Haters will hate. Let op je karma jochiequote:Op woensdag 7 september 2011 22:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bovenaan. Die kerel bovenaan is een belediging.
Of jij Anne![]()
Iets waaraan ik wel weer een paar honderd uur ga verbrandenquote:
Wees er vooral óók nog trots op..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Haters will hate. Let op je karma jochie
Welk pandje in NY is dat?quote:
Ach man je loopt voornamelijk te trollenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Haters will hate. Let op je karma jochie
Jouw post was een troll, en een aardig negatieve. Go wiki wiki wikiquote:Op woensdag 7 september 2011 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach man je loopt voornamelijk te trollen
Da's lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
Het wordt een rustig dagje vandaag: werktelefoon ligt thuis. Uit.
Lekker is dat hèquote:Op donderdag 8 september 2011 09:35 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Drukke dag vandaag. Dat betekent dat ie vlot voorbij gaat
!
Doodschieten en dumpen in de liftschacht.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Collega van mij zit echt extreem middelmatige muziek te luisteren. Allemaal van die super gemiddelde muziek. En allemaal meezingen natuurlijk.
Ben mijn 9mm vergeten. Doe zo wel oordopjes in.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doodschieten en dumpen in de liftschacht.
Gif in z'n koffie?quote:Op donderdag 8 september 2011 09:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben mijn 9mm vergeten. Doe zo wel oordopjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |