Over een school die iets had besteldquote:Op woensdag 7 september 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je dacht aan FOK! en niet aan Roburtt en ik? Leuk.Maar waar ging het gesprek dan over?
Waar loop jij stage dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Over een school die iets had besteld
koude appelsap op het strand op een warm Grieks eilandquote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
appelsap is lekker, ik neem het elke dag mee naar school.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat slapen, trusten kinders
dat weet ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
koude appelsap op het strand op een warm Grieks eiland
Nu heb ik dorst.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
appelsap is lekker, ik neem het elke dag mee naar school.
Sure.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur maar een vat naar Zoetermeer.
Ik ook, maar ik ben te lui.quote:
Ik beken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel is eigenlijk een peer.
gr gr
Welterusten!quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat slapen, trusten kinders
Zoetermeer is officieel de natste plaats van Nederland, het is daar echt gruwelijk nat.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stuur maar een vat naar Zoetermeer.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoetermeer is officieel de natste plaats van Nederland, het is daar echt gruwelijk nat.
Geen idee hoe je aan die informatie komt maar ik was zonet inderdaad bij een meisje wat erg nat was.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoetermeer is officieel de natste plaats van Nederland, het is daar echt gruwelijk nat.
ja jezus, zeg dat nou nietquote:
Bedoelde je dat niet?quote:
Sorry is niet goed genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |