Da's 'n goeie zaak. Die VN is berengoed. Qua, verhaal tenminste... Okee, op de enkele plotgreppels en genant-grappige xxx-scenes na dan.quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef robin007bond het volgende:
Ook de Fate Stay Night VN gedownload![]()
Haten op Kimi to Boku en Tamayura. Wat een schijtlijstquote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Xaryna het volgende:
Mijn idee is populair
[ afbeelding ]
Ze hebben hem alvast gesorteerd op interessant en niet interessant.
quote:JC Staff doing an anime about cute boys doing cute thingswait, what? What is this madness!?! Talk about crazy new ideas. However, from checking out the manga, in reality this is less a genderswapped Azumanga and more a generic shoujo with the bland eternally nice/shy female lead removed. It really was incredibly bland, [...] if bland shojo is your thing then you might as well check this out.
thecartdriver over Kimi to Boku
Ik heb m ook van een blog. De ongesorteerde lijst is in een vorig topic al eens gepost.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
breng dan gewoon een ongesorteerde lijst uit en spui je mening ergens op je blog..
Ik heb m op de pc laptop (quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die Usagi Drop kijkt? Ik weet nog dat ik die serie aan het hypen was aan het begin van het seizoen en vraag me af of dat gewerkt heeft. Rin is zo'n leuk kind en als ik ooit kinderen krijg zijn er wel een paar dingen uit Konijnen Drop die ik na zou willen doen. Zoals een boom planten bij de geboorte etc.
[..]
Ikke kijk ook. Heerlijke seriequote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die Usagi Drop kijkt?
quote:Op maandag 12 september 2011 15:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij hebt het niet snel door als iemand je in het ootje neemt he?
Eens. Toen ben ik afgehaakt. Nu komt het boeiende plot weer een beetje terug.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Volgens mij hoort het mijns inziens te zijn, maar ik heb geen verstand van archaïsch nederlands. Waar ik wel verstand van heb is anime en het is mijn proffesionele mening als otaku dat Hanasaku Iroha een paar afleveringen heeft gehad die (zwaar) onder de maat waren.
higurashiquote:
Hmmm, ik heb wel het origineel gezien maar nog niet die remakes. Maar van wat ik er van hoor schijnt de remake beter te zijn dan het origineel omdat er minder focus ligt op dat rukkertje van een hoofdpersoon. Maar de remakes zijn nog niet allemaal af, dus afhankelijk van of je kan wachten om te zien hoe het afloopt (er zijn meerdere eindes ook nog) moet je zelf beslissen welke je wilt kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit nu Evangelion 1.11 te kijken en bij de eerste 10 minuten schoot me iets te binnen.
Is het niet beter om de originele Evangelion eerst te kijken? De film schijnt een remake te zijn van de eerste episodes, maar het zit me niet helemaal lekker. Ik ben zo bang dat ik spijt krijg
Ik heb toch maar de film afgesloten. De originele serie is zeker niet slecht, dus die zit ik nu te kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel het origineel gezien maar nog niet die remakes. Maar van wat ik er van hoor schijnt de remake beter te zijn dan het origineel omdat er minder focus ligt op dat rukkertje van een hoofdpersoon. Maar de remakes zijn nog niet allemaal af, dus afhankelijk van of je kan wachten om te zien hoe het afloopt (er zijn meerdere eindes ook nog) moet je zelf beslissen welke je wilt kijken.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef robin007bond het volgende:
Sterker nog: soms herken ik wat in zijn persoonlijkheid
SPOILER: Een echte spoiler over de hoofdpersoon van NGE. Je bent gewaarschuwd.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]WAAROM HEB IK DAT GELEZENSPOILER: Een echte spoiler over de hoofdpersoon van NGE. Je bent gewaarschuwd.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schrok me dood.
Gelukkig zei ik nog "soms". Maar sowieso, als dat is wat hij doet laat hem dan lekker![]()
Waarschijnlijk heeft hij nauwelijks school gevolgd en dus nauwelijks meisjes gezien behalve z'n begeleidster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Hij heeft dus meer meisjes gezien op school. Rei en de begeleidster zijn wel de enige die echt persoonlijk contact met hem hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2011 22:24:05 ]![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK DAT GELEZEN![]()
Ik schrok me dood.
Gelukkig zei ik nog "soms". Maar sowieso, als dat is wat hij doet laat hem dan lekker![]()
Waarschijnlijk heeft hij nauwelijks school gevolgd en dus nauwelijks meisjes gezien behalve z'n begeleidster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Hij heeft dus meer meisjes gezien op school. Rei en de begeleidster zijn wel de enige die echt persoonlijk contact met hem hebben.Kijk maar gewoon verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu weet je dat het er aan komt, dus wil je het eigenlijk wel zien.
Viespeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
SPOILER: Fullmetal Alchemist filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
Ik vroeg me dat ook al afSPOILER: Fullmetal Alchemist filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon verder.
Maar nu weet je dat het er aan komt, dus wil je het eigenlijk wel zien.
Viespeuk!Tja, het lijkt me gewoon zo sterk dat ze dat er serieus in hebben gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht dus maar af![]()
![]()
Ik gok morgen. Laatste van Commie heb ik op 07-09 binnengehaald... Fingers crossed!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:27 schreef outcast_within het volgende:
Steinsgate afsluiting
Doki doki
Waku waku
Welke dag komt ie uit?
EDIT: Ben stiekem toch begonnen met Usagi Drop. Wat een lieve serie!Meestal hou ik absoluut niet van kinderen in series en films, maar Rin is echt schattig gewoon!
[ Bericht 19% gewijzigd door .Cake. op 13-09-2011 00:52:40 ]ANIMEES.
- Scamp![]()
Dinsdag denk ik. Van commie althans.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:27 schreef outcast_within het volgende:
Steinsgate afsluiting
Doki doki
Waku waku
Welke dag komt ie uit?![]()
donderdag van horrible subs, toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dinsdag denk ik. Van commie althans.![]()
![]()
Dinsdagavond komt die altijd van horriblesubs.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
donderdag van horrible subs, toch?![]()
Sjemig, ik wist helemaal niet dat Satoshi Kon niet meer onder ons was. Reden te meer om zijn Paranoia Agent eens te bekijken. De films die hij geregisseerd heeft wel allemaal gezien, terwijl ik van de meeste films niet eens wist dat hij er achter zat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Paranoia Agent is meesterlijk. Naar m.i. een serie die je gezien moet hebben! Satoshi Kon was echt een geweldige regisseur die de wereld en de huidige Japanse sameleving kritisch durfde te bekijken en die kijk op een ontzagwekkende manier kon vertalen in zijn anime.Yup. Zet de doos met zakdoeken alvast maar klaar om een traantje weg te pinken als het afgelopen is ...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
Dinsdagavond komt die altijd van horriblesubs.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
ben benieuwd of ze een ova maken gebaseerd op S;G Hiyoku renri no darling
zou wel een zoethoudertje kunnen zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:36 schreef Weakling het volgende:
Yup. Zet de doos met zakdoeken alvast maar klaar om een traantje weg te pinken als het afgelopen is ...![]()
Jammer dat het al voorbij is dan.![]()
Komde gij ut Braobant meej oe "kei goed"?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:39 schreef outcast_within het volgende:
Komt kei goed. Ik verwacht een harem einde.Wel een "25ste" aflevering/special op de laatste DVD/Blu-ray meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben benieuwd of ze een ova maken gebaseerd op S;G Hiyoku renri no darling
zou wel een zoethoudertje kunnen zijnJa zeker! Maar liever dat dan een serie van 300 aflevering met een hele zooi fillers.quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Er komt nog een seizoen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef outcast_within het volgende:
Er zal nog wel een strandaflevering ova uitkomen![]()
![]()
True!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef Weakling het volgende:
Ja zeker! Maar liever dat dan een serie van 300 aflevering met een hele zooi fillers.BRON!?quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: