Die Asus Transformer vind ik trouwens ook wel een gaaf dingetje, die wil ik later wel naast mijn studie hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:25 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
wacht gewoon 2 maanden weet zeker dat je spijt krijgt van zon lening
Grapig, idd.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
Grapig deze prijzen.
http://www.ifactors.nl/software/adobe.html
Typ goed dan.quote:
Waarom moet je geld hebben?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het lukt niet altijd om perfect te typen.
800 euri voor photoshop?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
Grapig deze prijzen.
http://www.ifactors.nl/software/adobe.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard knock life.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Hij wil naar de hoeren maar hij heeft geen geld.
Zonder geld kun je ook naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Hij wil naar de hoeren maar hij heeft geen geld.
ja heerlijk ding is t gebruik hem nu ook. later naast je studie, duurt dat nog lang dan ?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die Asus Transformer vind ik trouwens ook wel een gaaf dingetje, die wil ik later wel naast mijn studie hebben.
Ik volg al een studie, als je dat zo kan noemen, maar daar kan ik hem niet gebruiken. Later hoop ik wel zoiets te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:35 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
ja heerlijk ding is t gebruik hem nu ook. later naast je studie, duurt dat nog lang dan ?
Window shopping.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder geld kun je ook naar de hoeren gaan.
Slaap lekker appeltje.quote:
niet ik mis de -os op het eindequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |