quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef rachidgang het volgende:
mijn eerste topic ben zo trot op mezelf![]()
dus kijk ik heb een vraag ik wil graag op school in mijn kluisje een tostiapparaat voor tostis zeg maar dus dan wil ik weten zijn er tosti-apparaten met een accu of van die accu's waar een snoer in kan en alstublieft niet te veel getroll en nee ik gebruik geen hoofdletters of puntenXD
ja mijn vriend heeft me al gewaarschuwd ben ook niet meer zeker ,maar nu wil ik het weten ook over die accu's en volg al een tijd fok en was wel tijd voor een account en topic dusjaXDquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En wat denk je dat ze er op school van gaan vinden als jij tosti's bakt in je kluisje, mijn beste Rachid?
XD
ik wil het wel betaalbaar houden zijn auto/scoote accus niet heel duur?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zoals gezegd, met een autoaccu, een omvormer en een normaal tostiapparaat moet je een eind komen.
Dit is nobelprijsmateriaal, mijn jong. Als je hem wint krijg je 1 miljoen euro! Kleine moeite om dan even een accu te kopen. Of ze dertig accu's zodat je tosti in 3 seconden klaar is! En een zwembad.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef rachidgang het volgende:
[..]
ik wil het wel betaalbaar houden zijn auto/scoote accus niet heel duur?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
godver, dit is toch wel echt geniaal
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXDquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Verkopen ze bij jou op school geen tosti's ofzo?
Zoiets?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is nobelprijsmateriaal, mijn jong. Als je hem wint krijg je 1 miljoen euro! Kleine moeite om dan even een accu te kopen. Of ze dertig accu's zodat je tosti in 3 seconden klaar is! En een zwembad.
haha, maar in een scheikunde lokaal ofzo hebben ze toch gewoon stopcontacten?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef rachidgang het volgende:
[..]
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXD
In dat geval.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef rachidgang het volgende:
[..]
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXD
jawel maar denk niet dat ik daar een halfuur lang tostis bak zonder dat de leraren gaan zeuren of de kantine omdat ze winst mislopenXD en het begon als grap eerlijk gezegd maar hoe meer ik er overdenk hoe liever ik het wil:Pquote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, maar in een scheikunde lokaal ofzo hebben ze toch gewoon stopcontacten?of in de aula?
vergeet niet je kluisje om te bouwen volgens de haccp richtlijnenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval.
Ook nog registreren bij de http://www.kvk.nl//Default.asp voor het verkopen van etenswaar.
BTW over je tosti's betalen.
Een logo voor je bedrijf laten designen.
Een website hosten.
Voor zo'n ¤1500,- ben je denk ik wel binnen.
het moet nog een beetje geheim blijven voordat de baas van de kantine gaat zeuren trouwens is het normaal dat ik mijn eigen topic heletijd in de gaten houd?XDquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Dimens het volgende:
Spandoek designen en laten afdrukken
Pennen met je naam, logo en website
Advertentie in de krant
folders
Daarom ook een goede advocaat nemen zodat je een rechtzaak tegen de kantine kunt aanspannen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef rachidgang het volgende:
[..]
het moet nog een beetje geheim blijven voordat de baas van de kantine gaat zeuren trouwens is het normaal dat ik mijn eigen topic heletijd in de gaten houd?XD
word steeds duurderXD kun je even vertellen waar je die accu vandaan hebt en hoe die heet waar je eerst een plaatje van postte en graag hetzelfde met de transformatorquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom ook een goede advocaat nemen zodat je een rechtzaak tegen de kantine kunt aanspannen.
Die kantinepersonen kunnen niet klagen als je het op publiek terrein doet. Gewoon buiten de schooldeuren gaan staan met een generator.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef rachidgang het volgende:
[..]
het moet nog een beetje geheim blijven voordat de baas van de kantine gaat zeuren trouwens is het normaal dat ik mijn eigen topic heletijd in de gaten houd?XD
een vriend woont op loopafstand minder dan 5 minuten dus dat lukt denk ik wel:Pquote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En Rachid, waar ga je de koelkast laten? In het kluisje ernaast? Die ham en kaas moeten wel koud blijven natuurlijk. Anders kotsen je klasgenoten jouw producten net zo hard weer uit natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Dit MOET je er bij doen trouwens
Zolang je het niet in de zon legt gaat beide makkelijk een halve dag (Tot aan middagpauze) mee hoor (Zie die bouwvakkers).quote:Op donderdag 8 september 2011 20:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En Rachid, waar ga je de koelkast laten? In het kluisje ernaast? Die ham en kaas moeten wel koud blijven natuurlijk. Anders kotsen je klasgenoten jouw producten net zo hard weer uit natuurlijk.
Weet niet wat voor kluisjes ze op jouw school hadden, maar ik had weinig zonlicht in m'n kluisjequote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zolang je het niet in de zon legt gaat beide makkelijk een halve dag (Tot aan middagpauze) mee hoor (Zie die bouwvakkers).
En anders een koeltas ofzo.
THEY SEE ME TOASTING THEY HATIN XD (moest gewoon evenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik erger me aan de taalbeheersing van TS en het ge-XD, maar potdomme wat een goed idee.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Mdrop het volgende:
Ondanks dat het bijna onuitvoerbaar is alsnog props voor het idee!
TOSTI'S![]()
![]()
!
PS: Wij hadden hier op school genoeg van die bouwvakker, die lui trokken gewoon de stekker van de coca cola automaat uit de muur om daar prinsheerlijk Tosti's te gaan maken.
Doorzon kluisjes, meerprijs van 6 per kwartaal maar heb je ook watquote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet niet wat voor kluisjes ze op jouw school hadden, maar ik had weinig zonlicht in m'n kluisje
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doorzon kluisjes, meerprijs van 6 per kwartaal maar heb je ook wat!
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:19 schreef pernety het volgende:
Dit hebben wij ook een keer gedaan op school. De gang waarin wij altijd staan heeft ook een stopcontact, dus een tosti-ijzer aangesloten en maar klaarmaken, kwamen uiteindelijk congiërges ons vertellen dat we het deze keer mochten maar de volgende keer niet meer. TS heeft weinig kans op slagen
Zonne energie, beter huur je een aggregaat op diesel ofzo!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef vstyle het volgende:
Tostie ijzer![]()
Ik heb een friteuse op zonne energie in mn kluisje.
Ik neem een accu mee morgen, en een omvormer. Jij zorgt voor een tosti apparaat?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Mdrop het volgende:
TOSTI'S![]()
![]()
!
PS: Wij hadden hier op school genoeg van die bouwvakkers, die lui trokken gewoon de stekker van de coca cola automaat uit de muur om daar prinsheerlijk Tosti's te gaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ga je dan niet gewoon bij die vriend tosti's maken ...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef rachidgang het volgende:
[..]
een vriend woont op loopafstand minder dan 5 minuten dus dat lukt denk ik wel:P
Boeie, lekker laten gaan deze TS. Hij richt binnen 5 jaar een Apple/microsoft killer op, mark my words.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:55 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon bij die vriend tosti's maken ...
Zo'n lucratieve business zal het niet zijn, met 1 tosti apparaat maak je 2tosti's per 5minuten, de pauze is meestal 20/30minuten.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Dimens het volgende:
Of gewoon een omvormer en tosti apparaat in de buddy van je scooter bouwen, heerlijk warm in de winter ook.
12 volt, 100 Ah?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef rachidgang het volgende:
het is niet zeker dat ik het ga doen hoor moet nog even kijken ,maar weten jullie dan ook wat voor een accu het beste zou zijn of misschien hoeveel volt, watt of ampere ik nodig heb om zo een tostiapparaat een tijdje te gebruiken?
Lang verlengsnoer meenemen zit vast wel een stopcontact, voor de schoonmaaksters of zo of tap hem eventueel iligaal af van de lampen. moet lukken met die systeem plafonnetjesquote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef rachidgang het volgende:
dus kijk ik heb een vraag ik wil graag op school in mijn kluisje een tostiapparaat voor tostis zeg maar dus dan wil ik weten zijn er tosti-apparaten met een accu of van die accu's waar een snoer in kan en alstublieft niet te veel getroll en nee ik gebruik geen hoofdletters of puntenXD
WAT EEN IDEEquote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Mdrop het volgende:
TOSTI'S![]()
![]()
!
PS: Wij hadden hier op school genoeg van die bouwvakkers, die lui trokken gewoon de stekker van de coca cola automaat uit de muur om daar prinsheerlijk Tosti's te gaan maken.
Ook een goeie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
Heb je niet van die speciale thermotassen dan s ochtends gewoon veel tosti's maken verpakken in zilverfolie en gaan dealen achter school
Doe ik ook maar dan met ander waar
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef rachidgang het volgende:
Inderdaad ja.quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef SKRLX het volgende:
Doe mee aan het geste idee van nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |