Het kost ze weinig extra moeite, dus waarom niet? Ik heb ze altijd op Mac gespeeld, maar ik denk dat het merendeel Windows zal hebben. Het is een extra service van ze om het ook op Mac uit te brengen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:09 schreef jackson het volgende:
Ik ben benieuwd of ze een groter publiek aanspreken door het ook op MAC OS aan te bieden. Ik ga het zeker spelen op mijn mac in ieder geval.
Nee. Ik heb het tweede spel echt jarenlang gespeeld. Dan bedoel ik ook iets van negen a tien jaar, classic meegerekend. Daar ben ik ook mee geëindigd. Na al die jaren LoD opeens weer terug naar Classic is pijnlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:14 schreef Lamabal het volgende:
Ik vraag me alleen af, zal diablo op een gegeven moment neit gaan vervelen?
Diablo 2 wil op mijn huidige Mac niet werken. Geeft aan dan mijn versie te nieuw is, van OSX.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kost ze weinig extra moeite, dus waarom niet? Ik heb ze altijd op Mac gespeeld, maar ik denk dat het merendeel Windows zal hebben. Het is een extra service van ze om het ook op Mac uit te brengen.
[..]
Nee. Ik heb het tweede spel echt jarenlang gespeeld. Dan bedoel ik ook iets van negen a tien jaar, classic meegerekend. Daar ben ik ook mee geëindigd. Na al die jaren LoD opeens weer terug naar Classic is pijnlijk
Dus ik verwacht dat ik heel wat uurtjes in DIII zal stoppen.
Hell no, deel 1 lang gespeeld tegen de butcher, lazarus, king leoric etc. En deel 2 echt heeel lang gespeeld en met alle classes uitgespeeld. Aantal jaar gestopt en toen weer een paar jaar gespeeld, het ging weer kriebelen. Weer alle uniques met barbarian, necromancer en sorceress. Daarna weer gestopt en netjes in de kast gezet, vooral omdat de resolutie 800x600 gewoon niet mooi meer was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:14 schreef Lamabal het volgende:
Ik vraag me alleen af, zal diablo op een gegeven moment neit gaan vervelen?
resolutie verhogen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hell no, deel 1 lang gespeeld tegen de butcher, lazarus, king leoric etc. En deel 2 echt heeel lang gespeeld en met alle classes uitgespeeld. Aantal jaar gestopt en toen weer een paar jaar gespeeld, het ging weer kriebelen. Weer alle uniques met barbarian, necromancer en sorceress. Daarna weer gestopt en netjes in de kast gezet, vooral omdat de resolutie 800x600 gewoon niet mooi meer was.
De gameplay is gewoon hack&slash heel simpel en daarom zou je gaan denken, dat het zou gaan vervelen, maar dat is echt niet zo. Want dan ben ik ook snel afgehaakt als een spel heel simpel is, het lijkt alleen zo. Zeker als je online speelt en runs gaat doen
2Dquote:
Dit dus, jaartje terug nog een flink aantal maanden deel 2 gespeeld. Als de gameplay briljant is kun je een game altijd en zovaak als je wil spelen zonder dat het gaat vervelen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hell no, deel 1 lang gespeeld tegen de butcher, lazarus, king leoric etc. En deel 2 echt heeel lang gespeeld en met alle classes uitgespeeld. Aantal jaar gestopt en toen weer een paar jaar gespeeld, het ging weer kriebelen. Weer alle uniques met barbarian, necromancer en sorceress. Daarna weer gestopt en netjes in de kast gezet, vooral omdat de resolutie 800x600 gewoon niet mooi meer was.
De gameplay is gewoon hack&slash heel simpel en daarom zou je gaan denken, dat het zou gaan vervelen, maar dat is echt niet zo. Want dan ben ik ook snel afgehaakt als een spel heel simpel is, het lijkt alleen zo. Zeker als je online speelt en runs gaat doen
High coolness! Ik zit nog met Leopard. Te lam om te upgradenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Diablo 2 wil op mijn huidige Mac niet werken. Geeft aan dan mijn versie te nieuw is, van OSX.
Is ter sprake gekomen in officieele info van Blizzard, heb zo snel geen link maar geloof het maar gewoon, ook kwestie van common sense aangezien het Blizzard is ( zie WoW maar met allerlei shit waar je voor kan betalen ( name/server/race change, retarded mounts etc etc )quote:
Wat voor specs heeft je machine? Want wellicht is het net zoiets als ik heb en dan weet ik ook meteen meer. Werk zelf op een late 2008 MacBook Pro 15".quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
High coolness! Ik zit nog met Leopard. Te lam om te upgraden
Maar voor deze game zal ik waarschijnlijk wel moeten. Nou ja, met de beta hoop ik zo zekerheid te krijgen of ie nu draait op dit beestje of niet.
Nu naasten van de ontwikkelaars, binnenkort de pers ,daarna wijquote:
hmm spannend!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef genakt het volgende:
[..]
Nu naasten van de ontwikkelaars, binnenkort de pers ,daarna wij
quote:[Blizzard Source]
MINIMUM SYSTEM SPECIFICATIONS
PC
OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
Processor: Intel Pentium® D 2.8 GHz or AMD AthlonTM 64 X2 4400+
Video: NVIDIA® GeForce® 7800 GT or ATI Radeon™ X1950 Pro or better
Mac
OS: Mac® OS X 10.6.8 or newer | Processor: Intel® Core 2 Duo
Video: NVIDIA® GeForce® 8600M GT or ATI Radeon™ HD 2600 or better
All Platforms
HD Space: 12 GB available HD space | Memory: 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/
Windows® 7 users, 2 GB for Mac® users) | Drive: DVD-ROM drive | Internet: Broadband Internet
connection | Display: 1024x768 minimum display resolution
(Note: Be advised that some wireless connections do not meet the minimums required to be a true Broadband Internet connecton. Wireless results may vary.)
RECOMMENDED SYSTEM SPECIFICATIONS
PC
OS: Windows Vista®/Windows® 7 (Latest Service Packs) | Processor: Intel® Core 2 Duo 2.4 GHz
or AMD AthlonTM 64 X2 5600+ 2.8 GHz | Memory: 2 GB RAM | Video: NVIDIA® GeForce® 260 or
ATI Radeon™ HD 4870 or better
Mac
OS: Mac® OS X 10.7 or newer | Processor: Intel® Core 2 Duo | Memory: 2 GB RAM
Video: NVIDIA® GeForce® GT 330M or ATI Radeon™ HD 4670 or better
Hmm ik voldoe aan de minimum specificatie eisen met mijn iMac, misschien toch maar een game pc kopen wanneer diablo III uit komtquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Urb het volgende:
It cannot be stressed enough that these requirements, while giving a good indication, do not speak for the final game, but early beta, exclusively.
Official Blizzard Quote:
[..]
Ik zit dus met hetzelfde, ben zeer benieuwd hoe en wat met mijn systeem wat ik nu heb. Probleem is dat een nieuwe Mac de hele wereld kost maar geld uitgeven aan troep waar Windows op draait lijkt me geen optie. Erg lastig dus nog hier, de keuzequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef LinQ het volgende:
[..]
Hmm ik voldoe aan de minimum specificatie eisen met mijn iMac, misschien toch maar een game pc kopen wanneer diablo III uit komt
Mooiquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Urb het volgende:
It cannot be stressed enough that these requirements, while giving a good indication, do not speak for the final game, but early beta, exclusively.
Official Blizzard Quote:
[..]
Lion draait hier als een zonnetje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
High coolness! Ik zit nog met Leopard. Te lam om te upgraden
Maar voor deze game zal ik waarschijnlijk wel moeten. Nou ja, met de beta hoop ik zo zekerheid te krijgen of ie nu draait op dit beestje of niet.
Staat Blizzard bekend om, op zich best slim ook.quote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Jimbo het volgende:
tevenswat een settings, volgensm ij kan ik em zn 5-10x op alles max tergelijk draaien hier
Dat is wel erg puikend nieuws. Ook maar even gepost in het Diablo topic van Tweakers.quote:Op maandag 12 september 2011 09:24 schreef Urb het volgende:
Diablo 3 - Closed Beta This Week, Resource Colors, Press In F&F Beta - Purgatory September 12th 2011
http://www.youtube.com/us(...)D855CA/0/mk8XCT-f3dc
![]()
Ik hoop kerstquote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel erg puikend nieuws. Ook maar even gepost in het Diablo topic van Tweakers.
Dank voor de info zo snel
Edit: Dan moet het toch dit jaar kunnen verschijnen denk je dan?!
necromancerquote:Op maandag 12 september 2011 13:13 schreef Killaht het volgende:
Grote uitbreiding van D3 in 2014.
http://www.nu.nl/games/26(...)mende-drie-jaar.html
Dat ligt natuurlijk volledig aan wat ze vinden in de beta. Blizzard is nogal pietje preciesquote:Op maandag 12 september 2011 11:30 schreef jackson het volgende:
Edit: Dan moet het toch dit jaar kunnen verschijnen denk je dan?!
Starcraft 2 was half jaar na begin beta dat het uitkwam dus kan je zo ongeveer rekenen maar blizzard inderdaad pietje preciesquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk volledig aan wat ze vinden in de beta. Blizzard is nogal pietje precies
Ach, ik kom de tijd wel door met de beta en de rest van de games die nog uitkomen dit jaar. Anders heb ik tijd te weinig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef genakt het volgende:
[..]
Starcraft 2 was half jaar na begin beta dat het uitkwam dus kan je zo ongeveer rekenen maar blizzard inderdaad pietje precies
Barbarian heeft vergelijkbare skills als hij had in D2, is voor mij ook een reden om er mee te beginnen. Kan ik even rustig bekijken hoe D3 speelt en welke skills (ook van andere characters) handig zijn. En een sterke barbarian vond ik in D2 het leukste om mee te spelen, lekker whirlwinden door grote groepen koeienquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:10 schreef Seam het volgende:
Barbarian is zo standaard, ik ga denk ik voor de Monk. Heeft een bizar interessante skillset, daar zitten echt belachelijk goede combinaties in.
Probeer eerst maar eens aan een beta key te komenquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik kom de tijd wel door met de beta en de rest van de games die nog uitkomen dit jaar. Anders heb ik tijd te weinig.
Heeft hij al omdat hij van de pers isquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens aan een beta key te komen
Dit dus... Ik ga het precies op dezelfde manier doen. Denk dat mijn tweede class iets met pijl en boog gaat worden. Demon Hunter?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:37 schreef LinQ het volgende:
[..]
Barbarian heeft vergelijkbare skills als hij had in D2, is voor mij ook een reden om er mee te beginnen. Kan ik even rustig bekijken hoe D3 speelt en welke skills (ook van andere characters) handig zijn. En een sterke barbarian vond ik in D2 het leukste om mee te spelen, lekker whirlwinden door grote groepen koeien
Denk dat ik daarna een Demon hunter of Witch doctor aanmaak
Net zo realistisch natuurlijk als een wizard, o.i.d.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:51 schreef Killaht het volgende:
Monk vindt ik eerlijk gezegd niet zo, zeker niet realistisch tegen uberdemonen met grote slagtanden en wapens. Een mannetje met een houtenstok, decard cain kan nog beter.
De rest is wel ok, maar had meer oldskool chars verwacht, zoals barb en mage.
Er zijn geen keys. Je wordt uitgenodigd en dat zie je omdat je de gameclient kan downloaden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens aan een beta key te komen
Er zijn geen keys.quote:
Die is al uit, log in op de site van battlenet en meldt je aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:14 schreef genakt het volgende:
Iemand al enig idee of gelezen wanneer de beta uitkomt voor ons ?
Heb me al tijd geleden aangemeld geen bericht niks gehad met key oidquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is al uit, log in op de site van battlenet en meldt je aan.
Zucht.. de beta is momenteel alleen voor F&F. Daarna de pers en daarnaaaaaaa ergens aan het eind wij pas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is al uit, log in op de site van battlenet en meldt je aan.
Sorry dat ik alle fan sites niet in de gaten hou hoor.. op blizzard.com staat het er iig niet op in de Diablo 3 beta FAQ.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zucht.. de beta is momenteel alleen voor F&F. Daarna de pers en daarnaaaaaaa ergens aan het eind wij pas.
Bullshit. Pers en het plebs (quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Zucht.. de beta is momenteel alleen voor F&F. Daarna de pers en daarnaaaaaaa ergens aan het eind wij pas.
Waarom zou Blizzard geruchten de wereld in helpen? Dat doen andere mensen hoor. Blizzard heeft niet gezegd dat het deze week zou gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef genakt het volgende:
Hij zou wel vandaag uitkomen mjah je weet maar nooit met blizzard. Geruchten
iShowU HDquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ik wil er een uitgebreide preview van bouwen (ja, nog een, maar dan zonder de inleiding en achtergronden van twee pagina's), maar inderdaad, een videoreview zou wel moeten lukken. Denk ik, weet iemand software om screenvids te capturen voor de mac?
Quicktime zelf kan het ook kreeg ik als tip in DIG. En inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
iShowU HD
http://www.shinywhitebox.com/ishowu-hd/
Werkt episch, ik weet alleen niet hoe het werkt met fullscreen applicaties.
bytheby als er keys voor F!g komen dan weet je me te vinden
MBP?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Quicktime zelf kan het ook kreeg ik als tip in DIG. En inderdaad.
Eerste opvallende feit: een macbook van 2 jaar oud trekt het spel net. Nu heeft de recording natuurlijk meegelopen, dat helpt ook niet, maar het gaat soms (2x) met horten en stoten.
Moet ik toch upgraden, wat naar nu
ik ben bereid er voor te betalenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het gevraagd, ik krijg nog antwoord. Maar de PR zelf is afwezig voor de komende tijd, dus ik verwacht het niet heel snel als in bijvoorbeeld morgen.
I'm trying. Maar een week geleden hij wist ook nog niet of het zou gaan lukken.
Nee, eerste unibody macbook geloof ik. Wel met extra RAM, want dat heb ik er zelf voor drie tientjes bijgezetquote:Op woensdag 21 september 2011 00:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MBP?
Ik heb een 2.53g core 2 duo + 4 gigs ram. Ik ga er van uit dat ik DIII wel kan trekken, anders hebben ze pech en wacht ik tot de PS3 versie
Ja, dat zit erin.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:13 schreef benx het volgende:
Zit Co-Op modus trouwens al in de beta?
ApoclysmX:quote:Op woensdag 21 september 2011 @ 08:28 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Begin eens met kijken naar de skills.. het hele auction house en arena idee. Prima dat jij de logica mist. Tevens zeg ook nergens dat het niet als de oude Diablo's zou spelen.
Ik lees dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:01 schreef Fipotje het volgende:
ApoclysmX:
Ik weet niet of je dit leestMaar zou je je skills redenering willen uitleggen? Aangezien ik ook lang WoW heb gespeeld en skills voor zo ver ik weet toch ver van elkaar af liggen.
Het gaat in golven, ik zie vooral veel collega's van andere sites roepen dat ze vanochtend een mail hadden. Er zijn ook al meldingen van 'normale' gebruikers. Ik kreeg de mail ook pas vanochtend, maar de client was dus echt al heel ruim van tevoren te downloaden. Daarom heb ik ook in het nieuwsberichtje de tip gegeven ook daar af en toe te kijkenquote:Op woensdag 21 september 2011 08:50 schreef LinQ het volgende:
Zijn er al mensen die zijn geselecteerd voor de beta? Zolang ik nog geen berichten lees dat mensen een invite hebben, houd ik nog hoop
Bij ij staat nog niksquote:Op woensdag 21 september 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat in golven, ik zie vooral veel collega's van andere sites roepen dat ze vanochtend een mail hadden. Er zijn ook al meldingen van 'normale' gebruikers. Ik kreeg de mail ook pas vanochtend, maar de client was dus echt al heel ruim van tevoren te downloaden. Daarom heb ik ook in het nieuwsberichtje de tip gegeven ook daar af en toe te kijken
Skills hebben een cooldown, zoals er ook skills in diablo II (meteor, armageddon, blizzard) dat hadden.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:01 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ApoclysmX:
Ik weet niet of je dit leestMaar zou je je skills redenering willen uitleggen? Aangezien ik ook lang WoW heb gespeeld en skills voor zo ver ik weet toch ver van elkaar af liggen.
Warrior:quote:Op woensdag 21 september 2011 09:02 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik lees dit inderdaad.![]()
Zal even een opsomming maken, maar ik ben ondertussen aan het werk dus momentje geduld a.u.b.
Mwoah.. het is een beetje heen en weren, al vind ik sommige dingen gewoon echt één op één kopieën. Tuurlijk weet ik ook wel dat bepaalde dingen uit Diablo over gewaaid zijn naar WoW. Maargoed.. al sturen ze me even een Beta invite kan ik misschien nog overtuigd worden.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skills hebben een cooldown, zoals er ook skills in diablo II (meteor, armageddon, blizzard) dat hadden.
Om een veilinghuis is al sinds diablo II geroepen. D2jsp is groot geworden door het gemis aan veilinghuizen in games, zoals diablo.
Dus Blizzard jat van WoW? Nee, WoW heeft ook veel van Diablo gejat. Dat doen ze al jaren, kennis en ervaring van andere games in hun nieuwe projecten stoppen. Daarom zijn de games ook zo goed.
Ik ben vanochtend opgestaan, keek even hier naar de vraag of coop erin zat en voor ik het wist moest ik weer met haast naar het werk. Het is dus weer good ol' diablo: verslavendDeze nieuwere build is in ieder geval weer een stuk toffer dan de oude van 2010.
Ik snap absoluut je punt, maar je noemt ook veel skills die uit D2 komen.quote:
Ik heb hem nog niet kunnen spelen dus mijn mening is puur gebaseerd op wat ik heb gezien en gelezen, de directe vergelijking met WoW was misschien ook wel een beetje kort door de bocht, was ook niet de bedoeling dat het op zo'n manier werd opgevat eigenlijk. Ik weet gerust wel dat dit een andere game is. Dus stiekem hoop ik dat ik dus gewoon een beta invite krijg zodat ik overgehaald kan worden of m'n mening beter kan onderbouwen.quote:Op woensdag 21 september 2011 10:20 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Ik snap absoluut je punt, maar je noemt ook veel skills die uit D2 komen.
En pak een willekeurige class die ook in andere games voorkomen veel skills zullen overeen komen.
Maarja we zien het wel in de gameik heb er alle vertrouwen in dat het absoluut niet te vergelijken is met WoW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |