Supermooiquote:
Omdat ze iemand dood wilden laten gaan, maar ze wilden hun lieverdjes niet kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:52 schreef Sk00p het volgende:
Als je zulke scenes ziet vraag je je idd af waarom ze haar dan toch weggeschreven hebben.
Ik vond haar nederige gedrag vreselijk irritant. Ze stelde altijd iedereen boven zichzelf, en als ze had mogen kiezen had ze het waarschijnlijk niet anders gewild dan dat zij het offer was van deze slag. Ze had totaal geen zelfrespect.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rosa een irritatiefactor? Hmmm okee, dat kan, hoor het niet vaak
en wiens schuld is het dat Rosa zou geworden is?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vond haar nederige gedrag vreselijk irritant. Ze stelde altijd iedereen boven zichzelf, en als ze had mogen kiezen had ze het waarschijnlijk niet anders gewild dan dat zij het offer was van deze slag. Ze had totaal geen zelfrespect.
Dit alles deed ze zonder een slachtofferhouding aan te nemen. Geen zelfrespect? Ze kon ook echt wel haar mannetje staan tegenover mensen die tegen de familie Sanders waren (mensen de deur wijzen en dergelijke). Ze was alleen zeer loyaal aan haar werkgevers en die sprak ze niet tegen, we weten niet echt hoe ze buiten dienstverband was.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:57 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vond haar nederige gedrag vreselijk irritant. Ze stelde altijd iedereen boven zichzelf, en als ze had mogen kiezen had ze het waarschijnlijk niet anders gewild dan dat zij het offer was van deze slag. Ze had totaal geen zelfrespect.
Geen idee, ik ken haar niet anders dan dat.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
en wiens schuld is het dat Rosa zou geworden is?
Ik verwacht eigenlijk niet dat Ludo spectaculaire dingen gaat ondernemen, hooguit versnellen dat Wiet verdwijnt.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:02 schreef Sk00p het volgende:
Ik steun nu trouwens elke actie die Ludo gaat ondernemen om Wiet terug te pakken.. Hoop alleen niet dat Lorena ertussen komt te staan.
Vergeet Jack niet, het was zijn pistool.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat Ludo spectaculaire dingen gaat ondernemen, hooguit versnellen dat Wiet verdwijnt.
Ik denk niet dat Ludo zijn handen vuil maakt aan een kind, ondanks dat ze zijn prinsesje wat wilde aandoen.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Ludo spectaculaire dingen gaat ondernemen, hooguit versnellen dat Wiet verdwijnt.
Net als een hond dus. Dat is dus precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit alles deed ze zonder een slachtofferhouding aan te nemen. Geen zelfrespect? Ze kon ook echt wel haar mannetje staan tegenover mensen die tegen de familie Sanders waren (mensen de deur wijzen en dergelijke). Ze was alleen zeer loyaal aan haar werkgevers en die sprak ze niet tegen, we weten niet echt hoe ze buiten dienstverband was.
Ach ja, weer Ludo vs Jack, dat wordt raak schieten. Jack is nog niet eens tegen Lorena opgewassen en voor Ludo al helemaal geen partijquote:Op woensdag 7 september 2011 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Vergeet Jack niet, het was zijn pistool.
Het personage Jack heb ik zelf definitief opgegeven toen hij bij de recherche ging.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben echt benieuwd of er mensen zijn die de rol Jack interressant en potentieel vinden? (Ik heb het dus niet over de eventuele lekkerheid van Mark van Eeuwen, maar puur over Jack)
"Het is niet aanvallend bedoeld."quote:Op woensdag 7 september 2011 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En jij geeft geen antwoord waarmee je het beeld dat men over je heeft enorm bevestigd. Ga zo door, vermakelijk is het namelijk wel
[..]
Hetgeen me nooit zou lukken zonder jou
Heb je weleens gewerkt of niet? Soms moet je gewoon doen wat je gezegd wordt, in het ene beroep wat meer dan het andere. Een beroep zoals Rosa heeft zo hierom aan mij niet besteed zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Net als een hond dus. Dat is dus precies wat ik bedoel.
Buiten dienstverband was ze beheerst, zachtaardig en conflictmijdend. Dit vind ik iets heel anders dan totaal geen zelfrespect hebben.quote:Buiten dienstverband was ze niks anders, dat was wel duidelijk door hoe ze tegen Frederik sprak. Ze heeft nota bene een kind gekregen va ndie man, maar spreekt hem nog aan met U
Sloeg op een hele andere serie posts in een hele andere context.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Het is niet aanvallend bedoeld."
En als de argumenten (voor zover die er al waren) op zijn, gaan we maar een potje goedkoop schelden. Die kende ik nog niet.quote:Hypocriet.
Volgens mij ben jij degene die steeds commentaar heeft op álles wat ik zeg.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sloeg op een hele andere serie posts in een hele andere context.
[..]
En als de argumenten (voor zover die er al waren) op zijn, gaan we maar een potje goedkoop schelden. Die kende ik nog niet.![]()
Ik hoop dat jij en iedereen die zich aan dit soort gesprekken stoort overigens door heeft wie er nu weer over begint, nadat we het allang over iets heel anders hadden
Gelukkig dat jij daarin het juiste voorbeeld geeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die steeds commentaar heeft op álles wat ik zeg.
Je hóeft niet op mij te reageren.
Ik sta er verstelt van dat ik dit ga zeggen maar had toch wel een heel klein beetje medelijden met Danny toen hij daar lag.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had liever Danny de pijp uit zien gaan, Charlie dondert namelijk toch binnenkort op![]()
Rosa een irritatiefactor? Hmmm okee, dat kan, hoor het niet vaak
Hmm vandaag merkte ik het ook, logisch dat ze vanwege Rosa misschien een beetje overbelast zijn, maar als het al weken gaande is....quote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
Die filmpjes van RTL werken de laatste tijd voor geen meter. Elke keer weer dat gehaper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |