Nee, maar toen ik hier nieuw was was het altijd zo van. jij bent kloon van AP.quote:
Thats the spiritquote:Op woensdag 7 september 2011 23:03 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik voeg mijzelf niet toe want ik ben cool.
Wacht, ik voeg je even toe!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar niet bovenaan komt te staan hé
Welterusten!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, tot morgen![]()
trustequote:Op woensdag 7 september 2011 23:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga slapen, tot morgen![]()
Sarcasme is een kunst!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor.
Slaaplekker sv!
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor.
Slaaplekker sv!
Danku dankuquote:
Ik hoop dat je gelijk heb, dan haal ik dat examen makkelijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarom! Ook Nederlandse fora kunnen hun steentje bijdragen! Daarnaast blijven samenvattingen altijd lastig!
[..]Scheikunde blijft ook grotendeels hetzelfde hoor, de regeltjes verschuiven, maar het blijft in principe dezelfde stof!
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:13 schreef Dimens het volgende:
Dommelsch bier Surango IJsthee Citroen is goed te drinken.
Goed is relatiefquote:
Zie boven.quote:
De tering, dat klinkt wel als een heel sneue schoolquote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk heb, dan haal ik dat examen makkelijk.Maar de eerste verandering kwam al gelijk bij de eerste les; blijkbaar is H+ fout en hoort het H3O+ te zijn.
Maar daarna is het tot nu toe alleen maar herhaling geweest.
En natuurkunde en wiskunde A zijn nog makkelijker, bij natuurkunde is het alleen maar herhaling, evenals bij wiskunde A. Bij wiskunde A geef ik zelfs uitleg en zo aan klasgenoten, ik heb toch niks beters te doen.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed is relatief
[..]
Zie boven.
[..]
De tering, dat klinkt wel als een heel sneue school
Niet altijd verkrijgbaar hier.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Mensen die niet de hele dag door bloed drinken.
Dan heb je een puntquote:Op woensdag 7 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo?Ik ben van 5 havo naar 5 vwo gegaan, dit jaar is waarschijnlijk 25% van de stof die wordt behandeld echt nieuw, voor de rest is het alleen maar herhaling.
Dus je dacht aan FOK! en niet aan Roburtt en ik? Leuk.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
ik hoorde gister iemand over sassenheim praten en ik dacht meteen aan FOK!
appelsap is lekker, ik neem het elke dag mee naar school.quote:
Over een school die iets had besteldquote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je dacht aan FOK! en niet aan Roburtt en ik? Leuk.Maar waar ging het gesprek dan over?
Waar loop jij stage dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over een school die iets had besteld
koude appelsap op het strand op een warm Grieks eilandquote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
appelsap is lekker, ik neem het elke dag mee naar school.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat slapen, trusten kinders
dat weet ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
koude appelsap op het strand op een warm Grieks eiland
Nu heb ik dorst.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
appelsap is lekker, ik neem het elke dag mee naar school.
Sure.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur maar een vat naar Zoetermeer.
Ik ook, maar ik ben te lui.quote:
Ik beken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel is eigenlijk een peer.
gr gr
Welterusten!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat slapen, trusten kinders
Zoetermeer is officieel de natste plaats van Nederland, het is daar echt gruwelijk nat.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur maar een vat naar Zoetermeer.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoetermeer is officieel de natste plaats van Nederland, het is daar echt gruwelijk nat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |