Ik had daar de meeste punten voor gescoord, maarja, vmboquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vreemd, daar kan namelijk in principe weinig fout gaan!
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 9 op school zijn.![]()
![]()
![]()
Nederlands is sowieso mijn slechtste vak en dan stellen ze ook nog van die kutvragen zoals:quote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vreemd, daar kan namelijk in principe weinig fout gaan!
Dat is nog erger!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnen
half 5, 11 uur, 4 uur en half 1.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is nog erger!Maar hoe laat ben jij uit als je om 8 uur moet beginnen?
Heh, HAVO Engels; 10/10, niets aan de hand (nu is mijn Engels ook beter dan mijn Nederlands, maar goedquote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik had daar de meeste punten voor gescoord, maarja, vmbo
Ah, had ik ook weinig moeite mee, maar misschien is dat gewoon mijn sterke puntquote:Op woensdag 7 september 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands is sowieso mijn slechtste vak en dan stellen ze ook nog van die kutvragen zoals:
-Wat is de functie van deze alinea, kies uit: (en dan volgen 7 opties die op elkaar lijken.)
-Verwoord de kernzin van deze alinea.
Ik 9 uur.....quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnen
lekker voor jequote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef JApieman het volgende:
Ik moet morgen 10 over 8 beginnen t/m 10 over half 5.
Oké, jij hebt het zwaarder.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
half 5, 11 uur, 4 uur en half 1.
Havo Engels schriftelijk: 9,1quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, HAVO Engels; 10/10, niets aan de hand (nu is mijn Engels ook beter dan mijn Nederlands, maar goed)
[..]
Ah, had ik ook weinig moeite mee, maar misschien is dat gewoon mijn sterke punt
morgen 1 uur beginnen, 5 uur uit, 6 uur thuis, half 7 trainen verdommequote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, jij hebt het zwaarder.
[..]
Havo Engels schriftelijk: 9,1
Havo Nederlands schriftelijk: 6,3
Havo scheikunde schriftelijk: 9,1 (Hier wou ik gewoon even over opscheppen.)
Bij Engels had ik trouwens alleen de vragen over de toon van de tekst fout.
Morgen gaat het zo'n beetje de hele dag regenen, je hoeft dus waarschijnlijk niet te trainen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
morgen 1 uur beginnen, 5 uur uit, 6 uur thuis, half 7 trainen verdomme
Oke.quote:
Hehe, zeer netjes! Soortgelijk, maar mijn Nederlands was ook nogal richting de 9 (8.4 uiteindelijk)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo Engels schriftelijk: 9,1
Havo Nederlands schriftelijk: 6,3
Havo scheikunde schriftelijk: 9,1 (Hier wou ik gewoon even over opscheppen.)
Bij Engels had ik trouwens alleen de vragen over de toon van de tekst fout.
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :pquote:Op woensdag 7 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen gaat het zo'n beetje de hele dag regenen, je hoeft dus waarschijnlijk niet te trainen.
En als het zo stormt als vannacht dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :p
Mijn broer zit bij A2 van Ter Leede of zo, en die hoeft niet te trainen als het echt regent.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :p
Bij bliksem gaan we het veld afquote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
En als het zo stormt als vannacht dan?
Voetbalquote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer zit bij A2 van Ter Leede of zo, en die hoeft niet te trainen als het echt regent.
Bedankt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, zeer netjes! Soortgelijk, maar mijn Nederlands was ook nogal richting de 9 (8.4 uiteindelijk)
* Rezania geeft coban een schouderklopje.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Wilt iemand mij een schouderklopje geven?
Ik moet morgen 6 uur opstaan.
Bedankt voor deze mededeling. Nu voel ik mij slimmer dan ooit.quote:
En wat nou als het sneeuwt of het veld echt kletsnat is? Trainen jullie dan nog gewoon?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bij bliksem gaan we het veld af
En vannacht sliep ik, dus geen idee hoe erg het was
Ik ben het met je eens, maar mijn broer vindt het echt helemaal geweldig.quote:[..]
Voetbal![]()
Laat het weten! Ik ben ook wel benieuwd, voor zover ik je posts zie is je Nederlands namelijk primaquote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb trouwens dinsdag het begrijpend lezen gedeelte gemaakt van vwo Nederlands 2011 eerste tijdvak, aanstaande dinsdag moet ik beginnen aan het samenvatten, ik ben benieuwd wat voor cijfer er uit rolt.
Beter! Exacte vakken zijn naar mijn mening ook de toekomst, zelfs zit ik in de IT en dat loont op zich wel, als je het aankunt zou ik richting de chemie opgroeien, opleidingen biochemie en dergelijke zijn tegenwoordig schaars!quote:Volgens mijn mentor kan ik alle kanten op, behalve Nederlands.Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon voor natuurkunde of scheikunde ga.
Ik weet niet waarom ik dit vraag, maar hoe?quote:
Thanks. Dit doet mij goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft coban een schouderklopje.
sneeuw trainen we door, bevroren veld gaan we ergens anders trainenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat nou als het sneeuwt of het veld echt kletsnat is? Trainen jullie dan nog gewoon?
[..]
Ik ben het met je eens, maar mijn broer vindt het echt helemaal geweldig.
Wat? Jij bent raar.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
sneeuw trainen we door, bevroren veld gaan we ergens anders trainen. Kletsnat veld is juist leuk
. alleen wel koud haha.
Zomaar. Net als een paar weken geledenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dit vraag, maar hoe?
Dankjequote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Pssst, Baggeruserlijst! Test maar
Ja, maar hier heb ik spellingcontrole en zo. Maar ik heb wel het gevoel dat mijn Nederlands er op vooruit is gegaan door zoveel op FOK! te typen, ik weet nu bijvoorbeeld wanneer je dt schrijft en wanneer niet. Ook is mijn interpunctie sterk verbeterd. Helaas vond ik samenvatten altijd al moeilijk, ik vind namelijk zo'n beetje ieder detail belangrijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat het weten! Ik ben ook wel benieuwd, voor zover ik je posts zie is je Nederlands namelijk prima
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik voor scheikunde gaan. Maar mijn leraar zegt dat dat vak nog een stuk moeilijker wordt, terwijl natuurkunde voor het grootste deel hetzelfde blijf. Ik kijk wel welke richting ik kies over anderhalf jaar of zo.quote:[..]
Beter! Exacte vakken zijn naar mijn mening ook de toekomst, zelfs zit ik in de IT en dat loont op zich wel, als je het aankunt zou ik richting de chemie opgroeien, opleidingen biochemie en dergelijke zijn tegenwoordig schaars!
Mag ik mijzelf toevoegen? En wie leest dit allemaal?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Pssst, Baggeruserlijst! Test maar
Joh, als jij het leuk vindt om door te modder te glijden, moet je dat vooral doen. Ik hou het wel bij basketbal, en dan het liefst binnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dankje
maar kijk, dan ren je zo, en dan wil je scoren en dan duik je 10 meter van te voren al op de grond en glij je door
Nu alleen UDOWU nogquote:Op woensdag 7 september 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik mijzelf toevoegen? En wie leest dit allemaal?
Tevens is trainen in de regen wel kut.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joh, als jij het leuk vindt om door te modder te glijden, moet je dat vooral doen. Ik hou het wel bij basketbal, en dan het liefst binnen.
AP was een Sassemer?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef Roburtt het volgende:
AP vind ik geen kutuser, omdat ik kloon ben van AP volgens iedereen op FOK!
Daarom! Ook Nederlandse fora kunnen hun steentje bijdragen! Daarnaast blijven samenvattingen altijd lastig!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar hier heb ik spellingcontrole en zo. Maar ik heb wel het gevoel dat mijn Nederlands er op vooruit is gegaan door zoveel op FOK! te typen, ik weet nu bijvoorbeeld wanneer je dt schrijft en wanneer niet. Ook is mijn interpunctie sterk verbeterd. Helaas vond ik samenvatten altijd al moeilijk, ik vind namelijk zo'n beetje ieder detail belangrijk.
quote:[..]
Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik voor scheikunde gaan. Maar mijn leraar zegt dat dat vak nog een stuk moeilijker wordt, terwijl natuurkunde voor het grootste deel hetzelfde blijf. Ik kijk wel welke richting ik kies over anderhalf jaar of zo.
jij een APquote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef Roburtt het volgende:
AP vind ik geen kutuser, omdat ik kloon ben van AP volgens iedereen op FOK!
Nee ik voeg mijzelf niet toe want ik ben cool.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu alleen UDOWU nogEn voeg je zelf maar toe als je dat zo graag wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |