Van steins gate?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:28 schreef NeeEcht het volgende:
Ben nu bij 5 maar vind er nog niet zoveel aan tbh
Het is de enige anime die ik nu kijk, moet het ergens over hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind S;G toch wel behoorlijk doodgehypet in dit topic.
Goh... 3e anime (na DB) op de Vlaamse tv.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:47 schreef VladimirPoetin het volgende:
Naruto word sinds deze week uitgezonden op 2BE in belgië:
http://www.9lives.be/foru(...)e-op-2be-naruto.html
http://aniway.nl/forum/vi(...)a138ffc89298&start=0
Helaas wel met Engelse dub en censuur. Ik mag hier zeker geen link naar de eerste aflevering op MegaVideo plaatsen?
Kom je hier niet aan je trekken jongen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef Qunix het volgende:
Kunnen jullie allemaal links naar anime forums posten hier?
Ik heb al Aniway en 9lives.be... (en dit topic)
myanimelist.com heeft ook wel een interessante communityquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kom je hier niet aan je trekken jongen?
animesuki.com zou je kunnen proberen, is de grootste die ik ken.
Wut?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:25 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kom je hier niet aan je trekken jongen?
animesuki.com zou je kunnen proberen, is de grootste die ik ken.
De campingzender SBS heeft denk ik geen interesse, maar RTL is een interessante optie. Of eventueel Veronica.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wut?
Graag Nederlandse trouwens...
Ik ben al dagen bezig een document te maken voor RTL en SBS.
SBS valt ook Veronica onder. Die lijken me een goeie kandidaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De campingzender SBS heeft denk ik geen interesse, maar RTL is een interessante optie.
Ja, ik weet het. Maar vaak is het hetzelfde overkoepelende bedrijf, met verschillende managements. Je kan in z'n geheel naar SBS mailen, wat een interessante optie is. Ik dacht echter dat je alleen SBS6 wou mailen, niet SBS het moederbedrijf.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
SBS valt ook Veronica onder. Die lijken me een goeie kandidaat.
Jammer van je ninja edit.
Die moet ik ook nog een keer gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:05 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit nu Gundam Unicorn te kijken, een hele goede OVA.
Pas op, straks koop ik nog allemaal mecha figuren en ben ik zo'n Gundam otaku geworden
desudesu.nl is nog niet bezetquote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer gaan kijken
En Gundam Wing afmaken. Maar ik heb nog wel meer dat ik moet kijken...
Ik wou de blog eerst NHK.nl noemen (naar Repelsteeltju's Nederlands Hikkikomorisch Kommité), maar de link is al bezet
Ik zal hem denk ik openbaar maken, hopelijk krijg ik enorm veel steun zodat de media het ook oppakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:41 schreef robin007bond het volgende:
Mogen we het document inzien als het is opgestuurd?
Je wil ze zeggen dat anime op TV een goede zet zou zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zal hem denk ik openbaar maken, hopelijk krijg ik enorm veel steun zodat de media het ook oppakt.
sliceofanime.nl?quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een keer gaan kijken
En Gundam Wing afmaken. Maar ik heb nog wel meer dat ik moet kijken...
Ik wou de blog eerst NHK.nl noemen (naar Repelsteeltju's Nederlands Hikkikomorisch Kommité), maar de link is al bezet
SOA!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee steins gate is geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van steins gate?
Alles valt in z'n plaats tegen het einde en de eerste twist waarna je hooked bent is vanaf...10 ong dacht ik zo?
Biomega heb ik van een vriend geleend. Die is echt heel ziekquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef NeeEcht het volgende:
Ao no exorcist 3 en Biomega 1+2 manga besteld
Misschien heeft het wat meer tijd voor je nodigquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:15 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Nee steins gate is geweldigIk doelde op mahou shoujo madoka
FMA 1, 2 en 3 heb ik gekocht bij Bol.com.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:39 schreef NeeEcht het volgende:
Beide manga boekjes voor 12 euro totaal op book depositoryzo cheap daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |