voor zij op vakantie ging openbaar in dit topic besproken hoor. Dat we benieuwd waren hoe 57 kilo eruit zou zien. Zo'n soort discussie was dat. Dus die hebben we uitgewisseld. That's all. Geen funky stuff verders.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nu ben ik trouwens erg benieuwd wat jij precies met xennia aan het bespreken was
Gniffel uhuh zonder gewicht graag.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij voorkeur met 20 kilo op je schouders(niet doen bij de jumpsquats).
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net vakantie gehad, dan zou dat toch wel mee moeten vallen
SPOILER: :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" bikinivrees.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
hier staat imo niet dat je geen krachttraining mag doen? Dus die squats met gewicht kunnen gewoon, maar met beleid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel uhuh zonder gewicht graag.
[i]Sport en beweging helpen, omdat ze de lymfvaten stimuleren. Wandelen, zwemmen en gymnastiek (onder deskundige begeleiding) zijn zeer geschikt. Sporten die leiden tot overbelasting of sporten met veel plotselinge bewegingen (bijvoorbeeld squash) zijn af te raden. Datzelfde geldt voor lichamelijk zwaar werk.[/i]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
Wat wel fijn was, lief kon me nu heel makkelijk de zee in en uit tillen en ik heb dus een paar keer lekker in de golven gedreven
Maar doemdenken hoe? Dat je zwanger bent? Ik ben sinds ik de Nuvaring eruit heb ook nog maar 1x ongesteld geweest en dat was na 2 dagen weer over. Volgens mij moet je lichaam gewoon even wennen aan die hormoonverandering. Komt vast goed!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx MarMar.. ik kijk het dan iig nog ff aan tot na m'n operatie. Ik kan hier niet zo goed tegen. Ben echt zo'n doemdenker he..
Ja dat doe ik nog, maar dat is natuurlijk vergeleken bij gewoon bewegen nogsteeds net niets.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
Oh wat heerlijk marmar!
Doe je nog met die plakkers, voor je benen?
Nee, dat ik in de overgang ben en nooit meer zwanger zou kúnnen worden als ik dat zou willen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar doemdenken hoe? Dat je zwanger bent? Ik ben sinds ik de Nuvaring eruit heb ook nog maar 1x ongesteld geweest en dat was na 2 dagen weer over. Volgens mij moet je lichaam gewoon even wennen aan die hormoonverandering. Komt vast goed!
ohw bahquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat ik in de overgang ben en nooit meer zwanger zou kúnnen worden als ik dat zou willen.
Ja, dat dacht ik eigenlijk al dat je dat dacht, maar ik wilde je niet op ideeen brengen, als het niet zo zou zijn. De kans daarop is met jouw ziekte toch niet groter, of wel? Ik denk echt dat je je lijf een paar maanden moet geven om weer op gang te komen! Maar als je er niet gerust op bent zou ik naar de HA gaan!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat ik in de overgang ben en nooit meer zwanger zou kúnnen worden als ik dat zou willen.
Vrij vertaald "het mag geen pijn doen". Ik ga het eens proberenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hier staat imo niet dat je geen krachttraining mag doen? Dus die squats met gewicht kunnen gewoon, maar met beleid.
Je kan ook dumbells in je hand nemen dan gaan squatten, dan houd je de dumbells langs je lichaam.
Of met een zwaardere maar dan tussen je benen:
Nee, helemaal niet. Gewoon zorgen omdat het kan. Wat ik zei, ik ben nogal een doemdenker. Dat weet ik van mezelf, maar dat maakt het nog niet altijd beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ohw bahZit vervroegde overgang in je familie of maak je je gewoon zorgen omdat het kan?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt. Hou op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Gewoon zorgen omdat het kan. Wat ik zei, ik ben nogal een doemdenker. Dat weet ik van mezelf, maar dat maakt het nog niet altijd beter.
Een jaar en langer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ding is er 18 feb uitgegaan, dat is inmiddels al 7 maand.. hoe lang kan het duren.
Niet alleen die mirena, maar alle rest heeft ook invloed he.. je hebt nogal wat afgekwakkeld de afgelopen maanden, dat zal echt wel zijn weerslag hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ding is er 18 feb uitgegaan, dat is inmiddels al 7 maand.. hoe lang kan het duren.
Op zich zouden die hormonen al (lang) weg moeten zijn, maar het duurt even voor je eigen hormoonhuishouding weer op orde is. Eigen huishouding is een tijd lang op een zijspoor gezet door de mirena en dat moet het nu zelf weer oppakken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet doen hé, het duurt gewoon een tijd voor die hormonen je lichaam uit zijn
^^quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:47 schreef MarMar het volgende:
Niet alleen die mirena, maar alle rest heeft ook invloed he.. je hebt nogal wat afgekwakkeld de afgelopen maanden, dat zal echt wel zijn weerslag hebben.
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar de aard van het beestje is dat ze zich erg druk maakt (dat is ook geen nieuws)...quote:
^ En hoop dat je inderdaad een beetje tot rust kunt komenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:50 schreef _aurum_ het volgende:
en stress heeft echt heeeeel veel invloed op je lichaam en zoals jij voor de zomer klonk zat je tegen een burnout aan
Dus ik vind het niet zo vreemd dat je cyclus all over the place is. Vind het wel jammer dat je je zo'n zorgen maakt.
Je moet geloven dat ieder mens anders is en dat ieder mens anders reageert..quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja thnx allemaal. Ik kijk het nog ff aan, nu genoeg andere poep aan mn kop met die operatie in het vooruitzicht. Zodra ik daaraan denk, moet ik huilen, is ook vast niet goed he.
Ene huisarts zei, cyclus moet direct weer normaal, ander zei 3-6 maand en ander zei jaar tot anderhalf jaar dat het een bende kon zijn. Mja, wat moet je dan geloven he.
Naja, nogmaal thnx en ik houd jullie op de hoogte. Nu maar even aan wat anders proberen te denken.
Epic fail!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Als het nog niet bekend was dat je de Telegraaf niet serieus moet nemen....
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had deze foto gemaakt om met Xennia uit te wisselen, (die er verdomd goed uitziet, overigens) haal hem wel zo weer weg, maar hier zie je wel goed dat ik nog een klein laagje vet over alles heb. Wat ik overigens niet erg vind hoor. Ben ook weleens gespierder geweest en ik geloof dat ik dit mooier vind.
Jaah wat is dit nou weer, mis ik weer de spannende foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM is toegestaan\
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Niet? Heb hem direct weggehaald! Tnx for reminding me.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat foto's zoals die van Co niet meer mochten?
O is misschien wat weinig? Maar je L klinkt heerlijk!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet? Heb hem direct weggehaald! Tnx for reminding me.
Lijstje:
O: gekookt eitje
L: 1x geroosterd Allison met geitenkaas, honing, zoete paprika en sjalot en 1x met pindakaas, sambal en komkommer.
T: als ik trek heb nog een boterham, met of de geitenkaas of de pindakaas.
S: hardlopen (het staat telkens op mijn lijstje, maar ben deze week nog niet geweest.)
T: wodka. chips
D: pastaatje denk ik. Weet nog niet wat voor saus/groenten, moet sws boodschappen doen. Of misschien wel lasagne, als ik zin heb om te koken, want ik heb van die verse vellen liggen. (dat klinkt best raar)
T: glas verse jus
Ja, O is meestal meer, maar ik had slecht geslapen en dan heb ik nooit trek heb ik gemerkt. Raar fenomeen. Heb daarom wel extra brood meegenomen, voor als die trek in de middag nog komt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
O is misschien wat weinig? Maar je L klinkt heerlijk!!
Dan is het goedquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, O is meestal meer, maar ik had slecht geslapen en dan heb ik nooit trek heb ik gemerkt. Raar fenomeen. Heb daarom wel extra brood meegenomen, voor als die trek in de middag nog komt.
Haha, nee, mocht geen 'echt' vieze plaatjes meer of zo. Was dus gekscherend bedoeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet? Heb hem direct weggehaald! Tnx for reminding me.
Lijstje:
O: gekookt eitje
L: 1x geroosterd Allison met geitenkaas, honing, zoete paprika en sjalot en 1x met pindakaas, sambal en komkommer.
T: als ik trek heb nog een boterham, met of de geitenkaas of de pindakaas.
S: hardlopen (het staat telkens op mijn lijstje, maar ben deze week nog niet geweest.)
T: wodka. chips
D: pastaatje denk ik. Weet nog niet wat voor saus/groenten, moet sws boodschappen doen. Of misschien wel lasagne, als ik zin heb om te koken, want ik heb van die verse vellen liggen. (dat klinkt best raar)
T: glas verse jus
Dit beestje zegt even niksquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar de aard van het beestje is dat ze zich erg druk maakt (dat is ook geen nieuws)...
Yup.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfde verhaal van haar Cali over figuur van Co?
Lol, dat dusquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij bikkel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje, foto in mijn box du pm, s'il vous plaît?![]()
![]()
Ik was vanochtend heel erg "WRAAAHHH" ende "YARRR", 2 uur achter mekaar gesport
eerst danslesje (Club Fiësta, lijkt een beetje op Zumba maar heeft bijv. ook squatnummers enz.), en daarna Callanetics (aerobics + krachttraining met losse gewichtjes = auwww). Ik heb nu al spierpijn
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jij bikkel!
Vergeet de dokter niet te bellen voor je uitslagen!
Na de winterstop is het feit dat het seizoen op 't einde loopt weer een goede reden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oké, vanaf volgende week kan ik weer koken en morgen ga ik weer lopen (had iets gescheurd, niet m'n broek). Weer enigszins ritme maar er moet nog wel wat werk bij ofzo.
O: 2 geroosterde boterhammen, beker melk
T: kop koffie
L: zo iets in de stad?
T: koffie
D: bij vriend van me?
T: drankjes
Die T komt nog wat te vaak lang nu maarja het seizoen is net begonnen natuurlijk.
Oh ja maar dat loopt eigenlijk altijd wel door, ik bedoel het studieseizoen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:11 schreef V1z0R het volgende:
Uber-props Maria
[..]
Na de winterstop is het feit dat het seizoen op 't einde loopt weer een goede reden natuurlijk
True, maar dat wilde ik sowieso al!quote:
Niks nieuws onder de zon!quote:
Dat gelukkig achter me liggenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:24 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Oh ja maar dat loopt eigenlijk altijd wel door, ik bedoel het studieseizoen.
Voor een dag een vrouwenlichaam lijkt mij ook wel keer leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon!
Al teken ik ook wel voor een GeeBee hoor! Of een Cali ofzo![]()
![]()
Hoe voelt dat nouquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:25 schreef Muks het volgende:
En onder dus echt maat 38, net een spijkerbroek gekocht in maat 38 !
Nou, wie weet brengt het je wel tot Nieuwe Inzichten, of erg veel begrip als je toekomstige deerne dan de maandelijkse trubbels heeftquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Voor een dag een vrouwenlichaam lijkt mij ook wel keer leuk![]()
Moet het niet net die ene tijd zijn natuurlijk.
Gut, nog eisen stellen ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Voor een dag een vrouwenlichaam lijkt mij ook wel keer leuk![]()
Moet het niet net die ene tijd zijn natuurlijk.
Overmachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat gelukkig achter me liggenZag m'n bierpens groeien met de week
Heeel Heeel vreemdquote:
Had ik met een tentamen, wist alles nog behalve dat ene woord, zelfs pagina nummering en de woorden ervoor en erna... kreeg wel het punt uiteindelijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Frustrerend! Heb ergens in m'n boek iets gelezen, vergeten te markeren, maar 't zit wel in m'n hoofd, en nu kan ik 't niet meer vinden
E-book zoeken en CTRL-F'en?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
Frustrerend! Heb ergens in m'n boek iets gelezen, vergeten te markeren, maar 't zit wel in m'n hoofd, en nu kan ik 't niet meer vinden
quote:
Ik hoop het dan! Maar wat als het mij meevalt...quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou, wie weet brengt het je wel tot Nieuwe Inzichten, of erg veel begrip als je toekomstige deerne dan de maandelijkse trubbels heeft
Ain't gonna happenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik hoop het dan! Maar wat als het mij meevalt...
Ook al gekeken, geen preview beschikbaar! (Ghosts of Empire van Kwasi Kwarteng)quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welk boek is het, Mootje?
Google Books wil ook wel helpen!
Hoe tof is die naamquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook al gekeken, geen preview beschikbaar! (Ghosts of Empire van Kwasi Kwarteng)
Als het ware wel 1/4e eng!quote:
Ah die ken ik ook niet nee! 2011 zie ik idd, erg nieuwquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook al gekeken, geen preview beschikbaar! (Ghosts of Empire van Kwasi Kwarteng)
Er zit vis in! Dus dat zal wel goed wezenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loveli!
Samenstelling van Sunwell Krachtige Visolie Omega-3:
Per softgel:
Visolie (omega-3-vetzuren) 1000 mg
- gestandaardiseerd op relatieve vetzuurpercentages: 18% EPA en 12% DHA
Is dit wat?
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loveli!
Per softgel:
Is dit wat?
Dat is precies de verhouding die in mijn capsules zit. Let even op de prijs, de mijne kosten <5 euro per 60 stuks, ik heb nog 6 doosjes liggen en kan er evt wel 2 opsturen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Loveli!
Per softgel:
Is dit wat?
Hmm... naja aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant weet je nog niks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie en eventuele anderen: ik heb ook geen voedselallergie, al zei de assistente dat dat eventuele gevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen niet uitsluitDus eigenlijk weet ik nog niks
Want spastische darm is nu het meest logisch, maar daar schijnt weinig aan te doen te zijn, afgezien van meer drinken (ben ik al mee bezig
) en eventueel voedingspatroon aanpassen (maar wat werkt is voor ieder verschillend). De huisarts had wel gezegd dat ik als ik veel last hou, eventueel met een diëtiste kan gaan babbelen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
PM je adres, dan stuur ik maandag een bubbeltjesenvelop met visolie
Ja, ik grapte gisteren al tegen vriendje over een poepdagboekquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hmm... naja aan de ene kant goed nieuws, aan de andere kant weet je nog niks!
Misschien werkt lijstjes bijhouden voor jou ook wel.
Ik merkte wel verbanden op namelijk. Voor jezelf een goed patroon vinden...
Veel voedingsproblemen/gevoeligheden komen voort uit slechte darmwerking. Zijn je darmen in goede conditie, dan heb je minder problemen met voeding.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie en eventuele anderen: ik heb ook geen voedselallergie, al zei de assistente dat dat eventuele gevoeligheid voor bepaalde voedingsmiddelen niet uitsluitDus eigenlijk weet ik nog niks
Want spastische darm is nu het meest logisch, maar daar schijnt weinig aan te doen te zijn, afgezien van meer drinken (ben ik al mee bezig
) en eventueel voedingspatroon aanpassen (maar wat werkt is voor ieder verschillend). De huisarts had wel gezegd dat ik als ik veel last hou, eventueel met een diëtiste kan gaan babbelen.
* motorbloempje ziet nu loveli een goudvis uitknijpen boven een bakje en later dat bakje leeggieten in die enveloppe....quote:
Misschien stomme vraag, maar hoe vertroetel je een darm?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Veel voedingsproblemen/gevoeligheden komen voort uit slechte darmwerking. Zijn je darmen in goede conditie, dan heb je minder problemen met voeding.
Stap 1: darmen vertroetelen, voeden, randvoorwaarden scheppen om goede darmen te hebben.
Stap 2: kijken of er dan nog gevoeligheden zijn en die mijden.
Ja, gewoon wat je eet en wat je klachten zijn. Misschien ook aan de probiotica?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, ik grapte gisteren al tegen vriendje over een poepdagboek![]()
![]()
Een beter bewegingspatroon zal misschien ook weer wonderen doen voor de spijsvertering, ik heb deze week iig alweer 4 uurtjes gesport, dus hopelijk komt er nu weer een stijgende lijn![]()
poepen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar hoe vertroetel je een darm?![]()
Dat is juist door puik eten toch?
Ik heb Yakult in huis!quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, gewoon wat je eet en wat je klachten zijn. Misschien ook aan de probiotica?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag, maar hoe vertroetel je een darm?![]()
Dat is juist door puik eten toch?
Inname wel aan de voorzijde aub.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Suikers eruit, vezels erin (behalve als je door bepaalde darmaandoeningen geen vezels meot hebben). Cola eruit, groente erin.
Heh ik dacht al, is er nog een manier om een darmknuffelaar te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Suikers eruit, vezels erin (behalve als je door bepaalde darmaandoeningen geen vezels meot hebben). Cola eruit, groente erin.
Ik ga ook over 8 dagen op vakantiequote:Op vrijdag 9 september 2011 14:35 schreef anna82 het volgende:
Ola!
Even XM een dikke knuffel geven met haar rare doemdenkerij![]()
En ik ben ook reuze benieuwd naar de foto van Co, ter lering en inspiratie natuurlijk![]()
Sinds ik gestopt ben met squatten, omdat ik dacht dat het niet hielp, is gebleken dat het toch hielp en nu zijn mijn benen blubber +1. Over 8 dagen ga ik op vakantie, het is een mooie uitdaging!
Dat is hier thuis ook altijd de mop als we merguez of anders schaap eten. Ik vind metzelf heel lekker!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind ze netjes Sjaapje!@ sjaapjesbouillon
En de gemiddelde 30-jarige is jaloers op het figuurtje van Co.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef loveli het volgende:
De gemiddelde 20-jarige kan jaloers zijn op het figuurtje van Co.
De gemiddelde 18-jarige ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
En de gemiddelde 30-jarige is jaloers op het figuurtje van Co.
Bollebillenboogyboks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:38 schreef anna82 het volgende:
Over maten gesproken: ik heb mijn ronde billen net in een linnen broek maat 38 (esprit) gepropt. Nog 8 dagen om de broek uit te lopen!
En voor ik het vergeet nog eenvoor Maria voor het hamstertje. En fijn dat je geen gekke allergie hebt. Ik denk dat de darm-vertroeteling je echt kan helpen. En dat stress bij jou misschien ook wel een factor is...
Goh, geen idee of het echt helpt. Eens proberen kan nooit kwaad natuurlijk, maar volgens mij doet het zeker even veel als Yakult en dergelijke.quote:Sjaap: activia? Van dat yoghurtspul? Dat had mijn mams wel eens! Ik vond het smaken naar iets wat de stoelgang moest bevorderen![]()
Ik dacht eerst dat dat soort spullen allemaal onzin waren
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:44 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Goh, geen idee of het echt helpt.
Het smaakt naar iets dat stoelgang bevordertquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:45 schreef loveli het volgende:
Als je toch vezelspul gaat doen, dan darmreiniger naturel van Kruidvad. Kost geen drol en staat garant voor een mooie. En het smaakt echt naar iets wat de stoelgang bevordert.
Vezels, probiotica (bacterien), prebiotica (spul waar goede bacterien van groeien).
Bij mij werkte het niet... mn darmen gingen wel in overload, maar verder weinig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:45 schreef loveli het volgende:
Als je toch vezelspul gaat doen, dan darmreiniger naturel van Kruidvad. Kost geen drol en staat garant voor een mooie. En het smaakt echt naar iets wat de stoelgang bevordert.
Vezels, probiotica (bacterien), prebiotica (spul waar goede bacterien van groeien).
Over8dagenopvakantieboks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga ook over 8 dagen op vakantie!
Omdat het merendeel van de medicijnen nu eenmaal ook zo zijn. Als de numbers needed to treat 30 is, dan kun je het maar beter proberen. Mensen reageren nu eenmaal anders...quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]waarom geef je het dan als tip?
!
Oh fijn! Thanks for the heads up!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
Voor alle lactose-intoleranten onder ons: Alpro Soya in de AHmster volgende week.
Dan zijn de hamsterweken afgelopen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hamstereeeen!![]()
![]()
Ik ga over 2,5 week
Ik ga even noteren en googen waar ik die uit haal thnx!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:51 schreef loveli het volgende:
Lymfen weet ik niet.
Huid: vitamine A, E, zink, vitamine C (de anti-oxidanten C en E vooral tegen rimpelvorming).
Hormoonhuishouding: vit D, omega's, soya ivm isoflavonoiden.
Tarwe is de ergste boosdoener, erg agressief.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Muks het volgende:
*laat de gluten eens staan voor een paar weken (merk je veel verschil ? dan hup naar de dokter retour ) Gluten zitten in haver, tarwe , rogge en gerst
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
A: eigeel, lever.
E: weet ik eiks niet, capsules.
Zink: da's bij acne vooral belangrijk, maar doet ook goede dingen bij suiskerstofwisseling.
D: zon.
Spelt is beter alternatief dan tarwe en ik reageerde er heftig op idd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Tarwe is de ergste boosdoener, erg agressief.
Heb je ook als supplement! Bij de kindervitaminen! Ik neem die op advies van dokter voor mn winterkwaaltjes!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zon..vast geen zonnebank *volgende vakantie opzoekt.
Thankies!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Muks het volgende:
Thx voor de tip !
Kwa gevoelige darmen :
*schrap toegevoegde suikers
*veel vezels uit diverse segmenten halen dus niet alleen brood en zo
*laat de gluten eens staan voor een paar weken (merk je veel verschil ? dan hup naar de dokter retour ) Gluten zitten in haver, tarwe , rogge en gerst
*laat kant en klare meuk staan : er zit veel E-nummer zooi in die niet goed voor je darmen kán zijn. Ik reageer in elk geval op een paar E nummers met diaree.
*zo min mogelijk polyolen, die werken laxerend !
*iets zoeten ? Gebruik stevia of ander natuurlijk zoetmiddel (honing) maar geen kunstmatige meuk
Succes !
Ik vind yoga alles behalve chillquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Perruche het volgende:
Oh en vizor bodybalance is niet echt sporten hoormeer beetje yoga/chillen. En heb gisteren al vis + 2 gehaktballetjes dus vind het wel weer even prima, vis/vlees is echt niet elke dag nodig
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Heb je ook als supplement! Bij de kindervitaminen! Ik neem die op advies van dokter voor mn winterkwaaltjes!
eet je dan wel genoeg eiwitten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
Vizor, nee, want ik probeer minder vlees te eten
polyolen zitten vooral in snoepjes die suikervrij zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thankies!Ik ga zo die polyolen eens googelen
![]()
Oh en op glutenallergie ben ik getest, dat had ik schijnbaar niet
[..]
Ik vind yoga alles behalve chillAl dat gerek en gebalanseer, dat vinden mijn korte spiertjes niet zo tof
Ik ben er ook heul slecht in
U heeft DMquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:19 schreef Sjaapje het volgende:
Vizor, ik zou beginnen met fitness, zo 1-2 keer per week maar vooral naast mijn looptrainingen. Bepaalde dingen waar ik zeker op moet letten? Of heb je nuttige links? Mijn mama heeft me al heel wat uitgelegd...
En hoe komt het dat jij de klos bent?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik ben ontstemd. Er stond nog een weekend open en raad eens wie de klos is?
Gelukkig is de nieuwe regel om onderling te ruilen, dus dat komt vast goed
De nieuwe he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En hoe komt het dat jij de klos bent?
Die regel ken ik nietquote:
Is ook geen regel, maar wel in een boel bedrijven tegengekomen dat je in het begin rotklusjes mag opruimen en de rottigste diensten krijgt...quote:
Ik ook maar ik negeer het en ben regelmatig die nieuwe.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook geen regel, maar wel in een boel bedrijven tegengekomen dat je in het begin rotklusjes mag opruimen en de rottigste diensten krijgt...
De nieuwe en de niet-zwangere inderdaadquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is ook geen regel, maar wel in een boel bedrijven tegengekomen dat je in het begin rotklusjes mag opruimen en de rottigste diensten krijgt...
hoiquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef KathyH. het volgende:
Hoi daar slankies!![]()
Ik heb hier al eens gepost, tijd terug en sindsdien af en toe topics meegelezen.
Ik vraag me al een tijdje iets af, en aan wie kan ik nou beter advies vragen dan aan de experts hier!Want ik eet veel en heb het gevoel dat het nog te weinig is. Want continu honger en snel dizzy en van die energiegebrek dipjes dat je écht iets moet eten en anders half instort.
![]()
Maar uhh... is dat niet vreemd met dagelijks een lijstje zoals hieronder? Of zie ik het toch echt verkeerd en kan er makkelijk wat bij, of mis ik misschien voedingsstoffen?
O: havermout (70 gram) + appel
T: 2 bth (volkoren) appelstroop, huttenkase
T: yoghurt + 2 kiwi's
L: 3 bth, 2x smeerkaas met sla/komkommer/tomaat, hagelslag
T: bth pindakaas
T: banaan, handje nootjes
D: aardappels, berg groente, meestal vegaspul van tivall, soms gekookt ei of vis
T: yoghurt
Huh? Wat doe je daar dan nu?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb na al mn AB ook yakult e.d. gebruikt, maar ik moet er alleen maar (veel) vaker van naar de wc. Daar zie ik de meerwaarde niet zo van in.
vanuit het beste ziekenhuis van NL trouwens.
Vieziejo! Ik ben hier elke week hequote:
Kauwgom eet ik gelukkig niet veel en suikervrije snoepjes nooitquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
@Mariaatje je kunt ook beter niet te veel kauwgum etc. eten.
Ooooh dat doe je daarrr!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vieziejo! Ik ben hier elke week he.
Jep!quote:
Ik ben 1.72m, gok dat ik 60 kg weeg. 2x per week baantjeszwemmen, doe alles op de fiets en bijna elke dag half uurtje wandelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoi
hoelang ben je, hoeveel weeg je, hoevaak sport je in de week?
Hmm... dat dacht ik idd. Dan ga ik de volgende keer in de supermarkt eens vergelijken. Deze yoghurt zit 4gr eiwit/100gr in. Thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
Gebrek aan eiwitten KathyH gok ik.
Mensen denken vaak dat in yoghurt veel eiwitten zitten, dit is dus niet zo. Vervang dit eens door kwark anders.
En hoi natuurlijk!
Als ze niet om op te eten waren had ik ze ook niet gelustquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Of kaas, of hummus of rauwkost, of vega pate. Jij carnivoor jij!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:03 schreef Perruche het volgende:
Of kaas, of hummus of rauwkost, of vega pate. Jij carnivoor jij!
Jep!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:12 schreef V1z0R het volgende:
Wordt je van te weinig ijzer trouwens ook niet snel slapjes?
Ik hoef ook niet af te vallen. Maar wil wel gezond leven enzo. Tot een jaar terug deed ik dat totaal NIET, dus daarom ben ik er bewust mee bezig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jep!
Volgens mij hoef jij niet echt meer af te vallen Kathy? Of niet zoveel iig. Dan hoef je op zich niet zo heel veel te laten staan, dan kom je er ook met snoep e.d. laten staan, 2-3x sporten in de week en een gezond eetpatroon (ontbijt, lunch, avondeten, 2-3 tussendoortjes (nootjes, gekookt eitje, kwark, rauwkost). Huttekase is ook goed ja!
Ehh, *bump*quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wie komt mij even naar de sportschool schoppen?![]()
wat zit er in een kinderpil?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:20 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb net ook mijn voorraadje supplementen weer aangevuld. Zink, magnesium + B6 en vit. B complex.
Loveli, wat ik nog wilde vragen: is omega 3 voor kinderen ook geschikt voor volwassenen? Die pillen zijn wat kleiner, maar dan zou ik er ook 2 kunnen nemen ipv 1. De pillen voor volwassenen krijg ik écht niet weg.
Kinderpil (omega 3 & 6): Ingrediënten: Visolie, Teunisbloemolie, Capsule omhulsel (Gelatine), Glycerol, Water, Anti Oxidant (Vitamine E), Aroma (Vanilline). De aanbevolen dagdosering (3 capsules) bevat: Vis olie 720 mg Teunisbloemolie 180 mgquote:
quote:
Awwquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blegh...
Het is mss ook wel omdat mn pillen een weekje op zijn, maar ik heb echt meh nu.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Wie komt mij even naar de sportschool schoppen?![]()
dus als ik 'm goed snap dan neem je 3 kinder pilletjes en dan heb je 900mg visolie in je systeem. Neem je echt maar 3 pilletjes dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kinderpil (omega 3 & 6): Ingrediënten: Visolie, Teunisbloemolie, Capsule omhulsel (Gelatine), Glycerol, Water, Anti Oxidant (Vitamine E), Aroma (Vanilline). De aanbevolen dagdosering (3 capsules) bevat: Vis olie 720 mg Teunisbloemolie 180 mg
Volwassenen (alleen omega 3): Ingrediënten: Visolie, Capsule omhulsel (Gelatine, Glycerine), Vitamine E (als d-alfa tocoferolacetaat). 1 capsule bevat: *ADH Visolie 1000mg Visolie bevat de volgende vetzuren EPA (eicosapentaeenzuur) DHA (docosahexaeenzuur) Total Omega-3 Fatty Acids 300mg Vitamine E 0.74mg -TE (1.1 I.U.) (10%ADH)
eind van de week, grauw weer.... iedereen is meh nuquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Blegh...
Het is mss ook wel omdat mn pillen een weekje op zijn, maar ik heb echt meh nu.
Met vla of kwark weghappen scheelt ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus als ik 'm goed snap dan neem je 3 kinder pilletjes en dan heb je 900mg visolie in je systeem. Neem je echt maar 3 pilletjes dan?
En de volwassen pil is ook 300 mg visolie. Hoeveel neem je er daar van?
Ik neem 6 gram visolie atm met die kinderdingen zou ik echt een bucketload aan pillen weg moeten werken
Wat helpt met grotere pillen is pil in je mond, slok water, kin op je borst en dan pas slikken. Dan slik je 'm makkelijker weg
Ohh, ik vind sandwichspread heerlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef V1z0R het volgende:
Appelstroop en ontbijtkoek maar volgens mij is sandwichspread ook 40% kh's waarvan nog wel boel suikers, maar zal ik moeten opzoeken.
Voor volwassenen geven ze als dosering 1-3 per dag aan. Best wel een verschil ja. Ik dacht eigenlijk de volwassen pil 1x per dag, en dan 3 voor de kindervariant. Maar als ik aan 6 gram moet komen is het niet echt handig iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus als ik 'm goed snap dan neem je 3 kinder pilletjes en dan heb je 900mg visolie in je systeem. Neem je echt maar 3 pilletjes dan?
En de volwassen pil is ook 300 mg visolie. Hoeveel neem je er daar van?
Ik neem 6 gram visolie atm met die kinderdingen zou ik echt een bucketload aan pillen weg moeten werken
Wat helpt met grotere pillen is pil in je mond, slok water, kin op je borst en dan pas slikken. Dan slik je 'm makkelijker weg
heb je het echt ook zo geprobeerd?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor volwassenen geven ze als dosering 1-3 per dag aan. Best wel een verschil ja. Ik dacht eigenlijk de volwassen pil 1x per dag, en dan 3 voor de kindervariant. Maar als ik aan 6 gram moet komen is het niet echt handig idd. En ik heb het echt geprobeerd, grotere pillen, maar ze belandden iedere keer in de wasbak (ieuww, sorry).
met alle crap die tegenwoordig in ons vlees geinjecteerd/de beesten gevoerd wordt zouden we er nu zo uit moeten zienquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Pro-vlees argument:
Door het eten van vlees zijn de hersenen van onze voorouders gigantisch gegroeid. Ergo, wil je dus intelligent worden en blijven moet je vlees eten.![]()
Oneensquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:50 schreef V1z0R het volgende:
Pro-vlees argument:
Door het eten van vlees zijn de hersenen van onze voorouders gigantisch gegroeid. Ergo, wil je dus intelligent worden en blijven moet je vlees eten.![]()
Ook één van de redenen dat vlees liever laat staan inderdaad!quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
met alle crap die tegenwoordig in ons vlees geinjecteerd/de beesten gevoerd wordt zouden we er nu zo uit moeten zien![]()
[ afbeelding ]
Hersenen zijn gegroeid
Plus, wat is hier nou slim aan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oneenswe gebruiken lang niet al onze hersencapaciteit, en hersengrootte en ander gefrenologie is achterhaald.
/vind ik.
Jep. De enige pillen waarbij het op die manier wel lukt, zijn van die langwerpige 'drijvende' capsules. Maar de visoliedingen zijn veel groter. En natuurlijk is het ook psychisch, het idee alleen zorgt ervoor dat m'n keel al zowat dicht zit en m'n kokhalsreflex een paar cm naar voren schuift volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je het echt ook zo geprobeerd?
Dit voor mij echt de enige manier waarop ik die krengen weg krijgSlok nemen en hoofd achterover gooien betekent bijna stikken in mijn pil
Oh is dit een vegetarier / omnivoordiscussie? Ik kwam gewoon even binnen vallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Plus, wat is hier nou slim aan?
Nog een reden waarom het eten van vlees verspilling genoemd kan worden, is het dubbel verbruiken van voedsel. Het is namelijk zo dat voor iedere kilo vlees die wij 'produceren', een dier ongeveer 5 à 10 kilo plantaardig voedsel binnen krijgt. Men benut veel grond dus om deze dieren te voederen, zodat wij vlees kunnen eten. Veel vegetariërs zijn van mening dat dit hele proces overbodig is en we deze grond zouden moeten gebruiken om plantaardig voedsel op te produceren, wat minder kost, en waar meer monden mee gevoed kunnen worden.
Muisquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh is dit een vegetarier / omnivoordiscussie? Ik kwam gewoon even binnen vallen
*weer wegglipt en vanavond gehakt eet*.
Haha, wat mij betreft niet hoor. Iedereen moet gewoon doen waar ie zich happy bij voelt!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh is dit een vegetarier / omnivoordiscussie? Ik kwam gewoon even binnen vallen
*weer wegglipt en vanavond gehakt eet*.
Oh ja dat weet ik, maar 'met grotere hersenen ben je onwijs slimmer' gaat er bij mij ook niet inquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Nee de pesticiden op planten zijn zo lekker, hoe je ze ook wast ze trekken in de planten zelf
Muis, dat van 80% gebruik je niet is bullshit, dat weet je toch?
Phaidra, probeer is met een eetlepel vla
* Vuist op tafel! * VLEES ETEN ZU'J!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Sinds ik een nieuwe zeep heb wel ja, thanks for asking!
Vrouwen hebben in het algemeen kleinere hersenen, edoch zijn we redelijk slim. Daarentegen, einstein had een groter brein dan gemiddeld, en was ook slimmer dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja dat weet ik, maar 'met grotere hersenen ben je onwijs slimmer' gaat er bij mij ook niet in
Dus mijn Grote Hoofd (the Big Giant Head!) is ergens goed voorquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in het algemeen kleinere hersenen, edoch zijn we redelijk slim. Daarentegen, einstein had een groter brein dan gemiddeld, en was ook slimmer dan gemiddeld.
Ik heb een Groot Hoofd
De brontosaurus had zijn hersenen in zijn billen zitten...quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook een groot hoofd! En een grote bips.
Ik ook!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in het algemeen kleinere hersenen, edoch zijn we redelijk slim. Daarentegen, einstein had een groter brein dan gemiddeld, en was ook slimmer dan gemiddeld.
Ik heb een Groot Hoofd
Ik geloof niet dat ik een brontosaurus ben.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
De brontosaurus had zijn hersenen in zijn billen zitten...
GMTAquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ook!"The Big Giant Head" (edit: spuitje elf
)
En dikke billen heb ik ook! Is er een causaal verband?
Hoe dan ook, vanavond eten we pizza!En tussen pizza en dikke billen is zeker een c. verband. Nu ben ik klaar met editten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |