Dat staat allemaal op de website van DX.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
ok tnxquote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Gewoon met post of pakketpost ligt aan de grote van het pakketje
Dan moet je het terugsturen maar dat kost tegenwoordig 25 euro, dus doe je niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met garantie bij DX. Bestel er al heel lang maar stel dat er nu echt wat kapot gaat (vaak bestel ik kleine dingen, die mogen van mij wel kapot dat maakt me niet zoveel uit) maar als er nou echt iets van 30 euro direct kapot is, krijg je dan gewoon je geld weer?
Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef thijs1994 het volgende:
Haha en bied een Paypal geschil dan ook geen uitkomst?
Haha ja dat weet ik inmiddels ook en ik doe hetzelfde. Als zij zich niet aan de beschrijving houden is dat hun probleem, daar hoef ik niet voor te dokken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik merk dat Paypal niks doet als het product is aangekomen. Voortaan jok ik dat het niet is aangekomen als het niet goed is
K thnx.. Zal er eens naar kiekn!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:57 schreef monkeybrain het volgende:
Prima gematched, lopen gelijkmatig leeg, zien er netjes uit.
Soort van moderne FOAD, maar dan zonder het 'DIE' gedeelte stond er inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
Geen idee wat er staat, maar als er staat wat er volgens die googletranslate staat is het niet nodig.
Weet je hoe zielig voor die vissen!quote:
Vriend.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef Berend. het volgende:
Heeft iemand hier wel wel eens de BRAINWAVZ B2 gekocht? Ja, die van 160$. Vraag me af waarom het grootte prijs verschil, HEEL veel beter kan het toch niet?
De B2 wordt vergeleken met Fishers DBA-02: http://www.fischeraudio.com/card.php?id=118 , en hier meer: http://www.headfonia.com/(...)2-sf5pro-and-jh5pro/ .quote:Balanced Armature Drivers:
These drivers are much smaller then dynamic drivers can be. Although these drivers are unstable, they provide more sound using the less power then any other type of driver can. These drivers have a moving magnetic armature that is position in a way that allows them to move in the magnetic field of the permanent magnet that surrounds them while being perfectly balanced when not moving, hence the name.
When a current is run though these drivers it causes the armature to twist one way or the other, tugging or pulling on the diaphragm, this diaphragm manipulation creates the sound.
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef W00fer het volgende:
Heb je dan een fysieke van plastic of alleen eentje online? En hoe werkt dat met rente en valutakosten? Want ik heb een prepaid van het benzinestation (3VCash, is van Visa) en die rekenen vlot tientallen centen als je in dollars koopt.
En hoe zit het dan met valutakosten? Wordt het rechtstreeks van je bank afgeboekt trouwens?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:11 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Het is echt een van plastic. Je kan kiezen welke valuta je wilt, usd, gbp of eur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Koop ook al tijden neit meer bij Zarmark...quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:03 schreef shiznuts het volgende:
'Scheme' kun je ook vertalen als 'gemeen spelletje'/'oplichtingspraktijk'.
Ben niet zo van Zarmark e.d. Ik haal m'n shizzle wel afhankelijk van het assortiment bij de freeshippingwebshops. Laat me door hen ook inspireren tot nieuwe aankopen, zelden dat ik zelf ergens naar opzoek ben.
Nergens die link kunnen vinden bij geen 1 product.quote:To add products to your product notification list, click on the notification link available on the detailed product information page.
Bleek dat de functie dus niet actief is en ze er nu aan gaan werkenquote:Thank you for your contact.
Sorry for the inconvenience, for the function Product Notifications, we have contacted our related department and we don't use the function now and will soon put it off.
Thanks for your support!
If you have any question, please contact us, and we will try our best serve you.
Thank you for your understanding.
Thank you so much and best regards.
Truely yours,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:16 schreef Marvelous het volgende:
Goedenmiddag mede shoppers,
Zelf ben ik een lezer, maar voor dit wil ik graag delen;
Afgelopen maandag bestelde ik wat onzin troep bij http://www.mixwall.co.uk/. Vanmorgen stond de postbode voor de deur met een redelijk grote grijze zak waar in 3 bekende enveloppen uit honkong zaten![]()
Dus voor de chinese spoedbestellingen, maandag besteld en vrijdag in huis!http://www.mixwall.co.uk/.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chinees ?
Hey... dat ziet er goed uit! Ik zal zo ff het horloge checken en meten of één van de maten gaat passen. Uiteraard vervang ik dan ook de andere kant aangezien ik het nu niet meer vertrouw. Thanks iig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:54 schreef keesos het volgende:
http://www.horlogebanden.(...)n-maten-10-t-m-30-mm
die??
Heb ik zelf ook wel eens gehad met andere horloges, die dingetjes zijn wel makkelijk te vervangen
En juweliers hebben ze vaak ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |