Ik had daar de meeste punten voor gescoord, maarja, vmboquote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vreemd, daar kan namelijk in principe weinig fout gaan!
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet om kwart voor 9 op school zijn.![]()
![]()
![]()
Nederlands is sowieso mijn slechtste vak en dan stellen ze ook nog van die kutvragen zoals:quote:Op woensdag 7 september 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vreemd, daar kan namelijk in principe weinig fout gaan!
Dat is nog erger!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnen
half 5, 11 uur, 4 uur en half 1.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is nog erger!Maar hoe laat ben jij uit als je om 8 uur moet beginnen?
Heh, HAVO Engels; 10/10, niets aan de hand (nu is mijn Engels ook beter dan mijn Nederlands, maar goedquote:Op woensdag 7 september 2011 22:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik had daar de meeste punten voor gescoord, maarja, vmbo
Ah, had ik ook weinig moeite mee, maar misschien is dat gewoon mijn sterke puntquote:Op woensdag 7 september 2011 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands is sowieso mijn slechtste vak en dan stellen ze ook nog van die kutvragen zoals:
-Wat is de functie van deze alinea, kies uit: (en dan volgen 7 opties die op elkaar lijken.)
-Verwoord de kernzin van deze alinea.
Ik 9 uur.....quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat erg!! ik moet 4x per week 8 uur beginnen
lekker voor jequote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef JApieman het volgende:
Ik moet morgen 10 over 8 beginnen t/m 10 over half 5.
Oké, jij hebt het zwaarder.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
half 5, 11 uur, 4 uur en half 1.
Havo Engels schriftelijk: 9,1quote:Op woensdag 7 september 2011 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heh, HAVO Engels; 10/10, niets aan de hand (nu is mijn Engels ook beter dan mijn Nederlands, maar goed)
[..]
Ah, had ik ook weinig moeite mee, maar misschien is dat gewoon mijn sterke punt
morgen 1 uur beginnen, 5 uur uit, 6 uur thuis, half 7 trainen verdommequote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, jij hebt het zwaarder.
[..]
Havo Engels schriftelijk: 9,1
Havo Nederlands schriftelijk: 6,3
Havo scheikunde schriftelijk: 9,1 (Hier wou ik gewoon even over opscheppen.)
Bij Engels had ik trouwens alleen de vragen over de toon van de tekst fout.
Morgen gaat het zo'n beetje de hele dag regenen, je hoeft dus waarschijnlijk niet te trainen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
morgen 1 uur beginnen, 5 uur uit, 6 uur thuis, half 7 trainen verdomme
Oke.quote:
Hehe, zeer netjes! Soortgelijk, maar mijn Nederlands was ook nogal richting de 9 (8.4 uiteindelijk)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Havo Engels schriftelijk: 9,1
Havo Nederlands schriftelijk: 6,3
Havo scheikunde schriftelijk: 9,1 (Hier wou ik gewoon even over opscheppen.)
Bij Engels had ik trouwens alleen de vragen over de toon van de tekst fout.
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :pquote:Op woensdag 7 september 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen gaat het zo'n beetje de hele dag regenen, je hoeft dus waarschijnlijk niet te trainen.
En als het zo stormt als vannacht dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :p
Mijn broer zit bij A2 van Ter Leede of zo, en die hoeft niet te trainen als het echt regent.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Regen is toch geen excuus om niet te trainen? :p
Bij bliksem gaan we het veld afquote:Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
En als het zo stormt als vannacht dan?
Voetbalquote:Op woensdag 7 september 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer zit bij A2 van Ter Leede of zo, en die hoeft niet te trainen als het echt regent.
Bedankt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, zeer netjes! Soortgelijk, maar mijn Nederlands was ook nogal richting de 9 (8.4 uiteindelijk)
* Rezania geeft coban een schouderklopje.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Wilt iemand mij een schouderklopje geven?
Ik moet morgen 6 uur opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |