bij mij ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Chinaprices werkt hier niet. (de zoekfucntie althans)
Bij jullie wel?
infrarood, wat wil je dan? een gewone afstandsbediening werk toch ook op infrarood en dat werkt ook goed volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:35 schreef W00fer het volgende:
Ik zou graag deze kopen:
[ afbeelding ]
RF draadloze presenter die in mijn laptop past.
18 dollar bij DX. Via infrarood is dat allemaal rot
Maar is er geen goedkoper alternatief?
Is bekend ja, zijn al wat foto's in dit topic van voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:37 schreef W00fer het volgende:
Bedankt voor het zoeken, maar het is nog niet helemaal wat ik zoek.
Mistertao maakt trouwens, net als BIC, gratis foto's van je bestelling! Een foto deed het niet, en de derde liet een wazige soort knuffeldeken zien ofzo. Nu is het wachten totdat het aankomt. In ieder geval in een soort van vuilniszak verzonden.
Dat had ik ook. Eerst een keer in het midden bij de sluiting, toen kon ik het pinnetje nog vinden. De keer daarna was het weer raak op dezelfde plek, maar was ik het pinnetje kwijt. Gelukkig heb ik een hele doos met van die pinnetjes in alle formaten, ooit van Taobao besteld, dus kon ik hem vervangen met een ander pinnetje. Afgelopen donderdag viel hij weer uit elkaar, maar nu op dezelfde plek als bij jou. Sindsdien heb ik hem niet meer gerepareerd. Van het weekend ga ik kijken of ik hem weer kan repareren. Feit blijft dat het bandje niet echt deugd.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:49 schreef Dromer het volgende:
Nou... op m'n tweede vakantiedag knalde de schakelband van m'n Shark watch af.
Hij bleek op het punt waar de band aan het horloge vastzit los te zijn geraakt. Dit is een constructie van kleine pinnetjes en een veer. Natuurlijk kon ik niet alles terugvinden, dus weer in elkaar zetten gaat niet lukken.
Ik zal het zo eens aankaarten bij de verkoper, maar of daar iets uitkomt...
Verder vraag ik me af of die pinnetjes ook ergens los te verkrijgen zijn. Ik vind zo snel alleen sets voor pinnetjes voor de schakels zelf. (zo nog maar eens verder zoeken)
Het horloge zelf doet het wel nog goed.
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:55 schreef bergdani het volgende:
Edit: Ik heb dit doosje dus: http://cgi.ebay.nl/340-18(...)&hash=item5d30412272
Maar deze is goedkoper en denk ik ook wel goed: http://cgi.ebay.nl/New-27(...)&hash=item3cb9a7d92d
Altijd handig die reserve pinnetjes! De Shark heeft 20mm pinnetjes.
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Interessant. Zijn dat alleen (split?)pinnetjes voor de schakels of ook pushpins voor de aansluiting naar het horloge?
Dus precies wat ik nodig heb. 270 stuks lijkt wel wat overdreven, maar voor dat geld... net even aangekocht bij de eBay-chinees.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef bergdani het volgende:
[..]
Ik heb er eerder het midden van het bandje bij de sluiting weer opnieuw mee vastgemaakt. En net vanavond de aansluiting naar het horloge aan de onderkant, je weet wel dat stukje wat het uurwerk met het bandje verbind. Want de originele pinnetjes was ik kwijtgeraakt. Deze pinnetjes zijn dus voor de sluiting in het midden van het bandje en de bovenkant van het bandje. De schakels hebben namelijk veel dikkere pinnen en die zullen er dan ook niet zomaar uitvallen.
Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
Edit: damn DX werkt verslavend, zoveel spullen al in m'n wishlist staan die binnenkort ook nog besteld gaan worden
Ja idd, had eerst nog een Android figuur in die 1e order zitten maar die bleek niet meer op voorraad. Heb ik uiteindelijk contact gezocht en nadat ze die verwijderd hadden werd de rest de dag erna al verzonden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:20 schreef Repeating het volgende:
[..]
Toptip: Verzend je spullen zoveel mogelijk apart. Als ze iets niet op voorraad hebben duurt het eeuwen voordat ze aan split-packaging doen. Daarnaast wanneer ze iets van die spullen ook bij een andere chinese wehshop hebben (zie OP) koop het dan daar. Veel sneller. DX is traag.
deze kopen: http://www.dealextreme.co(...)2-battery-pack-51988quote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef neo2000 het volgende:
Iemand ervaringen met deze batts?
http://www.dealextreme.co(...)cted-18650-cell-1283
Zit er aan te den ken een setje van 4 te bestellen voor in m'n Romisen t6 mega zaklamp. Zijn iig protected, in tegenstelling tot die ontplof en ontvlam batterijen die er nu in zitten en ik niet op durf te laden.
Ik heb z'n Rii keyboard/muis mini ding.. werkt prima vanuit de bank lui in m'n thuisbioscoopquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef larry_flynt het volgende:
Zijn er afstandsbedieningen te koop waarmee ik vlc media player kan besturen vanuit mijn bed?
Rii keyboard/muis? Heb je een link?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik heb z'n Rii keyboard/muis mini ding.. werkt prima vanuit de bank lui in m'n thuisbioscoop
Kan je ook nog muizen als je wilt :p
En dan een ontvanger aan je pc hangen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef shiznuts het volgende:
VLC Remote app voor je smartphone...
dat gaat via je (draadloze) netwerk, je hebt een app nodig op je smartphone en VLC media player op je pcquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En dan een ontvanger aan je pc hangen?
PowerDVD heeft dat ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat gaat via je (draadloze) netwerk, je hebt een app nodig op je smartphone en VLC media player op je pc
http://chinaprices.ru?q=riiquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Rii keyboard/muis? Heb je een link?
Veel site hebben ze?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.ru?q=rii
Chinaprices.us is kapot? Dus dan maar op die manier.. veel site hebben ze.. laser voor presenaties, muis voor muizen en keyboard voor het typen natuurlijk!
Viel mij vandaag ook al op. Dacht dat het aan mijn zoekopdracht zelf lag, maar toch de site dan schijnbaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://chinaprices.ru?q=rii
Chinaprices.us is kapot? Dus dan maar op die manier.. veel site hebben ze.. laser voor presenaties, muis voor muizen en keyboard voor het typen natuurlijk!
Wackverhaal, maar echt leuk toetsenbordjequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Veel site hebben ze?
Muis voor muizen?
Presenaties?Dat toetsenbord is wack!
Wat voor zoekopdrachten voer jij in waardoor computers gaan roken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Viel mij vandaag ook al op. Dacht dat het aan mijn zoekopdracht zelf lag, maar toch de site dan schijnbaar.
quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef shiznuts het volgende:
"Magic cute sexy CREE LED ledpig tool with build-in spycam mp4player lcd 3g gps china cheap free shipment"
Als je dit topic had gelezen wordt sterk afgeraden om bij DX te bestellen omdat ze je soms ENORM lang laten wachten. En slechte service hebbben, én je niet mag zeiken over dat je pakketje lang duurt (7 dagen is kort.).quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef marsPlanets het volgende:
Heb voor de 3e keer wat bij DX besteld, hij staat nu al 7 dagen op waiting for suppliers >.<
De keren ervoor hadden ze alles binnen 3 dagen en konden ze inpakken (wat overigens 2-3 dagen duurde voordat ze het hadden verzonden maar ok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |