we zouden de serie vanaf nu gewoon moeten boycotten, gewoon niet meer kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat boeit dat nieuwe huis nou.. Rosa is dood ... Wat boeit er nog wat er met iemand gebeurd.. Rosa is dood...
Wat ik dus al zei inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het kan kloppen
Een heer met stijl
Iets met Twitter iin elk geval. Heb het gister voor het eerst gebruiktquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Valt ze zo in de smaak bij de stylisten???
Ik denk dat je trending topic bedoelt
Oh... dit is ter compensatie van Janine, die nog geheel strak in de make up uit de operatie kwam?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is zwanger, daar gaat je haar misschien wel raar van zitten. Het haar van Charlie zit trouwens ook niet.
Haha trendy is ze niet echt, wel een grappige bril had ze op bij boulevardquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Valt ze zo in de smaak bij de stylisten???
Ik denk dat je trending topic bedoelt
hhaa en gisteren ook al zo'n fout in de sterfscene van rosa:quote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... dit is ter compensatie van Janine, die nog geheel strak in de make up uit de operatie kwam?
Klopt!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
hhaa en gisteren ook al zo'n fout in de sterfscene van rosa:
de foto met Rosa en Lorena kwam al op het scherm, voordat de foto gemaakt was.
Ik zag hm ja. Lekker begin van het seizoen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Viel me ook op iddquote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Pip Pellens zelf is niet zo erg die vind ik wel goed acteren.Maar ik denk wel dat meer mensen Wiet niet meer willen zien.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
d'r is er maar een die eruit mag: Pip Pellens.
ik bedoel ook meer de persoonlijkheid van Pip Pellens zelf. Ze praat nogal aanstellerig.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:12 schreef leilab het volgende:
[..]
Pip Pellens zelf is niet zo erg die vind ik wel goed acteren.Maar ik denk wel dat meer mensen Wiet niet meer willen zien.
Begrijp nu wel waarom Hein van Beem zo enthousiast was over haar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Begint Wiet eindelijk interessant te worden, gaat ze eruit
Mee eens !quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vond het daar al zo erg op lijken ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is amy eigenlijk
En Sjors, ugh! Wat een hypocriete trut zeg!
ach.. ze blijft wallen hebben. Verder ziet ze er goed uit hoor!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze is wel knapper nu dan toen ze er net in kwam die wiet.
Een terugkeer van Nico Stenders zit er dus ook niet meer inquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Begrijp nu wel waarom Hein van Beem zo enthousiast was over haar.
Is wel vaker zo helaas, als iemand eindelijk iets extreems doet gaat diegene of dood of de bak in. Een personage een fout laten maken, diegene straffen door even alles tegen te laten zitten en diegene vervolgens terug naar de top laten komen is er niet meer bij.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vond het daar al zo erg op lijken ja.neergeschoten door wiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is amy eigenlijkRegardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
Dat is Ninaquote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
ach.. ze blijft wallen hebben. Verder ziet ze er goed uit hoor!
Wiet ook. Nina is inderdaad nog wel een stapje erger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |