quote:Op donderdag 8 september 2011 22:17 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Schade aardbeving enorm!
Nee, ik heb er ook niets van meegekregen..quote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Romanus het volgende:
Ben ik de enige die niets van de aardbeving heeft gevoeld?
Heh heh.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef elkravo het volgende:
n.a.v. de aardbeving van vanavond:
[ afbeelding ]
bron: Aardbevingen #12
Ik wil best mijn hele repetoire posten hoor, dan heb je alleen wel gelijk al een heel topic volquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:19 schreef GimmeGore het volgende:
Heel creatief.... iets natekenen...
Student, y u no pay attention in classquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat beeldende creatieve therapie studenten doen tijdens hun hoorcolleges als ze de opdracht hebben om iedere dag iets in hun dummy te tekenen
Ik mis alleen nog een leuke 'y u no' tekst.. Iemand?
Ik voorzie een verfilming met Carice van Houten.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef elkravo het volgende:
n.a.v. de aardbeving van vanavond:
[ afbeelding ]
bron: Aardbevingen #12
Gewoon een zwakzinnige Jap die zijn hele zwijnenstal swaffelt met een papiermaché tentakel-pik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef fwokker het volgende:
^ik durf daar niet op te klikken want van de thumbnail ziet het er heel vies uit
Niks vreemdsquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Gewoon een zwakzinnige Jap die zijn hele zwijnenstal swaffelt met een papiermaché tentakel-pik.
Niks vreemds.
ik moet trouwens nogal grinniken als je het op deze manier omschrijftquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:26 schreef ChocolateMoose het volgende:
[..]
Gewoon een zwakzinnige Jap die zijn hele zwijnenstal swaffelt met een papiermaché tentakel-pik.
Niks vreemds.
Het is een correcte, eerlijke omschrijving. Meer niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:38 schreef Mirel het volgende:
[..]
ik moet trouwens nogal grinniken als je het op deze manier omschrijft
SPOILER: Wat heeft hij in godsnaam op zijn schoot?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och, christus. Ik zie het nu pas.
Nooit.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:24 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat de namen van Groenland en IJsland onlogisch zijn
Waarom dit posten?quote:
Wat een droplulquote:
Ohh, logisch.quote:
Nou en?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef Mirel het volgende:
Dit zijn gewoon normale videos van het account pronunciationbook:
Maar deze worden geupload door het account pronunciationmanual en zijn allemaal erg onzinnig.
[ afbeelding ]
Ligt niet aan jou, FOK! wilt geen plaatjes van Skoftenmedia laten zien.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef Lithia het volgende:
Ik zie je plaatjes niet, onlogisch. Al weet ik niet of het aan mij ligt.
Dankje!quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze.
Thx, kut skoftenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:20 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze.
Mja, cache. Maar het blijft wel ruk dat het hotlinken niet kan. Voortaan maar ff reuploaden naar tinypic.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef Dimens het volgende:
Het stomme is nog wel dat de poster de pics wel kan zien en dus geen idee heeft waar het over gaat.
imgur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mja, cache. Maar het blijft wel ruk dat het hotlinken niet kan. Voortaan maar ff reuploaden naar tinypic.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:56 schreef Maringo het volgende:
http://www.lulu.com/produ(...)ased-recipes/5198959
Ik ken iemand die in Bielefeld woontquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:11 schreef Brammie1 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bielefeld_Conspiracy
quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:56 schreef Maringo het volgende:
quote:Semen is inexpensive to produce and is commonly available in many, if not most, homes and restaurants.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:06 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Bielefeld woont
Hé nog een redditerquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:11 schreef Brammie1 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bielefeld_Conspiracy
quote:
Inderdaad, bah bah bah, en dan ook nog met spullen van andere mensen gooien?quote:
zo te zien ben ik niet de enige die het volgende ervan maaktequote:
Lijkt me nepquote:
vond hem grappigquote:
Cyriak. Hij heeft vrij veel van dit soort spul. Geniaal imho.quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef elkravo het volgende:
[..]
welke geschifte geesten maken dit soort spul?
Hier heb je meer 'geschift' spulquote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef elkravo het volgende:
[..]
welke geschifte geesten maken dit soort spul?
Neem aan dat je deze al kende:quote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef Markster het volgende:
[..]
scarred for life.
Hoe dom kan je zijn als je spelfouten in je tattoo laat zetten
Cooking with cumquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:56 schreef Maringo het volgende:
Desperate to become an actor..quote:
Over het algemeen verdien je als extra weinig tot niets. Maar deze zou haast d'r wel van kunnen leven. Lijkt me trouwens best wel geinig om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Desperate to become an actor..
Vind 't wel zo'n type dat maar blijft hopen op ooit een tekstrol als je zo vaak figureert
Extras.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Desperate to become an actor..
Vind 't wel zo'n type dat maar blijft hopen op ooit een tekstrol als je zo vaak figureert
Dat is Lafferquote:
Het duurde even voor ik hem doorhad, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef sinepedraap het volgende:
Kwam deze net tegen, hoop dat het bij alle browsers werkt![]()
[ afbeelding ]
Vind ik niet zo grappig eigenlijk. Maar die kerel heeft dat achterlijke gedrag wel direct afgeleerd.quote:
Te fuck ! ?quote:
Ik heb geen medelijden met hem.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind ik niet zo grappig eigenlijk. Maar die kerel heeft dat achterlijke gedrag wel direct afgeleerd.
En gelukkig is het kenteken duidelijk in beeld.
For the lulz.quote:
Ik pas nadat ik dit lasquote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef picodealion het volgende:
Nu heb ik Stuck in the middle with you in mijn hoofd.
Ik probeerde hem te zingen, maar past voor geen meter.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef picodealion het volgende:
Nu heb ik Stuck in the middle with you in mijn hoofd.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 14 september 2011 10:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vind ik niet zo grappig eigenlijk. Maar die kerel heeft dat achterlijke gedrag wel direct afgeleerd.
En gelukkig is het kenteken duidelijk in beeld.
Heb je op zich een punt, al vind ik half door gereden worden niet in verhouding staan met het slopen van een autoruit.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig
Lekker voor hem, moet 'ie zich maar normaal gedragen. Beetje andermans eigendom slopen...
Alleen het middelste stukje, maar dan zit het meteen ook voor de rest van de dag in m'n kopquote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik probeerde hem te zingen, maar past voor geen meter.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
http://mrdoob.com/lab/javascript/effects/ie6/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de redenen waarom ik geen apple wilquote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
http://mrdoob.com/lab/javascript/effects/ie6/
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]Hahaha, ik was ook al bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]Lol ik niet, eerst ff me hele beelscherm kleurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Desalniettemin een goed idee voor een kunstproject.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:26 schreef Markster het volgende:
Volgens mij gewoon photoshop, kan aan mij liggen hoor
Zeker vooral vanwege puntje 4quote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef vosss het volgende:
Als ik langs zo een bord zou komen zou ik per direct de hele inhoud van mn beurs opzuipen daar
[insert facepalm-smiley]quote:Op donderdag 15 september 2011 13:58 schreef Sloggi het volgende:
Wat heeft Halo met Nintendo te maken?
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Yay mijn post die de Hot pagina heeft gehaald.
anders klopt het verhaaltje nietquote:Op donderdag 15 september 2011 15:35 schreef fwokker het volgende:
Waarom heeft die vriendin zijn debit card
Your awesome.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:38 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
werkt niet, alleen een of ander balkje om de tekst
Die 2e mind = blown!quote:Op donderdag 15 september 2011 01:32 schreef CyberJesus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer dat ik 26 ben, maar verder aardig accuraat.
HAHAHAHquote:
Weet ik niet, ik had hem van de Twitter van 9Gag.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
HAHAHAH![]()
Die is baasch! Wat is de naam van dat plaatje?
Deze toevallig?:quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand nog dat youtube filmpje van die glijbaan gemaakt op een berg, met een auto met katrol en een band? Bij dat meertje. Ik kan em niet vinden
quote:
Jup, had em net gevonden, maar Thnxquote:
Want apple heeft ook echt internet explorerquote:Op woensdag 14 september 2011 19:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik geen apple wil
Socially awesome kindergartenerquote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik had hem van de Twitter van 9Gag.
Het is niet internet explorer maar windows die dat probleem veroorzaakt. Daarnaast was mn reactie sarcastischquote:Op donderdag 15 september 2011 21:39 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Want apple heeft ook echt internet explorer
Ik heb wel deze held voor je.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:13 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand nog dat youtube filmpje van die glijbaan gemaakt op een berg, met een auto met katrol en een band? Bij dat meertje. Ik kan em niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |