quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef maurisioo het volgende:
Trouwens nog een leuke server online?
waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef TJV het volgende:
Maar vic, je gaat gewoon naar school.
Punt.
Kleding kun je stelen. Kamp is leuk, ga heen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom?![]()
nja misschien ga ik wel naar school. want donderdag en vrijdag moet ik eigenlijk de middle of nowhere in. En daar moet ik speciale kleren voor hebben en daar heb ik geen geld voor.. dus dan moet ik dan spijbelen
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van Minecraften.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom?![]()
nja misschien ga ik wel naar school. want donderdag en vrijdag moet ik eigenlijk de middle of nowhere in. En daar moet ik speciale kleren voor hebben en daar heb ik geen geld voor.. dus dan moet ik dan spijbelen
schoenen dude. schoenen. Dikke kleren, regenjas, regenbroek. nieuwe rugzak.. dat kost me gewoon teveel voor die 2 dagen dat ik het gebruikquote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Kleding kun je stelen. Kamp is leuk, ga heen.
Zoek een baantje.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
schoenen dude. schoenen. Dikke kleren, regenjas, regenbroek. nieuwe rugzak.. dat kost me gewoon teveel voor die 2 dagen dat ik het gebruik
mijn ouders zitten in een niet zo'n lekkere financiele situatie. En mijn rooster en kk huiswerk geven mij niet de mogelijkheid om hier te werken. (alle dagen van 08.00 tot 16.00 school behalve vrijdag )quote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van Minecraften.
Na 16:00 werken? Een bar/cafe ergens?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn ouders zitten in een niet zo'n lekkere financiele situatie. En mijn rooster en kk huiswerk geven mij niet de mogelijkheid om hier te werken. (alle dagen van 08.00 tot 16.00 school behalve vrijdag )
Dan laat ik liever dat uitje zitten
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef TJV het volgende:
Dan kun je vrijdag en zaterdag toch werken?
ik heb nogal veel huiswerk. maar ik zou het wel kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na 16:00 werken? Een bar/cafe ergens?
Ik hoef geen baantje.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van
En je komt ook nog is chicks tegen misschien. Who knows. Til je reet op en kom achter dat beeldscherm vandaan, vakantie is afgelopen..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik heb nogal veel huiswerk. maar ik zou het wel kunnen.
Hoewel ik nu ook rond kan komen. En om nou 150 euro uit te geven voor 2 dagen rimboe. Nee bedankt
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef maurisioo het volgende:
Als Notch Minecraft nou gewoon zou laten stoppen (minecraft.net offline gooiein) is alles opgelost.
Je lijkt wel op m'n vriendin !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je lijkt wel op m'n vriendin !
niemand schijnt te snappen dat ik echt in de middle of nowhere woon he? we hebben hier een supermarkt een bieb en een cafe.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.
Nee , Maar laat me ook gewoon even met rust als ik dat wil snap je?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Zoek dan een betere vriendin, want blijkbaar is Minecraft belangrijker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |