quote:Op donderdag 8 september 2011 02:02 schreef lubje25 het volgende:
Geachte Hoeren Van Bolland uh Boeren van Holland
Wij vinden het steen geil uh geen stijl
Dat jullie de bok van het dak hebben geneukt uh nok van het dak hebben gebeukt
etc
oftewel
geen idee hoe het heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe vraag
is de Engelse benaming voor de milt en wordt, met name in de literatuur, gebruikt om een depressieve gemoedstoestand mee aan te duiden die minder ernstig is dan het lijkt. Vaak wordt het woord op zijn Nederlands uitgesproken.
Het komt neer op het zich "lekker droevig" voelen of niet goed raad met zich weten. De teksten die vanuit deze toestand zijn geschreven worden ook welgenoemd.
?
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:
Stand #2400 (dubbele punten!)quote:Spleen
Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemlijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
toegeschreven aan Godfried Bomans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Sri Lankaquote:Op donderdag 8 september 2011 02:32 schreef Wasknijper21 het volgende:
Welk land heette voorheen Ceylon?
Ik ben er nogquote:
Pff, Copperfield nooit gelezen en er zijn zoveel Britse rockbandsquote:Op donderdag 8 september 2011 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Naam gezocht:
[*]Bureaucratische slechterik, personage uit David Copperfield
[*]Britse rockband
quote:
Het woord "catamaran" komt uit het Tamil: "kattumaram" dat "bij elkaar gebonden bomen" betekent.quote:
quote:
Wat isquote:is het meervoud van
, dat student (van theologie) betekent. Het is de aanduiding van een islamistische guerrillabeweging.
quote:
Dat isquote:
Dat dusquote:
De zaankanter ?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:04 schreef Bart het volgende:
Hoe heet de pont tussen Zaandam en Amsterdam?
Nee.quote:
Laatst naar Ronald Goedemondt geweest en die gaf een hele andere uitleg. Het komt uit Brabantquote:Op donderdag 8 september 2011 09:40 schreef Bart het volgende:
Het woord "catamaran" komt uit het Tamil: "kattumaram" dat "bij elkaar gebonden bomen" betekent.
Catamaran is een Brabantse uitvinding? Rightquote:Op donderdag 8 september 2011 11:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Laatst naar Ronald Goedemondt geweest en die gaf een hele andere uitleg. Het komt uit Brabant
Het woordquote:Op donderdag 8 september 2011 11:11 schreef Bart het volgende:
Catamaran is een Brabantse uitvinding? Right.
Daar zit ook vast de hemkade in de buurt....quote:
Ook wel pontje Hembrug in de volksmond genoemd.quote:
Fok is belangrijker dan Ziggo hequote:Op donderdag 8 september 2011 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
sorry, werd afgeleid door mijn nieuwe ziggo interactieve tv abbo
Moet ik goed rekenen aangezien http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Johnson geen lid was van een partij tijdens zijn regeringsperiode.quote:
Yep, Jimi coverde hetquote:
en weer goed !quote:
die is ook goed geplaatstquote:
quote:
Wie van de driequote:
Stand #2400 (dubbele punten!)quote:
de druk en de omgevingstemperatuur zullen echte geen 40% marge veroorzaken. Het grote verschil is de overgang van gas naar vloeibaar, welke ongeveer een factor 600 is. Gokpuntje voor Mark.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:26 schreef Bart het volgende:
Niet te beantwoorden aangezien je niet vertelt bij welke temperatuur.
Bij 5 K en 800 bar echt wel hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
de druk en de omgevingstemperatuur zullen echte geen 40% marge veroorzaken.
Dat kun je wel stellenquote:
Wat jij wil.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij 5 K en 800 bar echt wel hoor.
Niet dan?quote:
hoezo, jij zeurt toch door?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet dan?
Niet te serieus worden he.
Een of andere sport?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef Mark het volgende:
Waar kennen we Peter Van de Velde, Anke Helsen, Dirk Bosschaert en Dirk Van Vooren van?
Dat snap ik, verbaasde me alleen dat je dat er niet bij had gezet in je vraagquote:Op donderdag 8 september 2011 13:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hoezo, jij zeurt toch door?
Het ging in de vraag om specifieke omstandigheden die in de industrie gebruikelijk zijn, niet om wat er allemaal technisch mogelijk zou kunnen zijn.
quote:
Anke is geen familie van Wim, maar ze komen inderdaad ook wel eens in theatersquote:
Niet hetzelfde stel, maar de crew van Piet Piraatquote:Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Wacht es ff.
De wereld is mooi? -> Piet Piraat en kabouter Plop (hetzelfde stel).
Wat isquote:De echte naam is vanis mars. De naam
kreeg het pas op de eerste volledig mechanische oorlogsschepen, waar de open gevechtsbrug onder de schoorsteen een plaats had en de officieren zwarte uniformen gingen dragen vanwege de roetuitstoot. Alleen bij de beschrijving van historische typen wordt de oude term gebruikt.
quote:
nope. oostelijkerquote:
noordelijkerquote:
dat is hem!quote:
Bíjna goed, maar dit is een clubje acteurs uit de jaren 80 o.a. Rob Lowe, Emilio Estevez, Judd Nelson, Demi Moore en Molly Ringwald.quote:
Dit is goed. beetje flauw om zo zwaar aan dat ene lettertje te tillen, maar daar zit 'm net de nuancequote:
Dat vat ik echt niet als flauw op, hoor. Het zijn 2 verschillende groepen.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef outtayourleague het volgende:
Dit is goed. beetje flauw om zo zwaar aan dat ene lettertje te tillen, maar daar zit 'm net de nuance
Brat pack is gewoon een compleet andere club, dat lettertje lijkt me dus nogal essentieelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:23 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Dit is goed. beetje flauw om zo zwaar aan dat ene lettertje te tillen, maar daar zit 'm net de nuance
quote:is a 1969 song by
which the group took to number one in the U.S. and five countries across Europe in 1970. Notably covered by
, the song returned to number one in the U.S. and topped the charts in six other countries around the world in 1986. The composition has been featured in numerous films, television shows and commercials, and covered dozens of times by artists around the world.
quote:
gecheckt en klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef outtayourleague het volgende:
venus
van shocking blue
later van Bananarama
Sorry, was ff druk. Dank voor het waarnemenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:40 schreef outtayourleague het volgende:
Volgens mij heb ik het goed, maar ik moet nu echt weg. Iemand anders mag een vraag stellen.
Krijg je hier wel een puntquote:
black vs. whitequote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet de oerhollandse schildertechniek die op dit bord te zien is?
een tas?quote:
tikkie terugquote:
Da's toch die knakker van Magnum p.i.?quote:
Met dus de All Blacks als favoriet, samen met Australie en Zuid-Afrikaquote:
gespeeld door face van the A-teamquote:Op donderdag 8 september 2011 17:32 schreef Baszh het volgende:
ik ken starbucks nog wel van battlestar galactica , een piloot
Dezelfde bronquote:The name of the character starbuck is derived from the story of.
goed, banaanquote:
Geen idee, maar deze is het alleszins nietquote:
Gallianoquote:
Lekker nummerquote:
quote:is een Latijns woord dat letterlijk lichtbrenger betekent. In het Latijn duidt het meestal op de morgenster, terwijl het in het Nederlands vooral gebruikt wordt als aanduiding voor de duivel of, preciezer, op de duivel voor zijn val.
http://www.hivos.nl/Onder(...)-over-treinreizigersquote:
Yes!quote:
Maar je weet toch ook dat Khadaffi iets anders zegtquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem vind ik die leuker dan al die Untergang filmpjes omdat ik weet dat de ondetiteling niet klopt met wat "Hitler" zegt
iddquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem vind ik die leuker dan al die Untergang filmpjes omdat ik weet dat de ondetiteling niet klopt met wat "Hitler" zegt
Mijn gezond verstand zegt me dat Khadaffi het over wat anders heeft, maar dat kan ik niet 100% zeker weten, want ik heb de laatste 26 jaar mijn Arabisch nogal laten versloffen. Dus wie weet heeft hij wel echt een hekel aan vouwfietsenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar je weet toch ook dat Khadaffi iets anders zegt
natuurlijk heeft hij het over vouwfietsen! Waar ander kun je je zo over opwinden?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt me dat Khadaffi het over wat anders heeft, maar dat kan ik niet 100% zeker weten, want ik heb de laatste 26 jaar mijn Arabisch nogal laten versloffen. Dus wie weet heeft hij wel echt een hekel aan vouwfietsen
Nee, per ongeluk wel dichtbijquote:
Niet geheel per ongelukquote:
Gore has been givenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |