SPOILER: Hanasuka IrohaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Wait a minute, wait a minute...SPOILER: Hanasuka IrohaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef lelouch het volgende:
Zo ik heb Steins;Gate ingehaald, ben nu ook bij 23!
Nu maar wachten op 24
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]Kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey ik weet niks anders dan wat in de eerste 24 gebeurdequote:
Aflevering 23 gaf een duidelijke boost. Zoiets hadden ze eerder in de serie moeten doen, dan had het me meteen gegrepen!quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]Liegenaar, dat heb ik toch gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat toch echt iets anders bij de beschrijvingen van afleveringen 23&24, maar goed.quote:Op zondag 11 september 2011 23:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ik weet niks anders dan wat in de eerste 24 gebeurde
Ik denk dat Ohana de nieuwe eigenaar wordt want madam wil het niet overlaten aan haar zoon.
Nou Ohana en Koquote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er staat toch echt iets anders bij de beschrijvingen van afleveringen 23&24, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door wdn op 12-09-2011 01:02:18 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou Ohana en KoIk heb het net gekeken. Ik snap niet helemaal waarom je dat denkt want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door -Strawberry- op 12-09-2011 02:34:26 ]
Alle afleveringen waren gewoon goed, naar mijn inziens.quote:Op maandag 12 september 2011 00:22 schreef lelouch het volgende:
[..]
Aflevering 23 gaf een duidelijke boost. Zoiets hadden ze eerder in de serie moeten doen, dan had het me meteen gegrepen!
Stichting J-pop was afgelopen weekend op de stripbeurs in Breda om o.a. promotie te maken voor Tsunacon. Helaas zaten ze weggestopt in een ver hoekje en, eerlijk is eerlijk, was het nou ook niet de meest geweldig opgezette stand. Ik snap dat het helemaal draait op vrijwilligers, maar het zag er wat treurig uit helaas. Beetje gemiste kans.quote:
Helemaal mee eens! Ben al wel aan het rondsnuffelen wat de volgende serie zou moeten worden. Hou zelf van kortlopende series. Ga maar eens oudje Paranoia Agent kijken denk ik, want die ligt al een tijdje op de plank. Of zijn er nog andere tips die een beetje in het straatje van S;G liggen?quote:Op maandag 12 september 2011 08:47 schreef robin007bond het volgende:
Alle afleveringen waren gewoon goed, naar mijn inziens.
Gister gezien. Toffe film met geinige vondsten. Snap nu wat je bedoelt met een zelfde soort einde voor Steins;Gate.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:39 schreef blessed19 het volgende:
Zou wel grappig zijn als het uiteindelijk een einde wordt als de film ''triangle''.
Niet helemaal hetzelfde, maar wel een orginele sfeer in een goede serie. Melanchony of Haruhi Suzumiya. First season only!quote:Op maandag 12 september 2011 09:35 schreef Weakling het volgende:
Helemaal mee eens! Ben al wel aan het rondsnuffelen wat de volgende serie zou moeten worden. Hou zelf van kortlopende series. Ga maar eens oudje Paranoia Agent kijken denk ik, want die ligt al een tijdje op de plank. Of zijn er nog andere tips die een beetje in het straatje van S;G liggen?
[..]
Gister gezien. Toffe film met geinige vondsten. Snap nu wat je bedoelt met een zelfde soort einde voor Steins;Gate.
En als het je eerste keer is: sowieso in uitzendvolgorde!quote:Op maandag 12 september 2011 09:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde, maar wel een orginele sfeer in een goede serie. Melanchony of Haruhi Suzumiya. First season only!
Dank je voor de tip!quote:Op maandag 12 september 2011 09:42 schreef blessed19 het volgende:
Niet helemaal hetzelfde, maar wel een orginele sfeer in een goede serie. Melanchony of Haruhi Suzumiya. First season only!
Doorelkaar in de volgorde van de narrator als ik wiki goed begrijp. Okay.quote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef Bakakame het volgende:
En als het je eerste keer is: sowieso in uitzendvolgorde!
Nee! Je moet de uitzendschema volgen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dank je voor de tip!
[..]
Doorelkaar in de volgorde van de narrator als ik wiki goed begrijp. Okay.
Ik denk dat hij dat ook bedoeld.quote:Op maandag 12 september 2011 11:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee! Je moet de uitzendschema volgen.
Da's volgens wiki hetzelfde, nummering van narrator Kyon t.o.v. de nummering van Haruhi. Klinkt zo net of ik weet waar ik het over heb, maar ik heb geen idee.quote:Op maandag 12 september 2011 11:50 schreef blessed19 het volgende:
Nee! Je moet de uitzendschema volgen.
Welke welke welke?quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef .Cake. het volgende:
En ik heb dnek ik een goede naam voor t blog gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Xaryna het volgende:
Animees!
[ afbeelding ]LOL. Enige die dan in de buurt komt is: animeerkoet, die kwaakt tenminste wel, net zoals wij over anime kwaken hier. Ja, minder ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hahaha, ja ik ben bang van wel ja. Ik ben altijd al zó slecht geweest in het verzinnen van namen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:40 schreef outcast_within het volgende:
animao.net
animaeoah.org
animael.com
animeae.dk
They all dun look all that appealing to me.
p.s. zou je websitenaam lijden aan het TT syndroom
quote:Op maandag 12 september 2011 13:59 schreef Xaryna het volgende:
Animees!
[ afbeelding ]Dude (chick in jouw geval)! Als ik dan de baas van de site ben, mag ik mezelf dan de animeester noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Maar dan lijkt het niet ook nog op een meervoud.quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef Weakling het volgende:
[..]
LOL. Enige die dan in de buurt komt is: animeerkoet, die kwaakt tenminste wel, net zoals wij over anime kwaken hier. Ja, minder ...
Je hebt helemaal gelijk en: "eensch!"quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Xaryna het volgende:
Maar dan lijkt het niet ook nog op een meervoud.
Animees is gewoon goed.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het net gekeken. Ik snap niet helemaal waarom je dat denkt want...Jij hebt het niet snel door als iemand je in het ootje neemt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
Die aflevering had ik toen in het holst van de nacht op een klein schermpje gekeken... Nee, was echt niet relaxed!quote:
ik ben volgens mij nooit verder gekomen als de eerste arch ofzo?quote:Op maandag 12 september 2011 15:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die aflevering had ik toen in het holst van de nacht op een klein schermpje gekeken... Nee, was echt niet relaxed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |