Maar dat is geen maaltijdquote:
quote:
quote:
Een kip moet van het spit komenquote:
Die zijn al gaar, waarom zou je dat in de magnetron willen doen? Om op te warmen dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Een kip moet van het spit komen
Geloof me dat die broodjes van TOKOMAN echt super lekker zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef GizartFRL het volgende:
Magnetron maaltijd.
Ben blij dat ik dat ding niet meer heb.
Nee lul!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die zijn al gaar, waarom zou je dat in de magnetron willen doen? Om op te warmen dan?
Same here. Mijn magnetron was kapot, uiteindelijk wen je eraan en heb je dat hele schijtding niet eens meer nodigquote:Op woensdag 7 september 2011 21:07 schreef GizartFRL het volgende:
Magnetron maaltijd.
Ben blij dat ik dat ding niet meer heb.
Pasta zonder sausquote:Op woensdag 7 september 2011 21:10 schreef trovey het volgende:
Droge pastamaaltijd op dit moment verkrijgbaar bij de Action voor 89 cent....wonderbaarlijk omdat ik meestal over mijn nek ga van dat soort spul, deze is echter bijzonder goed te eten....smakelijk zelfs.
De mijne staat nu bij mijn ex.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Same here. Mijn magnetron was kapot, uiteindelijk wen je eraan en heb je dat hele schijtding niet eens meer nodig
Nee, de saus zit erbij maar alles is gevriesdroogd, halve liter koud water, zakje met pasta en saus (zit allemaal in één zak) erdoor en roerend aan de kook brengen, 7 minuten zachtjes doorkoken en af en toe roeren en je hebt een zeer aanvaardbare maaltijd. Uiteraard niet elke dag eten.quote:
Ja okquote:Op woensdag 7 september 2011 21:12 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Een pasta saus kan iedere clown maken
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, de saus zit erbij maar alles is gevriesdroogd, halve liter koud water, zakje met pasta en saus (zit allemaal in één zak) erdoor en roerend aan de kook brengen, 7 minuten zachtjes doorkoken en af en toe roeren en je hebt een zeer aanvaardbare maaltijd. Uiteraard niet elke dag eten.
De 4 kazen smaakt het beste.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kan het haast niet voorstellen dat het te haggelen is maar ik zal morgen ff een zakkie halen dan
Met tomatenpuree, verse tomaten,ingedikt met tomatensap..quote:Op woensdag 7 september 2011 21:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja ok
Maar dan wel echt zelf gemaakte en niet zo'n ranzig zakkie van Knorr of Maggi
Zal beide zakjes wel halen voor die 89 cent hoef ik het niet te latenquote:
Vergeet de stukjes courgette en overige verse groente niet!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Met tomatenpuree, verse tomaten,ingedikt met tomatensap..
Hmmm..
Ik ben denk ik de enige Nederlander die geen boerenkool vreet.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Akkerr het volgende:
Magnetronmaaltijden van unox![]()
Boerenkool een halve wordt en jus
Uit de magnetron?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Akkerr het volgende:
Boerenkoolstamp van de Unox is ook de enige magnetronmaaltijd die ik eet.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Akkerr het volgende:
Kant en klare boerenkool mag zo de kliko in.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige Nederlander die geen boerenkool vreet.
Boerenkool
Dat jij nog thuis woont pauperquote:
En spekjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:17 schreef Akkerr het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef m00h het volgende:
Pannekoeken van de Bas < merk ''Jan''
Stamppot vd appie.
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:21 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Gewoon een biefstuk kopen van 5 piek. Pepersaus erbij, gebakken aardappeltjes ernaast en tot slot wat mayonaise (en sla met tomaat, kaas, ui en augurk voor de gene die gezond willen doen).
Dat valt toch ook wel mee?
quote:Op donderdag 8 september 2011 07:45 schreef DutchSpike het volgende:
Pizza is wel lekkur in de magnetron.
die is inderdaad erg lekkerquote:Op donderdag 8 september 2011 13:19 schreef Karina het volgende:
Poffertjes (al genoemd) en de kip Tiki Masala van de AH.
Aanrader inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 17:28 schreef mc-Piel het volgende:
Goudhamsters!
[ afbeelding ]
Kaassausje erbij.
Wel levend in de magnetron doen anders minder smaak.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |