Mag ik wat horlogegeld?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de multiculti-festivals niet te vergeten.
Ik zou mezelf niet trots voelen om verslag te doen van een vis, dus ik geloof je zo.quote:
Volgens Keynes volgt het aanbod de vraag. Ik begrijp nu wat hij ermee bedoelt.quote:
Weer zo'n ijzersterke beledigingquote:Op donderdag 8 september 2011 20:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet trots voelen om verslag te doen van een vis, dus ik geloof je zo.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer zo'n ijzersterke belediging![]()
Maar goed kerel, als jij daar vrolijk van wordt.
Het talent om veel salaris te verdienen dan.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Relatief? Gewoon in absolute zin, zou ik willen zeggen. Talent hoeft trouwens niet alleen in salaris tot uitdrukking te komen. Anders gezegd: de hoogte van het salaris is niet de enige graadmeter om te bepalen of iemand talentvol is.
Inderdaad. Al die Telegraaf en Volkskrant-journalisten die zich moeten buigen over dolfijnen zo nu en dan. Wat een waardeloos volk.quote:
Hahaha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege een lachende dolfijn? Haha, ik wordt er vrolijk van zoals je al zei. Ik ben niet boos.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
Zielige vent eigenlijk, die mlg. Wordt ie boos probeert hij mede-users te beledigen. En zometeen heeft hij weer een ban aan zn broek en is het weer huilen geblazen.
Het is watquote:Op donderdag 8 september 2011 20:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat een vrolijke bedoening.
[ afbeelding ]
Nee, je bent niet boos. Vandaar dat je direct over mijn professie begint in een poging mij in de zeik te nemen. Hahaha, wat een zielige vent ben je ook eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Vanwege een lachende dolfijn? Haha, ik wordt er vrolijk van zoals je al zei. Ik ben niet boos.
Jouw professie?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je bent niet boos. Vandaar dat je direct over mijn professie begint in een poging mij in de zeik te nemen. Hahaha, wat een zielige vent ben je ook eigenlijk.
Nee, dat zal.quote:
Zielig? Mag ik nu een subsidie?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je bent niet boos. Vandaar dat je direct over mijn professie begint in een poging mij in de zeik te nemen. Hahaha, wat een zielige vent ben je ook eigenlijk.
Holy crapquote:
Krijg jij helemaal de tering.quote:
Quote je wel goed, schizofreen?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, dat zal.
Krijg jij helemaal de tering.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Quote je wel goed, schizofreen?
Mja, Koosvis is in de war.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, blijkbaar niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zit iets tussen je tanden:quote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Holy crap
Hihi, zullen wij de centjes van knappe mensen afpakken Jeltje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |