Nu ben jij duidelijk degene die aan het trollen is.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, dat vind jij en dat is heel wat anders![]()
En nogmaals, mag ik dit vinden ondanks dat je het er duidelijk niet mee eens bent of niet?
[..]
Niet dat ik weet
Ik stel gewoon een vraag: mag ik of iemand anders hier iets vinden dat jij niet vindt en volkomen belachelijk vindt ja of nee?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nu ben jij duidelijk degene die aan het trollen is.
Andersom geldt precies hetzelfde, voordat je het vergeet.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag: mag ik of iemand anders hier iets vinden dat jij niet vindt en volkomen belachelijk vindt ja of nee?
Als je deze vraag nu voor de 3e keer gaat ontwijken is het meteen duidelijk wie hier de troll is
Hey jij, zag jij het ook in dit topic? Ik namelijk wel, anders is het helemaal toevallig!!quote:
En jij geeft geen antwoord waarmee je het beeld dat men over je heeft enorm bevestigd. Ga zo door, vermakelijk is het namelijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Andersom geldt precies hetzelfde, voordat je het vergeet.
Hetgeen me nooit zou lukken zonder jouquote:En je doet enorm moeilijk.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand hier van de laatste posts eens zijn post editten? Ik wil even wat checken
edit jou post eens, nu, als je wilt?quote:
waarom dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
edit jou post eens, nu, als je wilt?
Nee dat kan niet, ik heb me geprobeerd positiever op te stellen, maar dit blijkt tevergeefs. Als iemand zich hier in mijn ogen debiel gedraagt, dan ga ik er ook hier op reageren. En anders moet je de moderatie er maar bij halen, ik zal het nu ook wel weer over me heen krijgen, maarja dat moet dan maarquote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef Frey het volgende:
Kan dit in de klaagbaak of zo?
Ik heb het er nu wel mee gehad.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef Frey het volgende:
Kan dit in de klaagbaak of zo?
Ik heb het er nu wel mee gehad.
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Nina-Sanders het volgende:
Met trots presenteren we, de vervanger van Rosa:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 21:39 schreef Nina-Sanders het volgende:
Met trots presenteren we, de vervanger van Rosa:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben ze huishoudster afgenomen!quote:Op woensdag 7 september 2011 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Nee, Ludo zwaait met een witte zakdoek naar de schrijvers.
Schrijvers eruit gooien en de boel herschrijven. Frederik begint met zijn wraakplan en heeft Rosa's dood in scène gezet. Hij huurt iemand in en zorgt ervoor dat diegene de nieuwe huishoudster wordt. Het blijkt niemand minder te zijn dan Alice de Boer onder weer een nieuwe naam.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:43 schreef leilab het volgende:
[..]
Ze hebben ze huishoudster afgenomen!
Nee ik ook niet. Ik dacht in eerste instantie dat ze er zelf mee stopte.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef roos85 het volgende:
ik kan en wil het nog steeds niet geloven dat de schrijvers zo'n achterlijke beslissing hebben genomen
Ik had liever Danny de pijp uit zien gaan, Charlie dondert namelijk toch binnenkort opquote:Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef Moofasah het volgende:
Ik had liever een Danny of Charlie de pijp uit zien gaan, maar Rosa is ook een lichte irritatiefactor minder.
Dat dacht ik eerst ook, maar na de schok van haar dood kwam er dus nog 1.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik dacht in eerste instantie dat ze er zelf mee stopte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |