800 euri voor photoshop?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
Grapig deze prijzen.
http://www.ifactors.nl/software/adobe.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard knock life.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Hij wil naar de hoeren maar hij heeft geen geld.
Zonder geld kun je ook naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:33 schreef monkyyy het volgende:
Hij wil naar de hoeren maar hij heeft geen geld.
ja heerlijk ding is t gebruik hem nu ook. later naast je studie, duurt dat nog lang dan ?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die Asus Transformer vind ik trouwens ook wel een gaaf dingetje, die wil ik later wel naast mijn studie hebben.
Ik volg al een studie, als je dat zo kan noemen, maar daar kan ik hem niet gebruiken. Later hoop ik wel zoiets te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:35 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
ja heerlijk ding is t gebruik hem nu ook. later naast je studie, duurt dat nog lang dan ?
Window shopping.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonder geld kun je ook naar de hoeren gaan.
Slaap lekker appeltje.quote:
niet ik mis de -os op het eindequote:
Bloedserieus.quote:
een studie doe je waar je geen laptop iets dergelijks kan gebruiken?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik volg al een studie, als je dat zo kan noemen, maar daar kan ik hem niet gebruiken. Later hoop ik wel zoiets te kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje, nu een echte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Eentje waar ik Windows voor moet gebruiken of OS X.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:39 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
een studie doe je waar je geen laptop iets dergelijks kan gebruiken?
wat doe je dan.
ik typ trouwens alleen met transformer, over halfjaar docking kopen.
hij is nu nog op 25 proc en zit er vanaf kwart voor 7 tot nu mee te spelen
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, ik plaats stiekem een plaatje van een piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje, nu een echte.omg lekkerding op 1e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik plaats stiekem een plaatje van een piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje, nu een echte.Show me your cock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Haha, ik plaats stiekem een plaatje van een piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapje, nu een echte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou zeg, je wilt niet veel kwijt over je studie. haha geeft niet. maar inderdaad dat komt vast nog wel een x.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eentje waar ik Windows voor moet gebruiken of OS X.
Android kan ik dus wel vergeten op dit moment.
Ik wil er inderdaad niet teveel over zeggen.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:43 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
nou zeg, je wilt niet veel kwijt over je studie. haha geeft niet. maar inderdaad dat komt vast nog wel een x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |