Dit. Ts is een gringoquote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Dimens het volgende:
Het had natuurlijk El ñachtbajjer moeten zijn.
Dan had je meteen voor El ñãchtbãjjer kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Dimens het volgende:
Het had natuurlijk El ñachtbajjer moeten zijn.
zijn dat geen snoepjesquote:
Trein van kwart over 9 hebben, dus 8 uur wekker en half 9-ish uit bed.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe laat moeten jullie morgen opstaan?
10 uur gaat mijn wekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe laat moeten jullie morgen opstaan?
quote:
Trusten. xxxquote:Op donderdag 8 september 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik ben nu slapen, ben behoorlijk moe.![]()
Dit.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
www.ipaylater.com
Gratis lenen, wat is het addertje onder het gras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gekeken. Maar als je niet op tijd betaalt = 100% rente per maand of dat soort dingen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
www.ipaylater.com
Gratis lenen, wat is het addertje onder het gras?
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.Woeps, foutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.ipaylater.nl
http://www.google.nl/#hl=(...)f43&biw=1252&bih=546quote:
Van die ¤69,95 weet ik, die krijg je om spullen bij de Apple reseller te kopen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:20 schreef Tchock het volgende:
Van wat op hun site te lezen is kost de afbetalen in 24 maanden eenmalig 70 euro, die je terugkrijgt in de vorm van waardecheques, en de lenen voor 12 maanden zit gewoon rente op.
Daar staan wel onzindingen bij. De meeste resultaten zijn mensen die het zich ook afvragen, of anders mensen die onzin roepen als, ik citeer:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)f43&biw=1252&bih=546
Als ik de ervaringen zo lees is het een afrader.
Complete bullshit natuurlijk.quote:een laptop van 100 euro gaat je met kosten erbij algauw 1600 euro kosten
Wacht twee maanden, of leen het geld van je ouders ofzo. Iets kopen op een dergelijke vage aanbetalingsregeling is vragen om problemen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Van die ¤69,95 weet ik, die krijg je om spullen bij de Apple reseller te kopen.
Maar de andere kosten, daar gaat het mij om. Er moet toch een addertje onder het gras zitten lijkt mij?
Ik wil namelijk graag een MacBook alleen heb ik het geld pas over twee maanden en ik wil hem NU.
Lenen van mijn ouders, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wacht twee maanden, of leen het geld van je ouders ofzo. Iets kopen op een dergelijke vage aanbetalingsregeling is vragen om problemen.
Dat is altijd beter dan zoiets. Eigenlijk moet je gewoon even wachtenquote:Op donderdag 8 september 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lenen van mijn ouders, natuurlijk.![]()
Daarom doe ik nu research, ik wil er zeker van zijn dat het allemaal klopt.
Ik kan niet wachten, dat is het probleem.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is altijd beter dan zoiets. Eigenlijk moet je gewoon even wachten
Die Asus Transformer vind ik trouwens ook wel een gaaf dingetje, die wil ik later wel naast mijn studie hebben.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:25 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
wacht gewoon 2 maanden weet zeker dat je spijt krijgt van zon lening
Grapig, idd.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
Grapig deze prijzen.
http://www.ifactors.nl/software/adobe.html
Typ goed dan.quote:
Waarom moet je geld hebben?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het lukt niet altijd om perfect te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |