quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef rachidgang het volgende:
mijn eerste topic ben zo trot op mezelf![]()
dus kijk ik heb een vraag ik wil graag op school in mijn kluisje een tostiapparaat voor tostis zeg maar dus dan wil ik weten zijn er tosti-apparaten met een accu of van die accu's waar een snoer in kan en alstublieft niet te veel getroll en nee ik gebruik geen hoofdletters of puntenXD
ja mijn vriend heeft me al gewaarschuwd ben ook niet meer zeker ,maar nu wil ik het weten ook over die accu's en volg al een tijd fok en was wel tijd voor een account en topic dusjaXDquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En wat denk je dat ze er op school van gaan vinden als jij tosti's bakt in je kluisje, mijn beste Rachid?
XD
ik wil het wel betaalbaar houden zijn auto/scoote accus niet heel duur?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Zoals gezegd, met een autoaccu, een omvormer en een normaal tostiapparaat moet je een eind komen.
Dit is nobelprijsmateriaal, mijn jong. Als je hem wint krijg je 1 miljoen euro! Kleine moeite om dan even een accu te kopen. Of ze dertig accu's zodat je tosti in 3 seconden klaar is! En een zwembad.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:20 schreef rachidgang het volgende:
[..]
ik wil het wel betaalbaar houden zijn auto/scoote accus niet heel duur?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
godver, dit is toch wel echt geniaal
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXDquote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Verkopen ze bij jou op school geen tosti's ofzo?
Zoiets?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Dit is nobelprijsmateriaal, mijn jong. Als je hem wint krijg je 1 miljoen euro! Kleine moeite om dan even een accu te kopen. Of ze dertig accu's zodat je tosti in 3 seconden klaar is! En een zwembad.
haha, maar in een scheikunde lokaal ofzo hebben ze toch gewoon stopcontacten?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef rachidgang het volgende:
[..]
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXD
In dat geval.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef rachidgang het volgende:
[..]
jawel voor 1,50 vind iedereen duur dus als ik verkoop voor een euro dan verdien ik wel goed denkXD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |