SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
ik ben maandag en dinsdag gewoon "ziek"quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef TJV het volgende:
Ik ben dinsdag vrij.
Ha.
Haha.
Hahaha.
Hahahaha.
Hahahahaha.
Vieze spijbelaar die je bent.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben maandag en dinsdag gewoon "ziek"
Wees blij dat je naar school mag, in Afrika kunnen ze dat helemaal niet. Arrogant jong.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niet snappen dat minecraft onder geoorloofd verlof valt
In Afrika spelen ze real life minecraft...quote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef TJV het volgende:
[..]
Wees blij dat je naar school mag, in Afrika kunnen ze dat helemaal niet. Arrogant jong.
ditquote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef igottagun het volgende:
[..]
In Afrika spelen ze real life minecraft...
Bewijs dat maar eens door middel van rule 34.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:25 schreef igottagun het volgende:
[..]
In Afrika spelen ze real life minecraft...
ik tot 5quote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Spijbelen voor een spelletje..Ik moet gewoon werken tot 17:30.
maar jonge, we hebben het over MINECRAFT jwzquote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee jij hebt stage..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Minecraft of over je (sociale) leven?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar jonge, we hebben het over MINECRAFT jwz
School is waar je leert chicks te versieren.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar jonge, we hebben het over MINECRAFT jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Google, je hoeft safe search niet eens uit te zetten. En fuck 4chan slang trouwens.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Bewijs dat maar eens door middel van rule 34.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee jij hebt stage..Op stage werk je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja man, te geniaal... maar begint wel erg uit de hand te lopen zo. Wel goed werk voor je 2de date, wanneer is date 3?
If not now, then when.
minecraft, want zoals iedereen weet is plex mijn levenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Over Minecraft of over je (sociale) leven?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:28 schreef TJV het volgende:
[..]
School is waar je leert chicks te versieren.op mijn nerdschool leer ik acceleratie, dna stuff en astronautwetenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Dat valt mij ook al op.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gogo begint toch een beetje trekjes van Dostya/Toothless aan te nemen.
wait wut?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gogo begint toch een beetje trekjes van Dostya/Toothless aan te nemen.
Weet ik toch !quote:Op woensdag 7 september 2011 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op stage werk je.![]()
Haha ja man, te geniaal... maar begint wel erg uit de hand te lopen zo. Wel goed werk voor je 2de date, wanneer is date 3?
En met Minecraft wordt je zeker rijk.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op mijn nerdschool leer ik acceleratie, dna stuff en astronautwetenschap
alsof 2 dagen zoveel uitmakenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En met Minecraft wordt je zeker rijk.
Het gaat om discipline jongen. Regel 1 in leven.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof 2 dagen zoveel uitmaken
vorig schooljaar was ik geen enkele dag ziek.
niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En met Minecraft wordt je zeker rijk.
Lieve Dostya,quote:Op woensdag 7 september 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
alsof 2 dagen zoveel uitmaken
vorig schooljaar was ik geen enkele dag ziek.
dicipline heb ik wel hoor. Daarom blijf ik ook thuis om mijn rol als betatester te voldoen..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat om discipline jongen. Regel 1 in leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie de fuck is destoya?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Lieve Dostya,
het is algemeen bekend dat 2 dagen spijbelen uitmondt in vaker spijbelen. Derhalve heb ik met ome Notch besloten dat je tijdelijk geen lid meer bent van de Minecraft-community.
Met vriendelijke groet,
Berend.
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:34 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben al rijk.Ik ook en gespierd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
nee jawelquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee jawel was ook een vraag met sarcasme.
Ga jij nou maar niet verbeteren köttbullar.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ook en gespierd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef maurisioo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk plaatjeZonder code, met code, spoiler. Wat wil je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ging mis.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Zonder code, met code, spoiler. Wat wil je nou?
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef maurisioo het volgende:
Trouwens nog een leuke server online?
waarom?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef TJV het volgende:
Maar vic, je gaat gewoon naar school.
Punt.
Kleding kun je stelen. Kamp is leuk, ga heen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom?![]()
nja misschien ga ik wel naar school. want donderdag en vrijdag moet ik eigenlijk de middle of nowhere in. En daar moet ik speciale kleren voor hebben en daar heb ik geen geld voor.. dus dan moet ik dan spijbelen
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van Minecraften.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom?![]()
nja misschien ga ik wel naar school. want donderdag en vrijdag moet ik eigenlijk de middle of nowhere in. En daar moet ik speciale kleren voor hebben en daar heb ik geen geld voor.. dus dan moet ik dan spijbelen
schoenen dude. schoenen. Dikke kleren, regenjas, regenbroek. nieuwe rugzak.. dat kost me gewoon teveel voor die 2 dagen dat ik het gebruikquote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Kleding kun je stelen. Kamp is leuk, ga heen.
Zoek een baantje.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
schoenen dude. schoenen. Dikke kleren, regenjas, regenbroek. nieuwe rugzak.. dat kost me gewoon teveel voor die 2 dagen dat ik het gebruik
mijn ouders zitten in een niet zo'n lekkere financiele situatie. En mijn rooster en kk huiswerk geven mij niet de mogelijkheid om hier te werken. (alle dagen van 08.00 tot 16.00 school behalve vrijdag )quote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van Minecraften.
Na 16:00 werken? Een bar/cafe ergens?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mijn ouders zitten in een niet zo'n lekkere financiele situatie. En mijn rooster en kk huiswerk geven mij niet de mogelijkheid om hier te werken. (alle dagen van 08.00 tot 16.00 school behalve vrijdag )
Dan laat ik liever dat uitje zitten
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef TJV het volgende:
Dan kun je vrijdag en zaterdag toch werken?
ik heb nogal veel huiswerk. maar ik zou het wel kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na 16:00 werken? Een bar/cafe ergens?
Ik hoef geen baantje.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je gaat 1500km van huis en je hebt geen geld. Toch maar baantje zoeken dan in plaats van
En je komt ook nog is chicks tegen misschien. Who knows. Til je reet op en kom achter dat beeldscherm vandaan, vakantie is afgelopen..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik heb nogal veel huiswerk. maar ik zou het wel kunnen.
Hoewel ik nu ook rond kan komen. En om nou 150 euro uit te geven voor 2 dagen rimboe. Nee bedankt
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:00 schreef maurisioo het volgende:
Als Notch Minecraft nou gewoon zou laten stoppen (minecraft.net offline gooiein) is alles opgelost.
Je lijkt wel op m'n vriendin !quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je lijkt wel op m'n vriendin !
niemand schijnt te snappen dat ik echt in de middle of nowhere woon he? we hebben hier een supermarkt een bieb en een cafe.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daarom discipline. Minecraft is leuk, maar leven is belangrijker/leuker.
Nee , Maar laat me ook gewoon even met rust als ik dat wil snap je?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Zoek dan een betere vriendin, want blijkbaar is Minecraft belangrijker voor je.
Ik snap je hoor, Hier is ook geen drol te doen savonds en het andere dorp waar dan wel wat te doen is is 45 minuten fietsen..quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niemand schijnt te snappen dat ik echt in de middle of nowhere woon he? we hebben hier een supermarkt een bieb en een cafe.
het dichtsbijzijnde dorp ligt 50 km verderop.
de enigste kk lol die ik nog heb is minecraft. Verder is er alleen maar mijn studie
fap fap fapquote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik alleen minecraft doe, Maar ook gewoon informatieve dingen lees op internet etc etc.
hihi mooizoquote:Op woensdag 7 september 2011 20:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, Hier is ook geen drol te doen savonds en het andere dorp waar dan wel wat te doen is is 45 minuten fietsen..
Maar ik ben er voor je hoor!
Je woonde toch bij een uni?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
niemand schijnt te snappen dat ik echt in de middle of nowhere woon he? we hebben hier een supermarkt een bieb en een cafe.
de enigste kk lol die ik nog heb is minecraft. Verder is er alleen maar mijn studie
Maar dan zijn er dus wel veel mensen. Dus zijn er vast ook mogelijke bijbaantjes.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja zoiets. maar dat zijn allemaal nerds. echt
Dat doet iedereen wel eens.quote:
geen zin om er meer over te discusseren. Ik ben 15. Studie. Kk veel huiswerk. En kan net rondkomen als ik niet naar die kut rimboe ga. Die rimboe gaat niet eens voor mijn cijfer. Dus dan laat ik het liever zakken.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Maar dan zijn er dus wel veel mensen. Dus zijn er vast ook mogelijke bijbaantjes.
ah dat is minder. Maar zijn er dan helemaal geen normale (als ik die post van net lees) mensen van jouw leeftijd daar?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Okok, laatste optie. Laten zien dat je een echte vent bent en in korte broek heengaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen zin om er meer over te discusseren. Ik ben 15. Studie. Kk veel huiswerk. En kan net rondkomen als ik niet naar die kut rimboe ga. Die rimboe gaat niet eens voor mijn cijfer. Dus dan laat ik het liever zakken.
misschien word ik dan alsnog naar huis gestuurd, SCORE!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef TJV het volgende:
[..]
Okok, laatste optie. Laten zien dat je een echte vent bent en in korte broek heengaan.
normaal mja meer nerds.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah dat is minder. Maar zijn er dan helemaal geen normale (als ik die post van net lees) mensen van jouw leeftijd daar?
Nou, gewoon. Wilde ik weten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
normaal mja meer nerds.
hoezo dan?
Ik ga daar ook niet heen, gewoon omdat ik dat niet kan.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien word ik dan alsnog naar huis gestuurd, SCORE!
Zweden.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef Flodder450 het volgende:
waar woon je dan wel niet Gogosweden?
en hij praat nederlands?quote:
klopt. ze moeten eens weten hoe het is om gvd 50 km bij een mcdonalds vandaan te wonenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet heen, gewoon omdat ik dat niet kan.
Drumpie heb ik wel verteld wat ik heb, Dus
Maarja, Die mensen die in de stad weten soms niet hoe het is om in een dorp te leven.
No offense hoor, maar zo komt het soms over.
ik ben naar zweden geemigreerd.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en hij praat nederlands?
of is hij een Hollander die naar Zweden is ge-emigreerd?
hoever is stockholm bij gogozweden vandaan?
met je ouders of in je uppie?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt. ze moeten eens weten hoe het is om gvd 50 km bij een mcdonalds vandaan te wonen
[..]
ik ben naar zweden geemigreerd.
Ik woon zo'n 1 200 km ten noorden van Stockholm
Ga je misschien terug naar Nederland als je ouder bent?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef gogosweden het volgende:
ik ben naar zweden geemigreerd.
Ik woon zo'n 1 200 km ten noorden van Stockholm
in mijn uppiequote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
met je ouders of in je uppie?
BIJVOEGSEL:
[ afbeelding ]
vuurtoren is eindelijk af, aan de buitenkant
misschien wel. Vervolgstudie spacescience volgen daaroquote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ga je misschien terug naar Nederland als je ouder bent?
@Flodder
Ziet er erg tof uit!
te bezichtigen op de tweakcraft.net server, de vuurtoren was een geopperd idee van mij toen ze net bezig waren met die haven, een paar dagen geleden vroeg één van die project-lieders of ik een vuurtoren wou makenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ga je misschien terug naar Nederland als je ouder bent?
@Flodder
Ziet er erg tof uit!
Ja zit je daar serieus alleen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in mijn uppie
[..]
misschien wel. Vervolgstudie spacescience volgen daaro
ik woon welgeteld 1573 km bij mijn ouders vandaanquote:Op woensdag 7 september 2011 20:37 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja zit je daar serieus alleen?![]()
Zou wel vet zijn man als je terug zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |