Huh, puur uit nieuwsgierigheid, maar hoe oud ben jij en hoe oud is je moeder?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef leilab het volgende:
Mijn moeder keek vanaf haar 16de gtst die is allang al gestopt met kijken.Toen ik haar zij dat Rosa overleden was schrok ze echt.

Die dokter ook he, wat een lamzak. Hij vertelde het op een manier alsof het ziekenhuis eigenlijk wel van alles voor Rosa had kunnen doen maar er gewoon geen zin in had.
 Die dokter ook he, wat een lamzak. Hij vertelde het op een manier alsof het ziekenhuis eigenlijk wel van alles voor Rosa had kunnen doen maar er gewoon geen zin in had.   

Minimaal 16 jaar zijn in 1990 dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Huh, puur uit nieuwsgierigheid, maar hoe oud ben jij en hoe oud is je moeder?

Dan is het al hélemaal absurd dat ze hem aanspreekt met U. ''Ik stel het niet op prijs dat U mij verkracht heeft meneer.''quote:Op donderdag 8 september 2011 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik in een kinky bui ben wel ja
Maar even in alle ernst, we weten niet of Rosa wel vrijwillige seks heeft gehad met Frederik, misschien is haar hetzelfde overkomen als Maxime.

In het echt zou ik echt woedend op zo'n teef worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. gelukkig is dat niet gebeurd Sjors.. maar ondertussen wel 6 man in het ziekenhuis.. hypocriete teef

d'r is er maar een die eruit mag: Pip Pellens.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is Sjors niet dood, kan die hypocriete kutkop niet meer zien.

Nou ja 'u' wordt niet alleen gebruikt om respect uit te drukken, maar ook om soort afstand te creëren, misschien deed Rosa het daarom wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dan is het al hélemaal absurd dat ze hem aanspreekt met U. ''Ik stel het niet op prijs dat U mij verkracht heeft meneer.''

Valt ze zo in de smaak bij de stylisten???quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rosa al twee dagen lang trendy topic.

Rosaquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat boeit dat nieuwe huis nou.. Rosa is dood ... Wat boeit er nog wat er met iemand gebeurd.. Rosa is dood...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |