Stand #2400 (dubbele punten!)quote:
http://www.hivos.nl/Onder(...)-over-treinreizigersquote:
Yes!quote:
Maar je weet toch ook dat Khadaffi iets anders zegtquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem vind ik die leuker dan al die Untergang filmpjes omdat ik weet dat de ondetiteling niet klopt met wat "Hitler" zegt
iddquote:Op donderdag 8 september 2011 18:18 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem vind ik die leuker dan al die Untergang filmpjes omdat ik weet dat de ondetiteling niet klopt met wat "Hitler" zegt
Mijn gezond verstand zegt me dat Khadaffi het over wat anders heeft, maar dat kan ik niet 100% zeker weten, want ik heb de laatste 26 jaar mijn Arabisch nogal laten versloffen. Dus wie weet heeft hij wel echt een hekel aan vouwfietsenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar je weet toch ook dat Khadaffi iets anders zegt
natuurlijk heeft hij het over vouwfietsen! Waar ander kun je je zo over opwinden?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt me dat Khadaffi het over wat anders heeft, maar dat kan ik niet 100% zeker weten, want ik heb de laatste 26 jaar mijn Arabisch nogal laten versloffen. Dus wie weet heeft hij wel echt een hekel aan vouwfietsen
Nee, per ongeluk wel dichtbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |