Maargoed, jij speelt dan ook alleen maar kutspellen.quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 8 september 2011 17:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maargoed, jij speelt dan ook alleen maar kutspellen. [ afbeelding ]
Ik heb potentie ja qua posts alleen ga ik dat niet uitbuiten omdat ik het niveau niet wil ontstijgen.quote:
QFTquote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Feyenoord kan gelukkig niet beter. [ afbeelding ]
Het begint al met de stad en haar inwoners waar Feyenoord vandaan komt.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat iedereen altijd zo haat op Feyenoord, kan je beter op ajax haten want die zijn overal fout in in tegenstelling tot Feyenoord.
Hoax,jij kan niet tippen aan ons niveauquote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb potentie ja qua posts alleen ga ik dat niet uitbuiten omdat ik het niveau niet wil ontstijgen.
Ik heb ook niet zoveel met rotterdam hoor behalve dan dat de mooiste club ter wereld er weg komt.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het begint al met de stad en haar inwoners waar Feyenoord vandaan komt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax,jij kan niet tippen aan ons niveau
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met rotterdam hoor behalve dan dat de mooiste club ter wereld er weg komt.
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Nu zou het toch echt moeten lukken hoor Michiel
Ik geloof je niet, waarom kan ik dan wel inloggen met je geresette password?quote:
Of BF3/MW3 tjappies.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
Voetbalfans zijn maar creepyZo fucking geirriteerd worden omdat iemand anders een ander clubje leuk vind...
Echt.. het zijn net van de ps3/xbox fanboy discussies
ja maar toch is de ps3 het beste, beter graphics, blue ray, gratis online meer exlcusivequote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
Voetbalfans zijn maar creepyZo fucking geirriteerd worden omdat iemand anders een ander clubje leuk vind...
Echt.. het zijn net van de ps3/xbox fanboy discussies
Damn, hoeveel pech kun je hebben met motoren...quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme wil ik me motor parkeren struikel ik ligt die motor op me, gelukkig in me 1tje weer omhoog gekregen. maar ik ga em wel voelen morgen in me benen
Klopt, alleen jammer dat hij altijd een hele klap duurder is geweest dan de Xbox 360 en dat terwijl hij vrijwel dezelfde games heeftquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar toch is de ps3 het beste, beter graphics, blue ray, gratis online meer exlcusive
ja echt he, moet er bijna huilenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn, hoeveel pech kun je hebben met motoren...
ja maar toch beterquote:Op donderdag 8 september 2011 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, alleen jammer dat hij altijd een hele klap duurder is geweest dan de Xbox 360 en dat terwijl hij vrijwel dezelfde games heeft
Hij doet het echt niet manquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, waarom kan ik dan wel inloggen met je geresette password?
dat ja, en dan dan daar bij het inloggen daaronder het juiste plaatje slepen ter verificatie hequote:Op donderdag 8 september 2011 17:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij doet het echt niet man
Gebruikersnaam: Michhas
En dan het wachtwoord wat je me net doorgaf, vier letters, geen hoofdletters.
Ik moest een beetje lachenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme wil ik me motor parkeren struikel ik ligt die motor op me, gelukkig in me 1tje weer omhoog gekregen. maar ik ga em wel voelen morgen in me benen
HOAXquote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef Frankii het volgende:
Voorgerecht -> Tortilla chips uit de oven met kaas
Hoofdgerecht -> Diepvriespizza mozzarella.
Nagerecht -> 500 gram volle citroenkwark.
Wat ben ik toch een gezonde student
Shit, hoevaak eet jij pizza?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef Frankii het volgende:
1 keer in de week max.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit, hoevaak eet jij pizza?
Na 1 pizza lig ik al uit te buiken van de pijn door het teveel aan etenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef Frankii het volgende:
Ik eet best veel, maar ik weeg 66 kilo.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na 1 pizza lig ik al uit te buiken van de pijn door het teveel aan eten
Omdat je zeker nog met je hamburger bezig benquote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
Pizza kapsalon!!!!!!! w000000t
Helaas mag ik dat niet eten momenteel
Ik ken ook iemand en die weekt 60 kilo ofzo en die moet rond de 8000 caloriën per dag krijgen omdat hij anders afvaltquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik eet best veel, maar ik weeg 66 kilo.
MAGIE
Achja ik eet wel veel, maar niet (vaak) slecht. Tis niet alsof je aders niet dicht kunnen slibben als je niet dik bent/wordt.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand en die weekt 60 kilo ofzo en die moet rond de 8000 caloriën per dag krijgen omdat hij anders afvalthele dag door zit hij marsen te vreten en elke dag dikke menu's bij de mac maar dikker wordt hij niet
True, dat is waar alleen fuckt het hem nietsquote:Op donderdag 8 september 2011 18:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Achja ik eet wel veel, maar niet (vaak) slecht. Tis niet alsof je anders niet dicht kunnen slibben als je niet dik bent/wordt.
Omdat tot zo'n 2 jaar terug vrijwel elke gamecompilatie op youtube dat nummer eronder had gebakken.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom klaagt iedereen over dit nummer?
Het heeft wel wat.
hahah zo'n hamburger heb ik op vakantie nog proberen op te eten. helaas niet geluktquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat je zeker nog met je hamburger bezig ben
[ afbeelding ]
Eet smakkelijk
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat tot zo'n 2 jaar terug vrijwel elke gamecompilatie op youtube dat nummer eronder had gebakken.
Oh...quote:Op donderdag 8 september 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dat ja, en dan dan daar bij het inloggen daaronder het juiste plaatje slepen ter verificatie he
ik nietquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie herinnert zich deze mooiboy nog?
Fixedquote:
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik kenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik ken
10-jarige snipertjes die zeggen dat je een stoertje of tryhard bent?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
Hahahaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee want die staat er al bijna 10 jaar niet meer! HA! Ik trap lekker niet in je instinkerquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand die World Trade Center kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee want die staat er al bijna 10 jaar niet meer! HA! Ik trap lekker niet in je instinker9/11 is tuurlijk ook geen drama ofzo he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan ook geen documentaire ofzo hequote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
9/11 is tuurlijk ook geen drama ofzo he.
Lig ik met mijn vriendin tv te kijken.quote:
quote:De eerste meldingen komen al binnen over vloedgolven #aardbeving
Nee, en vanwege dezelfde reden als Niels. En ik zie liever de verhalen er achter dan een of andere Hollywood film.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand die World Trade Center kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:I survived the NL earthquake 2011
Venlo, daar stemden ze allemaal PVV toch? Verklaart een hoop.quote:Veel mensen zijn erg geschrokken van de beving. In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
quote:Ik ging naar de juwelier voor een paar gaatjes in m'n oren, kom ik thuis met gepiercde tepels.... #aardbeving
Zo typisch deze post.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik voelde hem ook.Mijn scherm wiebelde ervan.
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:57 schreef Frankii het volgende:
Mijn homofiele huisgenoot luistert Rihanna en er komt een wietlucht uit zijn kamer.
Is dit te snappen?
G-low en die heftruckchauffeur zijn nu al mijn favorietenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holland in the hood, check die shit.
zit het ook te kijken, allemaal nep gangsters, fokking grappigquote:Op donderdag 8 september 2011 22:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Holland in the hood, check die shit.
nee man! Mc biggah is de shitquote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
G-low en die heftruckchauffeur zijn nu al mijn favorieten
Dat was Oss toch al?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Heel Oss is weg. Ik stuur dit nu via een sateliet en loop nu door een wasteland.
Mc Biggah wat een mongool is dat he... alleen maar lopen te jankenquote:
hahaha onverwachte fok meet dus. Ik as en potatoe als eckte g's mister vastzitten in de open busquote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus zo zien Potatoe, Bozz en aSe eruit?
en de andere helft over de aardbeving allesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
De helft van de treding topics worldwide gaan over Holland in da Hood JEWEET
Nederland twittert gewoon te veel.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en de andere helft over de aardbeving alles
vootral als stoma een beta key kan krijgen voor gears of war 3, shit 20 tweets per seconde allesquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nederland twittert gewoon te veel.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vootral als stoma een beta key kan krijgen voor gears of war 3, shit 20 tweets per seconde alles
ja dat was niet meer normaal joh, me hele twitterpage vol met koningstoma. En overal stond bij 30seconds ago. The fuckquote:
Maar ik had er een1!1!!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat was niet meer normaal joh, me hele twitterpage vol met koningstoma. En overal stond bij 30seconds ago. The fuck
ik zeg, kamer @ centerparks huren en huilen met je bloedkopquote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Normaal gesproken snap ik dit soort posts, maar nu even niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zeg, kamer @ centerparks huren en huilen met je bloedkop
niet hih kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Twittere als je ook kunt zuipen en ex-feutinnen kunt regelen puuuhlease
Wtf heb jij nou weer voor gay ass UI?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dr.Pringles wojo wederom waanzinnig.
Wtf moet jij met die clowns in je ui? Clownboy.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf heb jij nou weer voor gay ass UI?
[ afbeelding ]
What is this, I don't even...
Denk je niet dat ik die allang gezien hebquote:
Nee solly, speel BFBC2 Vietnamquote:
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:27 schreef Michhas het volgende:
Wtf is this shit, ik kan écht niet wakker worden vandaag.
Zatlap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.
Past wel bij dit topic.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb 5 minuten holland in da hood gekeken, maar vinden jullie dat serieus leuk en grappig? Ik vond het echt tv voor randdebielen, oh oh cherso niveau zeg maar.
Verkapte "kijk-mijn-ex-vriendin-lekker-zijn post".quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alles wat je op tv ziet is nep, zelfs talentenjachten.
Zo weet ik dat de eerste winnares van Popstars (de dochter van een ex-collega) mee moest doen van haar manager omdat ze zo goede publiciteit voor een platendeal kon krijgen.
Mijn ex-vriendin is ooit ingehuurd om mee te doen met Veronica's lekkerste etc.
TV is zulke bagger
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb me goed vermaakt met HITH,maar mijn vriendin en ik hadden ook zoiets van dit kan toch niet echt zijn... zo wel,dan is mijn beeld dat het grootste deel van Nederland te dom is om te poepen weer bevestigd
Zelfstandig? Of met instructie?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net lekker gepoept op werk.
Inderdaad. "The best argument against democracy is a 5 minute chat with the average voter"quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dan vaak: "Shit... deze mongolen hebben ook gewoon stemrecht..."
quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Goed nieuws voor jou stoma, volgende maand komt Crysis naar de 360
Lol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef Bozz187 het volgende:
Hahah op de radio: wie zou jij redden tijdens een aardbeving? Antwoord er iemand: mijn vrouw, iemand moet die troep toch opruimen
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moetquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet-dodelijke ziekte
gelukkig anders moest je dood.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moet
iedereen die eerder weekend heeft dan mij moet dood, en taalnazi die straks met een als/dan verbetering komen, moeten worden opgehangen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:54 schreef tliciouz het volgende:
Nou nou Boz, dat mag wel wat vriendelijker jongeman.
Het is verschrikkelijk, meid.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb dan wel weer de pech dat ik op verjaardag moet
Michhas kom er maar in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
iedereen die eerder weekend heeft dan mij moet dood, en taalnazi die straks met een als/dan verbetering komen, moeten worden opgehangen.
Met vriendelijkgroet,
Ik zit liever op school wat te ouwehoeren dan dat ik met ouwe mensen moet gaan zittenquote:
Je hebt weekend motherfucker, en toch jank je als een klein meisje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit liever op school wat te ouwehoeren dan dat ik met ouwe mensen moet gaan zitten
Je lijkt mijn moeder welquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hebt weekend motherfucker, en toch jank je als een klein meisje.
Wtf, je hebt F1 2010?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Niet veel gegamed vorige maand...
Total time on Xbox LIVE last month:
35 hours 20 minutes
Your most frequent activity last month:
Crysis 2
15 hours 08 minutes
Other activities you enjoyed last month:
F1 2010
9 hours 16 minutes
Battlefield: Bad Co. 2
4 hours 42 minutes
Omdat jij vast weer iets anders aan het doen was, ik heb met ik dacht 5 fokkers tegelijk wat races gedaan, was prachtig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wtf, je hebt F1 2010?
Waaaarom hebben wij nog niet tegen mekander geraced?!!
Overdag zeker?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat jij vast weer iets anders aan het doen was, ik heb met ik dacht 5 fokkers tegelijk wat races gedaan, was prachtig!
Meer mensen nog geloof ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Overdag zeker?
Met Sold, Bassie en Nelis zeker?
Weet niet of ik dat red, hele dag werken en daarna shit inpakken voor zondag hele dag werken.quote:
QFTquote:
Lekker biertjequote:Op vrijdag 9 september 2011 12:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lekker stukje pizza inderdaad.
quote:Ex-Playmate Kendra Wilkinson heeft zichzelf in een nachtclub borstvoeding gegeven
"Tijdens mijn eerste avondje uit na de bevalling van Hank ben ik los gegaan in een nachtclub in Las Vegas. En toen begonnen mijn borsten opeens te lekken", vertelt de blondine openhartig aan Baby Zone. "Ik kon op dat moment niets anders doen dan mezelf borstvoeding geven. En het smaakte nog lekker ook!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:28 schreef Parvus het volgende:
Nee dat is geen fout. Ze hebben het over Nijmegen, een episch centrum!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:28 schreef badboynova het volgende:
Iemand vanavond nog naar een club? want ik voel een nieuwe hype op komen.
[..]
Wat is deze?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:28 schreef badboynova het volgende:
Iemand vanavond nog naar een club? want ik voel een nieuwe hype op komen.
[..]
quote:
Tonight is zo fucking hard.quote:
Waar haal je die info vandaan dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Niet veel gegamed vorige maand...
Total time on Xbox LIVE last month:
35 hours 20 minutes
Your most frequent activity last month:
Crysis 2
15 hours 08 minutes
Other activities you enjoyed last month:
F1 2010
9 hours 16 minutes
Battlefield: Bad Co. 2
4 hours 42 minutes
owja raptr..quote:
Ben benieuwd, als ie goed is haal ik 2011 !quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga overigens weer eens een stukkie voor FOK! schrijven
Er komt een mooie review van F1 2011, die uiteraard ook op de ubertoffe site gepost wordt die ik niet op FOK! mag noemen maar die jullie regelmatig op vleesboek voorbij zien flitsen
als hij later toch tegen valt, dan kunnen we langs ross gaan met hooi vorken en fakkelsquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben benieuwd, als ie goed is haal ik 2011 !
Daar heb ik bij m'n vorige opleiding van een leraar ook verhalen over gehoord. Teun waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alles wat je op tv ziet is nep, zelfs talentenjachten.
Zo weet ik dat de eerste winnares van Popstars (de dochter van een ex-collega) mee moest doen van haar manager omdat ze zo goede publiciteit voor een platendeal kon krijgen.
Mijn ex-vriendin is ooit ingehuurd om mee te doen met Veronica's lekkerste etc.
TV is zulke bagger
Nice, maar die heb ik al gespeeld op de PCquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Goed nieuws voor jou stoma, volgende maand komt Crysis naar de 360
Ik wil het zeggen, maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanochtend om zes uur gaan pitten en om kwart voor negen collegeNu wel weekend!
Aight, die manager mode is ook wel weer beter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://multiplayer.it/vid(...)5-settembre-2011.lo/
die is dan wel weer tof om te zien
Dat stuurt MS me elke maand...quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan dan?
Ja moest een beetje denken aan Fifa Manager. maar goed, op dit moment kijk ik nog steeds meer uit naar PES2012quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aight, die manager mode is ook wel weer beter.
Stoer ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen, dus ik doe het niet.
JE WEET NIETS VAN AARDBEVINGEN!!111quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nu lekkere locale Vietnamese biertjes weg te drinken op 40 hoog op balkon met glazenvloer...
Ik vertrouw die Vietnamese bouwkunsten totaal niet
Vorig hotel dacht ik aardbeving maar na de 5e aardbeving bleken het vrachtwagens te zijn. Dan sta je wel even te kijken hoe de fuck is dat mogelijk!
Ging echt goed tekeer en daar zaten we op 5 hoog.
Jij snapt het.Wanneer gaan we koffie doen op de universiteit?quote:
Heb jij even geluk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nu lekkere locale Vietnamese biertjes weg te drinken op 40 hoog op balkon met glazenvloer...
Ik vertrouw die Vietnamese bouwkunsten totaal niet
Vorig hotel dacht ik aardbeving maar na de 5e aardbeving bleken het vrachtwagens te zijn. Dan sta je wel even te kijken hoe de fuck is dat mogelijk!
Ging echt goed tekeer en daar zaten we op 5 hoog.
quote:Vriendinnen onder elkaar: “Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt.” “En wat was hij voor je met hem trouwde?” “Multimiljonair!”
Maandag of donderdag?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij snapt het.Wanneer gaan we koffie doen op de universiteit?
Of neem anders elkaars nummer, dan kunnen jullie bellen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima pm de tijden dat je kan anders maar even
Ik zal maar niets zeggenquote:
uhu maar u hoef je niet meer dood, want ik heb weekendquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen [ afbeelding ]
Kijk, dit is een van de weinige posts van jou die ik wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of neem anders elkaars nummer, dan kunnen jullie bellen.
Bijvoorbeeld voor het slapen gaan.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kijk, dit is een van de weinige posts van jou die ik wel kan waarderen.
Zeg maar niets meer [ afbeelding ]
quote:Mijn vriendin kan zo slecht koken he, als ik flosdraad in de keuken laat liggen, zie je de muizen zichzelf gewoon ophangen.
bierenbulquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:21 schreef KoningStoma het volgende:
Hahaik pakte gister nacht een biertje erbij. Ik heb hem blijkbaar opengemaakt en naast mn bed gezet, want nu staat er nog een vol flesje
Smaakt nog perfect, los van dat het niet meer koud is.
quote:Ik zag net een motorrijder met dit op de achterkant van z'n shirt; Als je dit kan lezen, is mn vriendin erafgevallen.
Maar ik was het vergeten. Wil je dan liever dat het verspild wordt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
bierenbulbier dient direct na openen opgedronken te worden!
Zou wel willen, maar een stuurtje bedienen gaat niet lukkenquote:
welke positie sta je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:25 schreef dreamzk het volgende:
Eerste hockeytraining gehad, dit wordt spierpijn morgenEn dan ga ik ook nog eens de hele dag los op een festival, nice.
Links midden normaal. Met deze conditie die ik nu heb is het alleen te betwijfelen of ik dat nog een hele wedstrijd volhoudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |