Je hebt helemaal gelijk en: "eensch!"quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Xaryna het volgende:
Maar dan lijkt het niet ook nog op een meervoud.
Animees is gewoon goed.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het net gekeken. Ik snap niet helemaal waarom je dat denkt want...Jij hebt het niet snel door als iemand je in het ootje neemt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Die aflevering had ik toen in het holst van de nacht op een klein schermpje gekeken... Nee, was echt niet relaxed!quote:
ik ben volgens mij nooit verder gekomen als de eerste arch ofzo?quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die aflevering had ik toen in het holst van de nacht op een klein schermpje gekeken... Nee, was echt niet relaxed!
quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef robin007bond het volgende:
Animees.nl is stiekem toch de beste
Ik vind het wel een leuke naam en het hoeft niet per se punt nl te zijn, weet je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef .Cake. het volgende:
Ik wou de blog eerst NHK.nl noemen (naar Repelsteeltju's Nederlands Hikkikomorisch Kommité), maar de link is al bezet
Ik dacht dat de eigenares al tegen haar dochter, Ohana's moeder, heeft gezegd dat Enishi Kissuiso zal krijgen? Okee, in aflevering 22-23 denkt ze daar anders over, maar er wordt gesuggereerd dat het door geldproblemen komt. Had dat in spoilertags gemoeten?quote:Op zondag 11 september 2011 23:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik denk dat Ohana de nieuwe eigenaar wordt want madam wil het niet overlaten aan haar zoon.
Volgens mij hoort het mijns inziens te zijn, maar ik heb geen verstand van archaïsch nederlands. Waar ik wel verstand van heb is anime en het is mijn proffesionele mening als otaku dat Hanasaku Iroha een paar afleveringen heeft gehad die (zwaar) onder de maat waren.quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alle afleveringen waren gewoon goed, naar mijn inziens.
Paranoia Agent is meesterlijk. Naar m.i. een serie die je gezien moet hebben! Satoshi Kon was echt een geweldige regisseur die de wereld en de huidige Japanse sameleving kritisch durfde te bekijken en die kijk op een ontzagwekkende manier kon vertalen in zijn anime.quote:Op maandag 12 september 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ben al wel aan het rondsnuffelen wat de volgende serie zou moeten worden. Hou zelf van kortlopende series. Ga maar eens oudje Paranoia Agent kijken denk ik, want die ligt al een tijdje op de plank. Of zijn er nog andere tips die een beetje in het straatje van S;G liggen?
Gast, niet grappig.quote:
Lopen zuurpruimen als een bekrompen kut dat is leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
lachenomjeeigengrappeniszielig.jpg
Mirai Nikki klinkt Death Note-achtig, interesting!quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Xaryna het volgende:
Mijn idee is populair
[ afbeelding ]
Ze hebben hem alvast gesorteerd op interessant en niet interessant.
Ik denk dat nhk.com.org.net problemen kan opleveren met de zender. Of niet. Geen idee ook.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke naam en het hoeft niet per se punt nl te zijn, weet je?
Hoor je niet Hikikomori(ist)isch of iets dergelijks te schrijven trouwens? Maar dan met een trema ofzo?
* Repelsteeltju heeft geen idee hoe japanse woorden werken in het nederlands
[..]
Gast, niet grappig.![]()
anime.nl is trouwens bezet en 'Under construction', ik vraag me af wat daar van gaat komen --of misschien is het wel gewoon een domeinkaper.
animees.nl vind ik ook een leuke naam. Het is fonetisch ook de meervoudsvorm van anime. Al heeft anime geen meervouds s nodig.
Betekenis is wel gaaf ja, maar niet echt idiot-proof zeg maar. Het zou namelijk fijn zijn als mensen redelijk makkelijk bij de site terecht zouden komenquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Rashoumon.nl zou ook een redelijk leuke naam zijn. De naam werd genoemd in HanaIro (in aflevering 22; als deel van de lesstof), het is een japanlandse term en als men doorvraagt kun je zeggen dat het eigenenlijk geinspireerd is door het Rashōmon-effect; we zien de zelfde anime maar vertellen er behoorlijk verschillende maar even aannemelijke verhalen over. Ik vind het slim klinken.![]()
Of gewoon Animees.nl.
http://www.imdb.com/title/tt0042876/quote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Rashoumon.nl zou ook een redelijk leuke naam zijn. De naam werd genoemd in HanaIro (in aflevering 22; als deel van de lesstof), het is een japanlandse term en als men doorvraagt kun je zeggen dat het eigenenlijk geinspireerd is door het Rashōmon-effect; we zien de zelfde anime maar vertellen er behoorlijk verschillende maar even aannemelijke verhalen over. Ik vind het slim klinken.![]()
Of gewoon Animees.nl.
un-go ziet er iig al niet boeiend uit.. dus sorteren heeft weinig om handen..quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Xaryna het volgende:
Mijn idee is populair
[ afbeelding ]
Ze hebben hem alvast gesorteerd op interessant en niet interessant.
Er staat een disclaimer bij.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
un-go ziet er iig al niet boeiend uit.. dus sorteren heeft weinig om handen..
Net als dat je Kaddafi op tweehonderdduizend manieren kan spellen kan je Rashomon ook op een aantal verschillende manieren spellen. Volgens mij is er niets op tegen om het te spellen zoals ik het doe.quote:Op maandag 12 september 2011 17:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0042876/
Fsn heb je wel gezien toch? nieuwe holy grail war kan best leuk uitpakken.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
un-go ziet er iig al niet boeiend uit.. dus sorteren heeft weinig om handen..
Daar doelde ik ook niet op.quote:Op maandag 12 september 2011 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net als dat je Kaddafi op tweehonderdduizend manieren kan spellen kan je Rashomon ook op een aantal verschillende manieren spellen. Volgens mij is er niets op tegen om het te spellen zoals ik het doe.
www.tsundereites.nlquote:als men doorvraagt kun je zeggen dat het eigenenlijk geinspireerd is door het Rashmon-effect; we zien de zelfde anime maar vertellen er behoorlijk verschillende maar even aannemelijke verhalen over.
Dat dus ook.quote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik denk dat nhk.com.org.net problemen kan opleveren met de zender. Of niet. Geen idee ook.
Animees is wel populair als ik dit zo lees, zal er over nadenken.
[..]
Betekenis is wel gaaf ja, maar niet echt idiot-proof zeg maar. Het zou namelijk fijn zijn als mensen redelijk makkelijk bij de site terecht zouden komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |