Joh 169=170 en 38-40 qua maat is netjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:45 schreef Muks het volgende:
Ik ben 1.69, voor een gezond BMI zou ik onder de 71.1 moeten wegen maar das gezien mijn postuur niet realistisch... (en past ook niet bij mij gezien mijn figuur nu, maat 38-40)
nee boek over cognitieve therapie : Becks afvaloplossing : denk je slank of zo iets. In elk geval handige handvaten die hulp bieden. De therapie op zich heb ik al achter mij maar dit adviseerde ze als extra in de afbouw.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Train your brain to think like a thin person?
Eens met Bristol, niet eens met H&M, behalve dat vroeger de kwaliteit beter was dan nu. Heb nog een jurkje en rokje uit de tijd dat ik op de middelbare school zat, niet te vergelijken met wat er nu hangt. Wanneer komen geruite strokenjurken en veel te korte rokjes weer in de mode?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:06 schreef conleche het volgende:
Eens wb Bristol, daar haalde ik nog weleens schoeisel voor filmproducties, als er weer eens bijna geen budget was, maar dat was niet best die kwaliteit, maar wb H&M ben ik het niet eens. Sommige kledingstukken van daar heb ik echt al jaren en zijn gewoon nog prima.
Broeken heb ik nu w 31 (geen idee welke maat dat is) en boven 40, maar even vaak ook 38quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dat kan verschillen. Ik ben op 1 cm. na net zo lang als Muks en toen ik op mijn zwaarst 72 woog had ik maat 42.
Hoe is het vet bij jou verdeeld dan Muks? En heb je overal maat 38/40?
Precies, dat je geen terugval krijgt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Muks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup
Ik gebruik lang niet alles maar wel een aantal zaken. De grootste veranderingen heb ik al tijdens het afvallen ondergaan, anders gaan denken over eten, honger/trek etc. Nu is het vooral de handvaten gaan gebruiken, hiervoor (tot ik weer suikers ga toevoegen) zat ik in ketose (nu ook nog) en had ik dus geen honger, uitsluitend trek en kon ik prima weerstand bieden door de tips en trucs van Becks en mijn eigen psycholoog. Omdat ik straks weer 'honger' zal krijgen moet ik dus dat verschil goed gaan leren begrijpen en daar mee leren omgaan.
En feitelijk eet ik straks elke 2-3 uur iets, dus honger kan ik niet hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Eens met Bristol, niet eens met H&M, behalve dat vroeger de kwaliteit beter was dan nu. Heb nog een jurkje en rokje uit de tijd dat ik op de middelbare school zat, niet te vergelijken met wat er nu hangt. Wanneer komen geruite strokenjurken en veel te korte rokjes weer in de mode?
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef conleche het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dat kan verschillen.
Heb bovenmaat 34-36 en ondermaat 38-40 en weeg 62,5 atm met 1.70 dus het verschilt echt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.
mag ik helaas niet ivm artrose in alle gewrichten dus alleen cardio maar wel low intensief om klachten te voorkomen. Bewegen is het doel, thats itquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Precies, dat je geen terugval krijgt.
Ik weet trouwens niet of je aan krachttraining doet, maar zou het wel aanraden omdat je onderhoud nu ook gedaald is en wanneer je die op peil hebt je 'normaler' kan eten.
loveli, wat mij betreft niet snel genoeg!
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ja. Bij 70 kilo zou ik ook maat 40 hebben en ik ben 10 cm langer.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:03 schreef Muks het volgende:
[..]
mag ik helaas niet ivm artrose in alle gewrichten dus alleen cardio maar wel low intensief om klachten te voorkomen. Bewegen is het doel, thats it
Oei. Ik weet niet of dat klinkt als iets wat ik zou willen zijn......ecto/meso.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?
Minder gewicht is juist heel goed als je gewrichtspijn hebtquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lichaamstype? Jij en Co zijn wat meer richting ecto/meso en zij misschien wat meer richting endo/meso?
[..]Maar wie heeft jou dan aangeraden zo snel af te vallen? In zo'n geval lijkt mij wat een MarMar bijvoorbeeld gedaan heeft beter omdat je dan minder spierkracht verliest.
Roeien is gewoon goed voor heel het lichaam Ml-etje
Jij hebt meer curves, ik meer mussels.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Oei. Ik weet niet of dat klinkt als iets wat ik zou willen zijn......ecto/meso.![]()
Ik heb in ieder geval niet dezelfde bouw als Li. Dat weet ik wel.Ik oog wat molliger en een stuk kleiner sws.
Dat valt wel mee, heb aardig wat spieren wel. Maar ik ben ook gewoon smal gebouwd, in de zon van geen heupen en geen kont... ook niet toen ik zwaarder wasquote:
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeurquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Roeien is gewoon goed voor heel het lichaam Ml-etje
Daarom ben je ook gezond aan het eten en aan het bootycampen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1,72 en ik denk 70 kg? En heb maat 38. Zou liever 36 hebben.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben 1,72 en ik denk 70 kg? En heb maat 38. Zou liever 36 hebben.
Squatten! Jumpsquatsquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeur
Ga flink legpressen dan! Of Squats of lunges.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaa maar die bovenbenen moeten gespierd! /zeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat is door je knieen en bij voorkeur met rug tegen de muur (of niet)?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh.
Vrouwenpraat in spoiler. U zijt gewaarschuwd.Nog een (halve) cyclus wachten. Stress is van invloed op je hele hormoonhuishouding en daar heb je een flinke portie van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Bij voorkeur met 20 kilo op je schoudersquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is door je knieen en bij voorkeur met rug tegen de muur (of niet)?
Legpressen mag ik nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ga flink legpressen dan! Of Squats of lunges.
Verder allemaal lichtgewichtjes zeg![]()
Ik had deze foto gemaakt om met Xennia uit te wisselen, (die er verdomd goed uitziet, overigensquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt meer curves, ik meer mussels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 09-09-2011 11:08:03 ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meh.
Vrouwenpraat in spoiler. U zijt gewaarschuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had deze foto gemaakt om met Xennia uit te wisselen, (die er verdomd goed uitziet, overigens) haal hem wel zo weer weg, maar hier zie je wel goed dat ik nog een klein laagje vet over alles heb. Wat ik overigens niet erg vind hoor. Ben ook weleens gespierder geweest en ik geloof dat ik dit mooier vind.
Mooi figuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je loopt stiekem ook reclame te maken voor je bewbs
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Net vakantie gehad, dan zou dat toch wel mee moeten vallenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog een (halve) cyclus wachten. Stress is van invloed op je hele hormoonhuishouding en daar heb je een flinke portie van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^^quote:
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |