Ik krijg ook altijd een zuurtje als ik zulke dingen eetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Mooi zo Boor, gebruik alleen niet de term zuurtje wil je![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:25 schreef numero_uno het volgende:
Aangezien we geen speciale wensen hadden kozen er 2 voor vis en 2 voor vega. Het vlees was een stuk (echt een stuk) varkensmedailloon op verse groenten met pepersaus.
De vis was een heerlijke Dorade met hollandaise saus en ook verse groenten.
moet natuurlijk vlees zijnquote:
De in bolt gezette delen met kritiek kan ik dan absoluut niet rijmen met:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Waar: eetcafé Atrium in Enschede
Wanneer: vanavond
Wie: Ik en mijn buurmeisje
Wat:
Voor Ik: Verborgen champignons: in knoflookroomsaus, met kaas gegratineerd
Buurmeisje: In het mandje: verschillende soorten brood met daarbij kruidenboter, knoflooksaus en olijfolie
Beide voorgerechten waren lekker! Er zat wel veel kaas over de champignons en het was VEEL. Met het oog op het hoofd- en nagerecht heb ik het ook niet opgegeten, maar het was erg smakelijk. Ook de broodjes met kruidenboter en knoflooksaus waren lekker.
Hoofd Ik: We gaan voor goud: biefmedaillons in 'n licht pittige, zoete sojasaus met champignons, prei, ui, peultjes en cashewnoten
Buurmeisje: Kip in 't groen: stoofpotje van mals kippenvlees, sperzieboontjes en kokosmelk, geserveerd met pasta
De biefmedaillons waren erg lekker maar ook dit was erg veel, er zaten drie grote stukken biefstuk in. Ook ging de smaak na een tijdje wat tegenstaan, en het pittige heb ik niet geproefd. De kip was lekker met een subtiele kokossmaak maar de pasta was wel te gaar.
Na Chocolade affaire: chocoladefondue (v.a. 2 personen) verleidelijk en onweerstaanbaar... samen lange vingers, cake, koekjes en vers fruit dippen in gesmolten chocolade, geserveerd met ijs en slagroom
Bij de chocoladefondue zat onder andere (van het fruit) kiwi, verse ananas, druiven, mandarijntjes en vijgen. Als koekjes zaten er kletskoppen bij. Dit was echt heerlijkde chocolade was precies goed qua smaak en bijna alles smaakte er goed bij. Alleen jammer dat de lange vingers wat slof waren.
Kosten: inclusief 1 witte wijn, 1 cola light en 2 ijsthee was het nog net geen 62 euro.
, aan het einde werd de bediening wat snel omdat het erg druk was, maar geen moment het gevoel gehad dat je opgejaagd werd. Atrium doet een beetje onprofessioneel aan door verschillende glazen en stoelen te hebben, maar het eten is er prima (al hadden we ook met 4 personen dit op kunnen eten en geen honger kunnen hebben) en het is zeker voor herhaling vatbaar!
quote:Cijfer: 8.5! Prima eten
Veel zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het eten, en er waren een aantal kleine minpuntjes, maar over het algemeen was alles absoluut prima, dus ik zie niet in wat er vreemd is aan het cijferquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
De in bolt gezette delen met kritiek kan ik dan absoluut niet rijmen met:
[..]
Het is niet voor een ieder weggelegdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
Slechte pasta, veel te veel op het bord, smaken die je gaan tegenstaan, ouwe lange vingers en bediening die te gehaast doet komt bij mij nooit in de buurt van een 8,5.
Hooguit een zesje. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog.
"Ook ging de smaak na een tijdje tegenstaan" lijkt me best slecht voor etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Veel zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van het eten, en er waren een aantal kleine minpuntjes, maar over het algemeen was alles absoluut prima, dus ik zie niet in wat er vreemd is aan het cijferAls alles perfect was is het natuurlijk geen 8.5!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg trek van het verslagje van prego
Bij Oliva tot een paar jaar terug regelmatig gegeten, maar viel te vaak tegen. (hier beschreven)quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:13 schreef rubje het volgende:
Zijn er al mensen in Rotterdam naar Oliva & Gusto, Very Italian Pizza of Happy pizza op de Rottekade geweest waarbij de voorlaatste pas geopend is?
lees het topic nog eens door zou ik zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:34 schreef sararaats het volgende:
Wanneer? Vrijdag
Waar? Thuis
Wat? Frieten van de frituur met snacks
Cijfer: een 9,5
Mag het zo?
En hoe was het en wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef Gripper het volgende:
Wij gaan morgenavond bij http://www.huisdewiers.nl/home.htm eten. het is maar een paar honderd meter lopen van ons huis (en zelfs maar 100 als we het kanaal overzwemmen) en ik ben toch wel erg benieuwd nadat we er al een jaar tegenaan kijken. de recensies zijn best ok, en dat herfstmenu ziet er smakelijk uit!
Op de site staat nog een leuk verhaal over het oude Huis de Wiers, een landhuis uit de 17e eeuw. Tegenwoordig staat er een moderne interpretatie van dat huis, tof gebouw. En het restaurant zit in de kelder.
[ afbeelding ]
gaat niet lukken, desbetreffende user vraagt nu eenmaal graag om aandacht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lees het topic nog eens door zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |