Maargoed, jij speelt dan ook alleen maar kutspellen.quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 8 september 2011 17:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maargoed, jij speelt dan ook alleen maar kutspellen. [ afbeelding ]
Ik heb potentie ja qua posts alleen ga ik dat niet uitbuiten omdat ik het niveau niet wil ontstijgen.quote:
QFTquote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Feyenoord kan gelukkig niet beter. [ afbeelding ]
Het begint al met de stad en haar inwoners waar Feyenoord vandaan komt.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat iedereen altijd zo haat op Feyenoord, kan je beter op ajax haten want die zijn overal fout in in tegenstelling tot Feyenoord.
Hoax,jij kan niet tippen aan ons niveauquote:Op donderdag 8 september 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb potentie ja qua posts alleen ga ik dat niet uitbuiten omdat ik het niveau niet wil ontstijgen.
Ik heb ook niet zoveel met rotterdam hoor behalve dan dat de mooiste club ter wereld er weg komt.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het begint al met de stad en haar inwoners waar Feyenoord vandaan komt.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax,jij kan niet tippen aan ons niveau
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met rotterdam hoor behalve dan dat de mooiste club ter wereld er weg komt.
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds nietquote:Op donderdag 8 september 2011 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Nu zou het toch echt moeten lukken hoor Michiel
Ik geloof je niet, waarom kan ik dan wel inloggen met je geresette password?quote:
Of BF3/MW3 tjappies.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Rossdale het volgende:
Voetbalfans zijn maar creepyZo fucking geirriteerd worden omdat iemand anders een ander clubje leuk vind...
Echt.. het zijn net van de ps3/xbox fanboy discussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |